SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor wie zie jij de beste kansen in? Kijk je mee? Mooi! Vanaf 29 augustus, elke zondag en donderdag, Expeditie Robinson op RTL4.SPOILER: De befaamde touwluspuzzel/tasjesproef in verscheidene Moirapaints:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Alleen Dio en Sebas zijn leuk van dat teamquote:
Haha ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen Dio en Sebas zijn leuk van dat team
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Sowieso is deze expeditie stom, beetje overkill ERquote:
Inderdaad. Nu alleen nog Sebasquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen Dio en Sebas zijn leuk van dat team
Die moet je houden tot de samensmelting, is je sterkste speler.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef Mrmime het volgende:
Sow. En die jankerd van een Niels in je team houden. Niet slim.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Nizno op 09-04-2022 08:09:31 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Daarna heel snel eruit stemmenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Die moet je houden tot de samensmelting, is je sterkste speler.
Als hij zelf niet voortijdig afhaaktquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Die moet je houden tot de samensmelting, is je sterkste speler.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Nizno op 09-04-2022 08:09:45 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Niks van gezien, ik weiger Videoland te nemenquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis eigenlijk wel iemand uit de vorige videoland editie Nederlands vs de Belgen bij die finale had bijna iedereen die nog over was wel militaire training gehad zaten echt bikkels bij.
Die zit in de gevangenis toch? Dus dat is geen optiequote:En Tanya Dexters mis ik omdat zij de Robinson der Robinsons blijft voor mij met die grot overleven enzo.
Had niet meegekregen dat het voorwaardelijk was. Dom is ze sowieso zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tanya is een beetje de Belgische patty tegenwoordig
https://www.vrt.be/vrtnws(...)-bezit-van-cannabis/
Zover is de enige expeditie robinson oud kandidaat in de gevangenis nog steeds Mik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kont van Dominique is wel een positief punt.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:44 schreef DKUp het volgende:
Niet gekeken, een overkill aan aandachtsgeile enge mensen.
Art in de presentatie, nog een reden om niet te kijken.
Art of de regie had moeten ingrijpen toen Edith begon zich te moeien over hugo.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb in een vorig topic de deelname van Ferry als walgelijk beschouwd.
Deze woorden wil ik graag terug nemen.
Want wat is die Edith vreselijk zeg. Verder rare keuze van het drietal in die eilandraad, of in elk geval. Niet heel doordacht
Eens. Heel onsportief, ironisch genoeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Art of de regie had moeten ingrijpen toen Edith begon zich te moeien over hugo.
Okequote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:52 schreef GereDathan het volgende:
Ferry is gewoon nog steeds walgelijk, net als je user icon.
Edith is verdubbeld in omvang en verdubbeld in gezeik.
Carlos aanmoedigen was nog tot daar aan toe maar vervolgens over Hugo oh hij laat hem bijna vallen etc hij valt bijna etc kon echt niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:16 schreef viceversa het volgende:
[..]
Eens. Heel onsportief, ironisch genoeg.
Ja tuurlijk, maar de manier waarop...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Carlos aanmoedigen was nog tot daar aan toe maar vervolgens over Hugo oh hij laat hem bijna vallen etc hij valt bijna etc kon echt niet.
Tuurlijk wel, zei direct al dat ze dat moesten gaan doen, en toen deed ze het gelukkig ook nog. Het is toch een spelletje? Ook psychologisch. Daarbij deed ze het ook voor haar eigen kansen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Carlos aanmoedigen was nog tot daar aan toe maar vervolgens over Hugo oh hij laat hem bijna vallen etc hij valt bijna etc kon echt niet.
Haar doel was duidelijk maar dat maakte haar nog meer kut dan ze al is.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 19:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tja, pyschologische oorlogsvoering. Het kan. Het werkt. Of t sportief is is een andere vraag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hele grote spoilerZou ik wel terecht en ook heel mooi vinden, maar of het waar is betwijfel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hele grote spoilerKunnen we asjeblieft roddelpraat uit dit topic laten? Heeft echt geen enkele toegevoegde waarde.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks mis met Roddelpraatquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kunnen we asjeblieft roddelpraat uit dit topic laten? Heeft echt geen enkele toegevoegde waarde.......
Maak daar dan fijn een eigen topic van en laat verder gewoon iedereen van dit seizoen genieten zonder deze vage roddels.quote:
Ja dag is toch passend in dit topic gaat over expeditie robinson waar ze het over hebben staat niet voor niks hele grote spoiler bij.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maak daar dan fijn een eigen topic van en laat verder gewoon iedereen van dit seizoen genieten zonder deze vage roddels.
Nou ja, ik vind het storend maar goedquote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dag is toch passend in dit topic gaat over expeditie robinson waar ze het over hebben staat niet voor niks hele grote spoiler bij.
Ik snap de proeven nooit sinds de laatste seizoenenquote:Op donderdag 17 maart 2022 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik snap de proef niet helemaal. Iets met een vlag, maar ik weet niet wat.
Ik was voor geel en ik heb het idee dat ik dat nog steeds ben, maar weet het niet zeker.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben de nieuwe samenstelling van de teams ook al kwijt
Ik ben #TeamJan en #TeamBertiequote:Op donderdag 17 maart 2022 21:04 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik was voor geel en ik heb het idee dat ik dat nog steeds ben, maar weet het niet zeker.
Ja, ik ook. Do vind ik irritant, Edith ook. Ferry overigens ook, maar die is niet zo veel in beeld dus dat scheelt.quote:
Dit ja. En de “coaching” van Edith was zeer effectief. Hugo ergerde zich kapotquote:Op donderdag 17 maart 2022 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hugo is ten onder gaan aan zijn eigen arrongantie
Dat haalde de spanning wel een beetje weg dat dat vorige week al in een voorstukje te zien was.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgende week gelijke stemming bij eilandraad
Hugo is top, zoooooo jammer dat hij eruit is. Maar ik vond het jammer dat hij tegen Carlos moest duelleren, ook een sterke speler, en dit nu al voor de samensmelting.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hugo is ten onder gaan aan zijn eigen arrongantie
Dit.quote:Op donderdag 17 maart 2022 20:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zouden de videoland kijkers hun commentaar in spoilers willen doen voordat de aflevering donderdagavond volledig op rtl4 is uitgezonden
Art is de meest zoutloze presentator van heel NL en bij elk programma dat hij komt verneukt ie hetquote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:46 schreef Eagles89 het volgende:
De aflevering van volgende week vind ik wel echt een stuk fijner en beter kijken dan eerdere afleveringen. Het wordt in elk geval leuker vind ik, en vaak is het ook weleens andersom hoe langer het seizoen duurt.
Art vind ik wel enorm tegenvallen, terwijl ik Geraldine juist vind meevallen en het goed vind doen. Maar dat enthousiasme bij Art is wel ver te zoeken zeg, alsof die een boek voorleest, helemaal geen stemverheffingen wat juist tijdens die spellen wel moet als presentator, en tijdens eilandraden grijpt die op cruciale momenten niet in zoals bij Edith met Hugo. Dennis Weening vond ik echt zoveel beter, die leefde echt mee met deelnemers en bij Art is het zo ontzettend emotieloos allemaal…
[ Bericht 18% gewijzigd door Momo op 18-03-2022 20:39:08 ]Allemaal cabaretteketet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aah waarom vertel je dit hier?? Nu verpest je het voor heel veel kijkers die het niet volgen op Videoland![]()
Mods kunnen we hier iets mee? Alles in spoilers of een apart topic ofzo? Dit is echt niet leuk
[ Bericht 4% gewijzigd door Momo op 18-03-2022 20:39:22 ]Alius aliud dicit
Elke pagina van dit topic wordt het meermaals gezegd. En dan nog dom uit de ogen kijken als je er wat van zegt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:06 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Aah waarom vertel je dit hier?? Nu verpest je het voor heel veel kijkers die het niet volgen op Videoland![]()
Mods kunnen we hier iets mee? Alles in spoilers of een apart topic ofzo? Dit is echt niet leuk
Het staat letterlijk in de topic pointer Hansquote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:09 schreef freaky40 het volgende:
Ik ga er gewoon van uit dat iedereen op Videoland kijkt. Het is een Videoland editie die toevallig op RTL 4 uitgezonden wordt. Excuus voor de spoiler, maar ik doe niet anders met Videoland series. Het is gewoon ook wijsheid niet in dit soort topics te kijken en ook niet op Twitter want dan vraag je er ook om, om spoilers tegen te komen. Zo simpel is dat.
Niet gezien, sorry.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in de topic pointer Hans
Wappies ook. Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Elke pagina van dit topic wordt het meermaals gezegd. En dan nog dom uit de ogen kijken als je er wat van zegt.
Ik ben weg uit dit topic, helemaal klaar mee om met wappies te moeten dealen die het IQ van een goudvis hebben.
In haar eerste editie waren die tussen stukjes met haar ook nog vol in de topsport elke keer alleen maar over verzuren beginnen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 12:57 schreef GereDathan het volgende:
Dennis, Art, Eddy, Kaj.. Ik vind het allemaal maar niks. Kaj is de enige die ik enigszins kan hebben. Ik mis EPH elk jaar meer.
Gerrie doet het wel goed, stuk beter dan Nicolette. Gerrie staat bij mij op gelijk niveau als Evie, die vond ik ook erg leuk.
Ik snap wel dat er niet ingegrepen werd bij Edith, er staat volgens mij nergens in de regels dat je niet iemand mag aanmoedigen. ER is ook een stukje psychologie, en gisteren was het in de verste verte geen strijd te noemen. Iedereen wist dat Carlos zou winnen.
Het zegt overigens wel iets over de persoon Edith, in plaats van een positieve aanmoediging van Carlos koos ze bewust voor het negatief aanmoedigen Hugo. Een nare eigenschap, dat zal haar in haar normale leven regelmatig opbreken vermoed ik. De vraag is overigens of ze er iets aan kan doen dat ze zo is, zoveel jaar topsport is voor geen mens goed weet ik uit ervaring.
Ana Alicia was dat inderdaad. Wat een top seizoen was dat, beste seizoen ooit vind ik het, heb het paar maanden geleden nog in zijn geheel teruggekeken, echt de moeite waard als je Robinson fan bent. Kandidaten waren ontzettend fanatiek, presentatie duo met Evi Hanssen was top, de montage was heel goed gedaan en de muziekkeuze ook. Ook de spellen waren mooi en het was een heel “eerlijk” seizoen vond ik, geen oneerlijke rare productie dwalingen.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 21:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In haar eerste editie waren die tussen stukjes met haar ook nog vol in de topsport elke keer alleen maar over verzuren beginnen.
Geraldine en een andere muts hebben haar toen nog geleerd hoe ze een beetje vrouwelijk moest zijn.
Kritiek op dat seizoen waren de prijzen ik kan me een Edith herinneren die met Geraldine onder de douche stond omdat ze een hotelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ana Alicia was dat inderdaad. Wat een top seizoen was dat, beste seizoen ooit vind ik het, heb het paar maanden geleden nog in zijn geheel teruggekeken, echt de moeite waard als je Robinson fan bent. Kandidaten waren ontzettend fanatiek, presentatie duo met Evi Hanssen was top, de montage was heel goed gedaan en de muziekkeuze ook. Ook de spellen waren mooi en het was een heel “eerlijk” seizoen vond ik, geen oneerlijke rare productie dwalingen.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:14 schreef Ace1 het volgende:
Idd ik dacht ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft er minstens 15 kilo bij tov vorige keerquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vond Carlos in zijn seizoen echt een lekkerding trouwens en nu totaal niet. Ik vraag me af of hij veranderd is of mijn smaak
Wel eerlijker extra speler niet mee laten doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Kinderachtig dit, sterkste speler mag niet mee doen.
Ja laat ze dan zelf kiezen zoals normaalquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel eerlijker extra speler niet mee laten doen
Edith
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Er zijn geen teams meerquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Nu kan het verliezende team de zwakste speler wegsturen, en in de proef kan bij het andere team de sterkste speler eruit liggen dan heb je een dik voordeel door te verliezen
Die blijven nog maanden jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:36 schreef TheVulture het volgende:
We zitten straks weer vast aan rat Thomas en stoker Mariana he
Die laatste is bijna een reden niet te kijken, wat een intens vervelend mens vind ik dat.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:36 schreef TheVulture het volgende:
We zitten straks weer vast aan rat Thomas en stoker Mariana he
Omdat hij weet dat ze niet te vertrouwen zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:30 schreef Mrmime het volgende:
2 munten voor niks ingezet. Waarom heeft Niels zijn munt ingezet? Ze gingen toch collectief op Jan?
R.I.P DTS.
Ik kan inderdaad geen uitspraken doen over die vreselijke Edith die op het puntje van mn tong liggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:00 schreef Meke het volgende:
Dat de helft live en de helft een week eerder via VL zorgt niet echt voor meer opkomst in dit topic hè
Oh, ik dacht al waarom praat niemand over de nieuwe episode. Maar daarom dus. Meh, ook niet echt leuk om het door elkaar over verschillende afleveringen te hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:00 schreef Meke het volgende:
Dat de helft live en de helft een week eerder via VL zorgt niet echt voor meer opkomst in dit topic hè
Zekerheid heb je nooit in dit spel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:30 schreef Mrmime het volgende:
2 munten voor niks ingezet. Waarom heeft Niels zijn munt ingezet? Ze gingen toch collectief op Jan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
True. Ik zie dat bij Married at First sight ook. Ik kijk via Videoland en moet continu rekening houden met wat er al wel of niet op TV is uitgezonden. Da's op zich primna. WIl ik best doen. En een spoiler tag plaatsen is maar een kleine moeite hoor. Maar het maakt niet echt een makkelijk ff leesbaar en dynamisch topic, als je steeds alles moet openklikken en verbergen. En vervolgens pas echt kan meediscussieren als t voor jezelf al een paar dagen weer geleden is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:00 schreef Meke het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:25 schreef Ang3l het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zou ook met twee reeksen gewerkt kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Ik zie dat bij Married at First sight ook. Ik kijk via Videoland en moet continu rekening houden met wat er al wel of niet op TV is uitgezonden. Da's op zich primna. WIl ik best doen. En een spoiler tag plaatsen is maar een kleine moeite hoor. Maar het maakt niet echt een makkelijk ff leesbaar en dynamisch topic, als je steeds alles moet openklikken en verbergen. En vervolgens pas echt kan meediscussieren als t voor jezelf al een paar dagen weer geleden is.
Dus die combi shows, blijft lastig.
Zou ik beter vinden want ik klik toch op die spoilers vanwege het grote ik heb een geheimpje gevoel waardoor ik vervolgens mijzelf spoiler voor volgende week.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Er zou ook met twee reeksen gewerkt kunnen worden.
Eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. Ik zie dat bij Married at First sight ook. Ik kijk via Videoland en moet continu rekening houden met wat er al wel of niet op TV is uitgezonden. Da's op zich primna. WIl ik best doen. En een spoiler tag plaatsen is maar een kleine moeite hoor. Maar het maakt niet echt een makkelijk ff leesbaar en dynamisch topic, als je steeds alles moet openklikken en verbergen. En vervolgens pas echt kan meediscussieren als t voor jezelf al een paar dagen weer geleden is.
Dus die combi shows, blijft lastig.
Ook op rtl.nlquote:Op donderdag 31 maart 2022 11:15 schreef freaky40 het volgende:
Vanaf vanavond geen eilandpraat meer op donderdagavond wegens te weinig kijkers. Alleen op Videoland.
Lastig?quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Dat is te lastig. Ik kijk wel via Videoland.
Ja okee, maar het is een prima alternatief voor diegene die geen Videoland hebben.....quote:Op donderdag 31 maart 2022 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Ja, je kunt lastiger doorstreamen naar je TV. Videoland heb je het gelijk ook op TV via de app, bovendien zit er reclame tussen op RTL.nl
https://www.mediacourant.(...)is-lage-kijkcijfers/quote:RTL 4 haalt Eilandpraat per direct van de buis: ‘Lage kijkcijfers’
RTL 4 haalt het programma Eilandpraat van presentator Luuk Ikink per direct van de buis, omdat er bijna helemaal niemand naar kijkt. “Er is kennelijk wat minder behoefte aan.”
Het huidige ‘all stars’-seizoen van Expeditie Robinson stelt momenteel flink teleur op de donderdagavond van RTL 4. De aansluitend uitgezonden nabeschouwing Eilandpraat deed het de afgelopen weken zelfs ronduit slecht. Zo keken er vorige week 280 duizend mensen (6% marktaandeel) naar, terwijl Robinson ervoor 729 duizend kijkers (14%) trok.
Niet goed genoeg
Presentator Luuk Ikink geeft aan dat Eilandpraat vanaf vanavond daarom niet meer wordt uitgezonden op televisie. “Vanavond helaas geen Eilandpraat meer op RTL4! Kan er allemaal mooie praatjes bij bedenken, maar het scoorde gewoon niet goed genoeg 😬. Bij deze editie van Expeditie Robinson is er kennelijk wat minder behoefte om na te praten.”
AD-mediajournalist Marcus den Blanken daarop grappend: “Je vergeet: op Videoland doet het ’t wel goed 😉.”
Onverklaarbaar
Marcus vindt het ‘echt onverklaarbaar’ waarom de huidige editie van Expeditie Robinson niet aanslaat. Luuk daarop: “Robinson zelf doet wel goed natuurlijk, veel mensen kijken ook vooruit op Videoland enzo.. alleen Eilandpraat niet.”
“Maar misschien omdat het kortere afleveringen zijn, minder noodzaak om nog extra info te krijgen? Minder ‘reality’. 1 ding is zeker: aan mij ligt dit niet.. 😂😜”
Complotten
Ene John legt aan Luuk voor: “Merk jij ook dat kijkers helemaal klaar zijn met complotten en de ‘ons-kent-ons ik houd m’n BN’er vriendjes in de expeditie’ mentaliteit? Of leeft dat alleen in mijn omgeving?”
Luuk: “Complotten niet hoor, voor mij hoort dat juist bijnde expeditie. Is ook al zo sinds het begin van het programma, sinds de 2003-editie wordt het ook wat meer in beeld gebracht. Ik vind het zelf juist leuk onderdeel dus”
Jinek
Wat komt er in plaats van Eilandpraat op RTL 4? “Vanavond begint Jinek direct ná Expeditie!”
“Maar, voor de liefhebbers: we blijven wel een Eilandpraat maken op RTL.nl. Zodat we de reeks goed afmaken. En dat wil je eigenlijk best graag zien, want de Expeditie wordt spectaculair de komende weken!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering Videoland van vandaagFuck the EBU
quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:21 schreef Yesse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering Videoland van vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2022 18:02:40 ]
Eens, dit werkt niet. Kan je nog beter 2 topics maken, een videoland en een tv topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik herken het wel ik heb gisteren via videoland ook weer epische dingen gezien normaal reageer ik dan mee in het topic maar dat doe ik dus ook niet omdat ik niet wil spoliëren dat is wel jammer aan dit seizoen.
Eindelijkquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:23 schreef superniger het volgende:
Doei Luuk Ikink.
[..]
https://www.mediacourant.(...)is-lage-kijkcijfers/
SPOILER: Aflevering 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Stepperoller op 31-03-2022 19:43:07 ]
SPOILER: aflevering 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb daar ook een mening over.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 31 maart 2022 19:47 schreef engine het volgende:
Een topic waar we gewoon over de afleveringen op videoland kunnen praten zou fijn zijn. Dit schiet niet op.
Straks komt reizen papoeaquote:
Eerdere deelname toen ze wel heel close was met de Brabo Neger die daar thuis gezeik mee kreeg. True story.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:46 schreef superniger het volgende:
Waar moet ik die Domeniqe van kennen?
Knappe dame.
Is ze zangeres/actrice?quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerdere deelname toen ze wel heel close was met de Brabo Neger die daar thuis gezeik mee kreeg. True story.
Personaltrainer toen mochten er onbekende mee doen.quote:
Vooral Thomas Dekker mag zsm weg, die hadden ze meteen moeten lozen ipv Krystl.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:38 schreef Magica het volgende:
Nou alleen nog maar schijtvervelende mensen. Rita en Dominique gaan miss nog wel
Dat Mariana nergens weg is gevallen is inderdaad vrij bizar. Heeft ook wel dom geluk gehad met Dio die zich blesseerde.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Nu al weer klaar met dit seizoen, als zelfs in een all-starseizoen nog de kneuzen zoals Marjana, Thomas en Ferry weten te overleven is je concept dood.
Wel terecht toch.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Was wel te verwachten dat de mensen die het verst van het billenlik bn wereldje afstaan, weg zouden gaan als ze geen proeven winnen.
Neequote:
Carlos is een irritant mannetje en Bertie en Jan ja wat kan je er van zeggen.quote:
Rita houdt het nog verrassend lang vol.quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Was wel te verwachten dat de mensen die het verst van het billenlik bn wereldje afstaan, weg zouden gaan als ze geen proeven winnen.
quote:Op donderdag 31 maart 2022 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Nu al weer klaar met dit seizoen, als zelfs in een all-starseizoen nog de kneuzen zoals Marjana, Thomas en Ferry weten te overleven is je concept dood.
Vond het wel bizar dat het bij die proef was toegestaan om de gegraven route van een ander te gebruikenquote:Op donderdag 31 maart 2022 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze kan wel beter mee in de proeven als eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All she wants and needs is just a little taste..
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:54 schreef Luxuria het volgende:
Thomas is gewoon een rotte Smerige kwalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:54 schreef Luxuria het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een match.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:30 schreef Tengano het volgende:
Na 22 jaar expeditie Robinson begin het allemaal toch wel veel op elkaar te lijken. Vooral de antwoorden die ze op zo'n eilandraad geven. Over 8 jaar zijn ze 30 jaar op tv. Ik ben benieuwd of het dan nog zo populair is.
quote:Expeditie Robinson geen tv-hit meer: ‘Het begint sleets te raken’
Het gaat niet lekker met Expeditie Robinson. Het huidige ‘all stars’-seizoen zet historisch lage kijkcijfers neer. Wat is er aan de hand? “Het is gewoon helemaal niet meer spannend om naar te kijken.”
https://www.mediacourant.(...)int-sleets-te-raken/
quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:27 schreef Stepperoller het volgende:
[..]Ja precies dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All she wants and needs is just a little taste..
[ Bericht 50% gewijzigd door Momo op 07-04-2022 20:20:17 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vierkante haakjes Hans
[ Bericht 57% gewijzigd door Momo op 07-04-2022 21:12:16 ]
Niet snappen hoe je spoilers moet gebruikenquote:
Of gewoon spoilerposts negeren? Wij krijgen geen andere plek om mee te posten hè, of we moeten een week wachten...quote:
Dan wel de juiste spoilers tags gebruikenquote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of gewoon spoilerposts negeren? Wij krijgen geen andere plek om mee te posten hè, of we moeten een week wachten...
Niet snappen dat een mislukte spoiler quoten het er alleen maar erger op maaktquote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Niet snappen hoe je spoilers moet gebruiken
Moet ik dit topic met mijn ogen dicht lezen?quote:Op donderdag 7 april 2022 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of gewoon spoilerposts negeren? Wij krijgen geen andere plek om mee te posten hè, of we moeten een week wachten...
Spoilers staan verborgen??quote:Op donderdag 7 april 2022 20:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Moet ik dit topic met mijn ogen dicht lezen?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:37 schreef Stepperoller het volgende:
Post #206 is verborgen???????quote:Op donderdag 7 april 2022 20:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Spoilers staan verborgen??
Spoiler!quote:
Ik ben geen mod hè, maar als Videolandkijker vind ik het heel stom om hier niet te mogen posten....quote:
Eigen topic maken dan?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hè, maar als Videolandkijker vind ik het heel stom om hier niet te mogen posten....
Hoe the fuck moet ik post #206 negeren?quote:Op donderdag 7 april 2022 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hè, maar als Videolandkijker vind ik het heel stom om hier niet te mogen posten....
Ik kijk DACVN vooruit, maar ik ga toch ook niet spoileren in dat topic. Anders zet ik het in spoiler tags. Dat is een kleine moeitequote:Op donderdag 7 april 2022 21:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon braaf in spoilers post kun je die gewoon negeren.....quote:Op donderdag 7 april 2022 21:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoe the fuck moet ik post #206 negeren?
Dat doen de meeste ook, uitzonderingen daargelaten, maar om iedere spoiler dan over één kam te scheren.....quote:Op donderdag 7 april 2022 21:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk DACVN vooruit, maar ik ga toch ook niet spoileren in dat topic. Anders zet ik het in spoiler tags. Dat is een kleine moeite
Dat is nou het probleem Hans.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon braaf in spoilers post kun je die gewoon negeren.....
Fouten maken is menselijk.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:13 schreef Momo het volgende:
Maar in spoilers gezet weer. Het is [spoiler ] [/spoiler ] zonder spaties erin. Jongens het is echt niet zo moeilijk.
Net als Jan in het vorige seizoenquote:Op donderdag 7 april 2022 21:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik denk dan Niels moet uitkijken wel als die eens niet wint
Lekker stukje leedvermaakquote:
Ja precies, als je zo vaak weg bent lig je er toch wat uit en dan ben je er ineens weer, als super sterke speler...quote:Op donderdag 7 april 2022 21:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net als Jan in het vorige seizoen
Ja dat gelul over de sterkste blijkt weer eens een wassen neus.quote:Op donderdag 7 april 2022 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Prima plottwist na een frustrerende aflevering, wat een kinderachtige lui om alles op Edith en Rita te zetten, terwijl als je echt de sterkste aan zou willen pakken je natuurlijk voor Niels zou moeten gaan. Koning Niels heeft zijn onderdanen echter goed onder de knoet, maar dan is er gelukkig nog Mariana. Het enige wat ze kan is konkelen en plottwisten, maar dat was nu wel een welkome zet om gladde Thomas op z'n nummer te zetten
Hopelijk pakt Edith volgende week immuniteit
Hij is wel een echte Robinsonquote:Op donderdag 7 april 2022 21:35 schreef superniger het volgende:
En volgende keer met zijn allen op Niels.
Mr bigstar doet alsof hij de baas is over iedereen.
Niels heeft al zijn stemmen nog.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:35 schreef superniger het volgende:
En volgende keer met zijn allen op Niels.
Mr bigstar doet alsof hij de baas is over iedereen.
Het is een baas qua proeven en overleven, maar hij is iets te vol van zichzelfquote:
Dit vind ik dus altijd heel moeilijk te onthouden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Niels heeft al zijn stemmen nog.
Hoeveel hebben de anderen er nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:06 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb ook niks met Edith maar zou wel goed zijn voor het spelquote:Op donderdag 7 april 2022 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Prima plottwist na een frustrerende aflevering, wat een kinderachtige lui om alles op Edith en Rita te zetten, terwijl als je echt de sterkste aan zou willen pakken je natuurlijk voor Niels zou moeten gaan. Koning Niels heeft zijn onderdanen echter goed onder de knoet, maar dan is er gelukkig nog Mariana. Het enige wat ze kan is konkelen en plottwisten, maar dat was nu wel een welkome zet om gladde Thomas op z'n nummer te zetten
Hopelijk pakt Edith volgende week immuniteit
Ah, dan is dat de reden waarom ik de enige Niels fan lijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die wordt vooral gunstig in beeld gebracht ....
Doe dit soort dingen gewoon in spoiler, bladharkquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:54 schreef Lucifur het volgende:
[..]
Ik ook hoor en volgens de geruchten gaat hij hem winnen, met Ferry in de finale ook.
Bespaar je de moeite. Ik kaart het al wekenlang aan in feedback. En elke week is het weer raak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe dit soort dingen gewoon in spoiler, bladhark
Zet die kroon maar op z'n hoofd en klaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Niels is zo ontzettend sterk. Die wint nog alle proeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of saté?
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 14 april 2022 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
De voorgaande was bizar lang uitgerektquote:Op donderdag 14 april 2022 21:19 schreef roos94 het volgende:
Is dit seizoen nou tig keer korter dan de vorige?
gohquote:Op donderdag 21 april 2022 21:28 schreef superniger het volgende:
Niels gaat 6 stemmen inzetten denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 21 april 2022 21:55 schreef freaky40 het volgende:
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 21 april 2022 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gun het Niels of Dominique. De rest niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:00 schreef Magica het volgende:
Alleen Dominique gun ik het nog, de rest kots ik echt uit
Dat heb ik ook elke keer was ook raar omquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:16 schreef roos94 het volgende:
Ik heb steeds het gevoel alsof deze expeditie nog moet beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |