Het is ook een feit dat Pocahontas allang thuis had moeten zittenquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:10 schreef spapaars het volgende:
Het is gewoon een feit dat Kristoffee zonder hulp van de productie al weken thuis had gezeten.
Zoveelste keer dat ze Salar gebruiken om hem te redden.
Nu tijd voor drank.quote:
Lijkt me een goed planquote:
Ja ze moeten op elkaar gaan stemmen om de tweede Belg te worden in de finale.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:18 schreef danilel het volgende:
[..]
als ze in de finale wil staan moet ze wel
Ben ik er ook 1, maar ich habe das nicht gewusst.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:19 schreef danilel het volgende:
[..]
Voor de hoeveelste keer is nawel na nominatie er weer niet door de fake tique toque accounts uit gegaan?
Het is een hele knappe jongen maar zo onzeker als de pest.....sommige staan stevig in hun schoenen maar bij hem zie je gewoon dat het hem zeer doet van binnen.....niet verwacht dat allebei voor de sleutel gingen. Denk je dat als Nawel gewonnen had hem net zoveel zou doen??? Daar verwacht hij niks van. Heeft geen afspraken gemaakt met haar.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:15 schreef JDB94 het volgende:
Ach ach erge is dat ik mezelf zo erg herken in Tobias, you vs. the world, maar je zou toch iéts meer verwachten van een jongen die de hele wereld over is geweest
niet als Nawel en Nouchine of Nawel en Salar samen op de bank komen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja dan is zij thuis...en nawel in de finale![]()
The queen is dead, long live The King !quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan iedereen nog zeggen dat de productie op de hand van Nawel is.
Het is echt zuur.. hij gunt anderen altijd het beste , maar niks oprechts voor hem.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
Toch is het raar dat mensen boos zijn als iemand een kans pakt.
Kristof lijkt wel heel stoer maar nu zie je het jongetje in hem. Best sneu.
ik ook vind de timing ook klotequote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
The queen is dead, long live The King !
dat is juist om een beetje reuring te krijgenquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:23 schreef ledn81 het volgende:
Nu gaat Grace ook nog tegen Tobi vertellen dat ze weer een geheime missie had en weer dingen voro Tobi had verzwegen.![]()
Arme gozer. Iedereen liegt tegen hem.
Die gaat zo zelf om zijn koffer vragen
Die gast loopt over van zelfmedelijdenquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:25 schreef greysbones het volgende:
Nu gaat het wel ok de verjaardag van tobi
Maar nog niet om tobi![]()
![]()
vorig jaar 4 dacht ik?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:26 schreef -river- het volgende:
Wie zegt dat er maar 2 personen in de finale staan?
Die gaat Nawel moeten eruit stemmen om haar zelf veilig te stellen en omgekeerd. Daar komt oorlog van.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:25 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine is ook van slag. Die heeft een rare blik in de ogen.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:26 schreef Silves het volgende:
En in de tijd dat hij pissed was in de kamer, heeeft nous ook nog zijn kaas opgegeten..
Zullen de finale met 4 beginnen, en uiteindelijk blijven er 2 over.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:26 schreef -river- het volgende:
Wie zegt dat er maar 2 personen in de finale staan?
Tis wel al woensdagquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:30 schreef Stargazing het volgende:
hoe geniaal zou het zijn als ze er nu ineens een nominatiealarm tussen zouden gooien, niemand verwacht het.
Perfecte moment dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
dat wel maar ze hebben net feest gekregen dus niemand verwacht dat ze nu zouden moeten nominerenquote:
Daar gaat het nawel momentje...nu moet ze ook nog schreeuwen om aandacht terwijl ze weer zooooo ziek is..quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zijn behoorlijk uitgelaten, maar gelukkig schreeuwen ze niet.
Muziekquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ze krijgen lekkers en muziek.
Vooral de muziek valt in de smaak.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Ireth het volgende:
En dat is dus de beheerder van die groep![]()
Ik vermoed dat mijn "juich hier als je blij bent voor Kristof" topic niet goed gekeurd gaat worden
Nee, doe maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Ireth het volgende:
En dat is dus de beheerder van die groep![]()
Ik vermoed dat mijn "juich hier als je blij bent voor Kristof" topic niet goed gekeurd gaat worden
De beheerder doet een tobiasje de calimero..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die groep houdt ook nergens rekening mee.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Daar gaat het nawel momentje...nu moet ze ook nog schreeuwen om aandacht terwijl ze weer zooooo ziek is..![]()
Ik zie mensen een feestje bouwen.....quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:34 schreef Stargazing het volgende:
De gezichten van Tobias en Nawel zijn toch nog steeds het beste aan dit nieuws.
ik heb het ook over daarnet. Beiden waren echt not amusedquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie mensen een feestje bouwen.....
Je hebt volkomen gelijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:31 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dat wel maar ze hebben net feest gekregen dus niemand verwacht dat ze nu zouden moeten nomineren
Gevolg: niemand kan afspreken en het kan nog alle kanten op.
BB is dit hele seizoen veel te lief en braaf geweest, tijd voor wat ECHTE mindfucks
ze wilde al op tobi tochquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:39 schreef Ireth het volgende:
En dan sta je daar met je extra gekochte stemmen die je nu op je vriendjes moet gebruiken![]()
![]()
![]()
Ik bezeik me!!!!!
Nog maar een klein zetje... een ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op woensdag 9 maart 2022 18:39 schreef Stargazing het volgende:
wie waren het ook alweer die van de tafel moesten komen toen ze over het hek probeerden kijken?
Nawel krijgt gewoon praktisch een ladder.
Die zet ze allemaal op Tobias nu.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:39 schreef Ireth het volgende:
En dan sta je daar met je extra gekochte stemmen die je nu op je vriendjes moet gebruiken![]()
![]()
![]()
Ik bezeik me!!!!!
erg hè.. gooi er wat drank in en de ware aard komt bovenquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:42 schreef humpty het volgende:
O man die aso,s hoor die Grace ook ...nog erger dan een straatmeid
Hij heeft gelijk toch? Nawel en Toob hadden geen reden om zo los te gaan op hem.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:44 schreef humpty het volgende:
Kriss tegen Salar een beetje respect had ik wel verwacht
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:45 schreef Lux069 het volgende:
Wat een feest is dit zeg. M'n vrouw boos op de bank, "jij bent de enige die dit Kristof gunt volgens mij"![]()
Vrouw boos op de bankquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:45 schreef Lux069 het volgende:
Wat een feest is dit zeg. M'n vrouw boos op de bank, "jij bent de enige die dit Kristof gunt volgens mij"![]()
Echt fantastisch. Nouchine heeft ook echt hélemaal niets in de finale te zoeken tbh.
It is to eat Nawel or be eaten by nawelquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:25 schreef Rhosyn het volgende:
Nouchine is ook van slag. Die heeft een rare blik in de ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |