abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204036483
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit gaat allemaal ook wel weer ver hoor. Gaan we nu iedereen in de ban doen die iets met Rusland of Poetin heeft qua connecties? Dan kun je wel bezig blijven. NASA & ESA astronauten hebben bijvoorbeeld ook training in Rusland vaak. Sterker nog, die moeten ook verplicht Russisch leren. Zullen we dus nu maar vast alle astronauten gaan cancelen? Wat een belachelijke symboolpolitiek joh.
Het gaat ook niet zozeer om de connecties, maar om het niet willen veroordelen van Poetin en de invasie van Oekrane.

Je hyperbolen kunnen dus weer terug in de kast.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204036488
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Als mensen openlijk met een IS-vlag gaan zwaaien worden ze daar toch ook op aangepakt? Waarom zou dit anders zijn?

Hoeveel zijn er aangepakt?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:09:35 #103
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204036495
quote:

[..]
Dit gaat allemaal ook wel weer ver hoor. Gaan we nu iedereen in de ban doen die iets met Rusland of Poetin heeft qua connecties?
Nee, alleen laag volk wat z'n zakken vult met een erebaantje bij een russische olie maatschappij.
Scorched earth
pi_204036497
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Ik zie daar geen ereleden tussen staan? En ik geloof wel dat die lui gevolgd zijn :)
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:10:36 #105
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204036503
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Toch niet een teken van een heel sterke krijgsmacht wanneer je je toevlucht moet zoeken in het rekruteren van buitenlandse amateurs.
Inderdaad. Vreemd ook voor zo'n groot land. Maar misschien juist om intern enige rust te behouden? Al die 18 of 19-jarige jongens die hun einde vinden in deze oorlog zal ook in Rusland niet goed vallen natuurlijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:10:47 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204036508
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het gaat ook niet zozeer om de connecties, maar om het niet willen veroordelen van Poetin en de invasie van Oekrane.

Je hyperbolen kunnen dus weer terug in de kast.
Sja, ik snap de intentie wel. Maar mensen moeten zich realiseren dat je als Rus meteen op een KGBlijst terecht komt en je je familie die in Rusland zit dus nooit meer gaat zien. Alleen omdat je je MOET uitspreken tegen iets waar je niets mee te maken hebt.

Het klinkt allemaal zo makkelijk, gewoon ff zeggen dat je tegen bent....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204036510
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 11:31 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Dit kan echt niet hoor, die man kan toch niet serieus zijn?
Ook wel opvallend dat Yernaz iets zinnigs zegt.
pi_204036511
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
maar om het niet willen veroordelen van Poetin en de invasie van Oekrane.

Het afdwingen van meningen vergoelijken. Lekker bezig op deze vroege middag.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_204036529
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:08 schreef Complotwappie het volgende:

[..]

Dat was toen een flink staaltje lafheid van de Haagse burgermeester en toen er later een illegaal feestje werd gehouden stonden er 20 politieauto's voor de deur.
Corporate translator
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:12:33 #110
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204036534
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 11:31 schreef ExTec het volgende:

[..]
Is dat vanuit de redeneertrant dat OMDAT ze oorlog en strijd goed kennen aldaar, ze in de rij staan om kanonnenvoer voor putin te worden?

Goed argument, ik ben helemaal om.

:Z
:? Vind je nu dat je nog enige logica tentoonspreidt hiermee?

Daar heb ik het toch helemaal niet over? Er staat alleen dat Rusland claimt dat 16K Arabieren zich vrijwillig hebben aangemeld om de DPR/LHK te verdedigen. Nu lijkt me dat zelf ook onzin, maar het kan zijn dat dat gewoon sympathisanten zijn vanwege de Russische steun aan Assad. En dan niet zozeer pro-Rusland, maar voornamelijk anti-westers. Een gezamenlijke vijand.

En dan kom jij met een verhaal dat het je onwaarschijnlijk lijkt in tegenstelling tot "wij West-Europeanen die bijna een instinctieve affiniteit en ervaring met (wereld)oorlogen hebben op ons continent".

Jij vindt het op een of andere manier logisch dat West-Europa wel iets doet met een heldhaftig verhaal over "ervaring", terwijl er hier al bijna 80 jaar geen enkele oorlog is geweest en onze affiniteit met Oekrane vrijwel nihil is, aangezien her slechts 30 jaar geleden nog USSR was. En voor Arabieren vind je het niet logisch, terwijl die regio een continu toneel van strijd is met buitenlands ingrijpen van allerlei zijden. Juist die zijden die ook in dit conflict tegenover elkaar staan op een hoger niveau dan alleen Oekrane zelf.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:13:22 #111
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204036542
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Als mensen openlijk met een IS-vlag gaan zwaaien worden ze daar toch ook op aangepakt? Waarom zou dit anders zijn?
Ah, dus zwaaien met een IS-vlag is hetzelfde als enige connectie met Rusland hebben? Door dit soort bizarre hersenspinsels krijg je dus ook van die idioten die lukrake Russische kerken of supermarkten gaan terroriseren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204036547
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:10 schreef luxerobots het volgende:
Ook wel opvallend dat Yernaz iets zinnigs zegt.
Het ligt juist volledig in lijn met de nave kolder die hij normaliter als Rand-adept ter berde brengt.
pi_204036548
quote:
quote:
The likelihood is increasing that Ukrainian forces could fight to a standstill the Russian ground forces attempting to encircle and take Kyiv. Russian forces also appear to be largely stalemated around Kharkiv and distracted from efforts to seize that city. Russian advances in the south around Mykolayiv and toward Zaporizhya and in the east around Donetsk and Luhansk made little progress as well in the last 24 hours. Russia likely retains much greater combat power in the south and east and will probably renew more effective offensive operations in the coming days, but the effective reach and speed of such operations is questionable given the general performance of the Russian military to date. There are as yet no indications that the Russian military is reorganizing, reforming, learning lessons, or taking other measures that would lead to a sudden change in the pace or success of its operations, although the numerical disparities between Russia and Ukraine leave open the possibility that Moscow will be able to restore rapid mobility or effective urban warfare to the battlefield.
quote:
Key Takeaways

• Russian operations around Kyiv remained largely stalled over the past 24 hours.
• Ukrainian forces badly damaged a Russian armored unit east of the capital, likely disrupting Russian efforts to encircle or assault the city from the east.
• Russian forces continue to struggle in efforts to seize Chernihiv city and to secure the long ground lines of communication from Sumy, which the Ukrainians still hold, to eastern Kyiv.
• A new Russian invasion from western Belarus, with or without Belarusian ground forces’ support, appears increasingly unlikely.
• Russian forces remain pinned down attempting to reduce Mariupol by siege and bombardment.
• Russian efforts to bypass Mykolayiv and establish a reliable ground line of communication across the Southern Bug River to the north of Mykolayiv remain stalled.
• Ukrainian air force and air defense operations continue to hinder Russian ground forces maneuver by likely limiting Russian close air support and exposing Russian mechanized forces to Ukrainian air and artillery attacks.
Incelfrikandel
pi_204036549
quote:

