SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Slim van hem .. en dan hopen dat ze alleen Nawel in de uitzending tonen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef greysbones het volgende:
Tobi heeft 3 minuten gehad om te denken nadat Nawel stom deed en besefte
Ik zit er zooooo naast nu
En gaat er nu een lul verhaal ban maken
Eigenlijk wel ja. Maar zal niet gebeuren met de zachte BB.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Tobias hoorde dat Kristof finalist was, hij luisterde aan de Gameroom deur...dat alleen al is nominatie waardig....
Vind je, hij is de enige die woord heeft gehouden.....de rest zag dollartekens.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef Silves het volgende:
Wat een narcist die tobi..ik ben jarig ik wil dit en ik wil dat...loser 1ste klas...
Het maakt alleen zijn verhaal niet beterquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slim van hem .. en dan hopen dat ze alleen Nawel in de uitzending tonen.
Echt hoor.Dit willen we zien.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat feest van BB en de timing hoorde bij deze plottwist en de aftermath...Eindelijk worden ze wakker!
Serieus??quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind je, hij is de enige die woord heeft gehouden.....de rest zag dollartekens.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:09 schreef Stargazing het volgende:
Kristof heeft tot nu toe nog geen enkele keer vuil gedaan omdat iemand gewonnen had. Tuurlijk had hij mensen die hij liever de winst gunde maar ondanks dat was hij steeds een van de eersten die de winnaar ging feliciteren. Of dit nu Nawel, Julio, of Salar was. EN TOCH.. voor een of andere reden krijgt Kris als enige steeds kritiek als hij wint of zichzelf wil veiligstellen. Kris heeft nooit iemand de winst misgegunt. De enige die hem steeds heeft blijven steunen is Salar.
Idem voor Nawel, wat maakt dat nog uit in deze stagequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Het is gewoon een feit dat Kristoffee zonder hulp van de productie al weken thuis had gezeten.
Zoveelste keer dat ze Salar gebruiken om hem te redden.
Die heeft dit volledig ingecalculeerd, die kent zijn pappenheimer Tobias inmiddels...quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:10 schreef danilel het volgende:
Tobias kan niet nu feesten![]()
![]()
goed zo productie van BB, al het werk voor niks
Helemaal correctquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:09 schreef Stargazing het volgende:
Kristof heeft tot nu toe nog geen enkele keer vuil gedaan omdat iemand gewonnen had. Tuurlijk had hij mensen die hij liever de winst gunde maar ondanks dat was hij steeds een van de eersten die de winnaar ging feliciteren. Of dit nu Nawel, Julio, of Salar was. EN TOCH.. voor een of andere reden krijgt Kris als enige steeds kritiek als hij wint of zichzelf wil veiligstellen. Kris heeft nooit iemand de winst misgegunt. De enige die hem steeds heeft blijven steunen is Salar.
Idem?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:11 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Idem voor Nawel, wat maakt dat nog uit in deze stage
Jij denkt dat Nawel die eerste nominaties had overleefd ? Echt eerlijk??quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Het is gewoon een feit dat Kristoffee zonder hulp van de productie al weken thuis had gezeten.
Denkt alleen aan zichzelf en probeert het te verkopen als opkomen voor de goegemeente, fakequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:12 schreef ledn81 het volgende:
Tobias : Niet dat ik jullie nu egocentrisch noem, MAAR![]()
wat een loser is die vent
Twijfel ik wel aan. Kristof ligt wel goed bij een "deel" van de vlamingen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Feestje leave.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij denkt dat Nawel die eerste nominaties had overleefd ? Echt eerlijk??
Dit is zo expres gedaan.....waarom andere in dgk aan het strijden zijn en tegelijk een feestje beginnen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:12 schreef Juud79 het volgende:
Wel beetje lullig dat BB dit niet gistermiddag heeft gedaan. Toen ze geen kak te doen hadden.
Dit hoorde bij het masterplan van BB, snapte het eerst ook niet, maar nu wel....quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is zo expres gedaan.....waarom andere in dgk aan het strijden zijn en tegelijk een feestje beginnen.
Het is en blijft een Belg he die naar de finale gaat.....Nouchine moet zich drukker maken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:13 schreef greysbones het volgende:
Tobias is gewoon zuur
Hij ziet zijn kansen slinken op de finale
En dit is zijn reactie
Niks ik gun het je
echt zo een klein verwend kind, ik snap dat zijn pa m niet meer moetquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:13 schreef JDB94 het volgende:
Verjaardag gebruiken als excuus voor z'n trieste gedrag
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef humpty het volgende:
Ooh Tobias stop eensmijn verjaardag is niet belangrijk zeker
sta ik alleen buiten met een hoedje op![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef juul. het volgende:
Het is toch godsgeklaag dat Kristof zich moet verdedigen
Nu kan hij niet met Gracequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is en blijft een Belg he die naar de finale gaat.....Nouchine moet zich drukker maken.
Dit zijn de meest wijze woorden van u deze week.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Tobias zit dus in BB om aan anderen te denken, maar als anderen er anders in staan accepteert hij dat.
Boehoeeeeeequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:16 schreef juul. het volgende:
Zielug hij stond alleen in de tuin zijn verjaardag te vieren
Ja dan is zij thuis...en nawel in de finalequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze kan toch op Grace en Tobias stemmen?
vaakquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:17 schreef spapaars het volgende:
Voor de hoeveelste keer heeft BB Kristoffee van de schopstoel gehaald?
als ze in de finale wil staan moet ze welquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nooit denk ik. Allebei van Gent, die band is te nauw.
Hij wist dat het komen zou,,,,,niet voor niks kwam hij zenuwachtig binnen....hij voelde waarschijnlijk zich ook schuldig of in ieder geval heel ongemakkelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef juul. het volgende:
Het is toch godsgeklaag dat Kristof zich moet verdedigen
Dit is de beste dag tot nu toe.quote:
Met mjn vlaggetje,mijn hoedje en mijn toeterquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:16 schreef juul. het volgende:
Zielug hij stond alleen in de tuin zijn verjaardag te vieren
En dan iedereen nog zeggen dat de productie op de hand van Nawel is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:17 schreef spapaars het volgende:
Voor de hoeveelste keer is nawel na nominatie er weer niet door de fake tique toque accounts uit gegaan?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:17 schreef spapaars het volgende:
Het is ook een feit dat Pocahontas allang thuis had moeten zittenquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Nu tijd voor drank.quote:
Lijkt me een goed planquote:
Ja ze moeten op elkaar gaan stemmen om de tweede Belg te worden in de finale.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:18 schreef danilel het volgende:
[..]
als ze in de finale wil staan moet ze wel
Ben ik er ook 1, maar ich habe das nicht gewusst.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:19 schreef danilel het volgende:
[..]
Voor de hoeveelste keer is nawel na nominatie er weer niet door de fake tique toque accounts uit gegaan?
Het is een hele knappe jongen maar zo onzeker als de pest.....sommige staan stevig in hun schoenen maar bij hem zie je gewoon dat het hem zeer doet van binnen.....niet verwacht dat allebei voor de sleutel gingen. Denk je dat als Nawel gewonnen had hem net zoveel zou doen??? Daar verwacht hij niks van. Heeft geen afspraken gemaakt met haar.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef JDB94 het volgende:
Ach ach erge is dat ik mezelf zo erg herken in Tobias, you vs. the world, maar je zou toch iéts meer verwachten van een jongen die de hele wereld over is geweest
niet als Nawel en Nouchine of Nawel en Salar samen op de bank komen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dan is zij thuis...en nawel in de finale![]()
The queen is dead, long live The King !quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan iedereen nog zeggen dat de productie op de hand van Nawel is.
Het is echt zuur.. hij gunt anderen altijd het beste , maar niks oprechts voor hem.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Toch is het raar dat mensen boos zijn als iemand een kans pakt.
Kristof lijkt wel heel stoer maar nu zie je het jongetje in hem. Best sneu.
ik ook vind de timing ook klotequote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
The queen is dead, long live The King !
dat is juist om een beetje reuring te krijgenquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:23 schreef ledn81 het volgende:
Nu gaat Grace ook nog tegen Tobi vertellen dat ze weer een geheime missie had en weer dingen voro Tobi had verzwegen.![]()
Arme gozer. Iedereen liegt tegen hem.
Die gaat zo zelf om zijn koffer vragen
Die gast loopt over van zelfmedelijdenquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:25 schreef greysbones het volgende:
Nu gaat het wel ok de verjaardag van tobi
Maar nog niet om tobi![]()
![]()
vorig jaar 4 dacht ik?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:26 schreef -river- het volgende:
Wie zegt dat er maar 2 personen in de finale staan?
Die gaat Nawel moeten eruit stemmen om haar zelf veilig te stellen en omgekeerd. Daar komt oorlog van.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:25 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine is ook van slag. Die heeft een rare blik in de ogen.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:26 schreef Silves het volgende:
En in de tijd dat hij pissed was in de kamer, heeeft nous ook nog zijn kaas opgegeten..
Zullen de finale met 4 beginnen, en uiteindelijk blijven er 2 over.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:26 schreef -river- het volgende:
Wie zegt dat er maar 2 personen in de finale staan?
Tis wel al woensdagquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:30 schreef Stargazing het volgende:
hoe geniaal zou het zijn als ze er nu ineens een nominatiealarm tussen zouden gooien, niemand verwacht het.
Perfecte moment dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
dat wel maar ze hebben net feest gekregen dus niemand verwacht dat ze nu zouden moeten nominerenquote:
Daar gaat het nawel momentje...nu moet ze ook nog schreeuwen om aandacht terwijl ze weer zooooo ziek is..quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zijn behoorlijk uitgelaten, maar gelukkig schreeuwen ze niet.
Muziekquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ze krijgen lekkers en muziek.
Vooral de muziek valt in de smaak.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Ireth het volgende:
En dat is dus de beheerder van die groep![]()
Ik vermoed dat mijn "juich hier als je blij bent voor Kristof" topic niet goed gekeurd gaat worden
Nee, doe maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Ireth het volgende:
En dat is dus de beheerder van die groep![]()
Ik vermoed dat mijn "juich hier als je blij bent voor Kristof" topic niet goed gekeurd gaat worden
De beheerder doet een tobiasje de calimero..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die groep houdt ook nergens rekening mee.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Daar gaat het nawel momentje...nu moet ze ook nog schreeuwen om aandacht terwijl ze weer zooooo ziek is..![]()
Ik zie mensen een feestje bouwen.....quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:34 schreef Stargazing het volgende:
De gezichten van Tobias en Nawel zijn toch nog steeds het beste aan dit nieuws.
ik heb het ook over daarnet. Beiden waren echt not amusedquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie mensen een feestje bouwen.....
Je hebt volkomen gelijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dat wel maar ze hebben net feest gekregen dus niemand verwacht dat ze nu zouden moeten nomineren
Gevolg: niemand kan afspreken en het kan nog alle kanten op.
BB is dit hele seizoen veel te lief en braaf geweest, tijd voor wat ECHTE mindfucks
ze wilde al op tobi tochquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:39 schreef Ireth het volgende:
En dan sta je daar met je extra gekochte stemmen die je nu op je vriendjes moet gebruiken![]()
![]()
![]()
Ik bezeik me!!!!!
Nog maar een klein zetje... een ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:39 schreef Stargazing het volgende:
wie waren het ook alweer die van de tafel moesten komen toen ze over het hek probeerden kijken?
Nawel krijgt gewoon praktisch een ladder.
Die zet ze allemaal op Tobias nu.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:39 schreef Ireth het volgende:
En dan sta je daar met je extra gekochte stemmen die je nu op je vriendjes moet gebruiken![]()
![]()
![]()
Ik bezeik me!!!!!
erg hè.. gooi er wat drank in en de ware aard komt bovenquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:42 schreef humpty het volgende:
O man die aso,s hoor die Grace ook ...nog erger dan een straatmeid
Hij heeft gelijk toch? Nawel en Toob hadden geen reden om zo los te gaan op hem.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:44 schreef humpty het volgende:
Kriss tegen Salar een beetje respect had ik wel verwacht
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:45 schreef Lux069 het volgende:
Wat een feest is dit zeg. M'n vrouw boos op de bank, "jij bent de enige die dit Kristof gunt volgens mij"![]()
Vrouw boos op de bankquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:45 schreef Lux069 het volgende:
Wat een feest is dit zeg. M'n vrouw boos op de bank, "jij bent de enige die dit Kristof gunt volgens mij"![]()
Echt fantastisch. Nouchine heeft ook echt hélemaal niets in de finale te zoeken tbh.
It is to eat Nawel or be eaten by nawelquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:25 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine is ook van slag. Die heeft een rare blik in de ogen.
bescheiden mens he...quote:
Nawel begrijp ik niet tenslotte heeft ze ook voor de sleutel gekozen.....Tobi begrijp ik wel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:45 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk toch? Nawel en Toob hadden geen reden om zo los te gaan op hem.
spoel S1 helemaal terug, dan kan je het allemaal nog zienquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:37 schreef Verida het volgende:
tjongejonge eindelijk kijk ik een middag niet en dan gebeurt dit allemaal.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
toch nog steeds meer dan Nawel. Nouchine was tenminste nog enthousiast, wat we van Nawel niet kunnen zeggen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:45 schreef Lux069 het volgende:
Echt fantastisch. Nouchine heeft ook echt hélemaal niets in de finale te zoeken tbh.
Ik wacht wel op filmpjes van DGKquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
spoel S1 helemaal terug, dan kan je het allemaal nog zien
Tobias heeft wel hulp aangeboden maar dat hoefde niet van Kristofquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:49 schreef Silves het volgende:
En wie is de zorgzaamste die eten gaat verzorgen, zonder hulp...ja de finalist!!
Het is dat Tobi jarig is maar anders had hij daar ook gestaan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:49 schreef Silves het volgende:
En wie is de zorgzaamste die eten gaat verzorgen, zonder hulp...ja de finalist!!
Die gaat alleen checken of het eerlijk verdeelt wordt, stel je voor de 1 krijgt een worst meer dan hem, ook nog zonder te overleggen...krijgt hij weer een beroerte..quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is dat Tobi jarig is maar anders had hij daar ook gestaan.![]()
Dat betekent dat jij geen mensenkennis heb..tok tok..quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Nawel onthult dat ze eigenlijk heel classy is.
Zelfkennis heeft ze wel.
En dat is juist het mooie aan deze finaleplek. Tobias en Grace op de bankquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:43 schreef Stargazing het volgende:
Kris is de echte underdog van dit seizoen.
Iedereen wist dat hij ver zou geraken, niemand verwachtte dat hij in de finale zou staan.
Dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:51 schreef Verida het volgende:
nou, daar sta je dan als volwassen vent op je verjaardagsfeestje om 7 uur in de avond, reddingsboei op je rug, stomme kleding aan en dan maar dansbeweginkjes maken......
Wat een feest
De nous wat steeds op Kris stemt..hmm die gaat weer kontekruipen bij salar en Kris..quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:52 schreef humpty het volgende:
Nouch begrijpt Kristoff wel (zegt ze waar verder niemand bij is tegen Kriss)
ben benieuwd wat ze later tegen Nawel gaat zeggen
Ik zit al weer te hopen op een kwade dronk van Tobi en Grees die handtastelijk wordt en dan Tobi die haar keihard dumpt....quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Hebben ze veel drank gekregen? Dan worden de discussies vanavond alleen nog maar mooier
ja die dacht safe te zitten bij nawelquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:55 schreef Silves het volgende:
[..]
De nous wat steeds op Kris stemt..hmm die gaat weer kontekruipen bij salar en Kris..
werk goed hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zit al weer te hopen op een kwade dronk van Tobi en Grees die handtastelijk wordt en dan Tobi die haar keihard dumpt....
En Nawel is ook weer helemaal genezen.
Onze mooiboy is nu 100% door de mand gevallen. Gewoon een sukkelquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zit al weer te hopen op een kwade dronk van Tobi en Grees die handtastelijk wordt en dan Tobi die haar keihard dumpt....
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja die dacht safe te zitten bij nawel
dan Tobi en Grace op de bankquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:57 schreef engine het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Kristof nu niet meer mag nomineren.
dat doet hij nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:57 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
![]()
ze weet het nu niet meer..echt waar hoor..dit wordt tijd dat ze eens haar eigen spel gaat spelen, en hopen dat salar haar dumpt..
Morgen weer genoeg tijd voor hoofdpijn, dit heeft ze verdientquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:56 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is 90% nawel lovers,quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik geniet dat Kristof een finaleplaats heeft. Middelvinger naar al zijn haters.
Daar heeft hij helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:44 schreef humpty het volgende:
Kriss tegen Salar een beetje respect had ik wel verwacht
Dat zou het feest compleet makenquote:
H&m een mega claim moeten betalen..quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:58 schreef Verida het volgende:
En wij zeggen niets en wij denken niets......als Grees een aapje in een sling op haar rug wil dragen.....
Dat mag ook, maar dat gaat niet gebeuren denk ik. Deze week 1, week erop 1 en dan de finaleweekquote:
had hem al ge-editquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar dat gaat niet gebeuren denk ik. Deze week 1, week erop 1 en dan de finaleweek
Dronken nominerenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat word nog wat vanavond met die drank en shotjes erin
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Maar onze queen wint het van iedereen, maak mij geen zorgenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat als Nawel al haar stemmen op Salar doet .
En niet met nouch in de finalequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:59 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nawel snap ik , die is geen vriend van kristof en ziet haat stemmen op hem in rook opgaan.
zijn wel witte wijn shotjes.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat word nog wat vanavond met die drank en shotjes erin
Dat zou idd kunnenquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
had hem al ge-edit
3 op de bank en dan 2 naar huis
hij had het zelf niet verwacht. Hij moest er zelfs even van gaan zitten, Kris was zelf in shock.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:02 schreef Verida het volgende:
Ik heb respect voor Kris. Gisteren al min of meer aangegeven dat hij wel dacht dat hij er zaterdag uit zou vliegen, dat werd door niemand tegengesproken, ze waren bij wijze van spreken al zijn koffer aan het pakken voor hem....
geen ruzie gemaakt, niets, positief gebleven en vandaag gewoon weer een goede dag ervan gemaakt en dan nu die sleutel.
En nog netjes blijven tegen Tobi en zo.
Nawel heeft dat niet nodig. Freewheelend naar de finalequote:Op woensdag 9 maart 2022 19:04 schreef Silves het volgende:
wie gaat nu rekenen voor nawel, wie gaat haar helpen met een stratagie?wie is de gek die dit gaat doen.
BB?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:04 schreef Silves het volgende:
wie gaat nu rekenen voor nawel, wie gaat haar helpen met een stratagie?wie is de gek die dit gaat doen.
Ik hoop niet salarquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:04 schreef Silves het volgende:
Die schrikt zich om kwart voor 8 kapot als het nominatie alarm gaatquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:04 schreef Silves het volgende:
en ze staan ook zo gezellig te dansen...quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:06 schreef Sestra666 het volgende:
de verliefdheid straalt ervan af he bij tobi en grace
Nous is een beetje veel van het pad af, ik noem haar een klein kind met haar brains in haar reet...die weet geen een zin af te maken..alleen amai, echt waar , hmmm, ja hmmm..en alles en iedereen napraten..quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:03 schreef humpty het volgende:
Nouchine doet alles wat Nawel ook doet valt steeds meer op
allee allee roept Nawel allee allee moet Nouch dan ook roepen
Lijkt wel een secret mission
2 meter uit elkaarquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
en ze staan ook zo gezellig te dansen...
En dat heeft ze ook eerlijk gezegd tegen Kris.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:59 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Daar heeft hij helemaal gelijk in.
Tobias zn karakter is wat dat betreft niet echt mooi.
Nu heeft hij zelf een fout gemaakt en er spijt van , wat ik snap want wie wil die gouden sleutel nou niet.
Maar om dan je vriend zo te behandelen is heel laag.
Nawel snap ik , die is geen vriend van kristof en ziet haat stemmen op hem in rook opgaan.
dat zijn ze sowieso want zij gaat onverdiend winnen, dit trekt toch kijkers en irritatie, dat is wat de febo wilquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan iedereen nog zeggen dat de productie op de hand van Nawel is.
De vriend van Nouch.quote:
Met de hond en de kat wandelen.quote:
prima hoor, hoop alleen niet die slechte verliezer Tobi of golddigger Grace.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nawel heeft dat niet nodig. Freewheelend naar de finale
doe je nu een tobiasje?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:08 schreef engine het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat Kristof echt voorgetrokken wordt dit jaar. Krijgt alles cadeau van BB.
Als ze dat doen hebben ze volgend jaar toch amper nog kijkers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:07 schreef danilel het volgende:
[..]
dat zijn ze sowieso want zij gaat onverdiend winnen, dit trekt toch kijkers en irritatie, dat is wat de febo wil
Ze wint wel, maar zeker niet onverdiend.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:07 schreef danilel het volgende:
[..]
dat zijn ze sowieso want zij gaat onverdiend winnen, dit trekt toch kijkers en irritatie, dat is wat de febo wil
Die past gewoon de regels toe die haar uitkomt en anders neitquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:08 schreef Verida het volgende:
Kris vraagt heel netjes aan Nawel of hij haar vlees in de pan moet bakken, omdat het op de BBQ gelijk gaat met het niet halal vlees.
Maakt niets uit volgens Nawel, Het is toch niet te geloven, wat een nepfiguur die Nawel
Misschien als hij later groot isquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:05 schreef Verida het volgende:
Toob gaat ook zijn tuin zo inrichten.
geen simpel mens dan als hij een huis met een tuin heeft in Scheveningen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |