Nee, ze eet geen macaroni.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zal vast haar hart veroverd hebben met die aparte macaroni die zoveel vragen opriep bij me.
De soepvlees heb je er gewoon tussen gemengd, zonder eerst te garen? Gestoofd?quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Hamburgers gemaakt, gehakt gedraaid van een stuk soepvlees met gerookt spek erdoor meegedraaid, zout, peper, nootmuskaat, shirachasaus
Burgers gebakken (250 gram per stuk) belegen goudse kaas erop gesmolten (had geen ouwe cheddar meer)
Brioche broodjes getoast, ketchup, hamburgersaus (Beide Heinz) erop, plak tomaat, augurk, wat sla.
Nee, ik hem Soepvlees door de gehaktmolen gedraaid met het spek, krijg ik mooi gehakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:11 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
De soepvlees heb je er gewoon tussen gemengd, zonder eerst te garen? Gestoofd?
Ah!quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, ik hem Soepvlees door de gehaktmolen gedraaid met het spek, krijg ik mooi gehakt.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
[..]
Dat zing ik altijd hierbij mee
Oh en hierbij zing ik "Mijn hond vreet Chappi"
Dan maak je een ragout met kastanjechampignons, ipv kip.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 19:38 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Die wil ik nog een keer maken![]()
Maar mijn vriendin is vegetariër.
Beterschap!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:08 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik voel me niet zo lekker vandaag, dus dat wordt wat kippensoep met brood. Ik denk dat het vooral vermoeidheid is, heb een zware werkweek gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |