SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Slim van hem .. en dan hopen dat ze alleen Nawel in de uitzending tonen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef greysbones het volgende:
Tobi heeft 3 minuten gehad om te denken nadat Nawel stom deed en besefte
Ik zit er zooooo naast nu
En gaat er nu een lul verhaal ban maken
Eigenlijk wel ja. Maar zal niet gebeuren met de zachte BB.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Tobias hoorde dat Kristof finalist was, hij luisterde aan de Gameroom deur...dat alleen al is nominatie waardig....
Vind je, hij is de enige die woord heeft gehouden.....de rest zag dollartekens.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:05 schreef Silves het volgende:
Wat een narcist die tobi..ik ben jarig ik wil dit en ik wil dat...loser 1ste klas...
Het maakt alleen zijn verhaal niet beterquote:Op woensdag 9 maart 2022 18:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Slim van hem .. en dan hopen dat ze alleen Nawel in de uitzending tonen.
Echt hoor.Dit willen we zien.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat feest van BB en de timing hoorde bij deze plottwist en de aftermath...Eindelijk worden ze wakker!
Serieus??quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind je, hij is de enige die woord heeft gehouden.....de rest zag dollartekens.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:09 schreef Stargazing het volgende:
Kristof heeft tot nu toe nog geen enkele keer vuil gedaan omdat iemand gewonnen had. Tuurlijk had hij mensen die hij liever de winst gunde maar ondanks dat was hij steeds een van de eersten die de winnaar ging feliciteren. Of dit nu Nawel, Julio, of Salar was. EN TOCH.. voor een of andere reden krijgt Kris als enige steeds kritiek als hij wint of zichzelf wil veiligstellen. Kris heeft nooit iemand de winst misgegunt. De enige die hem steeds heeft blijven steunen is Salar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |