quote:Op zondag 13 maart 2022 00:56 schreef greysbones het volgende:
ik zat aan hele andere taart te denken
op fok moet je ook overal wat achter zoeken
ik ook niet'quote:Op zondag 13 maart 2022 00:59 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga het niet redden tot 5 uur dat weet ik wel
die is nu rollin over the floor laughingquote:Op zondag 13 maart 2022 00:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet'
en hema is hem gesmeerd
nee moet meer bijkomen van het lachenquote:Op zondag 13 maart 2022 00:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet'
en hema is hem gesmeerd
die heeft een lol nu jaquote:Op zondag 13 maart 2022 01:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die is nu rollin over the floor laughing
nou ja heb ik er in ieder geval voor gezorgd dat je hebt gelachen vandaagquote:Op zondag 13 maart 2022 01:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee moet meer bijkomen van het lachen
die sixpack komt er zo aan hoorquote:Op zondag 13 maart 2022 01:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft een lol nu ja![]()
@:Hemarookworst gaat het weer een beetje?
ja moet ik nog een keer onnozel gansje spelen?quote:Op zondag 13 maart 2022 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die sixpack komt er zo aan hoor
die heeft straks de ene na de andere chickquote:
quote:Op zondag 13 maart 2022 01:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft straks de ene na de andere chick
quote:Op zondag 13 maart 2022 01:06 schreef Schakeltopia het volgende:
jaa ik ga er zo vantussen, voordat ik meegenomen word in de volgende set
yes slaaplekkerquote:Op zondag 13 maart 2022 01:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik ga ook mijn bed maar opzoeken
voordat Hema morgen spierpijn heeft
quote:
Zo nog 1x naar beneden dan terug naar buiten en naar bed.quote:
geen DTS vannacht?quote:Op zondag 13 maart 2022 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Zo nog 1x naar beneden dan terug naar buiten en naar bed.
Als ik niet kan slapen maar best moe.quote:
slaap ze dan Mikeyquote:Op zondag 13 maart 2022 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik niet kan slapen maar best moe.
Zit nu op het deel beneden.quote:
Lang niet gezienquote:
Als kiespijn zekersquote:
O das minder. Mini weer vroeg wakker?quote:Op zondag 13 maart 2022 08:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Had op een betere nacht gehoopt, maar verder leven we nog.
En hoestie daar?
@R-woud93 en ik leven al ons hele leven met een kleintje.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder. Mini weer vroeg wakker?
Hier gaat alles zijn gangetje. Vanmiddag op de kleine meid passen. Afgelopen vrijdag ook is best wel weer wennen hoor zo kleintje.
Hij zit in een mega ontwikkelingssprong. Daardoor merk je echt dat hij meer woorden gebruikt, VEEL meer om zich heen ziet, en beter met anderen omgaat, maar ook dat hij zichzelf VOLLEDIG voorbij loopt (nog hyperactiever dan normaal), en 's nachts kan hij het allemaal maar moeilijk verwerken.quote:Op zondag 13 maart 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder. Mini weer vroeg wakker?
Hier gaat alles zijn gangetje. Vanmiddag op de kleine meid passen. Afgelopen vrijdag ook is best wel weer wennen hoor zo kleintje.
quote:Op zondag 13 maart 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
@:R-woud93 en ik leven al ons hele leven met een kleintje.
quote:
Jemig heb je daar hulp voor gezocht. Niet voldoen aan de FOK!30 cm moet toch een hele frustratie zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
@:R-woud93 en ik leven al ons hele leven met een kleintje.
O dat is mooi maar ook vervelend dat hij er zo last van heeft. Hoop dat het kereltje er een beetje overheen groeit ( dat hyperactieve)quote:Op zondag 13 maart 2022 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit in een mega ontwikkelingssprong. Daardoor merk je echt dat hij meer woorden gebruikt, VEEL meer om zich heen ziet, en beter met anderen omgaat, maar ook dat hij zichzelf VOLLEDIG voorbij loopt (nog hyperactiever dan normaal), en 's nachts kan hij het allemaal maar moeilijk verwerken.
Ook overdag raakt hij sneller overstuur en heeft even een time-out nodig in z'n bedje.
Hey jijquote:
Zondagse dingenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga vandaag fietsen, wandelen, studeren.
En beetje afwassen
Haagse rolmopsquote:
Dat is meer dan ik van plan benquote:Op zondag 13 maart 2022 09:11 schreef Mickytjuh het volgende:
En beetje afwassen
Jij mag niksquote:
Geen tuinquote:Op zondag 13 maart 2022 09:11 schreef Mickytjuh het volgende:
En beetje afwassen
Nee heb net besloten dat de regen dat mag doenquote:
ALs dat kan dan heb je groot gelijk. Komt weer wat aan vandaag dacht ik gisteren te horenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee heb net besloten dat de regen dat mag doen
Ik kan in huis nog wel wat doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |