Suiker kost ook niks.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelden een land bezocht waar men zo dol is op zoetigheden en andere lekkernijen. De gewone Rus is een gewoon mens, die zijn het snel zat.
Wat zouden ze voor de doden vragen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:59 schreef PluggieOD het volgende:
Het trieste is dat de Russen op bv Facebook zich helemaal kapot lachen.
"You will pay for our army, hahahahaha"
En inderdaad. Gas 2x zo duur. Roebel weliswaar onderuit. Maar daar staat de EU dan met zijn broek op zijn knieen.
Je hebt niet goed gelezen. Wij/de EU betalen hun welvaart. En dit leger. Daar zit hem de crux.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kijken of ze nog zo hard lachen als ze straks op welvaartsniveau Burkina Faso zitten.
Binnenkort zitten ze niet meer op Facebook, ben benieuwd hoe hard die boomer-Russen dan nog lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:59 schreef PluggieOD het volgende:
En inderdaad. Gas 2x zo duur. Roebel weliswaar onderuit. Maar daar staat de EU dan met zijn broek op zijn knieen.
En mijn broerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
"Ik ben mijn baan, mijn spaargeld en mijn pensioen kwijt maar als jullie het komende voorjaar en zoner de kachel aan willen doen ga je betalen! Lekker puh!"
Zoiets?
Vlieger gaat ook al niet op. Zitten achter een proxy en het equivalent van Facebook is VKontakte.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:23 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Binnenkort zitten ze niet meer op Facebook, ben benieuwd hoe hard die boomer-Russen dan nog lachen.
Ja, hoeveel mensen in Rusland zitten er op Facebook? Vast niet zo heel veel, ze zitten allemaal op VKontakte inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:29 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Vlieger gaat ook al niet op. Zitten achter een proxy en het equivalent van Facebook is VKontakte.
Ze zitten achter een proxy te juichen op hun Russiche versie van poepgezicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:29 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Vlieger gaat ook al niet op. Zitten achter een proxy en het equivalent van Facebook is VKontakte.
Die zijn of held "omgekomen bij de Speciale Operatie tegen de Nazi's in de Ukraine".quote:
Gaat inderdaad uitstekend met de welvaart daar. Zij gaan kopje onder en wij gaan langzaam over naar andere bronnen (Algerije, Iran en Venezuela). En betalen voor het leger.. die belachelijke schroothoop? Dan betalen we gelukkig niet veel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:22 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je hebt niet goed gelezen. Wij/de EU betalen hun welvaart. En dit leger. Daar zit hem de crux.
Sta je dan -XOR-, TheJanitor, en de EU, met de broek op de enkels.
Veel geld voor dat oud ijzer en schroot wat ze een leger noemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:59 schreef PluggieOD het volgende:
Je kunt wel een plaat voor je kop hebben, maar 41% van onze energie voorziening komt uit Rusland.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gaat inderdaad uitstekend met de welvaart daar. Zij gaan kopje onder en wij gaan langzaam over naar andere bronnen (Algerije, Iran en Venezuela). En betalen voor het leger.. die belachelijke schroothoop? Dan betalen we gelukkig niet veel.
Rusland is door Poetins gebrek aan intelligentie en door zijn lafheid al een straatarm pauperland. Wij komen nog niet eens op het niveau Rusland als de hele wereldeconomie op slot gaat. Als Rusland straks nog armer wordt gaan zelfs die stompzinnige slaafse Russen klagen. Russen doen namelijk alles voor geld. Geef ze een paar stuivers en ze zijn je bitch.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Rus kan nog aardappel, karper, zwijn en boomschors eten zonder te klagen, stel je de ramp eens voor als hier geen geklaarde boter en verse basilicum meer te krijgen is.
En toch niet kunnen winnen van wat boeren in Oekraine. Een leger zonder kunde, organisatie en motivatie. Geeft alleen maar meer aan wat een kansloos land Rusland is dat zelfs met zoveel olie en gas dat ze kunnen exporteren het nog steeds een baggerland is met een krakkemikkig leger. En binnenkort nog minder inkomsten. Die Z naZis maken geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:38 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je kunt wel een plaat voor je kop hebben, maar 41% van onze energie voorziening komt uit Rusland.
We hebben het hier niet over miljarden, maar over tientallen miljarden.
155 billion cubic metres of natural gas - reken maar uit.
Ze zijn nog steeds dood, Nog steeds niet te vervangenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:34 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Die zijn of held "omgekomen bij de Speciale Operatie tegen de Nazi's in de Ukraine".
Of omgekomen bij een oefening.
Tenminste, zo ging dat in 2014.
Ik fiets per dag verder naar mijn werk.quote:
Officieel EU getal van 5 dagen geleden. Dat jij je feiten niet op orde hebt, dat kan. Of het is dom getrol. Kan ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:41 schreef Ulx het volgende:
41% nu al. Vorige week was het alleen 20% van het aardgas.
Gaat hard.
Correct. Volgens mij staat de hele wereld te kijken van "wat gebeurt hier". Van de modernste Tor en Pantsir systemen lopen de banden eraf of ze staan vast in de modder met gevluchte bemanning.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En toch niet kunnen winnen van wat boeren in Oekraine. Een leger zonder kunde, organisatie en motivatie. Geeft alleen maar meer aan wat een kansloos land Rusland is dat zelfs met zoveel olie en gas dat ze kunnen exporteren het nog steeds een baggerland is met een krakkemikkig leger. En binnenkort nog minder inkomsten. Die Z naZis maken geen schijn van kans.
Die van 'ons' komt maar voor 15% uit rusland wat wij eenvoudig opvangen door groningen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:38 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Je kunt wel een plaat voor je kop hebben, maar 41% van onze energie voorziening komt uit Rusland.
We hebben het hier niet over miljarden, maar over tientallen miljarden.
155 billion cubic metres of natural gas - reken maar uit.
Voor de zoveelste keerquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:01 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ties-olie-40-procent
Rusland dreigt de gaskraan naar Europa dicht te draaien.
Mooi dicht laten.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:01 schreef tesssssssss het volgende:
Kijk, dit is onderbouwt. We komen er ook wel. Maar voorlopig zitten we wel even klem.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:52 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Die van 'ons' komt maar voor 15% uit rusland wat wij eenvoudig opvangen door groningen.
Als je de EU bedoelt zit vooral Duitsland met een afhankelijkheid. Ik denk dat ze dat dmv aanleveringen uit de states nog wel wat terug kunnen brengen. En anders kan oost duitsland weer ouderwets de kolen gaan stoken, wat ze tot voor kort nog deden, scheelt ook weer. Pompen wij wat nog bij voor ze. En zie daar, de lente gloort. Naast modder etc komt de tijd van replenishments van bijvoorbeeld energievoorzieningen.
Wir schaffen das.
Dan zijn ze failliet.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:01 schreef tesssssssss het volgende:
Er valt geen winst te halen met deze oorlog!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:57 schreef Scrummie het volgende:
Putin gaat dit verliezen (/heeft al verloren).
En update: Ik haat Putin.
Einde update.
"Als je niet doet wat ik wil schiet ik mezelf in de voet, echt waar!"quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:01 schreef tesssssssss het volgende:
Juist omdat ze dat wel doen bestaat het vermoeden dat Ukrane millitairen achter de Russische leger heeft weten te krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:27 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Nou ja, ze vechten tenminste niet vijftig kilometer achter het front.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 02:21 schreef Kijkertje het volgende:
Uit een artikel in de NYT over de woede en haat voor Rusland:
[ afbeelding ]
Goeie psycholoog. 😅quote:Olha Koba, a psychologist in Kyiv, said that “anger and hate in this situation is a normal reaction and important to validate.” But it is important to channel it into something useful, she said, such as making incendiary bombs out of empty bottles.
Goede reden om af te kicken van dat spul.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:01 schreef tesssssssss het volgende:
Als Bluelatino2 van Twitter het zegt dan zal het wel zo zijn!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Japan ziet een kans om door Rusland gestolen gebied terug te nemen
[ twitter ]
Oekrainers zijn toch eigenlijk gewoon Russen?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ironisch, genoeg Oekraners die stonden te dansen op het massagraf van Babi Yar.
Heel onwaarschijnlijk, met allemaal correcte uniformen (als veteranen?) en die vlaggen erbij. Terwijl historisch gezien de Joden inderdaad eerder iets met de Russen dan met de Oekrainers zouden moeten hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ironisch, genoeg Oekraners die stonden te dansen op het massagraf van Babi Yar.
Omdat de uitkomst van het naleven van dit nogal bezopen pakket aan Russische eisen vrede zou moeten voorstellen.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:07 schreef Dr88 het volgende:
Waarom noemt Nu.nl het de hele tijd vredesgesprekken..
Lijken mij eerder oorlogsonderhandelingen.
Ligt eraan wanneer je de meetlat legt, in de tijd van Jaroslav I de Wijze wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Oekrainers zijn toch eigenlijk gewoon Russen?
Of in zulke gevallen niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |