Woon al heel mn leven op kruip afstand van zeequote:Op zondag 13 maart 2022 10:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik moet er uren voor rijden.
Voor jou is het heel gewoon en niks bijzonders.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Woon al heel mn leven op kruip afstand van zee
Voor mij is het nog altijd een uitjequote:Op zondag 13 maart 2022 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Voor jou is het heel gewoon en niks bijzonders.Voor ons altijd een uitje.
Dat zijn wel fijne geluiden, behalve die kut meeuwenquote:Op zondag 13 maart 2022 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het geruis van de zee, de frisse zeelucht, de zon, het strand, de duinen, de zeemeeuwen die visjes proberen te vangen, gelach en geroezemoes van mensen op de diverse terrassen, koffie en appelgebak...
O maak mij gekquote:Op zondag 13 maart 2022 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het geruis van de zee, de frisse zeelucht, de zon, het strand, de duinen, de zeemeeuwen die visjes proberen te vangen, gelach en geroezemoes van mensen op de diverse terrassen, koffie en appelgebak...
Die beesten proberen altijd je patat te roven...quote:Op zondag 13 maart 2022 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zijn wel fijne geluiden, behalve die kut meeuwen
Of kakken op je hoofdquote:Op zondag 13 maart 2022 10:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die beesten proberen altijd je patat te roven...
Gelukkig nooit gehad dat ze op mijn patatje gingen kakkenquote:
Dat zou zonde zijn...quote:Op zondag 13 maart 2022 10:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig nooit gehad dat ze op mijn patatje gingen kakken
Dit klinkt poëtisch.quote:Op zondag 13 maart 2022 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morge kerel, ik heb verse sinaasappelsap.quote:
Thanks, misschien kan de tekst beter lezen met een andere afbeeldingquote:
Ik een grapefruitquote:Op zondag 13 maart 2022 10:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge kerel, ik heb verse sinaasappelsap.
Fotobehang van laten printen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |