quote:Op zondag 13 maart 2022 00:56 schreef greysbones het volgende:
ik zat aan hele andere taart te denken
op fok moet je ook overal wat achter zoeken
ik ook niet'quote:Op zondag 13 maart 2022 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga het niet redden tot 5 uur dat weet ik wel
die is nu rollin over the floor laughingquote:Op zondag 13 maart 2022 00:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet'
en hema is hem gesmeerd
nee moet meer bijkomen van het lachenquote:Op zondag 13 maart 2022 00:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet'
en hema is hem gesmeerd
die heeft een lol nu jaquote:Op zondag 13 maart 2022 01:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die is nu rollin over the floor laughing
nou ja heb ik er in ieder geval voor gezorgd dat je hebt gelachen vandaagquote:Op zondag 13 maart 2022 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee moet meer bijkomen van het lachen
die sixpack komt er zo aan hoorquote:Op zondag 13 maart 2022 01:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft een lol nu ja![]()
@:Hemarookworst gaat het weer een beetje?
ja moet ik nog een keer onnozel gansje spelen?quote:Op zondag 13 maart 2022 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die sixpack komt er zo aan hoor
die heeft straks de ene na de andere chickquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 01:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft straks de ene na de andere chick
quote:Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa ik ga er zo vantussen, voordat ik meegenomen word in de volgende set
yes slaaplekkerquote:Op zondag 13 maart 2022 01:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ga ook mijn bed maar opzoeken
voordat Hema morgen spierpijn heeft
quote:
Zo nog 1x naar beneden dan terug naar buiten en naar bed.quote:
geen DTS vannacht?quote:Op zondag 13 maart 2022 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Zo nog 1x naar beneden dan terug naar buiten en naar bed.
Als ik niet kan slapen maar best moe.quote:
slaap ze dan Mikeyquote:Op zondag 13 maart 2022 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen maar best moe.
Zit nu op het deel beneden.quote:
Lang niet gezienquote:
Als kiespijn zekersquote:
O das minder. Mini weer vroeg wakker?quote:Op zondag 13 maart 2022 08:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Had op een betere nacht gehoopt, maar verder leven we nog.
En hoestie daar?
@R-woud93 en ik leven al ons hele leven met een kleintje.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder. Mini weer vroeg wakker?
Hier gaat alles zijn gangetje. Vanmiddag op de kleine meid passen. Afgelopen vrijdag ook is best wel weer wennen hoor zo kleintje.
Hij zit in een mega ontwikkelingssprong. Daardoor merk je echt dat hij meer woorden gebruikt, VEEL meer om zich heen ziet, en beter met anderen omgaat, maar ook dat hij zichzelf VOLLEDIG voorbij loopt (nog hyperactiever dan normaal), en 's nachts kan hij het allemaal maar moeilijk verwerken.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder. Mini weer vroeg wakker?
Hier gaat alles zijn gangetje. Vanmiddag op de kleine meid passen. Afgelopen vrijdag ook is best wel weer wennen hoor zo kleintje.
quote:Op zondag 13 maart 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
@:R-woud93 en ik leven al ons hele leven met een kleintje.
quote:
Jemig heb je daar hulp voor gezocht. Niet voldoen aan de FOK!30 cm moet toch een hele frustratie zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
O dat is mooi maar ook vervelend dat hij er zo last van heeft. Hoop dat het kereltje er een beetje overheen groeit ( dat hyperactieve)quote:Op zondag 13 maart 2022 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit in een mega ontwikkelingssprong. Daardoor merk je echt dat hij meer woorden gebruikt, VEEL meer om zich heen ziet, en beter met anderen omgaat, maar ook dat hij zichzelf VOLLEDIG voorbij loopt (nog hyperactiever dan normaal), en 's nachts kan hij het allemaal maar moeilijk verwerken.
Ook overdag raakt hij sneller overstuur en heeft even een time-out nodig in z'n bedje.
Hey jijquote:
Zondagse dingenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga vandaag fietsen, wandelen, studeren.
En beetje afwassen
Haagse rolmopsquote:
Dat is meer dan ik van plan benquote:Op zondag 13 maart 2022 09:11 schreef Mickytjuh het volgende:
En beetje afwassen
Jij mag niksquote:
Geen tuinquote:Op zondag 13 maart 2022 09:11 schreef Mickytjuh het volgende:
En beetje afwassen
Nee heb net besloten dat de regen dat mag doenquote:
ALs dat kan dan heb je groot gelijk. Komt weer wat aan vandaag dacht ik gisteren te horenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee heb net besloten dat de regen dat mag doen
Ik kan in huis nog wel wat doen.quote:
* dud0r hoest eens flink in Haags z'n richtingquote:
Moet je doen vlak nadat je heb liggen beffen. Heb je een nieuwe thee smaak.quote:Op zondag 13 maart 2022 09:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r hoest eens flink in Haags z'n richting
quote:Op zondag 13 maart 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2022 09:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Moet je doen vlak nadat je heb liggen beffen. Heb je een nieuwe thee smaak.
Goedemorgen maatquote:Op zondag 13 maart 2022 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Goedemorgen zeer zeer ZEER goede FOK! VRIEND.
Het geruis van de zee, de frisse zeelucht, de zon, het strand, de duinen, de zeemeeuwen die visjes proberen te vangen, gelach en geroezemoes van mensen op de diverse terrassen, koffie en appelgebak...quote:
oh mijn voortuinquote:Op zondag 13 maart 2022 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het geruis van de zee, de frisse zeelucht, de zon, het strand, de duinen, de zeemeeuwen die visjes proberen te vangen, gelach en geroezemoes van mensen op de diverse terrasjes, koffie en appelgebak...
Woon al heel mn leven op kruip afstand van zeequote:Op zondag 13 maart 2022 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik moet er uren voor rijden.
Voor jou is het heel gewoon en niks bijzonders.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Woon al heel mn leven op kruip afstand van zee
Voor mij is het nog altijd een uitjequote:Op zondag 13 maart 2022 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor jou is het heel gewoon en niks bijzonders.Voor ons altijd een uitje.
Dat zijn wel fijne geluiden, behalve die kut meeuwenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het geruis van de zee, de frisse zeelucht, de zon, het strand, de duinen, de zeemeeuwen die visjes proberen te vangen, gelach en geroezemoes van mensen op de diverse terrassen, koffie en appelgebak...
O maak mij gekquote:Op zondag 13 maart 2022 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het geruis van de zee, de frisse zeelucht, de zon, het strand, de duinen, de zeemeeuwen die visjes proberen te vangen, gelach en geroezemoes van mensen op de diverse terrassen, koffie en appelgebak...
Die beesten proberen altijd je patat te roven...quote:Op zondag 13 maart 2022 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zijn wel fijne geluiden, behalve die kut meeuwen
Of kakken op je hoofdquote:Op zondag 13 maart 2022 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die beesten proberen altijd je patat te roven...
Gelukkig nooit gehad dat ze op mijn patatje gingen kakkenquote:
Dat zou zonde zijn...quote:Op zondag 13 maart 2022 10:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig nooit gehad dat ze op mijn patatje gingen kakken
Dit klinkt poëtisch.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morge kerel, ik heb verse sinaasappelsap.quote:
Thanks, misschien kan de tekst beter lezen met een andere afbeeldingquote:
Ik een grapefruitquote:Op zondag 13 maart 2022 10:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge kerel, ik heb verse sinaasappelsap.
Fotobehang van laten printen.quote:
En dat op de vroege zondag.quote:
Wat leuk gedaanquote:
O een ander lettertype en kleur gebruiken dat wil ookquote:Op zondag 13 maart 2022 10:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thanks, misschien kan de tekst beter lezen met een andere afbeelding
Morge schoonheid.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat op de vroege zondag.
Morguh SBE
Ben gek op de zee, maar met de scootmobiel is dat niet te doen op het strandquote:Op zondag 13 maart 2022 10:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Het doet je verlangen naar een dagje aan zee.
quote:
Gewoon vol gas op je achterwielen.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben gek op de zee, maar met de scootmobiel is dat niet te doen op het strand
Hij moet nog steeds opgevoerd wordenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon vol gas op je achterwielen.
ZIt er al vroeg inquote:Op zondag 13 maart 2022 10:57 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is echt dol op meisjes met lang, lichtblond haar!
Zijn eigen leeftijd, 10 jaar ouder; maakt niet uit!
Ik hou van vrouwen met lang haarquote:Op zondag 13 maart 2022 10:57 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT is echt dol op meisjes met lang, lichtblond haar!
Zijn eigen leeftijd, 10 jaar ouder; maakt niet uit!
Met dat kleintjuhquote:Op zondag 13 maart 2022 11:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat zat ik ook vanmorgen.
(In mijn vrouw wel te verstaan)
Mijn grote kleine vriend.quote:
Half uurtje geleden gemaakt of zo.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn die foto's van vanmorgen ? Want hier meer sluierwolkjes
Kan Mini-ToT niet even die sluierwolkjes weg blazenquote:Op zondag 13 maart 2022 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Half uurtje geleden gemaakt of zo.
Oh nee, drie kwartier geleden, zie ik.
Hij zit nu hier watermeloen te eten en zijn brandweerauto te wapperen naar de stoom van een vers gebakken eitje.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan Mini-ToT niet even die sluierwolkjes weg blazen
Hhmm watermeloenquote:Op zondag 13 maart 2022 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit nu hier watermeloen te eten en zijn brandweerauto te wapperen naar de stoom van een vers gebakken eitje.(Heb ik hem geleerd, omdat hij bang voor rook is: de brandweer jaagt de rook weg!
)
Morge schoonheid.quote:
Bloemetjes plukken voor mamaquote:
Opbokken met je regen.quote:
Het is nu lekker weer, ik heb de balkondeur weer open gezet.quote:
Jepquote:Op zondag 13 maart 2022 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
In de avond mag t regenen, maar voorlopig hebben we niks nodig. de grond is nat genoeg
Ik heb met mijn glaasje sinaasappelsap vanmorgen meer pitamientjes binnen gekregen dan in de afgelopen 20 jaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes en alle anders geaarde. Bij deze verklaar ik het zondaagse lunchgenot bij konijnlijk besluit voor geopend!![]()
Laat het u smaken
Geniet er van kerel.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
Jongens. ik ga de iwanius uit hangen.
Terrasje gereserveerd. Ik ga acclimatiseren.
Mij niet bellen
Ik moest grinnikenquote:Op zondag 13 maart 2022 11:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb met mijn glaasje sinaasappelsap vanmorgen meer pitamientjes binnen gekregen dan in de afgelopen 20 jaar.
* DerRabbit zet botje aan het werk om Frantic helemaal kapot te bellen vanmiddagquote:Op zondag 13 maart 2022 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
Jongens. ik ga de iwanius uit hangen.
Terrasje gereserveerd. Ik ga acclimatiseren.
Mij niet bellen
succesquote:Op zondag 13 maart 2022 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit zet botje aan het werk om Frantic helemaal kapot te bellen vanmiddag
Grinnik jij maar, ik zit zo te stuiteren dat zelfs mini-ToT zou zeggen, rustig SBE, rustig SBE, rustig....quote:
Oh ja, lunch...quote:
Uhu, wij weten wel wat lekker is.quote:
Nou en ofquote:Op zondag 13 maart 2022 12:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uhu, wij weten wel wat lekker is.
Als je een uitlaat klep nodig hebt voor je energie aanval, hier kan nog wel wat aan het huishouden gebeurenquote:Op zondag 13 maart 2022 12:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grinnik jij maar, ik zit zo te stuiteren dat zelfs mini-ToT zou zeggen, rustig SBE, rustig SBE, rustig....
BIEM BIEM BIEMquote:Op zondag 13 maart 2022 12:23 schreef Schakeltopia het volgende:
gelieve nu geen stofzuigers aanzetten, dank u
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maily party hard!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kop koffie met slagroom, de muziek van Amy Macdonald en een lekker weertje.quote:
Alleen jou nog in mijn armen.quote:
Ja.quote:
Weet je al welke twee kleuren je de andere huisje gaat verven?quote:
Nee nog niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 13:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet je al welke twee kleuren je de andere huisje gaat verven?
Sinds vrijdag, toen ik t topic opendequote:Op zaterdag 12 maart 2022 23:08 schreef drakin het volgende:
Sinds wanneer staat die strandhut in de OP?
ftfyquote:Op zondag 13 maart 2022 13:10 schreef Superbadeendje het volgende:
I'm a Barbie girl, in the Barbie world
Life in plastic, it's frantastic
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga je verhuizen?quote:
Nee joh gekkie.quote:
Echt wel.quote:
Had gekund toch. Je kan nu je huis met vette winst verkopen. Alleen moet je dan een duurdere prijs voor een andere betalen helaasquote:
Ik denk er wel eens aan maar ik woon hier wel fijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had gekund toch. Je kan nu je huis met vette winst verkopen. Alleen moet je dan een duurdere prijs voor een andere betalen helaas
Dat is ook heel wat waard ergens fijn wonenquote:Op zondag 13 maart 2022 14:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk er wel eens aan maar ik woon hier wel fijn.
Meestal in de middag.quote:
Neuhquote:Op zondag 13 maart 2022 15:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Iedereen in de zon op een terras
Beetje fris nog.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Iedereen in de zon op een terras
Hier ook nog iets te frisjes.quote:
Smaakt net zo lekkerquote:Op zondag 13 maart 2022 15:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat niet. gewoon lekker koud uit de koelkast
Lekkerquote:
Ja idd.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En kwam daarna dus weer voor een tijdje terug
Doe hem maar de groetjes van mij ( als je wilt natuurlijkquote:Op zondag 13 maart 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
Ik spreek mijn maatje @:m1st1g regelmatig via WhatsApp.
quote:Op zondag 13 maart 2022 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe hem maar de groetjes van mij ( als je wilt natuurlijk)
geef hem een knuffel en hoe ver is hij nu met zijn kookboek?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
Ik mis onze Chef Cock hier op fokquote:Op zondag 13 maart 2022 16:55 schreef Haags het volgende:
quote:
quote:
Met een beetje geluk ligt ie in juni in de winkel.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
geef hem een knuffel en hoe ver is hij nu met zijn kookboek?
quote:Op zondag 13 maart 2022 18:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Met een beetje geluk ligt ie in juni in de winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |