Dan vragen we meteen met z'n allen af of we echt naar Feyenoord kijkenquote:Op zondag 13 maart 2022 17:20 schreef fetX het volgende:
Pfff, toch alweer 3 grote kansen hoor. Maak het jezelf nou eens makkelijk.
De banter club van NLquote:Op zondag 13 maart 2022 17:35 schreef Pistolero het volgende:
Dit kan écht alleen bij Feyenoord, wat een parodie op een club.
quote:Op zondag 13 maart 2022 17:35 schreef fetX het volgende:
Weer zoveel beter en weer op achterstand. Wat een ongekende kutzooi
Als we zelf ook eens zouden scoren zou dat enorm schelen..quote:Op zondag 13 maart 2022 17:37 schreef fetX het volgende:
Hoe kan dit nou in godsnaam. Al de zoveelste wedstrijd waar je zo ontzettend veel beter bent en dan wéér op achterstand komen.
Maar Feyenoord is helemaal niet ontzettend veel beter..?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:37 schreef fetX het volgende:
Hoe kan dit nou in godsnaam. Al de zoveelste wedstrijd waar je zo ontzettend veel beter bent en dan wéér op achterstand komen.
Ja dat is ook precies wat ik bedoel. Wij zijn echt koning onszelf lastig maken dit seizoen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als we zelf ook eens zouden scoren zou dat enorm schelen..
Tegen AZ vond ik hem de beste man op het veld.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het gebrek aan defensieve stabiliteit afgelopen wedstrijden komt omdat Trauner de laatste tijd wat slippertjes maakt.
Drie 100% kansen, ongeveer constant in of rond de 16 van PEC.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Feyenoord is helemaal niet ontzettend veel beter..?![]()
Ja, je hebt veel meer balbezit, maar uiteindelijk wordt daar niks mee gedaan en creëer je praktisch geen enkele serieuze kans. Sterker nog, de grootste kans was voor PEC.
Nou nou nou.quote:
Kan je net zo goed hele team wisselen.quote:
Hoezo? De bal zat er al in volgens mij, en hier kon hij weinig aan doen. Verder is dat de enige Feyenoorder die serieus gedekt wordt, Nelson en Til kunnen toch niks met een bal.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:41 schreef Erasmus het volgende:
Bizar (nou ja, ook wel indrukwekkend) hoe Sini van held naar schlemiel is gegaan in 3 dagen tijd.
Ongelofelijk.
Dit ook echt, zoveel aanvallende onmacht iedere keer.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als we zelf ook eens zouden scoren zou dat enorm schelen..
Wålemark en/of Alireza mogen wmb wel invallen hoor.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je net zo goed hele team wisselen.
I know, maar men houdt er een focus op.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoezo? De bal zat er al in volgens mij, en hier kon hij weinig aan doen. Verder is dat de enige Feyenoorder die serieus gedekt wordt, Nelson en Til kunnen toch niks met een bal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |