Omdat hagedismensen de werkelijke elite vormen en 9/11 slechts special effects van Hollywood waren.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:18 schreef Korenfok het volgende:
Geweldig hoe de (zogenaamde niet Russische trollen) users wie eerst massaal ontkende dat Poetin oorlog zou starten, toen massaal erkende dat het om een korte interventie zou gaan, want pro russen, toen massaal vonden dat het om identificeren zou gaan, en nu slikken ze massaal de bio wapens bullshit. Net als dat ze massaal de anti covid bullshit geloofde (wat ook grotendeels Russische propaganda was gericht op het ontwrichten van het westen),
Hoe komt het toch dat propaganda zo makkelijk bij deze groep binnen komt?
En omdat het geen grootmacht meer is wil idioot Poetin natuurlijk uitbreiden en dat is wat we nu zien.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een betere term ja.
Is die Netflix serie echt.... ik wist het..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat hagedismensen de werkelijke elite vormen en 9/11 slechts special effects van Hollywood waren.
Let nou toch eens op man.
Het geeft een fantastisch gevoel in de onderbuik, dat iedereen en z'n moeder misleid word, en dat jij toch wel zo "intelligent" bent dat jij daar niet in trapt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:18 schreef Korenfok het volgende:
Dat is in Oekraïne niet anders hoor. Zelfs hoger opgeleide 40-ers uit het westen spreken matig Engels.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn collega's bel in Frankrijk dan moet ik soms minuten wachten aan de telefoon tot ze iemand hebben gevonden die enigszins goed Engels spreekt.
Poetin spreekt daarentegen vloeiend Duits en redelijk goed Engels.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is in Oekraïne niet anders hoor. Zelfs hoger opgeleide 40-ers uit het westen spreken matig Engels.
Met de jongeren gaat het al iets beter, maar wat je op tv ziet zijn vooral mensen met een opleiding waar de Engelse taal onderdeel van uitmaakt.
Krijg er een beetje Mussolini vibes bij, die had ook grootste imperiale plannen die de capaciteit van zijn leger en land ver overstegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:22 schreef Cherni het volgende:
[..]
En omdat het geen grootmacht meer is wil idioot Poetin natuurlijk uitbreiden en dat is wat we nu zien.
Wie wil dat niet. Dan hoef je niet je eigen inwoners op te offeren. Overigens zitten bij die Pro Russische rebellen al jaren vrijwilligers uit Frankrijk, Italië en zelfs de VS.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:22 schreef kanovinnie het volgende:
Haha poetin heeft nu ook vrijwilligers nodig in zijn leger
Volgens mij kan dat niet meer. Rusland heeft ook heftige logistieke problemen met wat ze in Syrië hebben zitten bevoorraden. Kan het alleen met vliegtuigen, dat kost veel geld wat Rusland niet heeft, en op dit punt zijn vliegtuigen een soort van tijdbom, vanwege boycots - 0 reserve onderdelen, dus als je slim bent vlieg je alleen als dat echt moet.quote:
Ja, oorlog en strijd kennen ze daar niet zo goed. De huidige generatie West-Europeanen hebben die ervaring wel inderdaad.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zie em ook niet nee.
Wij west-europeanen hebben bijna een instinctieve affiniteit, vooral omdat wij ervaringen hebben met bloederige (wereld)oorlogen op ons continent. En we balen dat clown putin denkt dat je daar anno nu nog mee weg kan komen. Dat tolereren we niet meer.
Wat hebben arabieren in het MO met Rusland? Ik zie em niet. Liefde voor sterke mannen? Hebben ze zelf meer dan zat.
Betalen kan putin ze ook niet, dus what gives.
Het heeft er anders alle schijn van dat putin en de Russen rent-free in jouw hoofdje leven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:18 schreef Korenfok het volgende:
Geweldig hoe de (zogenaamde niet Russische trollen) users wie eerst massaal ontkende dat Poetin oorlog zou starten, toen massaal erkende dat het om een korte interventie zou gaan, want pro russen, toen massaal vonden dat het om denazificeren zou gaan, en nu slikken ze massaal de bio wapens bullshit. Net als dat ze massaal de anti covid bullshit geloofde (wat ook grotendeels Russische propaganda was gericht op het ontwrichten van het westen),
Feitelijk is het dat pas sinds 2013 aan het worden. Daarvoor was het een Russische puppetstaat en daar weer voor ussr.quote:
Maar wat heeft dat met Oekraine te maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wanneer ik mijn collega's bel in Frankrijk dan moet ik soms minuten wachten aan de telefoon tot ze iemand hebben gevonden die enigszins goed Engels spreekt.
Is dat vanuit de redeneertrant dat OMDAT ze oorlog en strijd goed kennen aldaar, ze in de rij staan om kanonnenvoer voor putin te worden?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, oorlog en strijd kennen ze daar niet zo goed. De huidige generatie West-Europeanen hebben die ervaring wel inderdaad.
Tja, nog steeds zijn er mensen die het niet willen zien..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit kan echt niet hoor, die man kan toch niet serieus zijn?
Die partij bestaat alleen door de ophef die ze creëren. Denk dat hij zelf ook wel beter weet, maar dat hij dat wel moet zeggen van zijn baas.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Denk dat Baudet geen keuze heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Steeds minder, maar het groepje dat het wel allemaal gelooft wordt daar ook steeds volhardener inquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, nog steeds zijn er mensen die het niet willen zien..
Die zit toch in Rusland?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:27 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Cool. Ik hoop op een reactie van Snowden op deze vrijgave van publieke informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |