Onvoorstelbaarquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
Het gaat blijkbaar meer dan uitstekend in Nederland, want mensen stemmen nog altijd op de VVD en GL
Wat denk ik ook meespeelt is dat met de huizenprijzen een hoop Utrechters naar de gemeenten rondom Utrecht trekken... en Utrechters stemmen best veel op GroenLinks. Eens kijken of dat in de andere gemeenten ook zo is, en wat het doet in de stad zelf.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit komt omdat de SP niet meedoet en dan is GroenLinks (of PvdA) het meest logische alternatief.
Wellicht is het in andere gemeenten wel een vergelijkbaar beeld, dat kan, maar alleen deze gemeente zegt niet zoveel.
SP die niet meedoet? Bij mij in de (grote) stad wel. Verschilt dit per gemeente?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit komt omdat de SP niet meedoet en dan is GroenLinks (of PvdA) het meest logische alternatief.
Wellicht is het in andere gemeenten wel een vergelijkbaar beeld, dat kan, maar alleen deze gemeente zegt niet zoveel.
Ik krijg in het algemeen het idee dat de 2018-dip van links iets recupereert, ook aan peilingen vooraf.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat denk ik ook meespeelt is dat met de huizenprijzen een hoop Utrechters naar de gemeenten rondom Utrecht trekken... en Utrechters stemmen best veel op GroenLinks. Eens kijken of dat in de andere gemeenten ook zo is, en wat het doet in de stad zelf.
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:18 schreef StoerePatser1968 het volgende:
[..]
SP die niet meedoet? Bij mij in de (grote) stad wel. Verschilt dit per gemeente?
Hoezo? Er zijn pas twee gemeentes bekend toch?quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Conservatief rechts in shambles.
SP heeft in diverse plaatsen geen lijst kunnen krijgen door geroyeerde leden van ROOD.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:18 schreef StoerePatser1968 het volgende:
[..]
SP die niet meedoet? Bij mij in de (grote) stad wel. Verschilt dit per gemeente?
Ja. Hier doen ze ook gewoon mee.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:18 schreef StoerePatser1968 het volgende:
[..]
De Femkeficatie van de periferie.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:18 schreef Raw85 het volgende:
‘’Stem Femke weg” is FVD vooralsnog niet echt gelukt..
Door gedoe met de jongerenafdelingenquote:Op woensdag 16 maart 2022 21:19 schreef Hanca het volgende:
[..]
SP heeft in diverse plaatsen geen lijst kunnen krijgen door ROOD.
Utrecht was heel lang D66. Maar sinds de vorige verkiezingen GL, idd.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Wat denk ik ook meespeelt is dat met de huizenprijzen een hoop Utrechters naar de gemeenten rondom Utrecht trekken... en Utrechters stemmen best veel op GroenLinks. Eens kijken of dat in de andere gemeenten ook zo is, en wat het doet in de stad zelf.
Echt he?quote:
Geeft wat te denken aan de integratie in Rotterdam.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:24 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Droevig. Die bevolking geeft echt 0 fucks schijnbaar
Ik vind Rotterdam toch altijd wel zo’n verschrikkelijke en lelijke kutstadquote:
Gewoon de bevolking de schuld geven. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:24 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Droevig. Die bevolking geeft echt 0 fucks schijnbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |