Ondankbare hondquote:Op woensdag 9 maart 2022 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is inmiddels al verplaatst dom varken
Ik zal het de collega die de meeting had georganiseerd de boodschap doorgeven.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een heisa en aandachtshoerderij om niets dan…..
Die zal vannacht slecht slapen!quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het de collega die de meeting had georganiseerd de boodschap doorgeven.
Fijn, bedankt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal het de collega die de meeting had georganiseerd de boodschap doorgeven.
Hoeveel frikandellen neem je vandaag?quote:
Ik eet een lekker bakje kwark van 500 gram.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel frikandellen neem je vandaag?
Klinkt als nogal veel. Maar geniet er vooral van.quote:Op woensdag 9 maart 2022 11:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik eet een lekker bakje kwark van 500 gram.
285 calorieën, 52 gram eiwitten, wat is het probleemquote:Op woensdag 9 maart 2022 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker als je milde neemt ja dan snap je er weinig van
Maar ik oordeel verder niet
Wat zit er op je bammetje?quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
Ik werd even afgeleid sorry
We gaan nu lunchen.
Moet nog luisteren, maar Mario zal dus wel niet Willem 2 trainer worden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:22 schreef Caland het volgende:
Ik krijg bij dat Dick voor mekaar podcastje een klein beetje het idee dat Mario het niet zo heeft op Van Geel @:gurneyisbestoke @:scrummie @:maxi-mus
Alleen dikke mensen tellen calorieën.quote:Op woensdag 9 maart 2022 12:10 schreef Oriente het volgende:
[..]
285 calorieën, 52 gram eiwitten, wat is het probleem
Op woensdag? Ze denken daar niet aan de vitaliteit!!!quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:13 schreef GGMM het volgende:
Het bleek een snack genaamd 'boomstam' te zijn + patat @:drizzt
1000+ calorieën @:oriente
Nou hier wel, dan wordt er wekelijks een onzin post geplaatst in teams met 'vergeet niet te ademen!' 'Ga eens wandelen!' en een vaag hipster vega receptquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Op woensdag? Ze denken daar niet aan de vitaliteit!!!
Er is bij ons gevraagd voortaan een mok mee naar het werk te nemen om de bekertjesafval tegen te gaan in het kader van duurzaamheid.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou hier wel, dan wordt er wekelijks een onzin post geplaatst in teams met 'vergeet niet te ademen!' 'Ga eens wandelen!' en een vaag hipster vega recept
Braddie.gifquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:13 schreef GGMM het volgende:
Het bleek een snack genaamd 'boomstam' te zijn + patat @:drizzt
1000+ calorieën @:oriente
Zo'n mok met 'Beste papa van de wereld' erop.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is bij ons gevraagd voortaan een mok mee naar het werk te nemen om de bekertjesafval tegen te gaan in het kader van duurzaamheid.
Beetje inwendig overgegeven, daar doe ik dus mooi niet aan mee.
Ze kunnen toch gewoon mokken kopen danquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is bij ons gevraagd voortaan een mok mee naar het werk te nemen om de bekertjesafval tegen te gaan in het kader van duurzaamheid.
quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen mok krijgen van de baasquote:Op woensdag 9 maart 2022 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zo mokken joh.quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze kunnen toch gewoon mokken kopen dan
Wat een pauperbedrijf
Jouw collega's moeten er aan herinnert worden dat ze moeten ademen?quote:Op woensdag 9 maart 2022 13:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou hier wel, dan wordt er wekelijks een onzin post geplaatst in teams met 'vergeet niet te ademen!' 'Ga eens wandelen!' en een vaag hipster vega recept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |