SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:23 schreef Jockari het volgende:
Na lang geleuter heeft Pearlbitch de avatar ook aangepast.Ik dacht eerst dat het die janet was die samen met Geraldine presenteert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ik vind Ireth ook lief
ik heb je even ergens getagdquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:31 schreef engine het volgende:
Tevens rapporteer ik elke post in dit topic
Ja, die kans is groot.. so be it.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:32 schreef spapaars het volgende:
Volgende week is hij King Kristoffee in België.
ik denk het ookquote:Op maandag 7 maart 2022 20:32 schreef spapaars het volgende:
Sowieso maar dat snappen ze hier nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:32 schreef spapaars het volgende:
En bedankt... Nou zit ik weer met dat kutliedje in m'n hoofd.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:23 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Haal jij nu maar even die opblaaspop van je profiel aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Grace denk ik dan want er moet nog 1 NL wegquote:Op maandag 7 maart 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk het ook
erg jammer
maar dan hoop ik echt dat er daarna een dame uitvliegt
maakt me niet uit welke
geen probleem meequote:Op maandag 7 maart 2022 20:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Grace denk ik dan want er moet nog 1 NL weg
hey de meeste zijn geen nawel fan...dus wij begrijpen dat zekerquote:Op maandag 7 maart 2022 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Sowieso maar dat snappen ze hier nog niet.
Krijgen de mensen die het hebben geregeld echt waar voor hun geldquote:Op maandag 7 maart 2022 20:33 schreef engine het volgende:
Vliegtuigje voor Queen Nawel nog een keer in de uitzending
Die hebben flink waar voor hun geld .. .wel een coole actie.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:33 schreef engine het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog 2,5 week en we hoeven deze mensen nooit meer te zien
Thank godquote:Op maandag 7 maart 2022 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace aub! snel!quote:Op maandag 7 maart 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk het ook
erg jammer
maar dan hoop ik echt dat er daarna een dame uitvliegt
maakt me niet uit welke
de meeste Cossers wel denk ikquote:Op maandag 7 maart 2022 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Thank god
Eerst was ik teleurgesteld dat het eerder stopte maar ben er meer en meer klaar mee.
beloofd ? zag vanmiddag ook weer ineens beelden van dzillquote:Op maandag 7 maart 2022 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb in 23 jaar FOK! nog nooit een post gerapporteerd.quote:
tis nooit te laat ................quote:Op maandag 7 maart 2022 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb in 23 jaar FOK! nog nooit een post gerapporteerd.
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En bedankt... Nou zit ik weer met dat kutliedje in m'n hoofd.
En bedankt, ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O, hij staat al op VLquote:Op maandag 7 maart 2022 20:33 schreef engine het volgende:
Same!quote:Op maandag 7 maart 2022 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
tobias kan niet al te best met kritiek omgaanquote:
Eens! En daarom..ik heb niet altijd haat op Nawel. Soms wel, soms niet maar soms ook weer wel.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:41 schreef engine het volgende:
Heerlijk dit!
Dit is waarom Nawel zo leuk isEven duidelijk zeggen waar het op staat.
En niks achteraf en in slaapkamers. Gewoon direct eropquote:Op maandag 7 maart 2022 20:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Eens! En daarom..ik heb niet altijd haat op Nawel. Soms wel, soms niet maar soms ook weer wel.
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:48 schreef Kodiak100 het volgende:
heb er van ellende maar een stuk appeltaart bij gepakt
ik in 9 jaar al 3 , dus?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
zondag 12 februari 2006 ben jij geregistreerd, dus je bent hier geen 23 jaar , het Fokforum bestaat volgens wikipedia vanaf 1999 dus dat kan ook niet , die 23 jaarquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
stuur je wel een stukje op met de post
Nooitquote:Op maandag 7 maart 2022 20:55 schreef odie22 het volgende:
Goelio heeft een mes in je rug gestoken schat, wanneer snap je dat nu een keer
Ze kan een andere username hebben gehad daarvoor inspector gadget, net als ikquote:Op maandag 7 maart 2022 20:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
zondag 12 februari 2006 ben jij geregistreerd, dus je bent hier geen 23 jaar , het Fokforum bestaat volgens wikipedia vanaf 1999 dus dat kan ook niet , die 23 jaar
Tropenjaren.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:53 schreef rinardo het volgende:
[..]
zondag 12 februari 2006 ben jij geregistreerd, dus je bent hier geen 23 jaar , het Fokforum bestaat volgens wikipedia vanaf 1999 dus dat kan ook niet , die 23 jaar
ik wist hetquote:Op maandag 7 maart 2022 20:57 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze kan een andere username hebben gehad daarvoor inspector gadget, net als ik
Kunnen we allemaal zeggen.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:57 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ze kan een andere username hebben gehad daarvoor inspector gadget, net als ik
Belachelijk jouw haat naar Kristoffquote:Op maandag 7 maart 2022 20:59 schreef Yasmin__x het volgende:
Hopelijk vliegt Kristof er zaterdag uit, gelukkiger kun je mij dan niet krijgen.
Enge man.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:00 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Belachelijk jouw haat naar Kristoff![]()
Fixed.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:59 schreef Yasmin__x het volgende:
Hopelijk vliegt Kristof Nawel er zaterdag uit, gelukkiger kun je mij dan niet krijgen.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:00 schreef rinardo het volgende:
hahaha die dans party met die witte overals en die rode wijn op hun hoofd, geweldig, Salar fack it, en drinkt gewoon zn glas leeg en gaat dansen
Is eigenlijk al geen andere optie meerquote:Op maandag 7 maart 2022 20:59 schreef Yasmin__x het volgende:
Hopelijk vliegt Kristof er zaterdag uit, gelukkiger kun je mij dan niet krijgen.
mijn colaquote:Op maandag 7 maart 2022 21:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tobias vind het wel geil al die veren in z'n anaalklier
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:15 schreef odie22 het volgende:
hahaha ze hebben nawel dus gewoon laten winnen
👍🏻 Thnx danille.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:01 schreef danilel het volgende:
@:Dotteke zegt altijd dat we trollen niet moeten voeren, bij deze stop ik daar mee.
Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen, dan is het leuke er zo van af.
Ja anders is het zieligquote:Op maandag 7 maart 2022 21:15 schreef odie22 het volgende:
ze bleef doorstrijdenquote:Op maandag 7 maart 2022 21:15 schreef odie22 het volgende:
ja erg he, op videoland is het nog 10 x ergerquote:Op maandag 7 maart 2022 21:32 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ] die ondertiteling (ze laat haar helm op)
dag schatquote:Op maandag 7 maart 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga wel even tv kijken nu![]()
dag odie![]()
Truste Gerriequote:Op maandag 7 maart 2022 21:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ga slapen morgen weer paar zware uurtjes![]()
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:36 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik ga slapen morgen weer paar zware uurtjes![]()
het is bloeddruk
Tuurlijk,denk inmiddels dat de Febo al bang is voor haar achterban...quote:Op maandag 7 maart 2022 21:15 schreef odie22 het volgende:
Ws ook een challange die op haar lijf was geschreven beetje waggelen met een glaasje wijn op je hoofd.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:32 schreef danilel het volgende:
zekerheidje dat ze niet op hem zal stemmen en dat hij, door een beetje manipulatie, haar kan laten stemmen wat hij wil.....quote:
Mocht dat waar zijn zullen er een paar goed balen.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit net te bedenken, stel dat het klopt wat ik eerder op de avond hier las. Dat je je extra stem niet op dezelfde persoon mag inzetten. Dat zou wel een briljante twist zijn .. maar helaas is er niks briljant aan deze editie van BB.
Wat heeft een Nawel dan aan 4 stemmen? Iedereen behalve Nouch 1 stem?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Zit net te bedenken, stel dat het klopt wat ik eerder op de avond hier las. Dat je je extra stem niet op dezelfde persoon mag inzetten. Dat zou wel een briljante twist zijn .. maar helaas is er niks briljant aan deze editie van BB.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:32 schreef danilel het volgende:
Drie stemmen heeft ze toch? Een gewonnen en een gekocht en haar gewone stem?quote:Op maandag 7 maart 2022 21:49 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Wat heeft een Nawel dan aan 4 stemmen? Iedereen behalve Nouch 1 stem?
Gaat niet gebeuren.. hebben ze dan niets aan toch.
Ja.. maar ze hebben allemaal zelf al 2 stemmen natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drie stemmen heeft ze toch? Een gewonnen en een gekocht en haar gewone stem?
Hebben de dames gisteren uitgegeven aan strippersquote:Op maandag 7 maart 2022 21:52 schreef Angelique61 het volgende:
Ff een vraagje, die 10.000 die op Nawwel der kop stond is niet uit de pot gegaan toch? Waar is die dan naar toe gegaan?
Nergens heen .. was nog fictief geld.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:52 schreef Angelique61 het volgende:
Ff een vraagje, die 10.000 die op Nawwel der kop stond is niet uit de pot gegaan toch? Waar is die dan naar toe gegaan?
Nergens heen, die zou in de pot erbij gaan als Nawel moest vertrekken...Helaas...quote:Op maandag 7 maart 2022 21:52 schreef Angelique61 het volgende:
Excuus, 3 inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drie stemmen heeft ze toch? Een gewonnen en een gekocht en haar gewone stem?
Nergens naartoe. Ze hadden deze extra kunnen winnen als Nawel inderdaad wegging.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:52 schreef Angelique61 het volgende:
Ze hebben het zelf ingevuld dat ze vaker op dezelfde persoon mogen stemmen, is in de uitzending niks over gezegd. Ik zou het ook niet logisch vinden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 7 maart 2022 21:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Nah wat een heissa dan om niksquote:Op maandag 7 maart 2022 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nergens heen .. was nog fictief geld.
quote:Op maandag 7 maart 2022 21:55 schreef odie22 het volgende:
en grace heeft ook een extra stem , dus ik denk dat kristof er wel op komt en salar , 3 stemmen van nawel gaan naar salar
Dat zou wel een leuke zet zijn van BBquote:Op maandag 7 maart 2022 21:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze hebben het zelf ingevuld dat ze vaker op dezelfde persoon mogen stemmen, is in de uitzending niks over gezegd. Ik zou het ook niet logisch vinden eerlijk gezegd.
Ik hoop dat het niet mag, gaat een paar hele zure gezichten opleveren
En daarna de restjes in zijn haar.......quote:Op maandag 7 maart 2022 21:53 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
goedzo kris ook bij het randje goed wassen
Het mooie is dat ze dit gisteren al besproken hadden en dit ook wel willen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:04 schreef Angelique61 het volgende:
Zou zomaar Kristof en Salar zijn die erop komen dezen week
Ja precies dat, denk dat het ook zo is....quote:Op maandag 7 maart 2022 22:08 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze dit gisteren al besproken hadden en dit ook wel willen.
Liever strijden tegen elkaar ipv tegen een Nawel. Daarom hebben ze de extra stemmen ook niet genomen.
tja, het valt wel opquote:Op maandag 7 maart 2022 22:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Tobias heel bewust klef met Grace. Twee stemmen
Jaquote:Op maandag 7 maart 2022 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Rustig hier. Wat zegt dat? Iets over het forum of dat BB erg saai is.
Iets in mij zegt dat BB super saai isquote:Op maandag 7 maart 2022 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Weinig nacht streams dit jaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
Iets in mij zegt dat BB super saai is
bewoners vroeg naar bed, boring gesprek tussen Tobias en Grace
Voordeel is dat ik ook op tijd kan gaan slapenquote:
het is me wat met die jeugd van tegenwoordig !quote:
Ja schandalig. Ik wil tot diep in de nacht streams kijken maar ga zo ook maar slapen.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:24 schreef just me het volgende:
[..]
Voordeel is dat ik ook op tijd kan gaan slapen
[..]
het is me wat met die jeugd van tegenwoordig !
Je kan gewoon blijven kijken hoorquote:Op maandag 7 maart 2022 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja schandalig. Ik wil tot diep in de nacht streams kijken maar ga zo ook maar slapen.
quote:
die mag niet nat wordenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:35 schreef mangalie het volgende:
Grace heeft haar plastic mop weer gewassen.
En hoe. Sinds dat Grace die twee stemmen heeft is hij op zijn hoede en wel heel erg aardig en klef tegen/met Grace.quote:
fking awkwardquote:Op maandag 7 maart 2022 22:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Weet je ho fucking lang ik daar stond??
Nou wel twee hele minuten...
Mijn benen begonnen zelfs te trillen zo lang stond ik daar al.quote:Op maandag 7 maart 2022 22:46 schreef mangalie het volgende:
[..]
Weet je ho fucking lang ik daar stond??
Nou wel twee hele minuten...
Zo jammer, waren vorig jaar behoorlijke smaakmakers. Die bal vasthouden, die codes invoeren, de ei-helm..quote:
Ja, heel zijn enkel weer naar de gallemiezen morgen..quote:Op maandag 7 maart 2022 22:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Mijn benen begonnen zelfs te trillen zo lang stond ik daar al.
Die gaat zeuren morgenquote:Op maandag 7 maart 2022 22:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, heel zijn enkel weer naar de gallemiezen morgen..
waarom stond hij daar?quote:Op maandag 7 maart 2022 22:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Mijn benen begonnen zelfs te trillen zo lang stond ik daar al.
Om Grace te laten schrikken, dat ze hard ging gillen, oh Tobias heeft zo'n humor,quote:
Overmorgen dacht ik.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 23:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
doe hem morgen maar eens een dagje over uw muil heen noesie
Drupje secondelijm, een keer vast.... altijd vastquote:Op maandag 7 maart 2022 23:12 schreef Lux069 het volgende:
Iemand moet even wat WD40 op dat flaske van Tobias spuiten. Wat een naar geluid maken die dingen zeg.
Mijn hottubje was lekker heetquote:Op maandag 7 maart 2022 23:01 schreef Was-beer het volgende:
Salar wil nog in de hot tub maar hij is lauw
is het erg dat ik ergens hoopte dat hij zou uitglijden en op zijn bek viel? Had wel voor grappige beelden gezorgd.quote:
Geeft hij zijn overgevoelige zwakke enkel de schuldquote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
is het erg dat ik ergens hoopte dat hij zou uitglijden en op zijn bek viel? Had wel voor grappige beelden gezorgd.
Goedemorgen Dotquote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:37 schreef Dotteke het volgende:
Alles nog in diepe rust.
Stream 2 laat ons de mooie lucht zie.
De bewoners van het BB huis zijn op stream 1 allemaal nog in dromenland.
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:44 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot
Stream 2 is wel mooi ja.
Ja vorig jaar zat ik toch wel af en toe tot 2 uur 's nachts te kijken. Al gingen die ook vroeger slapen naarmate de groep kleiner werd.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hey Engine
Ja, er vloog net een vogel door de luchtBeter dat kijken dan slapende mensen.
Deze RLS is niets voor de nacht mensen, ze gaan redelijk vroeg naar bed wat ik zo lees deze bewoners
Er is ook zo weinig voor hun te beleven daar. Ik zal daar denk ik ook vroeg mijn bed in duiken.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vorig jaar zat ik toch wel af en toe tot 2 uur 's nachts te kijken. Al gingen die ook vroeger slapen naarmate de groep kleiner werd.
Ook goedenmorgenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat een gedoe in de cos vandaag. Daarom posten lurkers maar weinig als ze een afwijkende mening hebben van de kern van de cos. Want een enkeling durft het wel en wordt meteen aangevallen door .... en haar consorten.
Het mooie van de cos is gezwicht door een wedstrijdje hoeveel posten iemand schrijft. En de persoon aan de top, gaat dan om de haverklap ook nog eens de moderators verwittigen en die posten worden gewoon verwijderd. Dat heet censuur en is nog erger als wat eigenlijk op facebook of twitter gebeurt. Erg jammer hoor.
Een andere mening hebben mag altijd. Users aanvallen is een ander verhaalquote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat een gedoe in de cos vandaag. Daarom posten lurkers maar weinig als ze een afwijkende mening hebben van de kern van de cos. Want een enkeling durft het wel en wordt meteen aangevallen door .... en haar consorten.
Het mooie van de cos is gezwicht door een wedstrijdje hoeveel posten iemand schrijft. En de persoon aan de top, gaat dan om de haverklap ook nog eens de moderators verwittigen en die posten worden gewoon verwijderd. Dat heet censuur en is nog erger als wat eigenlijk op facebook of twitter gebeurt. Erg jammer hoor.
hier of op tv?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:01 schreef Dotteke het volgende:
Morguh☕️ Zal er vandaag nog iets spannends gaan gebeuren?
Tegenwoordig meer op TV dan op de streamsquote:
Jaaa, heb HBO MAX...quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:01 schreef Dotteke het volgende:
Morguh☕️ Zal er vandaag nog iets spannends gaan gebeuren?
bb komt beetje mn strot uit,kijk al geen streams meerquote:Op maandag 7 maart 2022 22:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Das niet ontopic, Dot is niet op de streams!quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jaaa, heb HBO MAX...
Ontopic Goedemorgen Dotje
oja, show must go on, he schattebolquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegenwoordig meer op TV dan op de streams![]()
Ze laten niet veel meer zien he op de streams?
ben gisteren vergeten te kijken, als ik er aan denk vandaag maar even terug kijken.
Heyquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:43 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
bb komt beetje mn strot uit,kijk al geen streams meer
Maar wel 'n stuk spannender, en je kan de aktie aanzetten dat kan je met de streams nietquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Das niet ontopic, Dot is niet op de streams!
heel soms zet ik ze aan en meteen weer uitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HeyDuyvisoke, heb hier al van meer gelezen die gestopt zijn met streamen.
Wel jammer hoor
Het is gewoon jammer dat het zo gaat zoals het nu gaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:49 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
heel soms zet ik ze aan en meteen weer uit
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is gewoon jammer dat het zo gaat zoals het nu gaat.
Ze brengen hun eigen programma om zeep.
Steeds minder mensen die gaan streamen. En echt veel meer tv kijkers hebben ze volgens mij ook niet gekregen.
ik ben echt een rls liefhebber,maar deze is nog meer om te janken dan die van vorig jaarquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Steeds minder mensen die gaan streamen. En echt veel meer tv kijkers hebben ze volgens mij ook niet gekregen.
Dat zegt al genoeg he.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:53 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
[..]
ik ben echt een rls liefhebber,maar deze is nog meer om te janken dan die van vorig jaar
We mogen nog blij zijn dat Nawel meedoet, anders was deze BB het aangluren helemaal niet waard.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:53 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
[..]
ik ben echt een rls liefhebber,maar deze is nog meer om te janken dan die van vorig jaar
Droom maar fijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We mogen nog blij zijn dat Nawel meedoet, anders was deze BB het aangluren helemaal niet waard.
[ afbeelding ]
O welke prank?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ben ik benieuwd hoe de heren reageren als zij horen dat de dames een prank met ze hebben uitgehaald.
Zelfs op facebook, via korte filmpjes die in mijn nieuwslijn voorbij komen zie je meer dan met 24/7 streams.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeggen dat ze een geweldige lady's night hebben gehad met limousine, restaurant, sushi, champagne, muziek etc etc. terwijl dat niet zo is. Ze zaten in een roze keet.quote:
Jammer, vooral omdat ze met zoveel tamtam aankondigde dat het zoveel beter en spannender zou worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zelfs op facebook, via korte filmpjes die in mijn nieuwslijn voorbij komen zie je meer dan met 24/7 streams.![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeggen dat ze een geweldige lady's night hebben gehad met limousine, restaurant, sushi, champagne, muziek etc etc. terwijl dat niet zo is. Ze zaten in een roze keet.
Dat zouden ze vanmorgen vertellen.
Of hebben ze dat al gedaan?
Jaaa, en dat hij verwacht dat de heren ook zo iets krijgen. 100% dat kan niet anders. Dat moet wel. Zeker weten. Hij was heel blij en benieuwd voor vandaag.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
En Salar heeft er gisteren de hele dag over gemopperd dat de dames die hadden gehad
![]()
Leuke prank wel
Het was er vorig jaar ook wel met Jill en Thomas.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:12 schreef spapaars het volgende:
Vind dit en vorig seizoen allemaal erg puberaal vergeleken met de oude BB'ers.
Het is een huis vol onvolwassenen.
Het is een kleuterschool vol met kinderen die te veel suikers hebben ingenomen.
Ben dan helemaal benieuwd naar zijn reactie als de dames vertellen dat ze helemaal niet geweest zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaa, en dat hij verwacht dat de heren ook zo iets krijgen. 100% dat kan niet anders. Dat moet wel. Zeker weten. Hij was heel blij en benieuwd voor vandaag.
Ja wil ik ook zien maar moet ook zo de deur uitquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben dan helemaal benieuwd naar zijn reactie als de dames vertellen dat ze helemaal niet geweest zijn.
Jammer dat ik straks weg moet. Wil dat hoofd van hem wel eens zien als ze het hem vertellen.
Dan maar hopen dat iemand een filmpje maaktquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja wil ik ook zien maar moet ook zo de deur uit
Gelukkig hebben we DGKquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben dan helemaal benieuwd naar zijn reactie als de dames vertellen dat ze helemaal niet geweest zijn.
Jammer dat ik straks weg moet. Wil dat hoofd van hem wel eens zien als ze het hem vertellen.
Ja ben blij met alle mensen die sv schrijven en filmpjes makenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we DGKIk mag zo wéér naar de tandarts, ga het dus ook missen
Hey chufi, ja het is wel heel erg met die SL maar er gebeurd af en toe ook nog wel iets.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:37 schreef chufi het volgende:
Valt er nog wat te filmen en te verslaan ... elke keer als ik kijk komt er een SL
Wat een onzin .. echt hoor .. als je echt mee zou lezen zie je dat er fans van alle bewoners in het forum zitten (ok, Nouchine, Grace, Tobias wellicht iets minder), en dat er hooguit soms een beetje geprikt wordt, maar dat iedereen verder in z'n waarde gelaten wordt.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Deze voornamelijk lurker kan me helemaal vinden in je post.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat een onzin .. echt hoor .. als je echt mee zou lezen zie je dat er fans van alle bewoners in het forum zitten (ok, Nouchine, Grace, Tobias wellicht iets minder), en dat er hooguit soms een beetje geprikt wordt, maar dat iedereen verder in z'n waarde gelaten wordt.
Het zijn de lurkers die komen trollen met hun 'jullie zijn allemaal haters, en de meest verschrikkelijke personen ter wereld', en het dan raar vinden dat daar op gereageerd wordt, die het hier verpesten.
Maar goed, blijf lekker lurken dit soort onzin commentaar gaat ten eerste al niet over de streams, maar is ten tweede een persoonlijke aanval op iemand of een groep, wat helaas wel de definitie is van posts van lurkende trolls.
Constructieve posts over waarom je iemand leuk vindt, of waarom je fan van iemand bent! Doen.
Afbrandposts omdat je iedereen stom vindt... ga lekker naar Facebook.
Volgens mij vooral dat ze ze een beetje aan het opnaaien zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
Alle drie de dames hebben over de limousine gedroomd.
De heren worden al wantrouwend.
En daarom ook erg benieuwd naar de reactiequote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:55 schreef Ireth het volgende:
Ik begin het zo onderhand plaatsvervangend akward te vinden. De meiden hebben de mannen een kluif voorgehouden en die verheugen zich er écht op... vind het bijna sneu dat ze ze zo lang in de zeik nemen
inteelt en Urk, nou Harry, het is weer een aanval naar de users.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Dit!! Mede daarom post ik hier nog maar zelden.
Het is inteelt geworden. En net als in Urk, komt er dan niets meer tussen.
Dit is een aanval naar users. Laat dat.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:32 schreef Harry het volgende:
[..]
Dit!! Mede daarom post ik hier nog maar zelden.
Het is inteelt geworden. En net als in Urk, komt er dan niets meer tussen.
Beetje sneu dit..quote:Op dinsdag 8 maart 2022 00:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik heb liever krieltjes met kip dan sushiquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias : Het is nog steeds meer dan krieltjes en kip
Komt nog welquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:03 schreef Verida het volgende:
Goedemorgen, nieuwe dag, nieuwe kansen![]()
sjago Tobi die kip met krieltjes niet goed genoeg vindt, maar tegelijkertijd voorbij gaat aan het feit dat Grace hem dus voorgelogen heeft.
Gewoon een mep?? Werkt ook en waarschijnlijk een stuk sneller en meer effectiefquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere... geef die Grace ff 'n dubbele dosis Ritalin
Wat ik me afvraag.. een vriendin van jou zat toch in Utopia?( ben haar naam even kwijt)quote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:42 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Deze voornamelijk lurker kan me helemaal vinden in je post.
ik las ook dat aanvallen op users verwijderd zouden worden, dit is toch een duidelijke aanval op greys, waarom niet verwijderen? dikke onzin dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje sneu dit..
je viel me laatst al aan omdat ik postte dat Dimi en nouchine adhd hebben en nu op deze manier.
Nadat ze er zelf om hebben gevraagdquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:09 schreef Rhosyn het volgende:
BB had gezegd: gefeliciteerd, jullie zijn de laatste drie dames.
Volgens Tobias heeft BB dat niet tegen hun gezegd.
Maar volgens mij wel. Dat was toen ze de biertjes kregen en de kip, patat en appelmoes.
Toch?
Ik denk dat niet jij hier wordt bedoeld. Het gaat denk ik om een fervente Nawel liefhebber.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beetje sneu dit..
je viel me laatst al aan omdat ik postte dat Dimi en nouchine adhd hebben en nu op deze manier.
Gmquote:
Het was salar.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk alleen om Salar zijn reacties.
De rest kan mij gestolen worden.
Ik heb ook de indruk dat Nouchine sinds ze verloofd is ( zonder ring) ze wat meet afstand neemt van Salar.
Drie dagen geleden had ze boven op Salar gesprongen nu.
Salar? was het een prank dan. Niet Dago die Nouchine ten huwelijk vroeg?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het was salar.
Salar bediende de knoppen.
Niet dago
quote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Of was het huwelijksaanzoek wel waar???
Dat zou wel heel lullig zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2022 09:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Salar? was het een prank dan. Niet Dago die Nouchine ten huwelijk vroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |