Ondankbare hondquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is inmiddels al verplaatst dom varken
Ik zal het de collega die de meeting had georganiseerd de boodschap doorgeven.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een heisa en aandachtshoerderij om niets dan…..
Die zal vannacht slecht slapen!quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het de collega die de meeting had georganiseerd de boodschap doorgeven.
Fijn, bedankt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het de collega die de meeting had georganiseerd de boodschap doorgeven.
Hoeveel frikandellen neem je vandaag?quote:
Ik eet een lekker bakje kwark van 500 gram.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel frikandellen neem je vandaag?
Klinkt als nogal veel. Maar geniet er vooral van.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet een lekker bakje kwark van 500 gram.
285 calorieën, 52 gram eiwitten, wat is het probleemquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker als je milde neemt ja dan snap je er weinig van
Maar ik oordeel verder niet
Wat zit er op je bammetje?quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
Ik werd even afgeleid sorry
We gaan nu lunchen.
Moet nog luisteren, maar Mario zal dus wel niet Willem 2 trainer worden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:22 schreef Caland het volgende:
Ik krijg bij dat Dick voor mekaar podcastje een klein beetje het idee dat Mario het niet zo heeft op Van Geel @:gurneyisbestoke @:scrummie @:maxi-mus
Alleen dikke mensen tellen calorieën.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
285 calorieën, 52 gram eiwitten, wat is het probleem
Op woensdag? Ze denken daar niet aan de vitaliteit!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:13 schreef GGMM het volgende:
Het bleek een snack genaamd 'boomstam' te zijn + patat @:drizzt
1000+ calorieën @:oriente
Nou hier wel, dan wordt er wekelijks een onzin post geplaatst in teams met 'vergeet niet te ademen!' 'Ga eens wandelen!' en een vaag hipster vega receptquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Op woensdag? Ze denken daar niet aan de vitaliteit!!!
Er is bij ons gevraagd voortaan een mok mee naar het werk te nemen om de bekertjesafval tegen te gaan in het kader van duurzaamheid.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou hier wel, dan wordt er wekelijks een onzin post geplaatst in teams met 'vergeet niet te ademen!' 'Ga eens wandelen!' en een vaag hipster vega recept
Braddie.gifquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:13 schreef GGMM het volgende:
Het bleek een snack genaamd 'boomstam' te zijn + patat @:drizzt
1000+ calorieën @:oriente
Zo'n mok met 'Beste papa van de wereld' erop.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is bij ons gevraagd voortaan een mok mee naar het werk te nemen om de bekertjesafval tegen te gaan in het kader van duurzaamheid.
Beetje inwendig overgegeven, daar doe ik dus mooi niet aan mee.
Ze kunnen toch gewoon mokken kopen danquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is bij ons gevraagd voortaan een mok mee naar het werk te nemen om de bekertjesafval tegen te gaan in het kader van duurzaamheid.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen mok krijgen van de baasquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zo mokken joh.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon mokken kopen dan
Wat een pauperbedrijf
Jouw collega's moeten er aan herinnert worden dat ze moeten ademen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou hier wel, dan wordt er wekelijks een onzin post geplaatst in teams met 'vergeet niet te ademen!' 'Ga eens wandelen!' en een vaag hipster vega recept
Blijkbaar.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jouw collega's moeten er aan herinnert worden dat ze moeten ademen?
Wij hebben gewoon van die kekke kopjes staan bij de nespressomachine. Nespressogodquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geen mok krijgen van de baas
@:tong80 @:de_boswachter @:elan
Ik drink koffie uit een John Deere mok.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is niet verboden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik drink koffie uit een John Deere mok.
Kerona hè. 7 afleveringen van een uurtje. Niets mis mee.quote:
Twee bruine bolletjes rosbief/kaas. Zonder boter.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
Ik werd even afgeleid sorry
We gaan nu lunchen.
Netjes.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kerona hè. 7 afleveringen van een uurtje. Niets mis mee.
Geniet ervan maatquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee bruine bolletjes rosbief/kaas. Zonder boter.
Rosbief en kaas op één bolletje of een bolletje met rosbief en een bolletje met kaas?quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee bruine bolletjes rosbief/kaas. Zonder boter.
20 jaar geleden voor het laatst gemokt. Gaatje gevuld. Nu koffie en herhaling VI.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alles op elkaar. Beetje peper en zout.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rosbief en kaas op één bolletje of een bolletje met rosbief en een bolletje met kaas?
Kloptquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rosbief en kaas op één bolletje of een bolletje met rosbief en een bolletje met kaas?
Dank je voor de duiding.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alles op elkaar. Beetje peper en zout.
Heb je een track and trace code?quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens ben ik woedend op de postbezorger. Uiterlijk dinsdag - aldus bol.com - zou ik mijn pakketje binnenkrijgen. INMIDDELS IS HET AL WOENSDAG>
Bezorgtijd: vandaag tussen 08:00 en 18:00quote:
Dat is wel beter ja, wij hebben douwe egberts aids. Al vergoedt de interne kroeg dat weer een beetje met uitzicht over de skyline van Rotterdam @KingRolandquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon van die kekke kopjes staan bij de nespressomachine. Nespressogod@:Caland
Wat een kloteindicatie zegquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bezorgtijd: vandaag tussen 08:00 en 18:00
Past door de brievenbus.
Oké. (het is Triangle Strategy)quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een kloteindicatie zeg
Laat het @:kingroland en mij even weten als het binnen is. We leven erg mee
quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bezorgtijd: vandaag tussen 08:00 en 18:00
Past door de brievenbus.
Ik beman inmiddels een nieuw kantoor waar een bonenapparaat staat. Dat ding heeft vaker storing dan Spotify.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel beter ja, wij hebben douwe egberts aids. Al vergoedt de interne kroeg dat weer een beetje met uitzicht over de skyline van Rotterdam @:kingroland
Oh dan hoop ik helemaal dat hij snel komt, dan heb je weer wat te doen nu je serie is afgelopenquote:
Dank je.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan hoop ik helemaal dat hij snel komt, dan heb je weer wat te doen nu je serie is afgelopen
(ik download mijn games overigens standaard, fysieke games is niet meer van deze tijd!)
Octopath Traveler genotquote:
Ik zou het leuk vinden als jij @Scrummie en @KingRoland een Switch kopen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Octopath Traveler genot
Ik wacht op de PC versie van Triangle.
Hier trap ik niet weer in.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als jij @:scrummie en @:kingroland een Switch kopen.
Dan kunnen we lekker Mario Kart spelen met z'n allen
Waveracequote:Op woensdag 9 maart 2022 14:42 schreef Scrummie het volgende:
Bovendien is de echte opvolger van Waverace er nog steeds niet.
Speel niet met mijn privéquote:Op woensdag 9 maart 2022 14:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Waverace
Dat is lang geleden zeg.
Hoe oud ben jij?
Werd net gebeld door "Department of justice". Ik dacht even 'wtf' maar toen kreeg ik een buitenlander aan de lijn in het engels 'how can I help you'. Teringscammers.quote:Op woensdag 9 maart 2022 14:49 schreef GGMM het volgende:
Als je iets prive van scrummie wil weten kan je beter @:feyenoordtm even een DM sturen
Goed dat je het door had toen je een buitenlander aan de lijn kreeg. Wij vertrouwen GEEN buitenlanders.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werd net gebeld door "Department of justice". Ik dacht even 'wtf' maar toen kreeg ik een buitenlander aan de lijn in het engels 'how can I help you'. Teringscammers.
Dat zijn jouw woorden. Ik vertrouw iedereenquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed dat je het door had toen je een buitenlander aan de lijn kreeg. Wij vertrouwen GEEN buitenlanders.
Ik kreeg gisteren een robot aan de lijn die sprak over 'suspicious BSN activity'quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werd net gebeld door "Department of justice". Ik dacht even 'wtf' maar toen kreeg ik een buitenlander aan de lijn in het engels 'how can I help you'. Teringscammers.
Ik verdenk Rusland.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren een robot aan de lijn die sprak over 'suspicious BSN activity'
Wist je dat er veel vbl users zijn die Volt hebben gestemd?quote:
Nee, ik weet alleen dat @Lenny_Leonard FVD stemtquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat er veel vbl users zijn die Volt hebben gestemd?
Schuldig.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat er veel vbl users zijn die Volt hebben gestemd?
Als je jezelf met @Scrummie blijft vergelijken groei je nooit als mens.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Schuldig.
Ach, het is minder erg dan FVD @:scrummie
Ik heb de laatste verkiezingen geen FVD gestemd.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Schuldig.
Ach, het is minder erg dan FVD @:scrummie
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb de laatste verkiezingen geen FVD gestemd.
Dit is niet waar. Ik stem PVV.quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik weet alleen dat @:lenny_leonard FVD stemt
quote:Op woensdag 9 maart 2022 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ik stem PVV.
Oh dat is een stuk beterquote:Op woensdag 9 maart 2022 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ik stem PVV.
Ik schaam me niet voor mijn stemgedrag.quote:
Wil je meer of minder moslims?quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor mijn stemgedrag.
Zeer bijzonder dat je altijd mensen loopt af te zeiken om wat ze stemmen, maar vervolgens niet bekend durft te maken wat je dan zelf stemt. Ik heb daar een pittige mening over.
@RamboDirkquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:20 schreef Coco het volgende:
Bij de Tweede Kamer verkiezingen heb ik Splinter gestemd.
Om 2 duidelijke redenen.
@:zipportal
Zeer triest dat je de altijd sympathieke @RamboDirk een ban had gegeven.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh die is weer terug van z'n ban
Erg jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door GGMM op 09-03-2022 16:32:35 ]
Was ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeer triest dat je de altijd sympathieke @:rambodirk een ban had gegeven.
Ik hoop dat user @:rambodirk toch nog in dit warme bad wil blijven posten.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat user @:rambodirk toch nog in dit warme bad wil blijven posten.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door GGMM op 09-03-2022 16:32:46 ]What can change the nature of a man?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:31 schreef Coco het volgende:
[..]Wat een crazy belgians!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh die is weer terug van z'n ban
Erg jammer.
Log uit en ga werken dan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:33 schreef GGMM het volgende:
Laten we het een beetje beschaafd houden jongens.
Er zijn hier ook mensen die niet werkloos zijn.
Oh dit wist ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb een dramatische dag vandaag.
Morgen weer
quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat user @:rambodirk toch nog in dit warme bad wil blijven posten.Maak geen grapjes over de tweede wereld oorlog, die zijn om dit forum nog te vroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat vervelend voor je. Als je je hart wil luchten dan kun je altijd @KingRoland een PM sturen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik heb een dramatische dag vandaag.
Morgen weer
Dat weet ik daar maak ik zeer regelmatig gebruik van.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je. Als je je hart wil luchten dan kun je altijd @:kingroland een PM sturen.
Ga je tegenwoordig vreemd? Of hebben jij en @Scrummie een open relatie? /GeenOordeel.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet ik daar maak ik zeer regelmatig gebruik van.
Maar toch bedankt
quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga je tegenwoordig vreemd? Of hebben jij en @:scrummie een open relatie? /GeenOordeel.
Ik heb geen Windows, maar volgens mij zit er rechtsonder een taalkeuze voor je toetsenbord die waarschijnlijk niet meer op NL staat.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:42 schreef Caland het volgende:
Hier zitten toch wat nerds? @:scrummie
Mijn alt+e geeft opeens geen e met een streepje maar doet hele andere dingen. Zowel in word als windows. Hoe moet ik dat herstellen? ALVAST BEDANKT!!!
bedoel je alt+"+e ?quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:42 schreef Caland het volgende:
Mijn alt+e geeft opeens geen e met een streepje maar doet hele andere dingen. Zowel in word als windows. Hoe moet ik dat herstellen? ALVAST BEDANKT!!!
Het werkt weer. Bedankt!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb geen Windows, maar volgens mij zit er rechtsonder een taalkeuze voor je toetsenbord die waarschijnlijk niet meer op NL staat.
https://support.microsoft(...)d7-2cf5-41e54c66f5b3
Dat was geen hoer in de absolute zin van dat woord.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:48 schreef RamboDirk het volgende:
Ik was even bang dat die servische hoer van @:caland niet alleen zijn airpods had gestolen maar ook zijn alt+e.
Gelukkig komt alles altijd goed.
Idd, gewoon werreke voor je cheld.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:33 schreef GGMM het volgende:
Laten we het een beetje beschaafd houden jongens.
Er zijn hier ook mensen die niet werkloos zijn.
Eens.quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, gewoon werreke voor je kkcheld.
Dat laat ik over iets meer dan 5 minuten wetenquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens.
Wat staat er vanavond op het menu?
windowstoets + spatiequote:Op woensdag 9 maart 2022 16:42 schreef Caland het volgende:
Ik baal daar zo van he als ik dat vergeten ben.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas. Ik weet dat ik dat gister ook al zei, maar was vergeten gehakt uit de diepvries te halen èn ik was vergeten champignons te halen, dus werd het gister broodjes gezond.
Ik heb pad thai besteld.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas. Ik weet dat ik dat gister ook al zei, maar was vergeten gehakt uit de diepvries te halen èn ik was vergeten champignons te halen, dus werd het gister broodjes gezond.
Hopelijk is er iets smakelijks voor jequote:Op woensdag 9 maart 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog beslissen, ik ga zo even langs de supermarkt
Laat het dus nog even weten
Weet ik, maar dat wordt een leuke dag.quote:
Leuk, veel plezier.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat wordt een leuke dag.Kantoordag en daarna Feyenoord in de kroeg kijken. Vrijdag een nachtje naar Antwerpen, zaterdag voetballen en zondag naar Zwolle.
Dat zijn wat mij betreft uitstekende vooruitzichten.
Naja er zijn mensen die kopen voor 1500 euro boodschappen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat rond 18:00 al het eten uitverkocht is
En dan als je uitgelachen wordt op ANONIEM gaanquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Naja er zijn mensen die kopen voor 1500 euro boodschappen.
Of een trekker volgeladen met bier.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Naja er zijn mensen die kopen voor 1500 euro boodschappen.
Dan zou ik niet contant afrekenenquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:25 schreef Caland het volgende:
Je bestelling wordt bezorgd door Mohamed @:zipportal
Gebruikt zeker ook verkleinwoorden?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Vandaag heb ik met een nieuwe collega gewerkt, die sprak over zichzelf als "deze jongen", die krijgt dus de komende tijd alleen maar saaie kutklusjes te doen.
Of hij heb zoveel teveel moeten betalen dat het ervan af kan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:37 schreef Caland het volgende:
Mohamed was met de auto (een afgetrapte golf)
Dan is het dus niet om, maar is Mohamed met deze benzineprijzen behoorlijk dom.
Pizza afgehaaldquote:Op woensdag 9 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze boy vindt dit erg kinderachtig.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:36 schreef AFCNiels het volgende:
Vandaag heb ik met een nieuwe collega gewerkt, die sprak over zichzelf als "deze jongen", die krijgt dus de komende tijd alleen maar saaie kutklusjes te doen.
Pics van een Belgische derriere?quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat wordt een leuke dag.Kantoordag en daarna Feyenoord in de kroeg kijken. Vrijdag een nachtje naar Antwerpen, zaterdag voetballen en zondag naar Zwolle.
Dat zijn wat mij betreft uitstekende vooruitzichten.
Daar heb ik niet op gelet, dat zal ik morgen doen! Hij praatte wel erg graag over zichzelf, binnen een uur vond iedereen hem al een lul, dat is ook een prestatie.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebruikt zeker ook verkleinwoorden?
Ik zou hem aanbieden om hem naar huis te fietsen op zijn minst.
Prima recruiters wel dan.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik niet op gelet, dat zal ik morgen doen! Hij praatte wel erg graag over zichzelf, binnen een uur vond iedereen hem al een lul, dat is ook een prestatie.
Ben je nog op tijd in Meerssen aangekomen?
Moet morgen weer.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik niet op gelet, dat zal ik morgen doen! Hij praatte wel erg graag over zichzelf, binnen een uur vond iedereen hem al een lul, dat is ook een prestatie.
Ben je nog op tijd in Meerssen aangekomen?
Dan wordt verwacht dat je over jezelf praat, dat moet hem erg makkelijk afgegaan zijn.quote:
Ik heb erg veel collega's met corona op het moment, maar het wil bij mij nog steeds niet lukken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet morgen weer.
En ja maar niet van harte mede omdat ik de Trumptactiek speel. Laat je je niet testen dan bestaat corona ook niet.
Gewoon een griepje waarschijnlijk aangezien ik ook nog altijd niet geloof bevattelijk te zijn en werk ook gewoon door.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb erg veel collega's met corona op het moment, maar het wil bij mij nog steeds niet lukken.
Same. Ze vallen bij bosjes. Nou ja,quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb erg veel collega's met corona op het moment, maar het wil bij mij nog steeds niet lukken.
Ik ga met een scharrel dus weet niet of dat op prijs wordt gesteld eigenlijkquote:
Ik mag morgen weer uit isolatie. Erg veel zin in. Ik voelde me enorm opgesloten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Same. Ze vallen bij bosjes. Nou ja,
‘vallen’. Aangezien ze gewoon thuis verder werken. Boomergriepje.
Dat is wel grappig.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een griepje waarschijnlijk aangezien ik ook nog altijd niet geloof bevattelijk te zijn en werk ook gewoon door.
Maar ik wist dus niet dat je het zowel warm als koud tegelijkertijd kon hebben.
Ja, hier ook. Sommigen weten alleen dat ze het hebben doordat ze positief getest zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Same. Ze vallen bij bosjes. Nou ja,
‘vallen’. Aangezien ze gewoon thuis verder werken. Boomergriepje.
Zoiets heb ik ook nog nooit gehad, het leek me wel wat hebben.quote:
Witlofschotel met ham kaas.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Misschien nog even een kraak zetten.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:32 schreef Caland het volgende:
Mohamed fietst echt helemaal om. Weer zo’n sukkel die de stad niet kent.
Ik walg van je.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Kun je eens een foto van je pasta maken, dan stuur ik hem door naar https://twitter.com/ItalianCommentsquote:
Zou je haar ook wel eens flink willen aanpakken?quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:58 schreef Sked het volgende:
Ik denk dat Stella gisteravond flink is aangepakt op Twitter.
Gelukkig dan maar dat ik geen idee heb wie het is.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel een grapje zijn. Wat een vre-se-lijk wijf trouwens.
Ik had haar tot gister ook nog nooit gezien, behalve een tweetje her en der.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig dan maar dat ik geen idee heb wie het is.
Ik sla geen vrouwen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je haar ook wel eens flink willen aanpakken?
Ik kende haar niet. Zag haar vanmiddag in de herhaling van VI. Binnen een minuut pleuris hekel.quote:
Ik weet niet of dit zo'n handig moment is om de aanhang weer in diskrediet te brengen, maar voor zo'n lul wil ik best een uitzondering maken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je José morgen wel even een koek geven?
Ze heeft lekkere tieten en loopt naakt in huis.quote:Op woensdag 9 maart 2022 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou je haar ook wel eens flink willen aanpakken?
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze heeft lekkere tieten en loopt naakt in huis.
Gisteren liet ze haar tieten zien uit een documentaire en over dat naakt lopen zei ze in de uitzending. De woorden lul en tieten rolden vakkundig uit haar mond.quote:
Is dit iets positiefs?quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren liet ze haar tieten zien uit een documentaire en over dat naakt lopen zei ze in de uitzending. De woorden lul en tieten rolden vakkundig uit haar mond.
Wij noteren dit.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren liet ze haar tieten zien uit een documentaire en over dat naakt lopen zei ze in de uitzending. De woorden lul en tieten rolden vakkundig uit haar mond.
Een keer wat anders.quote:
Goedenavond @Tjacka !quote:
Ik heb het niet gezien, dus kan je helaas niet verder helpen.quote:
Ik schrok al!quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij bent geen vriend
jij bent een echte maat
mijn hypotheek duurt lang maatquote:Op woensdag 9 maart 2022 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik schrok al!
Goedenavond maat.
Nee, ik niet.quote:Op woensdag 9 maart 2022 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh sorry
het is al half 8
ga je die goedkope ajaxshirt halen
Jij wel schatje?quote:
okequote:Op woensdag 9 maart 2022 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
Tante Saskia is ook aardig bezig op twitter vanavond.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
https://nl.wikipedia.org/(...)y_Official_portrait_(cropped).jpg
maak hier even een ui van
Bedoel je deze.quote:Op woensdag 9 maart 2022 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
https://nl.wikipedia.org/(...)y_Official_portrait_(cropped).jpg
maak hier even een ui van
Pas nou op he. Voor je het weet stoot Rusland wel tot Nederland door en staat deze posts nog online.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas nou op he. Voor je het weet stoot Rusland wel tot Nederland door en staat deze posts nog online.
Schitterende vlag! (Ik houd het persoonlijk wat neutraler)quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dit toch een gaaf landje!
Zo, ik zit weer goed
Neem een aboquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:50 schreef RamboDirk het volgende:
@:Caland
@:Danny heeft weer een mooie interactieve reclame die inspringt zodat je toetsenbord automatisch openslaat
[ afbeelding ]
loop niet zo te zeiken over fok en ga lekker dikke wijven kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:50 schreef RamboDirk het volgende:
@:Caland
@:Danny heeft weer een mooie interactieve reclame die inspringt zodat je toetsenbord automatisch openslaat
[ afbeelding ]
Wat een kutwijfquote:Op donderdag 10 maart 2022 11:04 schreef tong80 het volgende:
Had om 10:00 uur belangrijke financiële afspraak. Deskundige zou me begeleiden, heeft ze corona.
Twee bruine bolletjes rosbief/kaas. Sinaasappel, banaan, kiwi.quote:
Lekker bezig vriend.quote:Op donderdag 10 maart 2022 09:28 schreef GGMM het volgende:
Woordle 264 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 60 3/6
⬛⬛⬛🟩⬛🟨
⬛🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja, dat zie je goed ja
nerdlegame 50 3/6
🟩⬛⬛🟪⬛🟩🟪⬛
🟩🟩🟩⬛🟪🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ja, dat zie je goed
Dit wordt duidelijk een topdag! @:de_boswachter
Feyenoord gaat zo te zien verliezen vanavond.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 264 3/6
🟩⬛🟨🟨⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 60 X/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
[ afbeelding ]
@Scrummie en ik hebben beide woorden gewoon goed geraden.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Feyenoord gaat zo te zien verliezen vanavond.
Nou, voor deze keer dan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:scrummie en ik hebben beide woorden gewoon goed geraden.
Dat woord dus 1-2 winst.
Je had helemaal gelijk, hij gebruikt ook verkleinwoorden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebruikt zeker ook verkleinwoorden?
Ik zou hem aanbieden om hem naar huis te fietsen op zijn minst.
Razendquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:31 schreef onlogisch het volgende:
Woordle 264 3/6
🟩⬛🟨🟨⬛
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 60 X/6
🟨⬛⬛⬛⬛🟩
⬛⬛🟨⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Feyenoord gaat zo te zien verliezen vanavond.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe
Mag hij Messi bedienen
Eerst nog 2 jaar genieten van deze gozer
Geniet er lekker van maatquote:Op donderdag 10 maart 2022 12:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Twee bruine bolletjes rosbief/kaas. Sinaasappel, banaan, kiwi.
Heb je een kantoordag of zit je thuis?quote:
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 15:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je een kantoordag of zit je thuis?
En?quote:
Dat hakt er wel inquote:Op donderdag 10 maart 2022 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
AH amandelspeculaas, van 1,39 nu 1,49. Bedankt Putin.
Stokbroodje gezond, met alles d'r op en aan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pitabroodjes met gyros, sla en saus
Ik ga de frituur aanslingeren! Lekker met het bord op schoot voetbal kijken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wraps met kipquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PSV speelt dus dat wordt friet halen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat gaat erin?quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga de frituur aanslingeren! Lekker met het bord op schoot voetbal kijken.
Met mayonaise?quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stokbroodje gezond, met alles d'r op en aan.
Dat is wejelds.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Frikandel, kroketje en wat patat.
Lekker!quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pas 21:00 dus geen beste smoes.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:32 schreef Coco het volgende:
[..]
PSV speelt dus dat wordt friet halen.
Zonder sausquote:
Oh het is gewoon slechts een traditie ipv de makkelijkheid om vanwege tijdsgebrek niet te hoeven koken.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:15 schreef Oriente het volgende:
User @:3rr0r pakt @:Coco hardhandig aan
Eerst de gym!quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:31 schreef GGMM het volgende:
@:oriente wringt zich weer eens in allerlei sociaal onhandige bochten om te vragen of er vanavond haxball is.
Doen die eikels allemaal maar nu is het definitief mijn vijand.quote:Op donderdag 10 maart 2022 13:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je had helemaal gelijk, hij gebruikt ook verkleinwoorden.
Waar heb jij het graag over in de slowchat?quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Woordle > wat eet je > haxball
Deze slowchat dag was een goede.
Precies dit. Zodra er politiek geneuzel met een duidelijke mening begint ben ik weg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar heb jij het graag over in de slowchat?
En zeg niet cryptogeneuzel.
Ik mis Inso.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies dit. Zodra er politiek geneuzel met een duidelijke mening begint ben ik weg.
Hier heb je een nieuw stukje Inso.quote:
Oke niet altijd gelijk maar ik snap waar de haat vandaan komt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb je een nieuw stukje Inso.
[ twitter ]
Vroeger had Inso vooral een teringhekel aan Liverpool en United en vond hij Chelsea nog wel te pruimen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier heb je een nieuw stukje Inso.
[ twitter ]
Ik vond hem altijd wel leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeger had Inso vooral een teringhekel aan Liverpool en United en vond hij Chelsea nog wel te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |