SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:24 schreef danilel het volgende:
DE gouden sleutel, dus ik denk/ hoop een finaleplaats
dat is aan BB maar ik denk dat als er echt een BE man en BE vrouw en een NE man en een NE vrouw in de finale moeten staan dat kristoff dit gaat winnen en een finaleplek krijgt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:24 schreef jooba het volgende:
Goeiemiddag, enig idee wat ze kunnen met die gouden sleutel?
dat zegt ze toch altijdquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoef niets uit te leggen zegt de bitch en ze heeft nooit geen geld verbrast
die kozen voor de gouden sleutel willen spelenquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:26 schreef engine het volgende:
En weten we hoezo Nawel, Kris en Salar mochten spelen?
Dankjequote:Op woensdag 9 maart 2022 17:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die kozen voor de gouden sleutel willen spelen
de anderen dus niet.
iedereen mocht kiezen voor of het geld wat ze tijdens de challenge hebben verdiend in de pot te steken of dit gebruiken voor deelname aan het spel voor de gouden sleutel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:26 schreef engine het volgende:
En weten we hoezo Nawel, Kris en Salar mochten spelen?
OHMYGOD DEES KANNIE!quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:28 schreef Dotteke het volgende:
Hoe oud zijn die vrouwen daar ppff wat een stelletje krijskoppen
iets van de geldinzet wat ze met die spelen hadden gewonnen. denk ik!quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dankje
Hing er ook nog iets af van die keuze dat de anderen niet wouden?
Zzei ze dat alweer ,oo en ze is schijnbare niet meer misselijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoef niets uit te leggen zegt de bitch en ze heeft nooit geen geld verbrast
En vanmorgen verse appeltaart met slagroomquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:29 schreef Joyce-43 het volgende:
met dat van gisteren mee en nu vandaag heeft hij wel een gave verjaardag gekregen
ik wil ook zo een verjaardag![]()
@Gerrie_55 je weet wat je te doen staat!quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:29 schreef Joyce-43 het volgende:
met dat van gisteren mee en nu vandaag heeft hij wel een gave verjaardag gekregen
ik wil ook zo een verjaardag![]()
Dankjequote:Op woensdag 9 maart 2022 17:29 schreef danilel het volgende:
[..]
iedereen mocht kiezen voor of het geld wat ze tijdens de challenge hebben verdiend in de pot te steken of dit gebruiken voor deelname aan het spel voor de gouden sleutel.
3 mensen hebben hiervoor gekozen (kristoff - salar-nawel)
Alleen de 2 met de beste score tijdens dit spel (iets met vloeistof in vazen) mogen het spel spelen en dat zijn Kristoff en Salar.
Hahaha wat denk je zelfquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:31 schreef danilel het volgende:
[..]
@:Gerrie_55 je weet wat je te doen staat!
Vraagt hij ook al weken naar..quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:32 schreef zodeju het volgende:
Nu nog surfmusic en het plaatje is compleet.....
Hij is ook ontzettend dankbaar......
En ging nog soepel ookquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:33 schreef suzi1 het volgende:
ja nous kon dat gwn met een ander flesje openen!!
Valt wel op he , niet normaal hoor die vrouw. Het lijkt me kleindochter van 4 die als t haar niet bevalt ze zich ziek voelt om na een snoepje weer helemaal blij te zijn.quote:
dr maag is iig beschermdquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:35 schreef Silves het volgende:
corona biertjes..Nawel met haar nieuwe medicijnen, bier drinken
Dat weten we niet maar ik denk het wel.quote:
In principe wel .. geld was anders in de pot gegaan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:41 schreef Joyce-43 het volgende:
weet salar zeker dat die 3000 niet uit de pot ook weer gaat.
Nawel is bijna boos ofzo op Salar hoe stom die is dat die niet voor de sleutel is gegaan
Teleurgesteld.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:41 schreef Joyce-43 het volgende:
weet salar zeker dat die 3000 niet uit de pot ook weer gaat.
Nawel is bijna boos ofzo op Salar hoe stom die is dat die niet voor de sleutel is gegaan
Hij wist al dat er iets zou komen volgens mij .. en is natuurlijk nog vol van het spel van net.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind Salar's reactie op die tuin tegen vallen had ik niet verwacht zeg
En aan het eind Nouchine als belg weg??quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:39 schreef Silves het volgende:
Kristof in de finale, oke dan ga ik wel kijken naar de afl..
Kristof gaat nu ook voor de finale.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, als je met zijn drieën afspreekt om voor de finale te gaan......
klopt!quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij hoorde ik Kristof net : Ik denk dat ik nu eventjes moet gaan zitten.
Zou heerlijk zijn... en een nawel meltdown dan ook, dus ik betwijfel of het sleutel naar de finale isquote:
Wat voor een zin heeft het om voor de pot te gaan als je er zo goed als zeker uitligtquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:44 schreef danilel het volgende:
oi oi oi toob, ik denk we gaan voor de pot en zij kiezen voor de sleutel, tegen grace, wij staan tenminste sterk in onze schoenen
quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : gouden sleutel gaf toegang tot een brief : Gefeliciteerd, door het pakken van deze token ben jij de eerste finalist van BB 2022
Echt waar????quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : gouden sleutel gaf toegang tot een brief : Gefeliciteerd, door het pakken van deze token ben jij de eerste finalist van BB 2022
Hij is echt de enige normale in deze situatie!quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef humpty het volgende:
En Salar gunt het Kriss van harte....topgozer ook
Precies, hij zou het hardst moeten balen eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef humpty het volgende:
En Salar gunt het Kriss van harte....topgozer ook
De haters gaan los nu.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:50 schreef danilel het volgende:
[..]
en wat ik eigenlijk stiekem verwacht en gehoopt heb
En nog wat pillen slikken. Doet ze al van begin haar deelname.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:28 schreef Silves het volgende:
stjj Nawel terug naar bed..en vooral niet eten.
Yep, komt nawel alsnog op de bankquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:52 schreef Angelique61 het volgende:
Ze kunnen nu niet meer op Kristof stemmen ze zijn woestttttttttt hahaha
ik genietquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:52 schreef greysbones het volgende:
Twitter en FB gaan helemaal over de rooie zo
Dat betekend dat of Nawel of Nouchine de finale niet halen dan?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:39 schreef Silves het volgende:
Kristof in de finale, oke dan ga ik wel kijken naar de afl..
quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:52 schreef greysbones het volgende:
Twitter en FB gaan helemaal over de rooie zo
Dan krijg je eens een feestje dat hij verdient. Merci BB !quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias voelt zich weer een beetje genaaid!!!!
Lekker voor haarquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:54 schreef greysbones het volgende:
Nawel heeft stemmen voor niks gekocht
Dan gaat ze hem niet feliciteren
Dit is echt wel een mes in je rug.....maar Tobias kan met opgeheven gevoel de boel verlaten.....hij is bij de afspraak gebleven.....dus wat is vriendschapwaardig??quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:52 schreef Fikkert2 het volgende:
Ow meneer zn verjaardag verpest, jankjong
quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat betekend dat of Nawel of Nouchine de finale niet halen dan?
haha.. serieus?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is echt wel een mes in je rug.....maar Tobias kan met opgeheven gevoel de boel verlaten.....hij is bij de afspraak gebleven.....dus wat is vriendschapwaardig??
Sorry dit ophemelen van knobi begint zielig te worden, mss eens toegeven dat hij de slechtse verliezer ooit is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is echt wel een mes in je rug.....maar Tobias kan met opgeheven gevoel de boel verlaten.....hij is bij de afspraak gebleven.....dus wat is vriendschapwaardig??
Bij mij zal het een afhaal frietje met stoofvlees worden. Vrouw heeft Vegan gekookt... Zucht.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan krijg je eens een feestje dat hij verdient. Merci BB !
Denk het niet, zaterdag vertrekt er een belg...quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:55 schreef juul. het volgende:
Wat een loser die Tobias, op de bank en weg er mee
Ja wat een debiel weerquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Je moet wel beseffen .. zonder mij was je hier niet geweest.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Thobias lult zichzelf even op de bankquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Alleen de muziek van Toob kan ik pruimen, zoals hij enkele weken geleden al vertelde. Jaren 70, 80.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:54 schreef Joyce-43 het volgende:
enige wat feestje nog kan redden is muziek dus BB FEBO gooi muziek erin
quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je het een ander niet gunt om de finale te halenquote:
2 weken voor de finale wil ze voor het eerst tactisch stemmen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:55 schreef humpty het volgende:
Nawel is een eerlijk mens snap te
Ze wilde voor het eerst tactisch stemmen![]()
![]()
Ze zei niks tegen Kristoff....ze heeft dit gezicht he snap te
Moet jij geen patatje rundvleesoorlog halen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Alleen de muziek van Toob kan ik pruimen, zoals hij enkele weken geleden al vertelde. Jaren 70, 80.
heeft BB top geregeldquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
Wel geniaal om dit tijdens een feestje te doen.
Al het zuur komt naar bovenquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:00 schreef Sestra666 het volgende:
wat een terror komt er nu naar buiten daar
Kris staat dus al in de finale?quote:
Laat tobi maar gaanquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mooie verjaardag voor Toob. Is genaaid, en terecht. Nu nog Nawel er uit.
Ja maar ja maar ja maarquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:03 schreef Fikkert2 het volgende:
Thobias doet precies tegen kris zoals nawel deed met die 10K tegen hem
Skitterend.quote:
Eerst nog panieken in de groene slaapkamer met Grace en Nouchine.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Nawel, hou je aan je script! Daar staat dat je nu je bed in moet!
Finale zelfsquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef Thorelf het volgende:
heel veel om te lezen,maar als ik het goed begrijp kristof door yeah !!! gerechtigheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |