Jemig heb je daar hulp voor gezocht. Niet voldoen aan de FOK!30 cm moet toch een hele frustratie zijnquote:Op zondag 13 maart 2022 08:48 schreef Haags het volgende:
[..]
@:R-woud93 en ik leven al ons hele leven met een kleintje.
O dat is mooi maar ook vervelend dat hij er zo last van heeft. Hoop dat het kereltje er een beetje overheen groeit ( dat hyperactieve)quote:Op zondag 13 maart 2022 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit in een mega ontwikkelingssprong. Daardoor merk je echt dat hij meer woorden gebruikt, VEEL meer om zich heen ziet, en beter met anderen omgaat, maar ook dat hij zichzelf VOLLEDIG voorbij loopt (nog hyperactiever dan normaal), en 's nachts kan hij het allemaal maar moeilijk verwerken.
Ook overdag raakt hij sneller overstuur en heeft even een time-out nodig in z'n bedje.
Hey jijquote:
Zondagse dingenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga vandaag fietsen, wandelen, studeren.
En beetje afwassen
Haagse rolmopsquote:
Dat is meer dan ik van plan benquote:Op zondag 13 maart 2022 09:11 schreef Mickytjuh het volgende:
En beetje afwassen
Jij mag niksquote:
Geen tuinquote:Op zondag 13 maart 2022 09:11 schreef Mickytjuh het volgende:
En beetje afwassen
Nee heb net besloten dat de regen dat mag doenquote:
ALs dat kan dan heb je groot gelijk. Komt weer wat aan vandaag dacht ik gisteren te horenquote:Op zondag 13 maart 2022 09:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee heb net besloten dat de regen dat mag doen
Ik kan in huis nog wel wat doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |