Hij zit nu hier watermeloen te eten en zijn brandweerauto te wapperen naar de stoom van een vers gebakken eitje.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan Mini-ToT niet even die sluierwolkjes weg blazen
Hhmm watermeloenquote:Op zondag 13 maart 2022 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit nu hier watermeloen te eten en zijn brandweerauto te wapperen naar de stoom van een vers gebakken eitje.(Heb ik hem geleerd, omdat hij bang voor rook is: de brandweer jaagt de rook weg!
)
Morge schoonheid.quote:
Bloemetjes plukken voor mamaquote:
Opbokken met je regen.quote:
Het is nu lekker weer, ik heb de balkondeur weer open gezet.quote:
Jepquote:Op zondag 13 maart 2022 11:32 schreef Mrsloveable het volgende:
In de avond mag t regenen, maar voorlopig hebben we niks nodig. de grond is nat genoeg
Ik heb met mijn glaasje sinaasappelsap vanmorgen meer pitamientjes binnen gekregen dan in de afgelopen 20 jaar.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
Dames, heren, jongens, meisjes en alle anders geaarde. Bij deze verklaar ik het zondaagse lunchgenot bij konijnlijk besluit voor geopend!![]()
Laat het u smaken
Geniet er van kerel.quote:Op zondag 13 maart 2022 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
Jongens. ik ga de iwanius uit hangen.
Terrasje gereserveerd. Ik ga acclimatiseren.
Mij niet bellen
Ik moest grinnikenquote:Op zondag 13 maart 2022 11:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb met mijn glaasje sinaasappelsap vanmorgen meer pitamientjes binnen gekregen dan in de afgelopen 20 jaar.
* DerRabbit zet botje aan het werk om Frantic helemaal kapot te bellen vanmiddagquote:Op zondag 13 maart 2022 11:44 schreef FranticDJ het volgende:
Jongens. ik ga de iwanius uit hangen.
Terrasje gereserveerd. Ik ga acclimatiseren.
Mij niet bellen
succesquote:Op zondag 13 maart 2022 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit zet botje aan het werk om Frantic helemaal kapot te bellen vanmiddag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |