In de schoot geworpen? Mazepin is het type die een auto 'in de schoot krijgt geworpen' vanwege de centen van zijn vader. Russell rijdt in de Mercedes op merit.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 22:20 schreef Sked het volgende:
Iemand die geen kampioensauto in de schoot geworpen krijgt.
Behalve dan hij afgelopen season zonder België 1 punt meer zou hebben dan Latifi, iemand waarvan iedereen vind dat hij geen meter kan rijden, en er alleen zit vanwege papa's poen, klinkt niet echt als skill om die dan te verslaan...quote:Russell rijdt in de Mercedes op merit.
Ik zeg dan ook nergens dat het onverdiend is dat Russell bij een topteam rijdt of iets dergelijks.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:46 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
In de schoot geworpen? Mazepin is het type die een auto 'in de schoot krijgt geworpen' vanwege de centen van zijn vader. Russell rijdt in de Mercedes op merit.
Er zit nogal een verschil tussen 1 punt meer hebben als je beiden in een Mercedes of Red Bull rijdt en 1 punt meer hebben als je in een Williams rijdt.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:23 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Behalve dan hij afgelopen season zonder België 1 punt meer zou hebben dan Latifi, iemand waarvan iedereen vind dat hij geen meter kan rijden, en er alleen zit vanwege papa's poen, klinkt niet echt als skill om die dan te verslaan...
Volgende keer even merk bouwjaar en prijs erbij zetten he. Veel stoerder.quote:Op zondag 13 maart 2022 15:08 schreef Eagles89 het volgende:
Las Vegas race is super gaaf en de tijdzone is juist top! Mijn Oled komt ook veel beter tot zn recht als het buiten donker is, en die beelden van de strip zijn legendarisch.
Dat zegt natuurlijk niks want de williams reed standaard voor een P17 en P18quote:Op zondag 13 maart 2022 16:23 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Behalve dan hij afgelopen season zonder België 1 punt meer zou hebben dan Latifi, iemand waarvan iedereen vind dat hij geen meter kan rijden, en er alleen zit vanwege papa's poen, klinkt niet echt als skill om die dan te verslaan...
Dan gebruik je 'in de schoot geworpen' verkeerd, want dat betekent dat je iets krijgt zonder dat je er iets voor hebt hoeven doen.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat het onverdiend is dat Russell bij een topteam rijdt of iets dergelijks.
Daarover is iedereen in de Formule 1 het met jou oneens.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:42 schreef tripel7 het volgende:
George Russell heeft in al z'n seizoenen F1 nog niks bijzonders gedaan
Dat staat haaks op mijn voorspelling dan, want ik denk dat die de eerste race wint.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:42 schreef tripel7 het volgende:
George Russell heeft in al z'n seizoenen F1 nog niks bijzonders gedaan, op weten te crashen achter een safety car na dan2020
Sakhir werd hij gematst door een Bottas die aardig wilde doen, en dacht dat hij wel dankbaar zou zijn voor een keertje vooraan rijden ipv achteraan, maar Russell ging in plaats daarvan compleet naast z'n schoenen lopen.
Maar goed, mensen dachten dat Bottas onzichtbaar was op het veld, ik voorspel dat Russell nog veel meer verdwijnt in het midfield.
Als je instapt in de auto die al de snelste van het veld is heb je toch ook niet veel hoeven doen om daar de snelste van te maken?quote:Op zondag 13 maart 2022 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dan gebruik je 'in de schoot geworpen' verkeerd, want dat betekent dat je iets krijgt zonder dat je er iets voor hebt hoeven doen.
We gaan het zien komend weekendquote:Op zondag 13 maart 2022 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat staat haaks op mijn voorspelling dan, want ik denk dat die de eerste race wint.
Je suggereerde dat hij de auto in zijn schoot kreeg geworpen, je zegt niks over de auto snel maken. Maar ik zie al dat je je onwetendheid toch niet gaat toegeven, dus laat maar.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je instapt in de auto die al de snelste van het veld is heb je toch ook niet veel hoeven doen om daar de snelste van te maken?
Dat is letterlijk wat "in de schoot geworpen" betekentquote:Op zondag 13 maart 2022 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat het onverdiend is dat Russell bij een topteam rijdt of iets dergelijks.
Philips 65 Oled 812 uit 2020 voor 1599 euroquote:Op zondag 13 maart 2022 16:27 schreef mikieu het volgende:
[..]
Volgende keer even merk bouwjaar en prijs erbij zetten he. Veel stoerder.
Jij schat Russell serieus slechter in dan Bottas? Daarnaast vergeet je even Spa te noemen dit jaar. Waar Russell in de regen boven kwam drijven en een Williams auto even op p2 zet. Russell is een van de grootste talenten van deze generatie. Ik denk zelfs dat hij in potentie gelijk aan Max gaat zijn.quote:Op zondag 13 maart 2022 16:42 schreef tripel7 het volgende:
George Russell heeft in al z'n seizoenen F1 nog niks bijzonders gedaan, op weten te crashen achter een safety car na dan2020
Sakhir werd hij gematst door een Bottas die aardig wilde doen, en dacht dat hij wel dankbaar zou zijn voor een keertje vooraan rijden ipv achteraan, maar Russell ging in plaats daarvan compleet naast z'n schoenen lopen.
Maar goed, mensen dachten dat Bottas onzichtbaar was op het veld, ik voorspel dat Russell nog veel meer verdwijnt in het midfield.
Omdat het mij daar niet om ging, slechts over of het zielig is wanneer Russell nu niet meteen in een kampioensauto zou stappen. Verder zijn we het gewoon eens over de kwaliteiten van hem als coureur hoor.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je suggereerde dat hij de auto in zijn schoot kreeg geworpen, je zegt niks over de auto snel maken. Maar ik zie al dat je je onwetendheid toch niet gaat toegeven, dus laat maar.
Ik had al eerder gezegd dat ik spa buiten beschouwing laat, dat ging puur om qualificatie, niet om racen, en in die omstandigheden waren er teveel factoren om een reëel beeld van het veld te krijgen.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Jij schat Russell serieus slechter in dan Bottas? Daarnaast vergeet je even Spa te noemen dit jaar. Waar Russell in de regen boven kwam drijven en een Williams auto even op p2 zet. Russell is een van de grootste talenten van deze generatie. Ik denk zelfs dat hij in potentie gelijk aan Max gaat zijn.
Nee, via de app ook PayPal had ik gelezen. En Playstore tegoed als je op Android zit. Apple weet ik niet.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:26 schreef PzKpfw het volgende:
Oh blijkbaar kun je zon F1 TV alleen nemen door te betalen met een Credit Card
Russell is vele malen beter dan Bottas. Dat liet hij al zien in de junior series waar hij coureurs als Albon en Norris versloeg en in Sakhir waar hij voor het eerst in die Mercedes meteen al sneller was.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:01 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik had al eerder gezegd dat ik spa buiten beschouwing laat, dat ging puur om qualificatie, niet om racen, en in die omstandigheden waren er teveel factoren om een reëel beeld van het veld te krijgen.
Ja, ik schat hem slechter in Bottas, en denk dat hij zwaar tegen gaat vallen, zowel door de MB van dit jaar, als door zijn eigen kwaliteiten. Maar goed, we gaan het zien vanaf volgend weekend
Maar dat zegt niet dat hij beter is dan Bottas voor Mercedesquote:Op zondag 13 maart 2022 18:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Russell is vele malen beter dan Bottas. Dat liet hij al zien in de junior series waar hij coureurs als Albon en Norris versloeg en in Sakhir waar hij voor het eerst in die Mercedes meteen al sneller was.
Maar dat is wat ik vind
Had je geen geld meer voor gordijnen?quote:Op zondag 13 maart 2022 17:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Philips 65 Oled 812 uit 2020 voor 1599 eurowas echt een hele scherpe deal destijds
en als het buiten donker is en er echt geen enkel licht naar de TV reflecteert is het F1 spektakel nog mooier om te zien
Russel is niet de wingman, Russell moet Hamilton vervangen.quote:Op zondag 13 maart 2022 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar dat zegt niet dat hij beter is dan Bottas voor Mercedes
Bottas, de ideale wingman die nooit zijn ego voor dat van het team plaatste dus. Die Bottas.
Mwah, probleem van Russell is wel dat hij vaak moeite heeft om op zondag zijn goede kwalificatie te verzilveren. Hij lijkt me ietwat overschat, maar we gaan het zien. Ik denk dat hij minder is dan Leclerc.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Jij schat Russell serieus slechter in dan Bottas? Daarnaast vergeet je even Spa te noemen dit jaar. Waar Russell in de regen boven kwam drijven en een Williams auto even op p2 zet. Russell is een van de grootste talenten van deze generatie. Ik denk zelfs dat hij in potentie gelijk aan Max gaat zijn.
Precies. Hamilton is nu is nu 37. Die gaat misschien nog 1 of 2 seizoenen mee en dan is het over en sluiten. Russell moet die schoenen gaan vullen.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Russel is niet de wingman, Russell moet Hamilton vervangen.
Was tot nu toe vooral op zaterdag goed inderdaad (en regelmatig ook heel indrukwekkend), maar op zondag viel het dan toch vaak tegen. Dan gaan we dit jaar zien of dat aan de auto lag of toch ook een zwakte van Russell zelfquote:Op zondag 13 maart 2022 19:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, probleem van Russell is wel dat hij vaak moeite heeft om op zondag zijn goede kwalificatie te verzilveren. Hij lijkt me ietwat overschat, maar we gaan het zien. Ik denk dat hij minder is dan Leclerc.
Hij heeft structureel zijn teamgenoot, de 2 hazen en de 2 alfa's achter zich gehouden en regelmatig een Alfa Tauri, Aston Martin of Alpine. Dat is best knap als je in zo'n hok als de Williams moet rijden.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:22 schreef -XOR- het volgende:
Mwah, probleem van Russell is wel dat hij vaak moeite heeft om op zondag zijn goede kwalificatie te verzilveren. Hij lijkt me ietwat overschat, maar we gaan het zien. Ik denk dat hij minder is dan Leclerc.
Eens, al denk ik wel dat de Williams aan het einde van het seizoen al lang niet meer de minste wagen was. Verre van zelfs.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij heeft structureel zijn teamgenoot, de 2 hazen en de 2 alfa's achter zich gehouden en regelmatig een Alfa Tauri, Aston Martin of Alpine. Dat is best knap als je in zo'n hok als de Williams moet rijden.
Ben ik met je eens. De Haas was sowieso slechter.quote:Op zondag 13 maart 2022 20:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens, al denk ik wel dat de Williams aan het einde van het seizoen al lang niet meer de minste wagen was. Verre van zelfs.
Met de auto van de afgelopen drie dagen, gaan ze niet vooraan rijden volgende week. Maar ze hebben 6 dagen om met een plan te komen.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Lewis heeft het wel voor het eerst voor elkaar dat ik hem geloof, dus mooi gevalletje de aanhouder wint.
quote:Op zondag 13 maart 2022 21:07 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Van Reddit, mooi overzichtje:
2017
[ afbeelding ]
2018
[ afbeelding ]
2019
[ afbeelding ]
2020
[ afbeelding ]
2021
[ afbeelding ]
2022
[ afbeelding ]
Niks gezien of gevolgd van de tests (ik heb nu pas door dat het bezig is/was eigenlijk), maar ik neem aan dat je niet serieus denkt dat Mercedes nu écht beduidend minder gaat zijn? Trap er niet in.quote:Op zondag 13 maart 2022 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Lewis heeft het wel voor het eerst voor elkaar dat ik hem geloof, dus mooi gevalletje de aanhouder wint.
Ik ben echt serieusquote:Op zondag 13 maart 2022 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks gezien of gevolgd van de tests (ik heb nu pas door dat het bezig is/was eigenlijk), maar ik neem aan dat je niet serieus denkt dat Mercedes nu écht beduidend minder gaat zijn? Trap er niet in.
je bent ons gewoon aan het trollenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus
Niet omdat ze zich weer in de underdog rol wurmen, maar omdat die Mercedes er echt niet uit zag. RB trouwens ook niet tot die update, dus het kan altijd.
Echt nietquote:Op zondag 13 maart 2022 22:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent ons gewoon aan het trollen
Je trapt er zo hard in he. Zo hard dat ik het me bijna niet voor kan stellen, je bent slimmer dan dit!quote:Op zondag 13 maart 2022 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus
Niet omdat ze zich weer in de underdog rol wurmen, maar omdat die Mercedes er echt niet uit zag. RB trouwens ook niet tot die update, dus het kan altijd.
Oké kuzuquote:Op zondag 13 maart 2022 22:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks gezien of gevolgd van de tests (ik heb nu pas door dat het bezig is/was eigenlijk), maar ik neem aan dat je niet serieus denkt dat Mercedes nu écht beduidend minder gaat zijn? Trap er niet in.
Laten we het zo zeggen; tenzij ze een wonder verrichten, gaan ze niet winnen van Red Bull. Ik geloof niet dat ze gaan terugzakken naar F1.5 natuurlijk.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je trapt er zo hard in he. Zo hard dat ik het me bijna niet voor kan stellen, je bent slimmer dan dit!
quote:Op zondag 13 maart 2022 22:26 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes past wat aan de vloer aan of zo en volgende week staan ze er weer. Zoals elk jaar.
Onzin. Ook google play tegoed of paypal in google play.quote:Op zondag 13 maart 2022 17:26 schreef PzKpfw het volgende:
Oh blijkbaar kun je zon F1 TV alleen nemen door te betalen met een Credit Card
Om mij mogen ze best even achter de Haas aan hobbelenquote:Op zondag 13 maart 2022 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen; tenzij ze een wonder verrichten, gaan ze niet winnen van Red Bull. Ik geloof niet dat ze gaan terugzakken naar F1.5 natuurlijk.
Ze draaien straks de raketmotor weer open en klaar. De wegliggingsproblemen zullen ze met updates een stuk verbeteren.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen; tenzij ze een wonder verrichten, gaan ze niet winnen van Red Bull. Ik geloof niet dat ze gaan terugzakken naar F1.5 natuurlijk.
Dat denk ik ook. Maar desalniettemin hadden ze zich deze test waarschijnlijk anders voorgesteld.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:26 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes past wat aan de vloer aan of zo en volgende week staan ze er weer. Zoals elk jaar.
Ik denk dat je inderdaad zo'n laatste testdag wilt afsluiten met op zijn minst een stabiele wagen.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar desalniettemin hadden ze zich deze test waarschijnlijk anders voorgesteld.
Da's dan nogal lastig want Bottas is vertrokken, Hamilton niet. Ooit zal Russell Hamilton moeten vervangen, ja, maar tot die tijd is het een ander verhaal.quote:Op zondag 13 maart 2022 19:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Russel is niet de wingman, Russell moet Hamilton vervangen.
Eens Hamilton gaat dat niet accepteren de eerste race en de tweede ook niet.quote:Op maandag 14 maart 2022 00:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's dan nogal lastig want Bottas is vertrokken, Hamilton niet. Ooit zal Russell Hamilton moeten vervangen, ja, maar tot die tijd is het een ander verhaal.
Bijna vakantie. Donderdag het vliegtuig in, vrijdag in bocht 1 Mercedes de snelste zien zijn. broodje kameel eten en een beetje rondkijken in de woestijn.quote:
Geen wonder, maar afstellen van de auto.quote:Op zondag 13 maart 2022 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droomscenario.quote:Op zondag 13 maart 2022 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Om mij mogen ze best even achter de Haas aan hobbelen
Niet persoonlijk hoor, maar in dat geval wens ik je een vluchtbeperkende verkoudheid toe!quote:Op maandag 14 maart 2022 08:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijna vakantie. Donderdag het vliegtuig in, vrijdag in bocht 1 Mercedes de snelste zien zijn. broodje kameel eten en een beetje rondkijken in de woestijn.
Race kijken en maandag weer naar huis.
Kennie wachte.
Ter voorbereiding. De twee keer dat ik Max live zag ging dat niet best. Ebe keer in Oostenrijk bocht 1 crash, tweede keer in Monaco in de muur op vrijdag.
Oh, het was jouw schuld? Even bellen met RedBull en kijken of men je aan de grens nog kan tegenhoudenquote:Op maandag 14 maart 2022 08:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bijna vakantie. Donderdag het vliegtuig in, vrijdag in bocht 1 Mercedes de snelste zien zijn. broodje kameel eten en een beetje rondkijken in de woestijn.
Race kijken en maandag weer naar huis.
Kennie wachte.
Ter voorbereiding. De twee keer dat ik Max live zag ging dat niet best. Ebe keer in Oostenrijk bocht 1 crash, tweede keer in Monaco in de muur op vrijdag.
Zou het dan zo weinig invloed hebben dat als ze het wél oplossen het nauwelijks impact heeft op dingen die ze nu getest hebben?quote:Op maandag 14 maart 2022 08:24 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Geen wonder, maar afstellen van de auto.
Bij de techtalk van F1tv sprak Ferrari aerodynamicist van een rookie mistake, omtrent de fouten die men gemaakt heeft wat betreft porpoising.
En werd gesugereerd dat Mercedes wellicht expres porpoising niet heeft opgelost tijdens testen zodat ze hun programma konden afwerken.
Tv staat in de woonkamer en het lukt me niet die helemaal donker te krijgen. Ramen op noord zuiden en westen (hoekhuis). Wil ooit nog een keer een kamer waar de ruimte dusdanig groot is dat je er een soort thuis minibios van kan maken…ooitquote:Op zondag 13 maart 2022 19:03 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Had je geen geld meer voor gordijnen?
Ik denk dat ze bij Mercedes liever controle hebben over de variabelen in hun data.quote:Op maandag 14 maart 2022 10:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zou het dan zo weinig invloed hebben dat als ze het wél oplossen het nauwelijks impact heeft op dingen die ze nu getest hebben?
Als elke race een 1-2 zou kunnen worden dan is het simpel en geef je Russell gewoon de Rosberg/Bottas behandeling. Maar als je moet knokken voor elk podiumplekje dan zul je alles wat Russell brengt moeten omarmen en hem maximaal moeten ondersteunen. De keuzes die een team met de superieure auto heeft lijken er nu niet te zijn.quote:Op maandag 14 maart 2022 00:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's dan nogal lastig want Bottas is vertrokken, Hamilton niet. Ooit zal Russell Hamilton moeten vervangen, ja, maar tot die tijd is het een ander verhaal.
De race is om 16.00 uur, dan staat Ajax al op een onoverbrugbare achterstand.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:24 schreef PicoMMP het volgende:
Lekker dan, eerste race tegelijkertijd met Ajax-Feyenoord
Als je constant 1-2tjes scoort dan eindig je toch sowieso 1 en 2 in het WK en kun je de coureurs toch juist laten racen? Juist als je niet dominant bent is het niet handig als de 'nummer 2' punten afpakt van de nummer 1..quote:Op maandag 14 maart 2022 12:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als elke race een 1-2 zou kunnen worden dan is het simpel en geef je Russell gewoon de Rosberg/Bottas behandeling. Maar als je moet knokken voor elk podiumplekje dan zul je alles wat Russell brengt moeten omarmen en hem maximaal moeten ondersteunen. De keuzes die een team met de superieure auto heeft lijken er nu niet te zijn.
RRRRRRRRRrrrrrrRRRRRRRaceweek.quote:
Ik heb toch niets met hockey.quote:Op maandag 14 maart 2022 09:24 schreef PicoMMP het volgende:
Lekker dan, eerste race tegelijkertijd met Ajax-Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |