Dat sowieso.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:27 schreef Marcoss het volgende:
Dolf Jansen, Claudia de Breij.. Denk dat Kramer liever thuis was gebleven
Die zijn te goed voor Thialf, sends hun schnabbel bij Op1.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden Kleintje Pils moeten uitnodigen
Want?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat Kemkers zich hier durft te vertonen
Alsof die slaande ruzie hebben joh.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Met z'n zwabbervoet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Joh, maar ook gigantisch veel gewonnen onder hem.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door dat faalmoment heeft Kramer geen goud op de 10km
Is ook daarna gewoon nog z'n coach geweestquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alsof die slaande ruzie hebben joh.
Jantje is in ieder geval in stemming zwart.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Viren we nou de prestaties of herdenken we de overlededen
Dat heeft hij al meerdere keren aangegeven ja, had ook nooit zoveel zin in die vragen van Bert dat hij voor het laatst ergens een wedstrijd reed ofzoquote:
Ligt hij onder de middenstip?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:42 schreef superniger het volgende:
Begrafenis van Hazes in de arena was gezelliger.
Nee, maar over het algemeen hadden Bertje en Sven best lol.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat heeft hij al meerdere keren aangegeven ja, had ook nooit zoveel zin in die vragen van Bert dat hij voor het laatst ergens een wedstrijd reed ofzo
En bij alpe d'huezquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:47 schreef Toby56 het volgende:
Net als bij de autootjes.
En de paardensport ook trouwens.
Engelse renbanen enzo.
Pechstein gaat daarom door tot haar dood.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:49 schreef noodgang het volgende:
Ik zou nooit meer durven stoppen als ik nog actief schaatser zou zijn.
Nou ja... het valt niet te hopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:50 schreef tompsv18 het volgende:
Het zwarte gat voor Sven en Ireen hierna
Kramer is nu al met genoeg bezig om ook z'n dagen straks te blijven, lijkt me. En met Wüst komt dat vast ook wel goedquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:50 schreef tompsv18 het volgende:
Het zwarte gat voor Sven en Ireen hierna
Geen Pechstein bochtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Pechstein gaat daarom door tot haar dood.
In welke bocht viel Pechstein in 1992?quote:
Gewoon niet zoveel winnen, kun je gewoon aan de gang als analyticus old.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:49 schreef noodgang het volgende:
Ik zou nooit meer durven stoppen als ik nog actief schaatser zou zijn.
De kindjes dan ..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:57 schreef superniger het volgende:
Knuffels kunnen ze mooi doneren aan Oekraïense vluchtelingen.
Dat zat hij al jaren.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:57 schreef Montov het volgende:
Kramer zit te hoog met zijn kniehoeken hier.
Hij zit hier al dieper dan tijdens zijn laatste racesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:57 schreef Montov het volgende:
Kramer zit te hoog met zijn kniehoeken hier.
Ik heb allang geen tranen meer wanneer Rutte in beeld komtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:00 schreef SilverEyes het volgende:
Ik moest toch een beetje huilen #emo
Gelukkig geen last van, maar... "it's funny that you don't know what you've got until it's gone"... dat gevoel is er wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:00 schreef SilverEyes het volgende:
Ik moest toch een beetje huilen #emo
Ik ben 36, dus zelfde leeftijd en al vanaf jongs af aan schaatsen gevolgd. Misschien dat het daardoor komt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van, maar... "it's funny that you don't know what you've got until it's gone"... dat gevoel is er wel.
Ik huil soms bij muziek en bij films en soms in het echte leven ook wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:03 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik ben 36, dus zelfde leeftijd en al vanaf jongs af aan schaatsen gevolgd. Misschien dat het daardoor komt.
En ik ben sowieso een emotioneel jankwijf soms
Maar het was minder ontroerend dan...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:06 schreef tong80 het volgende:
Let niet op de negativelingen in dit topic. Buiten Rutte hebben ze ongelijk. Schitterend eerbetoon.
Dat is meer jouw generatie?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar het was minder ontroerend dan...
https://www.msn.com/nl-nl(...)AUWUbP?ocid=msedgntp
De artiesten vielen niet binnen het hossen-met-klompen inclusief koek-en-zopie gedachtengoed. Dus ik kon het aardig verdragen. Maar ik verdraag de polonaise soms ook prima.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:19 schreef Remco het volgende:
Ze hadden wat ongelukkige artiesten uitgenodigd, maar inderdaad prima eerbetoon. Het is nooit goed, er wordt altijd gezegd dat Nederland hun sporthelden niet goed eert, doen ze het een keer wel met alles erop en eraan is het weer niet goed.
Gezien hun status, leek het me voor het IOC toch een passend cadeau.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:23 schreef Fietsertje70 het volgende:
Ik vond die Olympische eremedaille wel een beetje awkward...Er zijn er 'maar' 300 van gemaakt....
Nou wat Ireen gedaan heeft is wel uniek voor Olympische begrippen, wat Sven op de OS gedaan heeft is veel minder speciaal. Ze kunnen op dit moment ook natuurlijk geen onderscheid maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gezien hun status, leek het me voor het IOC toch een passend cadeau.
Je kunt moeilijk twee Olympische ringen naar Sven & Ireen gaan vernoemen.
Er zijn over al die jaren natuurlijk heel wat Olympische helden en heldinnen.
Het is wat dat betreft ook afscheid van het publiek, en dat gaat los op Kleintje Pils en hoofd-schouders-knie-teen. En dat is ook hartstikke leuk als je daar in het stadion bent, en is ook niets mis mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:23 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De artiesten vielen niet binnen het hossen-met-klompen inclusief koek-en-zopie gedachtengoed. Dus ik kon het aardig verdragen. Maar ik verdraag de polonaise soms ook prima.
Als ik als Olympisch kampioen afscheid had genomen, dan had ik alleen aan Bachmeer dan voldoende gehad.
Ieder z'n eigen inderdaad.
Het was een stijlvolle huldiging, en de afgelopen 16 jaar hebben we met Sven & Ireen sowieso al voldoende Kleintjes Pils weggedronken.
Prima zo.
Het is leuk georganiseerd, maar het blijft wat vreemde figuren die er dan plotseling zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:41 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft ook afscheid van het publiek, en dat gaat los op Kleintje Pils en hoofd-schouders-knie-teen. En dat is ook hartstikke leuk als je daar in het stadion bent, en is ook niets mis mee.
En ach, in deze tijd is het ook wel fijn om even verstand op nul en te gaaaaaaan.
Allrounden telt in nl.in de rest van wereld is dat bezigheidstherapie tussen olympische jaren.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef Leatherface het volgende:
Hoop dat Swings - nu hij zijn grote doel bereikt heeft - zich op allrounden gaat toeleggen vanaf nu.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:13 schreef Pino112 het volgende:
Ze hebben een eigen bocht?
Dat gaat natuurlijk elke keer door Van Dijk en Hersman benoemd worden.
Wat is dat voor logica inderdaadquote:Op zaterdag 12 maart 2022 21:00 schreef Aguero het volgende:
Noordbocht Wüst en zuidbocht Kramer vind ik erg onlogisch.
Ik vrees ook dat die kutspeakers dat voortaan altijd gaan zeggen.
Er was toch nog zo'n legendarische race Kramer vs Bokko? Dat ie een rondje 27 reed op de 5 ofzo? Weet niet meer precies welke dat was.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is leuk georganiseerd, maar het blijft wat vreemde figuren die er dan plotseling zijn.
Zelf houd ik meer van de oude beelden en de gevechten die er zijn geweest.
Zoals de legendarische race waarin Kramer de aanval van Bokko met 28.4 afslaat:
Swings rijdt Nederlanders naar huis in Heerenveen en pakt zilver ~ Sporzaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:16 schreef Leatherface het volgende:
Hoop dat Swings - nu hij zijn grote doel bereikt heeft - zich op allrounden gaat toeleggen vanaf nu.
Ik was er bij en het was zeker erg leukquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:41 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Het is wat dat betreft ook afscheid van het publiek, en dat gaat los op Kleintje Pils en hoofd-schouders-knie-teen. En dat is ook hartstikke leuk als je daar in het stadion bent, en is ook niets mis mee.
En ach, in deze tijd is het ook wel fijn om even verstand op nul en te gaaaaaaan.
Ja, want Roest gaat vast niet als enige allrounder bij Reggeborgh zitten. En zou Johan de Wit daar dan de coach van worden?quote:Op zondag 13 maart 2022 09:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nachtkaars voor Hollands schaatsen!
We kunnen ons wel opmaken voor leuke weken met geruchten van wie waarheen gaat.
Ah de ISU heeft de tijden aangepast aan de uitzendtijden van de NOS... Geen overlap meer met het 13 uur journaalquote:
Tsja, wanneer moet je ze doen dan?quote:Op zondag 13 maart 2022 14:16 schreef vaarsuvius het volgende:
ik erger me aan al die prijsuitreikingen tussendoor , ga toch schaatsen!
Ben ik nu een zeurpiet? Zijn er echt mensen die al die huldigingen willen zien?
Ik hoef het niet per se te zien (maar gelukkig is er tussendoor genoeg anders te zien), maar een World Cup-finale zonder huldigingen zou natuurlijk erg raar zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 14:16 schreef vaarsuvius het volgende:
ik erger me aan al die prijsuitreikingen tussendoor , ga toch schaatsen!
Ben ik nu een zeurpiet? Zijn er echt mensen die al die huldigingen willen zien?
Gezellig met de Hoolwerfjesquote:Op zondag 13 maart 2022 10:26 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Ja, want Roest gaat vast niet als enige allrounder bij Reggeborgh zitten. En zou Johan de Wit daar dan de coach van worden?
En door wie gaat Jantje Coopmans vervangen worden?
Er is ook alweer veel fietsen op tv, dit toernooi is een beetje mosterd na de maaltijd.quote:
Oh die zapp ik altijd wegquote:Op zondag 13 maart 2022 14:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Interviewer Bert Maalderink, hij is er niet bij.
En er is zoveel andere wintersport waar World Cups net wat belangrijker voelen dan bij het schaatsenquote:Op zondag 13 maart 2022 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is ook alweer veel fietsen op tv, dit toernooi is een beetje mosterd na de maaltijd.
En heerlijk weer buitenquote:Op zondag 13 maart 2022 14:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is ook alweer veel fietsen op tv, dit toernooi is een beetje mosterd na de maaltijd.
Die heeft zijn energie voor andere dingen gebruikt dan schaatsen?quote:
Groot gelijk mijns inziensquote:Op zondag 13 maart 2022 15:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft zijn energie voor andere dingen gebruikt dan schaatsen?
Ik kan hem ook geen ongelijk geven idd.quote:
Dat lukt mij wel gewoon hoorquote:Op zondag 13 maart 2022 15:54 schreef superniger het volgende:
NOS.nl stream kan je ook niet casten naar een tv.
Bij mij niet.quote:
Ook dat lukt hier wel gewoon.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij mij niet.
Je moet dan je hele tabblad casten.
Ik wil alleen de videoplayer casten.
👍via de app lukt het.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:59 schreef franklop het volgende:
[..]
Ook dat lukt hier wel gewoon.
Probeer anders vanuit de app?
Nu moet je verplicht naar het wielren topicquote:
Af en toe zal dat heus gebeuren.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:14 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nu moet je verplicht naar het wielren topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |