Kritiek op dat seizoen waren de prijzen ik kan me een Edith herinneren die met Geraldine onder de douche stond omdat ze een hotelquote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ana Alicia was dat inderdaad. Wat een top seizoen was dat, beste seizoen ooit vind ik het, heb het paar maanden geleden nog in zijn geheel teruggekeken, echt de moeite waard als je Robinson fan bent. Kandidaten waren ontzettend fanatiek, presentatie duo met Evi Hanssen was top, de montage was heel goed gedaan en de muziekkeuze ook. Ook de spellen waren mooi en het was een heel “eerlijk” seizoen vond ik, geen oneerlijke rare productie dwalingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:14 schreef Ace1 het volgende:
Idd ik dacht ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft er minstens 15 kilo bij tov vorige keerquote:Op donderdag 24 maart 2022 13:45 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vond Carlos in zijn seizoen echt een lekkerding trouwens en nu totaal niet. Ik vraag me af of hij veranderd is of mijn smaak
Wel eerlijker extra speler niet mee laten doenquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Kinderachtig dit, sterkste speler mag niet mee doen.
Ja laat ze dan zelf kiezen zoals normaalquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel eerlijker extra speler niet mee laten doen
Edith
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Er zijn geen teams meerquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Nu kan het verliezende team de zwakste speler wegsturen, en in de proef kan bij het andere team de sterkste speler eruit liggen dan heb je een dik voordeel door te verliezen
Die blijven nog maanden jaquote:Op donderdag 24 maart 2022 21:36 schreef TheVulture het volgende:
We zitten straks weer vast aan rat Thomas en stoker Mariana he
Die laatste is bijna een reden niet te kijken, wat een intens vervelend mens vind ik dat.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:36 schreef TheVulture het volgende:
We zitten straks weer vast aan rat Thomas en stoker Mariana he
Omdat hij weet dat ze niet te vertrouwen zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2022 21:30 schreef Mrmime het volgende:
2 munten voor niks ingezet. Waarom heeft Niels zijn munt ingezet? Ze gingen toch collectief op Jan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Ik kan inderdaad geen uitspraken doen over die vreselijke Edith die op het puntje van mn tong liggen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:00 schreef Meke het volgende:
Dat de helft live en de helft een week eerder via VL zorgt niet echt voor meer opkomst in dit topic hè
Oh, ik dacht al waarom praat niemand over de nieuwe episode. Maar daarom dus. Meh, ook niet echt leuk om het door elkaar over verschillende afleveringen te hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 09:00 schreef Meke het volgende:
Dat de helft live en de helft een week eerder via VL zorgt niet echt voor meer opkomst in dit topic hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |