abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204036823
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:30 schreef NoXia het volgende:
[ twitter ]
[..]
Op Ad.nl staat het filmpje met ondertiteling
Hahaha die presentator helemaal in paniek, genieten.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:38:41 #152
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204036831
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:35 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
GGZ er nog slechter aan toe dan al bekend. :(
wordt het niet tijd voor een petitie tot verplicht onderzoek naar zijn psyche?
... en huiver mee
pi_204036836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, je geeft zelf al het gevolg aan. Als het in de poltiek etc al "done" is dan volgt de bevolking snel. Alles wat Russisch is is nu automatisch fout.
Dat stel ik helemaal nergens.

Maar Schroder is persoonlijk bevriend met Poetin en weigert zich als oud-bondskanselier uit te spreken tegen zijn maatje. Dat valt begrijpelijk slecht in Duitsland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:39:34 #154
8369 speknek
Another day another slay
pi_204036840
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:30 schreef NoXia het volgende:
[ twitter ]
[..]
Op Ad.nl staat het filmpje met ondertiteling
Het klinkt bemoedigend, maar deze uitzending was inmiddels al drie-vier dagen geleden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:40:34 #155
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204036847
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
:'). Het is een aan het psychotisch grenzende schuimbekpost. Als je je ZO druk maakt om wat 1 persoon vindt moet je misschien even tot 10 tellen. Ik hou ook wel van een beetje rellen hoor, maar dit is gewoon obsessief.
Het is een zorgvuldig onderbouwde ontkrachting van bullshit argumenten. En des te relevanter omdat Ed onderdeel is van een hele karavaan van desinformatie verspreidende complotdenkers.

Vrees alleen dat wegens de lengte en diepgang van het stuk het gros er gewoon overheen leest en roept: TLDR LOL (of: "wat laat jij je kennen zeggen hahahaha!").

Hulde aan @EinarBoe om de tijd te nemen eens goed de bezem door die wappenkast te halen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:41:40 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204036865
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat stel ik helemaal nergens.

Maar Schroder is persoonlijk bevriend met Poetin en weigert zich als oud-bondskanselier uit te spreken tegen zijn maatje. Dat valt begrijpelijk slecht in Duitsland.
Nou ja, je geeft zelf al aan wat sommigen nu al doen tegen onschuldige russen, hoe meer dat bon ton wordt in de politiek en de media, hoe meer russen het slachtoffer gaan worden hier van dat soort mensen.

Dat bewezen putinadepten moeten worden aangepakt heb ik allang onderschreven, maar zoals met alles tegenwoordig slaan "we" weer door om maar te laten zien hoe goed bezig en betrokken "we" zijn.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204036868
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:29 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Dacht dat ze in Rusland aan bijna alles een tekort hadden behalve kanonnenvoer?
Ze hebben in Rusland meer vergrijzing dan hier en een alcohol probleem dat zo groot is dat er een vrouwenoverschot is.
pi_204036879
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:30 schreef ExTec het volgende:

[..]
Het speelt zich nu simpelweg in onze achtertuin af. Plus dat we de WO's met een reden Wereldoorlogen noemde. "Wij" hebben 2 keer de wereld in de fik gezet. En dat is 2 keer in onze (achter)tuin begonnen.

En je herhaalt nog een keer de bedenkelijke redenering dat OMDAT ze in het MO bijna dagelijks ervaring hebben met wapengekletter, dat zich vertaalt naar dat ze daar graag kanonnenvoer willen zijn voor putin.

Vanwege steun aan Assad lijkt me ook onwaarschijnlijk, want die laat die dictator nou nog lang niet out of the woods zijn. Als je Assad wil steunen, blijf je daar om voor hem te vechten.
Vrijwilligers heb je aan beide kanten. Bij de Russische rebellen heb je al jaren met vrijwilligers te maken uit diverse landen waaronder zelfs uit westerse landen. En in het MO heb je natuurlijk een scala aan tuig dat een hekel heeft aan de VS en het westen.

Ook de Oekraïne maakt gebruik van vrijwilligers.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:43:16 #159
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204036885
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen dan.
Laat ik maar zeggen dat Nederland er wel een beetje anders voor zou staan als ik het wel voor het zeggen had.

Then again, misschien zou het me in de bol geslagen zijn en waren we nu bezig met de invasie van België, om de Vlamingen te bevrijden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204036905
'Twijfels in Rusland over verloop invasie in Oekraïne'

In programma's op de Russische staatstelevisie worden twijfels geuit over hoe de militaire operatie in Oekraïne verloopt en of de doelen die het Kremlin heeft gesteld, gehaald kunnen worden. Dat is opmerkelijk, want de staatstelevisie wordt beschouwd als het belangrijkste propagandawapen van het Kremlin.

Door de zware sancties tegen Rusland en berichten op sociale media over grote verliezen aan de Russische kant, begint het negatieve nieuws door te sijpelen, ziet Geert Groot Koerkamp, correspondent in Rusland. "Een filmregisseur die vaak te gast is in talkshows waarin Oekraïne door het slijk wordt gehaald, gaf aan verrast te zijn dat Oekraïne niet verdeeld is, maar een eenheid. Ook was hij verrast dat Russische troepen niet, zoals verwacht, met bloemen door de bevolking werden opgewacht."

Moskou heeft de informatievoorziening door onafhankelijke media vrijwel afgesloten en blijft volhouden dat "alles volgens plan verloopt". Maar berichten op sociale media weerleggen dat beeld. Zo meldt het Russische staatspersbureau Interfax dat Rusland elke dag om 10.00 uur humanitaire corridors opent voor Oekraïense vluchtelingen die naar Rusland willen, maar dat Oekraïense nationalisten de corridors beschieten zodat de vluchtelingen niet weg kunnen. "Het lijkt onderdeel van een propagandaoorlog. Er staan bussen aan de grens om vluchtelingen op te vangen, maar er komt niemand. Mensen willen daar niet heen", zegt Groot Koerkamp. "Vervolgens zegt Rusland: we geven ze de mogelijkheid, maar het wordt verhinderd door Oekraïners."

---

(nos)

En beetje bij beetje knabbelen we een beetje van vlad zijn imperium af _O_ ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204036951
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:42 schreef Cherni het volgende:

[..]
Vrijwilligers heb je aan beide kanten. Bij de Russische rebellen heb je al jaren met vrijwilligers te maken uit diverse landen waaronder zelfs uit westerse landen. En in het MO heb je natuurlijk een scala aan tuig dat een hekel heeft aan de VS en het westen.

Ook de Oekraïne maakt gebruik van vrijwilligers.
Precies, helemaal niets nieuws onder de zon. De VS maakte vrij veel gebruik van huurlingen en vrijwilligers zelfs (in de oorlogen in het Midden-Oosten).
pi_204036961
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:36 schreef KingRadler het volgende:
zolang er geen Chinezen in het leger zitten van Poetin maak ik me niet druk.
Die gaan we zien als Rusland helemaal failliet is zodat ze alles lekker goedkoop op kunnen kopen B-)
afspraak tandarts verzetten
pi_204036984
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Precies, helemaal niets nieuws onder de zon. De VS maakte vrij veel gebruik van huurlingen en vrijwilligers zelfs (in de oorlogen in het Midden-Oosten).
Blackwater Security Company :Y
afspraak tandarts verzetten
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:54:34 #164
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204036990
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:41 schreef HeatWave het volgende:

om maar te laten zien hoe goed bezig en betrokken "we" zijn.
Neuh.

Ik ben zelf ook niet vies van ongezouten opinies; lekker meedoen met "the culture war". :)

Maar dat is nu geparkeerd; alle rijen sluiten, en lekker door gaan zeveren over "deugers" op het moment dat we alle russen uit Ukraine hebben getrapt.

Prioriteiten stellen, noemen we dat.

En precies dat niet willen snappen maakt je in mijn optiek gewoon een NSB'er.
Scorched earth
pi_204036994
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:45 schreef TLC het volgende:
'Twijfels in Rusland over verloop invasie in Oekraïne
Video: https://nos.nl/l/2420733
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Moderator vrijdag 11 maart 2022 @ 12:55:48 #166
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_204036999
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 11:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Neem geen kopje thee aan van Poetin is mijn advies.
Daar is de tafel te lang voor.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:55:55 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204037001
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:54 schreef ExTec het volgende:

[..]
Neuh.

Ik ben zelf ook niet vies van ongezouten opinies; lekker meedoen met "the culture war". :)

Maar dat is nu geparkeerd; alle rijen sluiten, en lekker door gaan zeveren over "deugers" op het moment dat we alle russen uit Ukraine hebben getrapt.

Prioriteiten stellen, noemen we dat.

En dat precies dat niet willen snappen maakt je in mijn optiek gewoon een NSB'er.
Dus als je niet wil dat russen die hier wonen belaagd worden ben je een NSBer?

k.
Get woke, go broke!
pi_204037009
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 11:34 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

De fall guys worden geidentificeerd.
Plot twist: Putin is verkeerd geïnformeerd en dacht echt dat hij burgers ging bevrijden van een Nazi-regime.
pi_204037027
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:41 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ze hebben in Rusland meer vergrijzing dan hier en een alcohol probleem dat zo groot is dat er een vrouwenoverschot is.
Met dien verstande dat ze in Rusland wel een andere drempelleeftijd hanteren om vergrijzing te bepalen.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:59:45 #170
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204037032
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus als je niet wil dat russen die hier wonen belaagd worden ben je een NSBer?

k.
Nee, ik reageerde precies op het stukje wat ik quotte:

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:41 schreef HeatWave het volgende:

om maar te laten zien hoe goed bezig en betrokken "we" zijn.
Scorched earth
pi_204037048
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:15 schreef nixxx het volgende:
Als er daadwerkelijk Syriërs en Afrikanen opduiken bij de Russische strijdkrachten, dan zou ik zeggen dat elke Afrikaan of Arabier die zich bij een Europese oostgrens meld voor asiel hard weggeschopt dient te worden.
Heh? Hoezo? Waarom?
  vrijdag 11 maart 2022 @ 13:01:50 #172
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204037050
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, ik reageerde precies op het stukje wat ik quotte:
[..]

Meh ok, goed punt. Maar zie mijn "discussie"met Koos, die kant lijken we wel op te gaan als ik overal de sentimenten zo lees.

En ik ga het barmeisje van mijn oude stamkroeg dat hier al sinds dr 5de woont echt niet "aanvallen" omdat dat op dit moment de dagelijkse deugdaad is ;).
Get woke, go broke!
pi_204037059
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
De Koerden kunnen daar over meepraten.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 13:04:02 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204037075
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 13:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Meh ok, goed punt. Maar zie mijn "discussie"met Koos, die kant lijken we wel op te gaan als ik overal de sentimenten zo lees.

En ik ga het barmeisje van mijn oude stamkroeg dat hier al sinds dr 5de woont echt niet "aanvallen" omdat dat op dit moment de dagelijkse deugdaad is ;).
Wat ben je toch ook ontzettend vermoeiend...

Waar precies wordt hier opgeroepen tot het willekeurig aanvallen van Russen in Nederland omdat het Russen zijn? Wie heeft dat in 200 delen hier ooit geopperd?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204037076
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Met dien verstande dat ze in Rusland wel een andere drempelleeftijd hanteren om vergrijzing te bepalen.
Wat niet heel raar is als de levensverwachting rond de 60 schommelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')