[..]
Dit gaat allemaal ook wel weer ver hoor. Gaan we nu iedereen in de ban doen die iets met Rusland of Poetin heeft qua connecties? Dan kun je wel bezig blijven. NASA & ESA astronauten hebben bijvoorbeeld ook training in Rusland vaak. Sterker nog, die moeten ook verplicht Russisch leren. Zullen we dus nu maar vast alle astronauten gaan cancelen? Wat een belachelijke symboolpolitiek joh.
Dit is gewoon terecht hoor. Schroder is gewoon niks minder dan een Kremlin-pion. Hij zit diep in de Russische olie- en gassector, weigert die posities nu op te geven en/of de oorlog in Oekrane te veroordelen, en noemt Poetin een loepzuivere democraat.
pi_204036559
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:11 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Het afdwingen van meningen vergoelijken. Lekker bezig op deze vroege middag.
Schroder kan blijven vinden wat hij vindt, niemand sluit hem op. Alleen hebben bepaalde bedrijven en instanties geen zin om met hem te worden geassocieerd. Staat hen vrij, lijkt mij.
pi_204036562
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, dus zwaaien met een IS-vlag is hetzelfde als enige connectie met Rusland hebben? Door dit soort bizarre hersenspinsels krijg je dus ook van die idioten die lukrake Russische kerken of supermarkten gaan terroriseren.
'enige connectie'... je weet dingen wel te onderschatten he? Zie ik wel vaker bij bepaalde mensen. En wanneer het uitkomt, wordt iets heel erg uitvergroot. Toch wel jammerdebammer.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:15:24 #117
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204036575
Als er daadwerkelijk Syrirs en Afrikanen opduiken bij de Russische strijdkrachten, dan zou ik zeggen dat elke Afrikaan of Arabier die zich bij een Europese oostgrens meld voor asiel hard weggeschopt dient te worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204036579
quote:
13s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad. Vreemd ook voor zo'n groot land. Maar misschien juist om intern enige rust te behouden? Al die 18 of 19-jarige jongens die hun einde vinden in deze oorlog zal ook in Rusland niet goed vallen natuurlijk.
Ik weet niet waar en hoe ze die precies willen inzetten maar het kan natuurlijk ook een flink risico opleveren voor het verloop van je militaire operaties, die Syrirs/Afrikanen naaien hem er immers een stuk makkelijker tussenuit dan Russische militairen als het toch blijkt tegen te vallen (en dat zou wel eens heel snel zo kunnen zijn afhankelijk van hoe eerlijk de Russen in hun recruitment zijn geweest).
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:16:42 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204036588
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:15 schreef nixxx het volgende:
Als er daadwerkelijk Syrirs en Afrikanen opduiken bij de Russische strijdkrachten, dan zou ik zeggen dat elke Afrikaan of Arabier die zich bij een Europese oostgrens meld voor asiel hard weggeschopt dient te worden.
Nee, dan is er alle ruimte voor nuance en niet over 1 kam etc :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:16:43 #120
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204036589
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:15 schreef nixxx het volgende:
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen dan.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:17:10 #121
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204036595
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, dan is er alle ruimte voor nuance en niet over 1 kam etc :').
Er is altijd alle ruimte voor nuance.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:17:44 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204036598
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:17 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Er is altijd alle ruimte voor nuance.
Voor Russen blijkbaar niet he?
Get woke, go broke!
pi_204036608
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Waren Russen maar negers geweest.
pi_204036611
Er zijn nu ook Afrikaanse vrijwilligers voor Putler.

twitter
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:19:03 #125
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204036615
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ik weet niet waar en hoe ze die precies willen inzetten maar het kan natuurlijk ook een flink risico opleveren voor het verloop van je militaire operaties, die Syrirs/Afrikanen naaien hem er immers een stuk makkelijker tussenuit dan Russische militairen als het toch blijkt tegen te vallen (en dat zou wel eens heel snel zo kunnen zijn afhankelijk van hoe eerlijk de Russen in hun recruitment zijn geweest).
Helemaal smullen wanneer die Afrikanen en Syrirs er vervolgens met jouw wapens vandoor gaan.
Huilen dan.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:19:37 #126
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204036623
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:16 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen dan.
Tja, het zou nog maar zo kunnen dat er inderdaad mensen vanuit andere delen van de wereld de huidige situatie aangrijpen om hier asiel te kunnen krijgen. Bij de grens tussen de VS en Mexico, die sinds een jaar wordt overlopen door migranten, zitten schijnbaar ook mensen bij van over de hele wereld.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:21:21 #127
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204036646
quote:
5s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Jawel hoor.
pi_204036649
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:05 schreef mschol het volgende:

[..]
:')

prut leger van die russen dus
Syrische rebellen zullen nu ook wel hun kans ruiken.
Incelfrikandel
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:21:29 #129
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_204036650
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nee, alleen laag volk wat z'n zakken vult met een erebaantje bij een russische olie maatschappij.
Hunter Biden?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_204036652
twitter
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:21:50 #131
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204036655
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:18 schreef polderturk het volgende:

[ twitter ]
Alle boeven verzamelen!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:22:02 #132
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204036659
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, ik snap de intentie wel. Maar mensen moeten zich realiseren dat je als Rus meteen op een KGBlijst terecht komt en je je familie die in Rusland zit dus nooit meer gaat zien. Alleen omdat je je MOET uitspreken tegen iets waar je niets mee te maken hebt.

Het klinkt allemaal zo makkelijk, gewoon ff zeggen dat je tegen bent....
Tuurlijk maar dat lijkt me voor de gewezen ex bondskanselier gerhard schroder niet relevant.
Scorched earth
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:24:27 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204036680
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:22 schreef ExTec het volgende:

[..]
Tuurlijk maar dat lijkt me voor de gewezen ex bondskanselier gerhard schroder niet relevant.
Ja fair. Ik zeg ook niet dat we Putinaanhangers niet moeten aanpakken, maar wb gewone Russische burgers zouden we gewoon moeten aanhouden dat zolang ze zich niet uitgesproken Pro-Putin uitlaten hoeven ze zich ook niet te verantwoorden hier. Mensen hebben geen idee wat dat voor gevolgen kan hebben en wat schieten we er mee op?
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:24:31 #134
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204036681
quote:

[..]
Toch niet een teken van een heel sterke krijgsmacht wanneer je je toevlucht moet zoeken in het rekruteren van buitenlandse amateurs.
quote:

[..]
en die hoeven dan ook niet meegeteld te worden bij gesneuvelde russische soldaten
... en huiver mee
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:27:28 #135
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_204036710
quote:

[ twitter ]
hoppa ook op de sanctielijst naast rusland en belarus
ontwikkelingshulp per direct stopzetten
niet goedschiks dan kwaadschiks
... en huiver mee
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:27:53 #136
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204036716
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:00 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Het is tegenwoordig heel lastig in de wereld van mensen die graag op alles en iedereen een labeltje willen plakken om alles lekker zwart-wit en dus simpel te maken. Lastig om aan de ene kant Baudet voor nazi uit te maken en aan de andere kant een Poetinpuppet. Helemaal lastig als hij ook nog eens een joodse vriendin heeft, en Baudets eventuele toekomstige kinderen dus in joodse ogen joods zullen zijn. Best lastig uit te leggen aan je achterban van white supremacists. Ook lastig is dat grote delen van het Oekrainse leger aantoonbaar het nazistische gedachtengoed aanhangen, maar hun president joods is. Maakt het allemaal heel lastig om etiketjes op mensen te plakken.

De wereld is niet zwart-wit
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204036725
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja fair. Ik zeg ook niet dat we Putinaanhangers niet moeten aanpakken, maar wb gewone Russische burgers zouden we gewoon moeten aanhouden dat zolang ze zich niet uitgesproken Pro-Putin uitlaten hoeven ze zich ook niet te verantwoorden hier. Mensen hebben geen idee wat dat voor gevolgen kan hebben en wat schieten we er mee op?
Volgens mij verlangt niemand dat van gewone Russische burgers.

Even los van die idioten die Russische winkels gaan aanvallen vanwege Oekrane.
pi_204036728
quote:

[ twitter ]
Hoe krijg jij het toch steeds voor elkaar net even te laat te zijn en je dus iets herhaalt wat letterlijk net ervoor gepost is :D
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:29:44 #139
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204036741
quote:

[ twitter ]
Dacht dat ze in Rusland aan bijna alles een tekort hadden behalve kanonnenvoer?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:30:17 #140
6484 ExTec
Hostes Europae moriantur
pi_204036746
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:12 schreef Repentless het volgende:

[..]
:? Vind je nu dat je nog enige logica tentoonspreidt hiermee?

Daar heb ik het toch helemaal niet over? Er staat alleen dat Rusland claimt dat 16K Arabieren zich vrijwillig hebben aangemeld om de DPR/LHK te verdedigen. Nu lijkt me dat zelf ook onzin, maar het kan zijn dat dat gewoon sympathisanten zijn vanwege de Russische steun aan Assad. En dan niet zozeer pro-Rusland, maar voornamelijk anti-westers. Een gezamenlijke vijand.

En dan kom jij met een verhaal dat het je onwaarschijnlijk lijkt in tegenstelling tot "wij West-Europeanen die bijna een instinctieve affiniteit en ervaring met (wereld)oorlogen hebben op ons continent".

Jij vindt het op een of andere manier logisch dat West-Europa wel iets doet met een heldhaftig verhaal over "ervaring", terwijl er hier al bijna 80 jaar geen enkele oorlog is geweest en onze affiniteit met Oekrane vrijwel nihil is, aangezien her slechts 30 jaar geleden nog USSR was. En voor Arabieren vind je het niet logisch, terwijl die regio een continu toneel van strijd is met buitenlands ingrijpen van allerlei zijden. Juist die zijden die ook in dit conflict tegenover elkaar staan op een hoger niveau dan alleen Oekrane zelf.
Het speelt zich nu simpelweg in onze achtertuin af. Plus dat we de WO's met een reden Wereldoorlogen noemde. "Wij" hebben 2 keer de wereld in de fik gezet. En dat is 2 keer in onze (achter)tuin begonnen.

En je herhaalt nog een keer de bedenkelijke redenering dat OMDAT ze in het MO bijna dagelijks ervaring hebben met wapengekletter, dat zich vertaalt naar dat ze daar graag kanonnenvoer willen zijn voor putin.

Vanwege steun aan Assad lijkt me ook onwaarschijnlijk, want die laat die dictator nou nog lang niet out of the woods zijn. Als je Assad wil steunen, blijf je daar om voor hem te vechten.
Scorched earth
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:30:26 #141
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204036750
twitter

quote:
Op sociale media verschijnen opmerkelijke fragmenten van de Russische staatstelevisie. Zowel studiogasten als presentatoren lieten zich gisteravond ongekend kritisch uit over de oorlog.

Een legerofficier vertelde op de zender van het ministerie van Defensie dat er op meerdere plekken jonge soldaten sneuvelden en dat daarover niets gezegd mocht worden. Het leidde tot geruzie met de presentator, die dit niet wilde horen.

In een andere, veelbekeken talkshow zeiden doorgaans Poetin-getrouwe presentatoren dat de oorlog beter kon stoppen omdat Rusland er zelf aan kapot gaat en niet de middelen zou hebben om Oekrane volledig te bezetten.
Op Ad.nl staat het filmpje met ondertiteling
pi_204036766
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Over Baudet gesproken. Die claimt dat de NAVO op het punt stond Oost-Oekrane en de Krim terug te veroveren. Daarom had Poetin geen andere keuze dan binnen te vallen.

twitter
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:34:34 #143
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204036785
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 11:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Laat je anders even kennen met je persoonlijke aanvalsrant :').
Dat heet een goed onderbouwde filering van een shitpost. Maar weinig verrassend dat je dat weer anders ziet *O*
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:35:07 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204036796
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Over Baudet gesproken. Die claimt dat de NAVO op het punt stond Oost-Oekrane en de Krim terug te veroveren. Daarom had Poetin geen andere keuze dan binnen te vallen.

[ twitter ]
Wat een clown is het ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:35:28 #145
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_204036801
quote:

[..]

[ twitter ]
GGZ er nog slechter aan toe dan al bekend. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:35:56 #146
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204036808
quote:

[..]

[ twitter ]
De tegenstrijdigheid is weer typisch. Hij zegt in een post te beschrijven wat er aan de hand is, en niet te weten wat er aan de hand is omdat het niet wordt uitgezocht.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:36:04 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204036809
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Volgens mij verlangt niemand dat van gewone Russische burgers.

Even los van die idioten die Russische winkels gaan aanvallen vanwege Oekrane.
Nou ja, je geeft zelf al het gevolg aan. Als het in de poltiek etc al "done" is dan volgt de bevolking snel. Alles wat Russisch is is nu automatisch fout.
Get woke, go broke!
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:36:48 #148
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_204036815
zolang er geen Chinezen in het leger zitten van Poetin maak ik me niet druk.
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:37:26 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204036819
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:35 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
De tegenstrijdigheid is weer typisch. Hij zegt in een post te beschrijven wat er aan de hand is, en niet te weten wat er aan de hand is omdat het niet wordt uitgezocht.
BNW en complotwap modus... Dingen beweren, en wanneer gevraagd wordt dingen te onderbouwen, zeggen dat dat niet kan omdat de elite/de joden/de jezueten/het kartel/Soros de 'bewijsstukken' weggemoffeld heeft/hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 11 maart 2022 @ 12:37:29 #150
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204036821
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 12:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat heet een goed onderbouwde filering van een shitpost. Maar weinig verrassend dat je dat weer anders ziet *O*
:'). Het is een aan het psychotisch grenzende schuimbekpost. Als je je ZO druk maakt om wat 1 persoon vindt moet je misschien even tot 10 tellen. Ik hou ook wel van een beetje rellen hoor, maar dit is gewoon obsessief.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')