SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Even een update over de stand van zaken:quote:Op maandag 7 maart 2022 16:49 schreef WARIO14 het volgende:
Zoals Dimi in der tijd zei
Nawel hoort niet thuis in dit spel , en gelijk heeft hij
No BB does the math.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Even een update over de stand van zaken:
Dimi zit thuis, Nawel heeft 7 nominaties overleefd en stormt af op de finale.
Do your math.
Je kan echt horen dat hij in het slagersvak zit.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat een afknapper dat zingen van KeurslagertZanger Kristoff, hele goede reklame
niemand zal 'n boeken....... tja misschien om 'm ff een half uurtje uit te lachen.
Wat een slechte zangstem
Waarschijnlijk indachtig het besef dat Nawel de enige juiste kandidaat voor de winst is.quote:
Maar daar hoefden ze ook geen Einstein voor te heten om dat te beseffen.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:08 schreef humpty het volgende:
Heb nog geen streams weer aangehad
sinds de schreeuwlelijkerds weer in het huis zijn gekomen
Maar gisteravond wisten Kriss en Salar al
dat Nawel een stem zou kopen
Het is nog maar een slap aftreksel van wat het ooit was.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk niet meer zo vaak maar de keren dat ik kijk is het een SL.
Het kan me echt niet meer boeien, jammer want ik vond het altijd prachtig.
en toch vind ik inderdaad ook dat zij niet thuis hoort in dit spel !!quote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Do your math.
echt hoor, niet normaal meerquote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef Fikkert2 het volgende:
Weer contact met buitenwereld, nouch in dit geval, harder dan ooit
quote:Op maandag 7 maart 2022 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
noush ten huwelijk gevraagd en Salar wist al iets van te voren ofzo
Iemand die niet in BB thuishoort overleeft geen 6 banken.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en toch vind ik inderdaad ook dat zij niet thuis hoort in dit spel !!
ja denk ik he, wat ik nu begreep is hij in de dagboekkamer geweest om haar te vragenquote:
Klopt, maak dat de febo maar wijsquote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iemand die niet in BB thuishoort overleeft geen 6 banken.
Zou best kunnen maar ik ben niet achterlijk. Wel even het besef maken dat zij wel de domste en inhoudloze kandidaat is. Ikzelf, mijn vrouw, mijn dochter en zoon willen ons voor geen meter associëren met dit soort van hersenloos persoon. Als BB dit wel voor ogen heeft dan schatten zij hun publiek helemaal verkeerd in. Als dit de maatstaf is in Nederland dan is dit brood en spelen voor een dubieus publiek. Leven of geleefd worden.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk indachtig het besef dat Nawel de enige juiste kandidaat voor de winst is.
nou....poepoe.....quote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Ireth het volgende:
Big Brother 2022: 100 dagen () geen info van buiten (
), geen contact met de buitenwereld (
), meer invloed van de kijkers (
) en harder dan ooit (
)
Dat heeft ze enkel te danken aan al die imitatie-Nawels in de buitenwereld, niet aan haarzelfquote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die willen kennelijk eindelijk eens een terechte winnaar.quote:
Echt. Onder welke steen leef jij?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neem niet alle users serieusquote:Op maandag 7 maart 2022 17:19 schreef czvt het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ik ben niet achterlijk. Wel even het besef maken dat zij wel de domste en inhoudloze kandidaat is. Ikzelf, mijn vrouw, mijn dochter en zoon willen ons voor geen meter associëren met dit soort van hersenloos persoon. Als BB dit wel voor ogen heeft dan schatten zij hun publiek helemaal verkeerd in. Als dit de maatstaf is in Nederland dan is dit brood en spelen voor een dubieus publiek. Leven of geleefd worden.
Dit is BB hoor, niet de Tweede Kamer.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:19 schreef czvt het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ik ben niet achterlijk. Wel even het besef maken dat zij wel de domste en inhoudloze kandidaat is. Ikzelf, mijn vrouw, mijn dochter en zoon willen ons voor geen meter associëren met dit soort van hersenloos persoon. Als BB dit wel voor ogen heeft dan schatten zij hun publiek helemaal verkeerd in. Als dit de maatstaf is in Nederland dan is dit brood en spelen voor een dubieus publiek. Leven of geleefd worden.
Als zij niet zo'n lief en aimabel persoon was geweest had ze ook die grote achterban niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heeft ze enkel te danken aan al die imitatie-Nawels in de buitenwereld, niet aan haarzelf
Niet onder dezelfde als jij, dat is een ding dat zeker is.quote:
de volgens kennen haar niet, ze gaan af op wat we WILLEN zienquote:Op maandag 7 maart 2022 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als zij niet zo'n lief en aimabel persoon was geweest had ze ook die grote achterban niet.
zonder social media had zij het voor geen meter gered....in deze tijd met dit soort volgers kan je eigenlijk geen eerlijke BB meer makenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 7 maart 2022 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als zij niet zo'n lief en aimabel persoon was geweest had ze ook die grote achterban niet.
Precies, daarom was Jill ook de terechte winnaar van BB21. Toch?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen Nouch naar het schijnt.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:31 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben ze kontakt gehad met het thuisfront?
Mens wat ben jij blind. Allicht ben je zelf van hetzelfde kaliber. Heb zo iemand in je vrienden- en/iof familiekring.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naar wat ik begrepen heb heeft Nouch contact gehad met Dagoquote:Op maandag 7 maart 2022 17:31 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben ze kontakt gehad met het thuisfront?
Jill heeft hooguit 3 keer op de bank gezeten, Nawel alle stemmingsronden.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:25 schreef Yolk het volgende:
[..]
Precies, daarom was Jill ook de terechte winnaar van BB21. Toch?
Zoiets zal het zijn geweestquote:Op maandag 7 maart 2022 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Naar wat ik begrepen heb heeft Nouch contact gehad met Dago
😂😂😂😂😂😂 die eigenschappen heb ik nog niet gezien van haar.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja dat was toen.leuk, maar waren toch meerdere toen die familie zagen? Salar heeft trouwens ook al een vriend gezien. Ach geeft wel weer leuke beelden, jammer dat we nooit even mee mogen kijken.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoiets zal het zijn geweest
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2022 17:39 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ja dat was toen.leuk, maar waren toch meerdere toen die familie zagen? Salar heeft trouwens ook al een vriend gezien. Ach geeft wel weer leuke beelden, jammer dat we nooit even mee mogen kijken.
Nope 5 keer. Nawel heeft er ook een paar keer niet op gestaan. En als ze erop stond, doorgaans tegen een vrij zwakke kandidaat. Hanne, Julio, Eveline..quote:Op maandag 7 maart 2022 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jill heeft hooguit 3 keer op de bank gezeten, Nawel alle stemmingsronden.
Dat ze het maar weten.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker zwaaien met het mes.... kom niet in de buurt want ik rijg je er aan
Hoe dan?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Dimi had idd gelijk. En dat zullen nog wel meer bewoners vinden.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Do your math.
ja dat geen idee maar denk dat Salar op andere manier is ingezet was beetje te vroeg hij had wel een secret missionquote:
Waarom zou men cadeaus sturen dan?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef Sestra666 het volgende:
je kunt cadeautjes enz opsturen en wie weet staat t volgende week in de minimall staat er op insta.. kan niet delen.. maar leef jullie uit
Vreemd dus weer. Had hij niet even 14 dagen kunnen wachten 😉quote:Op maandag 7 maart 2022 17:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat geen idee maar denk dat Salar op andere manier is ingezet was beetje te vroeg hij had wel een secret mission
en aanzoek denk via beeld bellen toch ofzo maar ik geef een gok he
Dat komt door haar Turkse tanden Tiktok fanbase. Bewoners moeten haar niet maar tolereren haar.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Maarrrr omdat ze er iedere keer opstond, stond ze steeds in de picture en heeft ze nu een gigantische fanbase opgebouwd. Net zoals Jill destijds. Omdat ze zo zielig zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:46 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nope 5 keer. Nawel heeft er ook een paar keer niet op gestaan. En als ze erop stond, doorgaans tegen een vrij zwakke kandidaat. Hanne, Julio, Eveline..
Niks vreemds aan.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd dus weer. Had hij niet even 14 dagen kunnen wachten 😉
Oh 'n bos Distels voor Nouchquote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef Sestra666 het volgende:
je kunt cadeautjes enz opsturen en wie weet staat t volgende week in de minimall staat er op insta.. kan niet delen.. maar leef jullie uit
De decoratiehand van de IKEA, die een middelvinger opsteekt, kunnen ze krijgenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef Sestra666 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2021#Programmaverloopquote:
Vanaf het moment dat ze als bewoner in het huis zat is ze alle weken genomineerd geweest..quote:Nawel heeft er ook een paar keer niet op gestaan.
Tuurlijk respecteren wij elkaar. Wij geven gewoon onze mening. Dit is een forum.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:36 schreef rinardo het volgende:
gadverdamme wat een KUT sfeer hier , de 1 heeft die favo de ander die, accepteer en respecteer dat nu eens ipv in 10tallen berichten je gelijk te halen, ben er weer weg van
Bart moesten ze ook niet en toch won hij afgetekend.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:56 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat komt door haar Turkse tanden Tiktok fanbase. Bewoners moeten haar niet maar tolereren haar.
Nah. 1 kaartje van 7.95 was genoeg. I'm good.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef Sestra666 het volgende:
Zou ook niet weten waarom je ze cadeautjes zou sturen.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
De decoratiehand van de IKEA, die een middelvinger opsteekt, kunnen ze krijgen
Wat medebewoners vinden speelt geen rol.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef jooba het volgende:
[..]
Dimi had idd gelijk. En dat zullen nog wel meer bewoners vinden.
(Nouchine daar buiten gelaten.)
1e ronde niet, waren Kristof en Sercan (dankzij Nawel en Salar overigens)quote:Op maandag 7 maart 2022 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2021#Programmaverloop
[..]
Vanaf het moment dat ze als bewoner in het huis zat is ze alle weken genomineerd geweest..
Ik vind @Pearlbitch een schatje, dat ze geen smaak heeft kan ze ook niks aan doen (quote:Op maandag 7 maart 2022 18:00 schreef jooba het volgende:
[..]
Tuurlijk respecteren wij elkaar. Wij geven gewoon onze mening. Dit is een forum.
En wat vindt je van het zangtalent van je Queen? Dat doet mij nog meer pijn aan de orenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan echt horen dat hij in het slagersvak zit.
Als je hem hoort zingen doet dat nog het meest denken aan een varken dat gekeeld wordt.
Niet eensquote:Op maandag 7 maart 2022 18:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind @:Pearlbitch een schatje, dat ze geen smaak heeft kan ze ook niks aan doen (![]()
)
Vertrouwd ze niet meer op haar achterban en volgers?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar daar hoefden ze ook geen Einstein voor te heten om dat te beseffen.
Maar die zaten toen niet in het huis en er kon ook niet op hen gestemd worden.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
1e ronde niet, waren Kristof en Sercan (dankzij Nawel en Salar overigens)
Genomineerd door bewoners of op het bord gestaan? Tijdens surprise week was ze ook niet genomineerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Vanaf het moment dat ze als bewoner in het huis zat is ze alle weken genomineerd geweest..
Hahahahaha die gozer denkt ook lock it in before it's gone, triestquote:Op maandag 7 maart 2022 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Precies daar is een forum voor maar ik vond de sfeer vandaag ook minder prettig. Laten we elkaars mening respecteren en als je het ergens niet mee eens bent kan dat ook op een prettige manier gezegd worden.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:00 schreef jooba het volgende:
[..]
Tuurlijk respecteren wij elkaar. Wij geven gewoon onze mening. Dit is een forum.
rijst met snijbonen en kipfilet volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2022 18:21 schreef Angelique61 het volgende:
Wat vopor eten hebben ze deze week gehad is me totaal ontgaan?
ze hebben in ieder geval wel weer cola zo te zien.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:21 schreef Angelique61 het volgende:
Wat vopor eten hebben ze deze week gehad is me totaal ontgaan?
Ok, dankjewelquote:Op maandag 7 maart 2022 18:28 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
rijst met snijbonen en kipfilet volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dimi zit dan wel thuis, maar heeft de grootste hoofdprijs al binnen. Kunne de anderen niet tegenop.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef jooba het volgende:
[..]
Dimi had idd gelijk. En dat zullen nog wel meer bewoners vinden.
(Nouchine daar buiten gelaten.)
9 likes, gelukkig ik denk er niet alleen zo over, kom het even weer proberen, ga eerst bijlezen.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:36 schreef rinardo het volgende:
gadverdamme wat een KUT sfeer hier , de 1 heeft die favo de ander die, accepteer en respecteer dat nu eens ipv in 10tallen berichten je gelijk te halen, ben er weer weg van
Ook zo een collega gehad. Boterhammetjes smeren met de collega's, mes aflikken, en die terug in de smeerboter planten om een 2de boterham klaar te maken. Nooit meer met het hem samen gegeten. Zum kotsen !quote:
ewwquote:Op maandag 7 maart 2022 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ook zo een collega gehad. Boterhammetjes smeren met de collega's, mes aflikken, en die terug in de smeerboter planten om een 2de boterham klaar te maken. Nooit meer met het hem samen gegeten. Zum kotsen !
lolquote:Op maandag 7 maart 2022 18:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoorde trouwens vanmiddag wel de mannen praten en zich afvragen of dat hele verhaal van gisterenavond wel waar is waarop Kristof dacht ik zei ja tuurlijk zoveel details kan je niet verzinnen
In jouw link tel ik ook 5 keer Jill. Tegen Thomas - tegen Zoey/Michel - tegen Liese/Julie (zonder vertrek, maar dat maakt niet uit) - en dan nog twee keer, met z'n vijven (vertrek Julie) en vieren (vertrek Michel).quote:Op maandag 7 maart 2022 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Denk ook niet dat ze Nawel echt leuk vindquote:Op maandag 7 maart 2022 18:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind @:Pearlbitch een schatje, dat ze geen smaak heeft kan ze ook niks aan doen (![]()
)
nee maar wel leuk om een paar users te stangenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:54 schreef humpty het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ze Nawel echt leuk vind
Ik vind het ook wel komisch, dat ophemelenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:56 schreef danilel het volgende:
[..]
nee maar wel leuk om een paar users te stangen![]()
i like
Huh? mogen ze die extra stemmen gebruiken om meer dan 1x dezelfde persoon te nomineren?quote:Op maandag 7 maart 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Eens zitten tellen, en alleen als Nawel tactisch stemt, komt ze er niet op. En dat is, zacht uitgedrukt, niet echt haar forte.
Uiteraard is Tobias de dark horse hier, want die kan ook zomaar op Salar stemmen.
Grace: K K S
Nawel: K K K S
Nouchine: K T
Tobias: N Nch
Salar: N G
Kristof: N G
K 6
N 3
S 2
G 2
Ja. Maar word sowieso Salar & Kristof op het bord, tenzij 1 immuniteit pakt.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? mogen ze die extra stemmen gebruiken om meer dan 1x dezelfde persoon te nomineren?
Hoe zij hem wil gebruiken heeft het idd geen zin. Als ze slim is zet ze er 2 in op Salar of Grace dan staat ze er zelf misschien niet opquote:Op maandag 7 maart 2022 19:05 schreef Thorelf het volgende:
wat heeft die gekochte stem van nawel voor zin?
ja alles op kris zou niet slim zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 19:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hoe zij hem wil gebruiken heeft het idd geen zin. Als ze slim is zet ze er 2 in op Salar of Grace dan staat ze er zelf misschien niet op
Als....quote:Op maandag 7 maart 2022 19:07 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hoe zij hem wil gebruiken heeft het idd geen zin. Als ze slim is zet ze er 2 in op Salar of Grace dan staat ze er zelf misschien niet op
groot gelijkquote:Op maandag 7 maart 2022 19:22 schreef engine het volgende:
De mannen gaan morgen in staking. Ze willen een boys night ofzoiets.
Echt prachtig hoe hard Salar hier intrapt, had ik niet van hem verwacht. Zo van echt, een restaurant afgehuurd en een limo?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:22 schreef engine het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:23 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Echt prachtig hoe hard Salar hier intrapt, had ik niet van hem verwacht. Zo van echt, een restaurant afgehuurd en een limo?![]()
![]()
Dat is 2 weken budget voor deze grap van een RLS
Fragmenten ingesproken voor een soundboard die Salar moest gebruiken voor een jackpot challenge zodat Nouch dacht dat ze live met hem sprak. Dit was echter een secret missionquote:Op maandag 7 maart 2022 19:27 schreef Sestra666 het volgende:
ze hebben geld gewonnen dankzij Dagostond op t scherm
Hoop dat de regie niet reageert op die dwingelandjes, lekker laten staken tot ze geeuwhonger hebbenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:22 schreef engine het volgende:
ach ze hebben natuurlijk wel een puntjequote:Op maandag 7 maart 2022 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoop dat de regie niet reageert op die dwingelandjes, lekker laten staken tot ze geeuwhonger hebben
Je bedoelt waarschijnlijk de productie. De regie zorgt alleen voor beeld en geluidquote:Op maandag 7 maart 2022 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoop dat de regie niet reageert op die dwingelandjes, lekker laten staken tot ze geeuwhonger hebben
Ik heb heel weinig gekeken deze week, weten we 100% zeker dat er meerdere stemmen op dezelfde persoon mogen?, zou een mooie twist zijn als dit niet het geval is en dat ze dus nog iemand moeten verzinnen om op te stemmenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:03 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Ja. Maar word sowieso Salar & Kristof op het bord, tenzij 1 immuniteit pakt.
al die nawel lovers op FB beetje triestquote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef Yasmin__x het volgende:
Al die zielige Nawel-haters hier.Beetje triest.
Wij hebben voorkeur , zoals iedereen, wij haten niet, voor haters moet je op facebook en twitter zijnquote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef Yasmin__x het volgende:
die denkt daarmee de finale te halenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Grace is zich wel heel intensief aan het inlikken bij Nawel hè, of lijkt dat maar zo?
Vergelijk dat eens met die meuk van de nawel fans op FB/twitter... dat is pas triestquote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef Yasmin__x het volgende:
Nawel-lovers op FB zijn sowieso triest. Die moeten hier zijn..quote:Op maandag 7 maart 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
al die nawel lovers op FB beetje triest
Haters??quote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef Yasmin__x het volgende:
alstublieftquote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nawel-lovers op FB zijn sowieso triest. Die moeten hier zijn..
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Vooral jij inderdaad, jij spant de kroon wat betreft de haat en afgunst jegens Nawel.![]()
Echt ik denk niet dat er iemand hier nawel haat. En afgunst heeft echt niemand naar haar toe.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Vooral jij inderdaad, jij spant de kroon wat betreft de haat en afgunst jegens Nawel.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Het slaat bij sommigen wel een beetje door ja.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef Yasmin__x het volgende:
Ah het gaat persoonlijk worden,... ik draai even een jointe dichtquote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Haten heeft tegenwoordig een tweede betekenis. In straattaal staat haten gelijk aan afzeiken.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef danilel het volgende:
[..]
Haters??
Echt, serieus haters???
Sorry ik zeg gewoon wat ik van haar vindt op basis van wat ik op de streams zie, haten doe ik niet, hoe kan ik iemand haten die ik niet echt ken?
Zo een tieneropmerking, haters.....tsss
Daarnaast is het COS comment on streams en niet COU comment on users.
Ik doe niet aan straattaal, laat die maar op straat blijven.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haten heeft tegenwoordig een tweede betekenis. In straattaal staat haten gelijk aan afzeiken.
En dan ook nog eens gevolgd door het voorzetsel op.
Nja, maar daar moet je nawelfan voor zijn om te begrijpenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haten heeft tegenwoordig een tweede betekenis. In straattaal staat haten gelijk aan afzeiken.
En dan ook nog eens gevolgd door het voorzetsel op.
Ik doe nooit wat met FB, maar ben wel actief Twitteraar. Eens kijken of ik daar wat sijsjes kan lijmen om deze kant op te komen.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
alstublieft
laat dat kort en pittig lekker waar het hoort![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nja, maar daar moet je nawel voor zijn om te begrijpen
dat dusquote:Op maandag 7 maart 2022 19:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nja, maar daar moet je nawelfan voor zijn om te begrijpen
Ow plsquote:Op maandag 7 maart 2022 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik doe nooit wat met FB, maar ben wel actief Twitteraar. Eens kijken of ik daar war sijsjes kan lijmen om deze kant op te komen.![]()
doe ff zo'n teamnawel typje danquote:Op maandag 7 maart 2022 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik doe nooit wat met FB, maar ben wel actief Twitteraar. Eens kijken of ik daar war sijsjes kan lijmen om deze kant op te komen.![]()
Ik ga ook ff een joint draaien want het gaat persoonlijk wordenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nja, maar daar moet je nawelfan voor zijn om te begrijpen
Ja hiero!quote:
Ik denk wel dat er hier een stuk of 2 à 3 zijn die Nawel intens haten. Sommige mensen gaan er zo in op dat ze alle zin voor realiteit verliezen.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Echt ik denk niet dat er iemand hier nawel haat. En afgunst heeft echt niemand naar haar toe.
Ik volg Greys !!!quote:Op maandag 7 maart 2022 19:48 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Iedere keer als ik weer even kom meelezen zie ik ze alweer afgeven op Nawel... Vooral die greys nog wat, die spant de kroon.
Jouw naam en profielfoto zegt al genoeg over het feit dat jij onder de categorie 'entitled prinses' valt, sorryquote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef Yasmin__x het volgende:
Jij weet beterquote:Op maandag 7 maart 2022 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga ook ff een joint draaien want het gaat persoonlijk worden
Haten is het niet. Eerder ergeren.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef Yasmin__x het volgende:
Niet moeilijk met die arabische dreiging/aanhang.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er hier een stuk of 2 à 3 zijn die Nawel intens haten. Sommige mensen gaan er zo in op dat ze alle zin voor realiteit verliezen.
I love it.![]()
Dank u voor deze mededeling en prettig weekend!quote:Op maandag 7 maart 2022 19:48 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Iedere keer als ik weer even kom meelezen zie ik ze alweer afgeven op Nawel... Vooral die greys nog wat, die spant de kroon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:48 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dank u voor deze mededeling en prettig weekend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
doe je dit op twitter en fb ook tegen de anti kris mensen? of is dat wel okequote:Op maandag 7 maart 2022 19:37 schreef Yasmin__x het volgende:
We zitten hier niet op fb of twitter.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:52 schreef Thorelf het volgende:
[..]
doe je dit op twitter en fb ook tegen de anti kris mensen? of is dat wel oke
Onze Grey heeft een mening, nix mis mee...quote:Op maandag 7 maart 2022 19:48 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
@Bennyquote:Op maandag 7 maart 2022 19:54 schreef Ireth het volgende:
Is dit nu zo'n moment dat we Dotteke taggen vanwege offtopic gel*l en persoonlijke aanvallen of is dat nog te vroeg??
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik post wat ik wil
als jij je daar aan stoort![]()
![]()
heeft misschien ook een andere betekenis in straattaal...........quote:Op maandag 7 maart 2022 19:49 schreef Jockari het volgende:
Voor een moslima heeft Nawel wel grove taal. Pijpen, beffen, F*ck it, enz... Is bij ons in de antwerpse kempen geen voertaal.
Dan vraag ik mij af welke ?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:54 schreef danilel het volgende:
[..]
heeft misschien ook een andere betekenis in straattaal...........
heb ze in Feedback al geroepen, laat me niet weer wegpestenquote:
Ja die kon ook maar ik twijfelde tussen benny en bennie, van Dot wist ik hetquote:
ÉN het mijne. |:quote:Op maandag 7 maart 2022 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Onze Grey heeft een mening, nix mis mee...en Nawee is een Lieverdje.. Febo's Lieverdje wel te verstaan
ik heb de fout te vaak gemaaktquote:Op maandag 7 maart 2022 19:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja die kon ook maar ik twijfelde tussen benny en bennie, van Dot wist ik het
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
heb ze in Feedback al geroepen, laat me niet weer wegpesten
Voor oude FOK!-begrippen? Veeeeeel te vroeg.quote:Op maandag 7 maart 2022 19:54 schreef Ireth het volgende:
Is dit nu zo'n moment dat we Dotteke taggen vanwege offtopic gel*l en persoonlijke aanvallen of is dat nog te vroeg??
heel fijn voor je dat je fan bent van Nawelquote:
quote:Op maandag 7 maart 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel fijn voor je dat je fan bent van Nawel
maar om hier de COS te vernaggelen omdat je het niet leuk vind dat
de COS niet volop Nawel fan is .. is bs
als een probleem met me hebt zeg het maar
hoeft niet in de COS
Wat dacht je, nog ff wat olie er bij??quote:Op maandag 7 maart 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Het wordt deze week wel weer leuk dat Nawel zichzelf weer genomineerd gaat krijgen. Ze is helaas zo dom als het achtereind van een koe
ok kan het niet latenquote:Op maandag 7 maart 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Het wordt deze week wel weer leuk dat Nawel zichzelf weer genomineerd gaat krijgen. Ze is helaas zo dom als het achtereind van een koe
Zei ik tochquote:Op maandag 7 maart 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Straattaal is in Nederland een soort Bargoens 2.0: een mengelmoes van Marokkaans, Antilliaans en Surinaams, met een snufje Joego erdoor, gelardeerd met zeer slecht Nederlands en dit alles in een zeer kromme zinsopbouw.quote:
Laat je nakijken.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je dan niet aan en post gewoon
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok kan het niet laten
in ieder geval wel Halal
Nawel is niet nederlands maar zogezegd belgische. Rot op met dat bargoens.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Straattaal is in Nederland een soort Bargoens 2.0: een mengelmoes van Marokkaans, Antilliaans en Surinaams, met een snufje Joego erdoor, gelardeerd met zeer slecht Nederlands en dit alles in een zeer kromme zinsopbouw.
Nou dat. Allemaal reageren en dan gaan zeikenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:01 schreef danilel het volgende:
@:Dotteke zegt altijd dat we trollen niet moeten voeren, bij deze stop ik daar mee.
Ik raad iedereen aan hetzelfde te doen, dan is het leuke er zo van af.
Wat moet ze anders doen? liegen?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:59 schreef danilel het volgende:
[..]
Nawel zegt toch ook altijd van zichzelf dat ze oprecht en lief is
Het wachten is op de eerste die met een microfoon en autotune over straat loopt.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Straattaal is in Nederland een soort Bargoens 2.0: een mengelmoes van Marokkaans, Antilliaans en Surinaams, met een snufje Joego erdoor, gelardeerd met zeer slecht Nederlands en dit alles in een zeer kromme zinsopbouw.
Naar huis gaan ookquote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt eerlijk en oprecht zijn zou helpen ..
Oprecht en eerlijk in een BB-huis.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat was Julio zijn keuze dus Julio heeft de pot 10k gekost.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed bekeken heeft Nawel tot nu toe de pot het meest gekost, namelijk 11,5K inmiddels.
Maar Nawel is wel de eerste die halsstarrig blijft volhouden dat ze eerlijk en oprecht ís. Dat doet de rest iig nietquote:Op maandag 7 maart 2022 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oprecht en eerlijk in een BB-huis.
Nu nog wachten op de eerste bewoner die daaraan voldoet.
Nawel beheerst alle 7 Deugden.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hahaha... je neemt het weer veel te serieusquote:Op maandag 7 maart 2022 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat was Julio zijn keuze dus Julio heeft de pot 10k gekost.
hahahahah waar heb jij het in godsnaam over zeg?quote:Op maandag 7 maart 2022 19:48 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
ahumquote:Op maandag 7 maart 2022 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar Nawel is wel de eerste die halsstarrig blijft volhouden dat ze eerlijk en oprecht ís. Dat doet de rest iig niet
Wat maakt het uit, het is toch haar eigen geld.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed bekeken heeft Nawel tot nu toe de pot het meest gekost, namelijk 11,5K inmiddels.
PRECIES DAT!quote:Op maandag 7 maart 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik post wat ik wil
als jij je daar aan stoort![]()
![]()
Dat heb ik wel eensquote:Op maandag 7 maart 2022 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hahaha... je neemt het weer veel te serieus
Dido.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oprecht en eerlijk in een BB-huis.
Nu nog wachten op de eerste bewoner die daaraan voldoet.
Ik vind haar prinsesjesgedrag zo schattig.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:10 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik haat bijna niemand (uitzondering de ex van mijn overleden vriend)
Maar ik irriteer me dood aan haar en vind de adoratie van pearlbitch dubieus of het is om ons op dekast te jagen kan me niet voorstellen dat je haar echt zo geweldig vindt Sorry![]()
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, het is toch haar eigen geld.
Maffen, dutten, pitten, tukken en meuren.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef danilel het volgende:
[..]
pijpen, beffen..........ik mis er nog 5
5?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef danilel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:14 schreef odie22 het volgende:
ik ga ook maar een joint draaien dan![]()
![]()
f*ck te laat![]()
Wil ik dat zienquote:Op maandag 7 maart 2022 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. alles op stream 2. Nawel gaat sexy doen.
+quote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef danilel het volgende:
[..]
Lang leve mijn maar 1 goeie stream op Android en mijn te luie bui om de klapjap aan te slingerenquote:
Veel plezier met Grace.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lang leve mijn maar 1 goeie stream op Android en mijn te luie bui om de klapjap aan te slingeren![]()
Ik blijf wel in de sauna hangen...
Moest je vroeger eens op FOk komen, fok draait op mening geven! Mensen die over dit al zeiken zijn gvd toch wel echt pussy's! #teamhaatopNawelquote:Op maandag 7 maart 2022 20:12 schreef jooba het volgende:
Tja, als we niet meer onze mening mogen zeggen over iemand dan is het al ver gekomen.
Beide kanten van het verhaal is juist leuk.
Nawel fans : ik vind jullie nog altijd ok hoor maar heb wel een ander gedacht over haar. Het is maar een spel he.
pas maar opquote:
what!!!quote:Op maandag 7 maart 2022 20:19 schreef Ireth het volgende:
* Ireth blokkeert odie22...
Oh sh!t, heb geen abbo!
zonder geluid toch? Want met is niet te harden.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:19 schreef engine het volgende:
Ik denk dat dit een hele leuke clip gaat worden
Oh vreselijkquote:Op maandag 7 maart 2022 20:18 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor Ireth dan , op stream 2
Op welke stream is dit te zien?quote:Op maandag 7 maart 2022 20:19 schreef JDB94 het volgende:
Nawel supporten vind ik heel veel zeggen over iemand
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:19 schreef Ireth het volgende:
* Ireth blokkeert odie22...
Oh sh!t, heb geen abbo!
Echt niet te doenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
zonder geluid toch? Want met is niet te harden.
ik hou nog wel van je hoorquote:
Doe je goed. Ik ga er zo ook even halfuurtje in.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lang leve mijn maar 1 goeie stream op Android en mijn te luie bui om de klapjap aan te slingeren![]()
Ik blijf wel in de sauna hangen...
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:23 schreef Jockari het volgende:
Na lang geleuter heeft Pearlbitch de avatar ook aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ja maar, ja maar, ik vind Ireth ook liefquote:Op maandag 7 maart 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hou nog wel van je hoor
maar niet Ireth zo plagen
Wat een vijandigheidquote:Op maandag 7 maart 2022 20:23 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Haal jij nu maar even die opblaaspop van je profiel aub
Die mensen hebben Studio Vlemmix duidelijk nooit meegemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2022 20:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Moest je vroeger eens op FOk komen, fok draait op mening geven! Mensen die over dit al zeiken zijn gvd toch wel echt pussy's! #teamhaatopNawel![]()
ohja en #haatopgrace
quote:Op maandag 7 maart 2022 20:23 schreef Jockari het volgende:
Na lang geleuter heeft Pearlbitch de avatar ook aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kap met users aanvallenquote:Op maandag 7 maart 2022 20:23 schreef Yasmin__x het volgende:
[..]
Hij is niet goed in z'n bovenkamer, laten we het daar op houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |