TR gezet.quote:
Wanneer tegenstanders week-in-week-uit zo scoren door onze incapabele verdediging kan je natuurlijk nooit spreken van toevalstreffers heh.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Komt puur door gepruts voorin. Als we daar structureel minder klunsen en wat besluitvaardiger worden dan zijn die toevalstreffers geen probleem.
Inderdaad, soms zijn Dessers, Til en Nelson echt van het niveau FC Volendam.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Minder over de bal struikelen bij de meest simpele aanname zou het aanvalsspel ook helpen.
Trauner > Senesi altijdquote:Op zondag 13 maart 2022 17:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan liever Trauner eruit als je perse een CV wilt banken.
Het komt wat plichtmatig over. Je verovert de bal steeds wel snel maar vervolgens kom je niet verder dan eindeloos gebrei. Er is toch wat mis met het scorend vermogen van dit elftalquote:Op zondag 13 maart 2022 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat wel maar het ligt niet alleen aan Nelson en Til hele team is matig vandaag.
quote:Op zondag 13 maart 2022 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
TR gezet.
[..]
Wanneer tegenstanders week-in-week-uit zo scoren door onze incapabele verdediging kan je natuurlijk nooit spreken van toevalstreffers heh.
Autistisch gelul dit.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
TR gezet.
[..]
Wanneer tegenstanders week-in-week-uit zo scoren door onze incapabele verdediging kan je natuurlijk nooit spreken van toevalstreffers heh.
Ja dat lijkt me wel duidelijk. Voorin loopt simpelweg te weinig kwaliteit. Toch altijd wel frustrerend dat teams met nog minder kwaliteit voorin het netje een stuk gemakkelijker weet te vinden dan wij.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het komt wat plichtmatig over. Je verovert de bal steeds wel snel maar vervolgens kom je niet verder dan eindeloos gebrei. Er is toch wat mis met het scorend vermogen van dit elftal
Geloof het of niet, maar in het buitenland wordt er op buitenlandse zenders ook naar Feyenoord gekeken.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat voor focus houdt men erop dan? Werd niet eens genoemd door ESPN bij de analyse net.
Uit leedvermaak, gok ik?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar in het buitenland wordt er op buitenlandse zenders ook naar Feyenoord gekeken.
Volendam is combinerend sterker waarschijnlijk op zekere hoogtequote:Op zondag 13 maart 2022 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, soms zijn Dessers, Til en Nelson echt van het niveau FC Volendam.
En dan? Was een flipperkast waarbij hij niets kon doen aan de eigen goal.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar in het buitenland wordt er op buitenlandse zenders ook naar Feyenoord gekeken.
Guus had er wel uit gemogen. Heeft alleen maar ruzie met de balquote:
Was, als ik het goed zag, "gewoon" achter de lijn door vPolenquote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En dan? Was een flipperkast waarbij hij niets kon doen aan de eigen goal.
I know, waar zie je mij dat precies ontkennen? Was gewoon bij de 1ste keer lat al er in (volgens mij schreef ik dit eerder al)quote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En dan? Was een flipperkast waarbij hij niets kon doen aan de eigen goal.
Klopt, maar de buitenlandse focus ligt op de "eigen goal" van Sini, aldus @Erasmusquote:Op zondag 13 maart 2022 17:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was, als ik het goed zag, "gewoon" achter de lijn door vPolen
Ik ook niet, maar goed, ik heb dan ook geen verstand van voetbalquote:Op zondag 13 maart 2022 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Klopt, maar de buitenlandse focus ligt op de "eigen goal" van Sini, aldus @:Erasmus
En die snap ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |