Was lekker! Had er snee witbrood bij en daar biefstukje en champignons opgedaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:30 schreef foodlover het volgende:
Straks biefstukje met pepersausje (zojuist sausje alvast gemaakt). Erbij opgebakken aardappeltjes wat champignons en sla.
Wel goed begonnen na de katerquote:Op zondag 20 maart 2022 10:27 schreef Karzai het volgende:
vanochtend vroeg en een kommetje kwark met mandarijn en een boterham met pindakaas
straks 2 boterhammen met een kroket om de kater te verwerken
quote:Op zondag 20 maart 2022 10:27 schreef Karzai het volgende:
vanochtend vroeg en een kommetje kwark met mandarijn en een boterham met pindakaas
straks 2 boterhammen met een kroket om de kater te verwerken
Wel nodig begrijp ik; je ziet nóg dubbelquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 18:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had een half pak Eidooier over, en besloten advocaat te maken.
200 gr Eigeel
200 gr Suiker
Vanillestokje
Snuf zout, snufje MSG
300 gr Wodka
Eigeel met de geschraapte vanille, suiker en zout verroeren en au bain marie verwarmen tot de suiker is opgelost, Wodka toevoegen en blijven roeren tot 62 graden celcius, dan geforceerd afkoelen in een ijswater bad.
Wow, wat is dit lekker. Heeft niets met wat koopt te maken.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:32 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Zullen we dat een keer doen? Ik wilde nog groentesoep maken, maar ben er niet aan toegekomen.
De boerenkool is een kwestietje voor me. Mijn vriendin zweert bij mijn boerenkool maar met vegetarische braadworst. Ik durf daar niet aan. Moet het misschien eens proberen of zo?
Mijn zuurkool is ook zo'n succes. Onbegrijpelijk, want ik hou totaal niet van zuurkool. Doet me denken aan mijn studie. Ik heb een bloedhekel aan commerciële economie. Op mijn examenlijst stond een 9 voor dat vak, de eennahoogste op de lijst (Ik ben wel erg goed in economische vakken, vind ik eigenlijk ook niks, maar wel logisch). En ik heb er niet echt moeite voor gedaan (wel voor boekhouden, en daar haalde ik maar een zeventje voor). Ik vind commerciële economie (marketing) helemaal niets, net zoals zuurkool.
Ik zie jullie nog weleens bij elkaar aan tafel schuiven (incl partners)quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ergens herken ik dit wel. Ik kreeg laatst zo'n bekertje van pasteideeg met kippenragout voorgeschoteld, alleen lag dat bekertje onder een berg kippenragout. Ik had geen idee hoe ik dat goed kon eten.Als ik het met een schoolvak moet vergelijken ben ik vrij specifiek in dat het lijkt op de coopertest, achterhaald, saai en verzonnen door een psychopaat.
En ja mijn vriendin en ik kennen zoiets als 'bullshitsoep'. Gewoon een zak groente met wat vlees waar je 3-4 dagen van kan eten, alleen het vocht is op dag 2 al op.![]()
quote:Op zondag 20 maart 2022 16:46 schreef golfer het volgende:
Straks: restje friet van 't Hoes, een ouderwets gehaktballetje en appelcompote met stukjes appel er in.
Was het lekker?quote:Op zondag 20 maart 2022 18:21 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Met de salade van gisteren in de aanbieding. Ja beetje lui dit weekend
Kleine portiequote:
Ja was best goed te doen.quote:
Eensquote:
Goede keuze op de dag van de afhaalchineesquote:Kom ik dan aan met Chinees voor 2:
Grote bak kip met zwarte peper
Foo yong hai kip
Tjap tjoy kip
Bami
Toe ijs met cookie dough.
Alles op, mooi want vriezer zit toch al vol.
Echt? Yes!quote:Op zondag 20 maart 2022 21:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja was best goed te doen.
[..]
Eens
[..]
Goede keuze op de dag van de afhaalchinees
Dikzakjequote:Op zondag 20 maart 2022 21:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kleine portie![]()
Kom ik dan aan met Chinees voor 2:
Grote bak kip met zwarte peper
Foo yong hai kip
Tjap tjoy kip
Bami
Toe ijs met cookie dough.
Alles op, mooi want vriezer zit toch al vol.
1 van mijn favo groentegerechtenquote:Op maandag 21 maart 2022 18:40 schreef golfer het volgende:
Wij aten een salade van venkel en sinaasappel volgens deze methode en dan teruggekoeld en daarbij een rollade van varkensprocureur.
Lekker! Wil ik nog eens maken, een 'hasselback'-courgette!quote:Op maandag 21 maart 2022 18:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een courgette waarin ik sneetjes heb gemaakt met daarin stukjes knoflook. Kaas eroverheen en in de oven
Ah heet dat zo... Ik noem het "volgepropte"-courgette. Alleen dat klinkt zo vaag hier als je niet in mijn hoofd zitquote:Op maandag 21 maart 2022 18:59 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Lekker! Wil ik nog eens maken, een 'hasselback'-courgette!
Hasselback aardappel is een naam van een beroemd recept. Ook met sneetjes in de aardappel.quote:Op maandag 21 maart 2022 19:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah heet dat zo... Ik noem het "volgepropte"-courgette. Alleen dat klinkt zo vaag hier als je niet in mijn hoofd zit
Duikt nu google op, ben dol op receptenquote:Op maandag 21 maart 2022 19:03 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Hasselback aardappel is een naam van een beroemd recept. Ook met sneetjes in de aardappel.
(Zoek maar eens op als je het leuk vind)
'Volgepropte' courgette is ook prima![]()
Als het maar lekker is!
Moeten we ook al partners regelen?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:57 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ik zie jullie nog weleens bij elkaar aan tafel schuiven (incl partners)
quote:Op maandag 21 maart 2022 23:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moeten we ook al partners regelen?
Dat ziet er goed uit, ga ik ook eens maken. Dank je wel voor het delen van je receptquote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:51 schreef golfer het volgende:
Vanavond eten wij dit recept uit de Allerhande, ovenpasta met krokant gebakken courgette.
I.p.v. fusili maak ik het met penne die ik nog had.
Voor B. helemaal vega en voor mij er een beefburger-bacon bij.
Geen tomatensaus?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 15:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pizza![]()
Zelf gemaakt emt ui en champignons en plakjes tomaat en een beetje kaas
Lekker!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:03 schreef marc0871 het volgende:
Er staat hier een pan goulash te pruttelen.
[ afbeelding ]
Nog een oude foto, maar in de basis hetzelfde.
Ui, paprika, wortel, tomatenpuree, tomaat, runderlappen, paprikapoeder, majoraan, karwijzaad, bouillonblokje, laurierblad, peper en zout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |