Hahaha die presentator helemaal in paniek, genieten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:30 schreef NoXia het volgende:
[ twitter ]
[..]
Op Ad.nl staat het filmpje met ondertiteling
wordt het niet tijd voor een petitie tot verplicht onderzoek naar zijn psyche?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:35 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
GGZ er nog slechter aan toe dan al bekend.
Dat stel ik helemaal nergens.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, je geeft zelf al het gevolg aan. Als het in de poltiek etc al "done" is dan volgt de bevolking snel. Alles wat Russisch is is nu automatisch fout.
Het klinkt bemoedigend, maar deze uitzending was inmiddels al drie-vier dagen geleden.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:30 schreef NoXia het volgende:
[ twitter ]
[..]
Op Ad.nl staat het filmpje met ondertiteling
Het is een zorgvuldig onderbouwde ontkrachting van bullshit argumenten. En des te relevanter omdat Ed onderdeel is van een hele karavaan van desinformatie verspreidende complotdenkers.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Het is een aan het psychotisch grenzende schuimbekpost. Als je je ZO druk maakt om wat 1 persoon vindt moet je misschien even tot 10 tellen. Ik hou ook wel van een beetje rellen hoor, maar dit is gewoon obsessief.
Nou ja, je geeft zelf al aan wat sommigen nu al doen tegen onschuldige russen, hoe meer dat bon ton wordt in de politiek en de media, hoe meer russen het slachtoffer gaan worden hier van dat soort mensen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat stel ik helemaal nergens.
Maar Schroder is persoonlijk bevriend met Poetin en weigert zich als oud-bondskanselier uit te spreken tegen zijn maatje. Dat valt begrijpelijk slecht in Duitsland.
Ze hebben in Rusland meer vergrijzing dan hier en een alcohol probleem dat zo groot is dat er een vrouwenoverschot is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Dacht dat ze in Rusland aan bijna alles een tekort hadden behalve kanonnenvoer?
Vrijwilligers heb je aan beide kanten. Bij de Russische rebellen heb je al jaren met vrijwilligers te maken uit diverse landen waaronder zelfs uit westerse landen. En in het MO heb je natuurlijk een scala aan tuig dat een hekel heeft aan de VS en het westen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het speelt zich nu simpelweg in onze achtertuin af. Plus dat we de WO's met een reden Wereldoorlogen noemde. "Wij" hebben 2 keer de wereld in de fik gezet. En dat is 2 keer in onze (achter)tuin begonnen.
En je herhaalt nog een keer de bedenkelijke redenering dat OMDAT ze in het MO bijna dagelijks ervaring hebben met wapengekletter, dat zich vertaalt naar dat ze daar graag kanonnenvoer willen zijn voor putin.
Vanwege steun aan Assad lijkt me ook onwaarschijnlijk, want die laat die dictator nou nog lang niet out of the woods zijn. Als je Assad wil steunen, blijf je daar om voor hem te vechten.
Laat ik maar zeggen dat Nederland er wel een beetje anders voor zou staan als ik het wel voor het zeggen had.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen dan.
Precies, helemaal niets nieuws onder de zon. De VS maakte vrij veel gebruik van huurlingen en vrijwilligers zelfs (in de oorlogen in het Midden-Oosten).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:42 schreef Cherni het volgende:
[..]
Vrijwilligers heb je aan beide kanten. Bij de Russische rebellen heb je al jaren met vrijwilligers te maken uit diverse landen waaronder zelfs uit westerse landen. En in het MO heb je natuurlijk een scala aan tuig dat een hekel heeft aan de VS en het westen.
Ook de Oekraïne maakt gebruik van vrijwilligers.
Die gaan we zien als Rusland helemaal failliet is zodat ze alles lekker goedkoop op kunnen kopenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:36 schreef KingRadler het volgende:
zolang er geen Chinezen in het leger zitten van Poetin maak ik me niet druk.
Blackwater Security Companyquote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, helemaal niets nieuws onder de zon. De VS maakte vrij veel gebruik van huurlingen en vrijwilligers zelfs (in de oorlogen in het Midden-Oosten).
Neuh.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:41 schreef HeatWave het volgende:
om maar te laten zien hoe goed bezig en betrokken "we" zijn.
Video: https://nos.nl/l/2420733quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:45 schreef TLC het volgende:
'Twijfels in Rusland over verloop invasie in Oekraïne
Daar is de tafel te lang voor.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Neem geen kopje thee aan van Poetin is mijn advies.
Dus als je niet wil dat russen die hier wonen belaagd worden ben je een NSBer?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neuh.
Ik ben zelf ook niet vies van ongezouten opinies; lekker meedoen met "the culture war".
Maar dat is nu geparkeerd; alle rijen sluiten, en lekker door gaan zeveren over "deugers" op het moment dat we alle russen uit Ukraine hebben getrapt.
Prioriteiten stellen, noemen we dat.
En dat precies dat niet willen snappen maakt je in mijn optiek gewoon een NSB'er.
Plot twist: Putin is verkeerd geïnformeerd en dacht echt dat hij burgers ging bevrijden van een Nazi-regime.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:34 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
De fall guys worden geidentificeerd.
Met dien verstande dat ze in Rusland wel een andere drempelleeftijd hanteren om vergrijzing te bepalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze hebben in Rusland meer vergrijzing dan hier en een alcohol probleem dat zo groot is dat er een vrouwenoverschot is.
Nee, ik reageerde precies op het stukje wat ik quotte:quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus als je niet wil dat russen die hier wonen belaagd worden ben je een NSBer?
k.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:41 schreef HeatWave het volgende:
om maar te laten zien hoe goed bezig en betrokken "we" zijn.
Heh? Hoezo? Waarom?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:15 schreef nixxx het volgende:
Als er daadwerkelijk Syriërs en Afrikanen opduiken bij de Russische strijdkrachten, dan zou ik zeggen dat elke Afrikaan of Arabier die zich bij een Europese oostgrens meld voor asiel hard weggeschopt dient te worden.
Meh ok, goed punt. Maar zie mijn "discussie"met Koos, die kant lijken we wel op te gaan als ik overal de sentimenten zo lees.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, ik reageerde precies op het stukje wat ik quotte:
[..]
De Koerden kunnen daar over meepraten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, helemaal niets nieuws onder de zon. De VS maakte vrij veel gebruik van huurlingen en vrijwilligers zelfs (in de oorlogen in het Midden-Oosten).
Wat ben je toch ook ontzettend vermoeiend...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meh ok, goed punt. Maar zie mijn "discussie"met Koos, die kant lijken we wel op te gaan als ik overal de sentimenten zo lees.
En ik ga het barmeisje van mijn oude stamkroeg dat hier al sinds dr 5de woont echt niet "aanvallen" omdat dat op dit moment de dagelijkse deugdaad is.
Wat niet heel raar is als de levensverwachting rond de 60 schommelt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 12:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met dien verstande dat ze in Rusland wel een andere drempelleeftijd hanteren om vergrijzing te bepalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |