Niels heeft al zijn stemmen nog.quote:Op donderdag 7 april 2022 21:35 schreef superniger het volgende:
En volgende keer met zijn allen op Niels.
Mr bigstar doet alsof hij de baas is over iedereen.
Het is een baas qua proeven en overleven, maar hij is iets te vol van zichzelfquote:
Dit vind ik dus altijd heel moeilijk te onthouden.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Niels heeft al zijn stemmen nog.
Hoeveel hebben de anderen er nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:06 schreef Stepperoller het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook niks met Edith maar zou wel goed zijn voor het spelquote:Op donderdag 7 april 2022 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Prima plottwist na een frustrerende aflevering, wat een kinderachtige lui om alles op Edith en Rita te zetten, terwijl als je echt de sterkste aan zou willen pakken je natuurlijk voor Niels zou moeten gaan. Koning Niels heeft zijn onderdanen echter goed onder de knoet, maar dan is er gelukkig nog Mariana. Het enige wat ze kan is konkelen en plottwisten, maar dat was nu wel een welkome zet om gladde Thomas op z'n nummer te zetten
Hopelijk pakt Edith volgende week immuniteit
Ah, dan is dat de reden waarom ik de enige Niels fan lijkquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die wordt vooral gunstig in beeld gebracht ....
Doe dit soort dingen gewoon in spoiler, bladharkquote:Op vrijdag 8 april 2022 21:54 schreef Lucifur het volgende:
[..]
Ik ook hoor en volgens de geruchten gaat hij hem winnen, met Ferry in de finale ook.
Bespaar je de moeite. Ik kaart het al wekenlang aan in feedback. En elke week is het weer raak.quote:Op zaterdag 9 april 2022 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe dit soort dingen gewoon in spoiler, bladhark
Zet die kroon maar op z'n hoofd en klaarquote:Op zaterdag 9 april 2022 14:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Niels is zo ontzettend sterk. Die wint nog alle proeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of saté?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 14 april 2022 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De voorgaande was bizar lang uitgerektquote:Op donderdag 14 april 2022 21:19 schreef roos94 het volgende:
Is dit seizoen nou tig keer korter dan de vorige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |