Den Haag vind ik vooral heel weinig bijzonders.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:25 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdam toch altijd wel zo’n verschrikkelijke en lelijke kutstadOp de een of andere manier is Amsterdam altijd de meest afgezeken stad maar ik zou daar toch echt liever wonen dan in Roffa. En Den Haag wordt ook weinig afgezeken, onterecht eigenlijk.
Utecht opkomst 50%quote:
Als je weinig verdient kun je daar volgens mij ook nog huurtoeslag voor krijgen.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
700 euro is nog sociaal in deze tijden...
En in Rotterdam mocht je zelfs 2x stemmen. Ook nog voor de wijkraad.quote:
Ja had het eerder gelezen. Ze hadden er weinig zin in blijkbaarquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En in Rotterdam mocht je zelfs 2x stemmen. Ook nog voor de wijkraad.
quote:Historisch lage opkomst: slechts 43 procent van Hagenaars heeft stem uitgebracht
Neuh, zij worden echt de grootste nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel bijzonder als VVD grootste is in zo'n arme stad...
Denk is een beetje de Corendon onder de politieke partijen.quote:
Zij zijn degenen die dat rondje rood moeten kleuren hèquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon de bevolking de schuld geven. Lekker makkelijk.
En waarom doen ze dat niet?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:31 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Zij zijn degenen die dat rondje rood moeten kleuren hè
Maar qua percentage stemmen toch wel minder dan Volt? Klopte dit wel?quote:
Daar klopt iets niet inderdaad. Hebben denk ik de zetels of de procentjes voor een van die twee partijen gewisseld.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:32 schreef StephanL het volgende:
Hoe kan Volt nou hogere percentage hebben maar minder zetels?
Dat was nogal raar jaquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:32 schreef StephanL het volgende:
Hoe kan Volt nou hogere percentage hebben maar minder zetels?
Viel mij ook op. Dacht dat ik het niet goed gezien had ofzo.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat was nogal raar ja
Forum 2% 3 zetels
Volt 5% 2 zetels
![]()
![]()
![]()
Verbaasde mij ook...quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar qua percentage stemmen toch wel minder dan Volt? Klopte dit wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |