Dan valt het best meequote:Op zondag 13 maart 2022 18:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is misschien wel de meest vermoeiende wedstrijd dit seizoen tot dusver.
Ik zat ook niet rustig toen ze er nog drie aanvallers in hadden staan. Blaren op mijn netvlies.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Met die 87 spitsen die die gasten erin hebben staan kan ik niet zeggen dat ik erg gerust op de bank zit.
Nee, daar heb je wel een puntquote:Op zondag 13 maart 2022 18:47 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zat ook niet rustig toen ze er nog drie aanvallers in hadden staan. Blaren op mijn netvlies.
quote:
neuken met de balquote:
Ja viel echt verschrikkelijk in. Deed alles weer fout. Na de wissel van Dessers lukte voorin meteen niks meer.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:53 schreef M.Melandri het volgende:
[..]Die kan er helemaal niks van. Verliest ook elk duel waardoor Zwolle druk kon geven. Slot had beter Linssen direct weer kunnen wisselen bij de voorsprong.
de VAR & het vuurwerk vergeten we?quote:Op zondag 13 maart 2022 18:54 schreef Haringkop het volgende:
Drie punten, nooit meer over hebben.
Alleen nog over die belachelijke scheidsrechter.
Eerste helft was best aardig ja. Had je met 0-2 voor moeten staan. Uiteindelijk zwaarbevochten, maar wel verdiend.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:55 schreef Scrummie het volgende:
Ach ja, na een uitwedstrijd in Europa is resultaat het belangrijkst natuurlijk. En de eerste helft vond ik ons niet slecht, alleen voorin met Nelson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |