In welke bocht viel Pechstein in 1992?quote:
Gewoon niet zoveel winnen, kun je gewoon aan de gang als analyticus old.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:49 schreef noodgang het volgende:
Ik zou nooit meer durven stoppen als ik nog actief schaatser zou zijn.
De kindjes dan ..quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:57 schreef superniger het volgende:
Knuffels kunnen ze mooi doneren aan Oekraïense vluchtelingen.
Dat zat hij al jaren.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:57 schreef Montov het volgende:
Kramer zit te hoog met zijn kniehoeken hier.
Hij zit hier al dieper dan tijdens zijn laatste racesquote:Op zaterdag 12 maart 2022 17:57 schreef Montov het volgende:
Kramer zit te hoog met zijn kniehoeken hier.
Ik heb allang geen tranen meer wanneer Rutte in beeld komtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:00 schreef SilverEyes het volgende:
Ik moest toch een beetje huilen #emo
Gelukkig geen last van, maar... "it's funny that you don't know what you've got until it's gone"... dat gevoel is er wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:00 schreef SilverEyes het volgende:
Ik moest toch een beetje huilen #emo
Ik ben 36, dus zelfde leeftijd en al vanaf jongs af aan schaatsen gevolgd. Misschien dat het daardoor komt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 18:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van, maar... "it's funny that you don't know what you've got until it's gone"... dat gevoel is er wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |