Kan. Hoewel ik het gevoel heb dat je vergeet dat het grootste deel van het gas wordt gebruikt voor het maken van grondstoffen, en niet alleen gebruikt wordt voor energie en warmte.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:33 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat kan Putin zelf prima voor elkaar krijgen, daarnaast gaat de energie transitie het enige wat nog economisch interessant aan Rusland is ook van weinig belang maken. Het belang van bijv. paladium neemt ook snel af omdat het vooral voor katalysatoren in ICE's wordt gebruikt en dat verdwijnt door de opkomst van EV's.
En nu wachten tot de putin bots gewoon openlijk gaan verkondigen dat Oekraïne zich maar gewoon moet overgeven.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:44 schreef LTVDK het volgende:
Daar voegde hij aan toe dat het erop lijkt dat Oekraïne "gesprekken wil voeren om maar gesprekken te kunnen voeren".
Dat klopt maar dat is sowieso een doodlopende weg voor grootschalig gebruik want daarvoor is zeker niet voldoende paladium. Voor nices Ok, maar meer dan dat zit er niet in schat ik zo in.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Palladium wordt ook in fuel cells gebruikt.
Die sprongen zijn er al; Oekraine binnenvallen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:32 schreef RetepV het volgende:
De kat komt dus in het nauw, en de rare sprongen komen er aan.
Sowieso geen sterk optreden. Op het punt hoe verschrikkelijk het was om een kinderziekenhuis te bombarderen als strategie, interrumpeerde hij met "het is vooral zo schokkend dat het een broedervolk is waarbij ze dat doen", yoooo wtf, het is dus wel okay om Arabische kindertjes te vermoorden? De presentatrice kapte het onderwerp meteen af, maar als zelfs de Telegraafcommunist verbolgen begint te stotteren weet je dat je niet best bezig bent.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die flapdrol heeft het er ook over dat Putin al veel van zijn doelen bereikt heeft en dat de Russen voortgang boeken(vind je het gek met kilometers steppegrond)
De Russen hebben letterlijk nog nul plaatsen van betekenis in handen zelfs, Donetsk en Luhansk in de Donbass niet.
Weinig inzicht voor een oud commandant.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:51 schreef speknek het volgende:
Alexander Nevzorov (Russische journalist en voormalig parlementslid) tien maanden geleden over de uitkomst van de oorlog. Ja echt tien maanden geleden, niet stiekem nu opgenomen.
https://www.reddit.com/r/(...)ines_war_from_april/
Dat zou ik gevoelsmatig ook zeggen maar ik houd wel rekening met een madman scenario van Putin. Misschien bedoel je dat ook met je laatste zinquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook niet op een later moment. Want een oorlog met NATO zal hij sowieso verliezen. Dat hij de NATO ook waarschijnijk kan meesleuren in zijn val door inzet van kernwapens verandert daar niks aan.
Hopen dat de laatste paar zinnen ook uitkomen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze zijn dus nu bij nog meer zinken koffers, binnenkort op de terugweg…
Een bemanning van een oorligsschip die bij de eerste slag ontdekt dat de onderdelen van hun schip met filke verf aan elkaar hangen…
Wat de eerste weken betreft is het aardig accuraat voorspeld.
quote:'Ook vluchtende Sinti en Roma gediscrimineerd'
Sinti en Roma die uit Oekraïne willen vluchten, worden in sommige gevallen slecht behandeld. De Vereniging Sinti, Roma, Woonwagenbewoners Nederland vraagt aandacht voor hun lot en heeft de ambassadeurs van Oekraïne, Polen, Slowakije, Hongarije, Moldavië en Roemenië in Nederland daarom een brandbrief gestuurd.
Afgelopen weken was er al aandacht voor discriminatie van Afrikaanse en Aziatische vluchtelingen, die bijvoorbeeld de trein richting Polen uit werden gezet of zelfs werden mishandeld. Dat lot treft ook Sinti en Roma, zegt de belangenorganisatie.
De vereniging wil dat de ambassadeurs "grenswachten, treinmedewerkers en hulpverleners op het hart drukken een ieder, in het bijzonder Sinti en Roma, die de oorlog in Oekraïne ontvlucht zonder aanziens des persoon te ontvangen".
Ja, ze krijgen liever dollars dan roebels.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die zijn juist aan het bijdraaien. Dit is een kans om weer op de VS markt olie te kunnen verkopen.
En dat geld hebben ze hard nodig.
Mjah, maar dat laatste, dat Putin Biden gaat bellen met het verzoek US marines Moskou te laten verdedigen tegen op hol geslagen Russische commandanten, lijkt me op zijn zachtst gezegd nogal onzinnig.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze zijn dus nu bij nog meer zinken koffers, binnenkort op de terugweg…
Een bemanning van een oorligsschip die bij de eerste slag ontdekt dat de onderdelen van hun schip met filke verf aan elkaar hangen…
Wat de eerste weken betreft is het aardig accuraat voorspeld.
Volgens mij heeft Venezuela het gewoon slim gespeeld. Beetje doen alsof je aan Russische kant staat en zorgen dat de VS bij je komt aankloppen om vervolgens goede deals met de VS te kunnen sluiten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Die zijn juist aan het bijdraaien. Dit is een kans om weer op de VS markt olie te kunnen verkopen.
En dat geld hebben ze hard nodig.
Hoewel ik het onzin vind om Putin met Hitler te vergelijken kan ik wel zeggen dat Hitler op het einde van de oorlog ook de beschikking had over grote hoeveelheden chemische wapens. Deze zijn nooit ingezet, alhoewel met de oorlog natuurlijk de complete vernietiging van NS-Duitsland beoogd werd. Dus dat geeft een beetje hoop. Dan nog zou ik het risico niet nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:43 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dat zou ik gevoelsmatig ook zeggen maar ik houd wel rekening met een madman scenario van Putin. Misschien bedoel je dat ook met je laatste zin
Mja, vooral niet als je je "size" zo gebruikt als de Russenquote:
Vooral ammoniumnitraat wordt gemaakt uit aardgas maar eigenlijk is de input voor dat proces waterstof dat nu d.m.v. stoom aardgas reforming wordt geproduceerd. Renewable kan waterstof middels electrolyse geproduceerd worden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:38 schreef RetepV het volgende:
[..]
Kan. Hoewel ik het gevoel heb dat je vergeet dat het grootste deel van het gas wordt gebruikt voor het maken van grondstoffen, en niet alleen gebruikt wordt voor energie en warmte.
Oekrainers zijn niet zo van de diversiteit.quote:
Heb je een bron dat het een bewuste strategie was?quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Op het punt hoe verschrikkelijk het was om een kinderziekenhuis te bombarderen als strategie
Heel Europa is niet van de Sintiquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oekrainers zijn niet zo van de diversiteit.
Hoewel ik het onzin vind om Putin met Hitler te vergelijken kan ik wel zeggen dat Hitler op het einde van de oorlog ook de beschikking had over grote hoeveelheden chemische wapens. Deze zijn nooit ingezet, alhoewel met de oorlog natuurlijk de complete vernietiging van NS-Duitsland beoogd werd. Dus dat geeft een beetje hoop. Dan nog zou ik het risico niet nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:43 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dat zou ik gevoelsmatig ook zeggen maar ik houd wel rekening met een madman scenario van Putin. Misschien bedoel je dat ook met je laatste zin
Dat jij vindt dat de Kruif weinig inzicht heeft komt omdat je zelf praktisch niks van oorlog en internationale betrekkingen weet en je sinds 2 weken vooral op Tiktok en Twitter naar Oekrainse filmpjes kijkt. Dat is jouw referentiekader. De Kruif heeft vanaf zijn 18e weinig anders gedaan dan zich daarmee bezig houden en was er ook goed in, anders had hij niet bereikt wat hij bereikt heeft.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die flapdrol heeft het er ook over dat Putin al veel van zijn doelen bereikt heeft en dat de Russen voortgang boeken(vind je het gek met kilometers steppegrond)
De Russen hebben letterlijk nog nul plaatsen van betekenis in handen zelfs, Donetsk en Luhansk in de Donbass niet.
Weinig inzicht voor een oud commandant.
En ze werken ook nog eens samen met Zweden, Noorwegen, IJsland en Denemarken in NORDEFCO. Al zit daar geen clausule in om elkaar te helpen bij een conflict volgens mij., Hoe dan ook, Zweden en Finland aanvallen is een hele andere situatie en één waarbij de kans echt gigantisch is dat NAVO zich er wel mee gaat bemoeien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ese-plannen-a4099973
Dat is waarom Finland veel minder gevaar loopt.
Hebben die Sinti dat ook niet een heel klein beetje aan zichzelf te danken?quote:
Voor zover mij bekend gelooft een flink deel van de sinti niet in eigendomsrecht en dat gaat nogal botsen om het maar eufemistisch uit te drukkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hebben die Sinti dat ook niet een heel klein beetje aan zichzelf te danken?
Dat weet ik niet, en ik ga daar ook geen uitspraak over doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de Sinti relatief de goede zigeuners waren en de Roma het echte tuig.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Angola ook niet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oekrainers zijn niet zo van de diversiteit.
Ik weet niet precies wat het verschil is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat de Sinti relatief de goede zigeuners waren en de Roma het echte tuig.
Ja, en NL word gewoon niet eens als een landstaal erkent, en NL'ers aldaar dienen gewoon het Duits machtig te zijn! Wat een nazi's!quote:Op donderdag 10 maart 2022 11:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het lijkt me dat we wel recht hebben op stukje 12.
In Emlichheim, eigenlijk Emmelkamp, en Nordhorn, eigenlijk Noordhoorn, wonen toch al veel Nederlanders.
Die natuurlijk zwaar onderdrukt worden en waarbij de kinderen niet eens onderwijs kunnen krijgen in het Nederlands!
Die filmpjes alleen vanuit de Oekraïne zoals twitter zeggen totaal niets over het grote geheel waar het om gaat. De Russen zullen in Rusland natuurlijk ook alleen maar filmjes zien waar materieel van de Oekraïne word uitgeschakeld. In oorlogstijd werkt dat nu eenmaal zo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoewel ik het onzin vind om Putin met Hitler te vergelijken kan ik wel zeggen dat Hitler op het einde van de oorlog ook de beschikking had over grote hoeveelheden chemische wapens. Deze zijn nooit ingezet, alhoewel met de oorlog natuurlijk de complete vernietiging van NS-Duitsland beoogd werd. Dus dat geeft een beetje hoop. Dan nog zou ik het risico niet nemen.
[..]
Dat jij vindt dat de Kruif weinig inzicht heeft komt omdat je zelf praktisch niks van oorlog en internationale betrekkingen weet en je sinds 2 weken vooral op Tiktok en Twitter naar Oekrainse filmpjes kijkt. Dat is jouw referentiekader. De Kruif heeft vanaf zijn 18e weinig anders gedaan dan zich daarmee bezig houden en was er ook goed in, anders had hij niet bereikt wat hij bereikt heeft.
Natuurlijk is zijn visie veel realistischer en genuanceerder dan die van de gemiddelde Nederlander/FOK-er die na vijf tweets van Zelensky denkt hoe zo'n oorlog gevoerd wil worden.
Dat jij denkt het beter te weten dan de Kruif zegt dus alles over jouw beperkte competentie op jouw gebied. Je bent onbewust onbekwaam. Niet dat dit je kwalijk genomen kan worden, maar wat meer bescheidenheid zou op zijn plaats zijn.
Waar zijn alle Russen gebleven? Of haten we ze nu gewoon allemaal?quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:13 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Opgelost, slotje!
Sinti zijn Roma dacht ik. Allemaal zijn ze Woonwagenbewoners geworden in het nieuwe westen. Zigeuners zijn dacht ik een verzamelnaam voor deze nomaden in het westen (?)quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het verschil is.
Dus wat is het probleem dat een Oekraïne, Angola of Nederland niet divers is?quote:
Om makkelijker te kijken gezien die Reuters player soms raar doet:quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Russische tanks afschietenzeker van 15 seconden is het prijsschieten
![]()
https://www.reuters.com/v(...)-idOV368010032022RP1
Ik haat geen Russen of Chinezen. Ik hekel hun visie en systeem. Uiteraard vind ik dat Rusland uit een soeverein land moet blijven en hoop je dat Poetin zo snel mogelijk verdwijnt zodat deze waanzin kan stoppen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Waar zijn alle Russen gebleven? Of haten we ze nu gewoon allemaal?
Dat maakt goed discussiëren hier soms wel wat lastig; dat zwart/witte. Als je voorstander bent van onderhandelingen ben je volgens sommigen hier meteen een egoïstische Putin bot/fan/voorstander/whatever. Het is onmogelijk dat je Putin haat (en er voorstander van bent om hem te straffen/e.d.), met Oekraïne te doen hebt (en ze wil steunen/ze wil opvangen) ... maar tegelijkertijd ook kijkt naar de meest vreedzame uitweg; juist om vele extra doden te voorkomen. De gekste vergelijkingen komen hier voorbij om het punt te maken dat je een Putin niet moet belonen, maar de wereld zit niet zo zwart/wit in elkaar; helemaal tijdens een oorlog.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
En nu wachten tot de putin bots gewoon openlijk gaan verkondigen dat Oekraïne zich maar gewoon moet overgeven.
Want al die laffe, angstige droeftoeters blijven natuurlijk blèren dat er "onderhandeld moet worden" en "dat dat zeker niet betekent dat je wat die psyco zegt maar moet accepteren!", maar zie daar: Oekraïne "onderhandeld" dus ook gewoon en ze accepteren idd niet zomaar de voorwaarden die de slaafjes van putin komen brengen.
Hij zit er maar in een ding naast, de luchtmacht bombardeert niet hun eigen troepen, maar is vooral afwezigquote:Op donderdag 10 maart 2022 09:51 schreef speknek het volgende:
Alexander Nevzorov (Russische journalist en voormalig parlementslid) tien maanden geleden over de uitkomst van de oorlog. Ja echt tien maanden geleden, niet stiekem nu opgenomen.
https://www.reddit.com/r/(...)ines_war_from_april/
Dat is waar. Daarom is draad in oor mbt tactiek en hoe het verloopt wat rustiger en kijk je met een andere bril ook al hoop je dat de Russen de strijd verliezen op welke manier dan ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat maakt goed discussiëren hier soms wel wat lastig; dat zwart/witte. Als je voorstander bent van onderhandelingen ben je volgens sommigen hier meteen een egoïstische Putin bot/fan/voorstander/whatever. Het is onmogelijk dat je Putin haat (en er voorstander van bent om hem te straffen/e.d.), met Oekraïne te doen hebt (en ze wil steunen/ze wil opvangen) ... maar tegelijkertijd ook kijkt naar de meest vreedzame uitweg; juist om vele extra doden te voorkomen. De gekste vergelijkingen komen hier voorbij om het punt te maken dat je een Putin niet moet belonen, maar de wereld zit niet zo zwart/wit in elkaar; helemaal tijdens een oorlog.Niet specifiek op jou gericht hoor, maar meer in het algemeen. Zullen vast Putin voorstanders zijn hier hoor, maar je bent er hier wel héél snel eentje.
Dus alle Russen delen die visie? Interessant.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:59 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik haat geen Russen of Chinezen. Ik hekel hun visie en systeem. Uiteraard vind ik dat Rusland uit een soeverein land moet blijven en hoop je dat Poetin zo snel mogelijk verdwijnt zodat deze waanzin kan stoppen.
Ik bedoel het systeem van een land(ideologie). Net zoals China. Ik heb er helaas niets mee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus alle Russen delen die visie? Interessant.
Dit kun je pas dicteren nadat je Rusland militair verslagen hebt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:03 schreef Ulx het volgende:
Onderhandelen kan prima. Russen weg uit geheel Oekraine, geen gelul over beleid van Oekraine en betalen van de aangerichte schade zijn prima eisen.
Dan moet Oekraine doorvechten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit kun je pas dicteren nadat je Rusland militair verslagen hebt.
Militair kunnen ze Rusland niet verslaan. Rusland heeft nog genoeg reserves.quote:
Onderhandelingen hebben alleen maar zin als je met realistische punten aan komt zetten. Rusland moet niet verwachten dat Oekraïne al hun eisen inwilligt, dat gaat Oekraïne (terecht) toch nooit accepteren. Tegelijkertijd moet Oekraïne ook niet verwachten dat dit nog op te lossen is met: ''Rusland die zich terugtrekt en alle schade betaalt''.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:03 schreef Ulx het volgende:
Onderhandelen kan prima. Russen weg uit geheel Oekraine, geen gelul over beleid van Oekraine en betalen van de aangerichte schade zijn prima eisen.
Ik vind het gemak waarmee de meerderheid een heel land en haar inwoners zonder meer afschrijft zeer bijzonder. Geen enkele nuance is mogelijk. Iedere burgerdode is een directe, bewuste aanslag. Clusterbommen? Oorlogsmisdaad! Er wordt een ziekenhuis geraakt. Oorlogsmisdaad! Als je dat probeert te nuanceren met vergelijkbare incidenten uit het verleden en probeert niet te voorbarig te zijn met conclusies ben je per definitie een Poetin-lover Het is allemaal zo extreem kortzichtig. Er is geen enkele ruimte voor wat eventueel de waarheid zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat maakt goed discussiëren hier soms wel wat lastig; dat zwart/witte. Als je voorstander bent van onderhandelingen ben je volgens sommigen hier meteen een egoïstische Putin bot/fan/voorstander/whatever. Het is onmogelijk dat je Putin haat (en er voorstander van bent om hem te straffen/e.d.), met Oekraïne te doen hebt (en ze wil steunen/ze wil opvangen) ... maar tegelijkertijd ook kijkt naar de meest vreedzame uitweg; juist om vele extra doden te voorkomen. De gekste vergelijkingen komen hier voorbij om het punt te maken dat je een Putin niet moet belonen, maar de wereld zit niet zo zwart/wit in elkaar; helemaal tijdens een oorlog.Niet specifiek op jou gericht hoor, maar meer in het algemeen. Zullen vast Putin voorstanders zijn hier hoor, maar je bent er hier wel héél snel eentje.
Maar heeft Rusland de wil? Als de Oekrainers maar genoeg dienstplichtige russische pubers in lijkzakken terug naar hun moeders sturen breekt die wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Militair kunnen ze Rusland niet verslaan. Rusland heeft nog genoeg reserves.
Het is mi een fout beeld dat in de media gecreeerd wordt (en vooral op social media) dat de Russen verlies na verlies incasseren en dat Oekraine nauwelijks bloed. Laten we er vanuit gaan dat die verliezen gelijk op gaan, wat realistischer is dan de claims van pro-Oekraine twitter-accounts optellen, dan stopt de wil om te vechten bij Oekraine net zo snel. En de mogelijkheid sneller.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar heeft Rusland de wil? Als de Oekrainers maar genoeg dienstplichtige russische pubers in lijkzakken naar terug hun moeders sturen breekt die wel.
Maar dit soort beschuldigingen zeggen natuurlijk al genoeg over degenen die ze maken. Moet je nagaan, een diplomatieke oplossing zo veroordelen. Belachelijk natuurlijk. Dan ben je echt elke vorm van rationaliteit verloren en voert emotie de absolute boventoon. Met zo'n insteek ga je enkel afstevenen op een langere en wellicht ook nog zwaardere oorlog.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lol, lekker uit de hoogte vriendquote:Op donderdag 10 maart 2022 13:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoewel ik het onzin vind om Putin met Hitler te vergelijken kan ik wel zeggen dat Hitler op het einde van de oorlog ook de beschikking had over grote hoeveelheden chemische wapens. Deze zijn nooit ingezet, alhoewel met de oorlog natuurlijk de complete vernietiging van NS-Duitsland beoogd werd. Dus dat geeft een beetje hoop. Dan nog zou ik het risico niet nemen.
[..]
Dat jij vindt dat de Kruif weinig inzicht heeft komt omdat je zelf praktisch niks van oorlog en internationale betrekkingen weet en je sinds 2 weken vooral op Tiktok en Twitter naar Oekrainse filmpjes kijkt. Dat is jouw referentiekader. De Kruif heeft vanaf zijn 18e weinig anders gedaan dan zich daarmee bezig houden en was er ook goed in, anders had hij niet bereikt wat hij bereikt heeft.
Natuurlijk is zijn visie veel realistischer en genuanceerder dan die van de gemiddelde Nederlander/FOK-er die na vijf tweets van Zelensky denkt hoe zo'n oorlog gevoerd wil worden.
Dat jij denkt het beter te weten dan de Kruif zegt dus alles over jouw beperkte competentie op jouw gebied. Je bent onbewust onbekwaam. Niet dat dit je kwalijk genomen kan worden, maar wat meer bescheidenheid zou op zijn plaats zijn.
Aja, zo wacht ik ook nog steeds op die eventuele waarheid dat mensen met een vaccinatie doodgaan. Het is gewoon bagatelliseren van oorlogsmisdaden. Je kan er overheen plakken wat je wilt maar dat doet niet af aan de daadwerkelijke daad en de daden die door andere landen in het verleden zijn gepleegd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 14:10 schreef Mr.Sandman het volgende:
Er is geen enkele ruimte voor wat eventueel de waarheid zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |