SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Even een update over de stand van zaken:quote:Op maandag 7 maart 2022 16:49 schreef WARIO14 het volgende:
Zoals Dimi in der tijd zei
Nawel hoort niet thuis in dit spel , en gelijk heeft hij
No BB does the math.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Even een update over de stand van zaken:
Dimi zit thuis, Nawel heeft 7 nominaties overleefd en stormt af op de finale.
Do your math.
Je kan echt horen dat hij in het slagersvak zit.quote:Op maandag 7 maart 2022 16:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat een afknapper dat zingen van KeurslagertZanger Kristoff, hele goede reklame
niemand zal 'n boeken....... tja misschien om 'm ff een half uurtje uit te lachen.
Wat een slechte zangstem
Waarschijnlijk indachtig het besef dat Nawel de enige juiste kandidaat voor de winst is.quote:
Maar daar hoefden ze ook geen Einstein voor te heten om dat te beseffen.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:08 schreef humpty het volgende:
Heb nog geen streams weer aangehad
sinds de schreeuwlelijkerds weer in het huis zijn gekomen
Maar gisteravond wisten Kriss en Salar al
dat Nawel een stem zou kopen
Het is nog maar een slap aftreksel van wat het ooit was.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:09 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk niet meer zo vaak maar de keren dat ik kijk is het een SL.
Het kan me echt niet meer boeien, jammer want ik vond het altijd prachtig.
en toch vind ik inderdaad ook dat zij niet thuis hoort in dit spel !!quote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Do your math.
echt hoor, niet normaal meerquote:Op maandag 7 maart 2022 17:13 schreef Fikkert2 het volgende:
Weer contact met buitenwereld, nouch in dit geval, harder dan ooit
quote:Op maandag 7 maart 2022 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
noush ten huwelijk gevraagd en Salar wist al iets van te voren ofzo
Iemand die niet in BB thuishoort overleeft geen 6 banken.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en toch vind ik inderdaad ook dat zij niet thuis hoort in dit spel !!
ja denk ik he, wat ik nu begreep is hij in de dagboekkamer geweest om haar te vragenquote:
Klopt, maak dat de febo maar wijsquote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iemand die niet in BB thuishoort overleeft geen 6 banken.
Zou best kunnen maar ik ben niet achterlijk. Wel even het besef maken dat zij wel de domste en inhoudloze kandidaat is. Ikzelf, mijn vrouw, mijn dochter en zoon willen ons voor geen meter associëren met dit soort van hersenloos persoon. Als BB dit wel voor ogen heeft dan schatten zij hun publiek helemaal verkeerd in. Als dit de maatstaf is in Nederland dan is dit brood en spelen voor een dubieus publiek. Leven of geleefd worden.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk indachtig het besef dat Nawel de enige juiste kandidaat voor de winst is.
nou....poepoe.....quote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Ireth het volgende:
Big Brother 2022: 100 dagen () geen info van buiten (
), geen contact met de buitenwereld (
), meer invloed van de kijkers (
) en harder dan ooit (
)
Dat heeft ze enkel te danken aan al die imitatie-Nawels in de buitenwereld, niet aan haarzelfquote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die willen kennelijk eindelijk eens een terechte winnaar.quote:
Echt. Onder welke steen leef jij?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neem niet alle users serieusquote:Op maandag 7 maart 2022 17:19 schreef czvt het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ik ben niet achterlijk. Wel even het besef maken dat zij wel de domste en inhoudloze kandidaat is. Ikzelf, mijn vrouw, mijn dochter en zoon willen ons voor geen meter associëren met dit soort van hersenloos persoon. Als BB dit wel voor ogen heeft dan schatten zij hun publiek helemaal verkeerd in. Als dit de maatstaf is in Nederland dan is dit brood en spelen voor een dubieus publiek. Leven of geleefd worden.
Dit is BB hoor, niet de Tweede Kamer.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:19 schreef czvt het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ik ben niet achterlijk. Wel even het besef maken dat zij wel de domste en inhoudloze kandidaat is. Ikzelf, mijn vrouw, mijn dochter en zoon willen ons voor geen meter associëren met dit soort van hersenloos persoon. Als BB dit wel voor ogen heeft dan schatten zij hun publiek helemaal verkeerd in. Als dit de maatstaf is in Nederland dan is dit brood en spelen voor een dubieus publiek. Leven of geleefd worden.
Als zij niet zo'n lief en aimabel persoon was geweest had ze ook die grote achterban niet.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat heeft ze enkel te danken aan al die imitatie-Nawels in de buitenwereld, niet aan haarzelf
Niet onder dezelfde als jij, dat is een ding dat zeker is.quote:
de volgens kennen haar niet, ze gaan af op wat we WILLEN zienquote:Op maandag 7 maart 2022 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als zij niet zo'n lief en aimabel persoon was geweest had ze ook die grote achterban niet.
zonder social media had zij het voor geen meter gered....in deze tijd met dit soort volgers kan je eigenlijk geen eerlijke BB meer makenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op maandag 7 maart 2022 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als zij niet zo'n lief en aimabel persoon was geweest had ze ook die grote achterban niet.
Precies, daarom was Jill ook de terechte winnaar van BB21. Toch?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen Nouch naar het schijnt.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:31 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben ze kontakt gehad met het thuisfront?
Mens wat ben jij blind. Allicht ben je zelf van hetzelfde kaliber. Heb zo iemand in je vrienden- en/iof familiekring.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Naar wat ik begrepen heb heeft Nouch contact gehad met Dagoquote:Op maandag 7 maart 2022 17:31 schreef Angelique61 het volgende:
Hebben ze kontakt gehad met het thuisfront?
Jill heeft hooguit 3 keer op de bank gezeten, Nawel alle stemmingsronden.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:25 schreef Yolk het volgende:
[..]
Precies, daarom was Jill ook de terechte winnaar van BB21. Toch?
Zoiets zal het zijn geweestquote:Op maandag 7 maart 2022 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Naar wat ik begrepen heb heeft Nouch contact gehad met Dago
😂😂😂😂😂😂 die eigenschappen heb ik nog niet gezien van haar.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja dat was toen.leuk, maar waren toch meerdere toen die familie zagen? Salar heeft trouwens ook al een vriend gezien. Ach geeft wel weer leuke beelden, jammer dat we nooit even mee mogen kijken.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoiets zal het zijn geweest
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2022 17:39 schreef ammartje het volgende:
[..]
Ja dat was toen.leuk, maar waren toch meerdere toen die familie zagen? Salar heeft trouwens ook al een vriend gezien. Ach geeft wel weer leuke beelden, jammer dat we nooit even mee mogen kijken.
Nope 5 keer. Nawel heeft er ook een paar keer niet op gestaan. En als ze erop stond, doorgaans tegen een vrij zwakke kandidaat. Hanne, Julio, Eveline..quote:Op maandag 7 maart 2022 17:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jill heeft hooguit 3 keer op de bank gezeten, Nawel alle stemmingsronden.
Dat ze het maar weten.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker zwaaien met het mes.... kom niet in de buurt want ik rijg je er aan
Hoe dan?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Dimi had idd gelijk. En dat zullen nog wel meer bewoners vinden.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Do your math.
ja dat geen idee maar denk dat Salar op andere manier is ingezet was beetje te vroeg hij had wel een secret missionquote:
Waarom zou men cadeaus sturen dan?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef Sestra666 het volgende:
je kunt cadeautjes enz opsturen en wie weet staat t volgende week in de minimall staat er op insta.. kan niet delen.. maar leef jullie uit
Vreemd dus weer. Had hij niet even 14 dagen kunnen wachten 😉quote:Op maandag 7 maart 2022 17:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat geen idee maar denk dat Salar op andere manier is ingezet was beetje te vroeg hij had wel een secret mission
en aanzoek denk via beeld bellen toch ofzo maar ik geef een gok he
Dat komt door haar Turkse tanden Tiktok fanbase. Bewoners moeten haar niet maar tolereren haar.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. Maarrrr omdat ze er iedere keer opstond, stond ze steeds in de picture en heeft ze nu een gigantische fanbase opgebouwd. Net zoals Jill destijds. Omdat ze zo zielig zijn.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:46 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nope 5 keer. Nawel heeft er ook een paar keer niet op gestaan. En als ze erop stond, doorgaans tegen een vrij zwakke kandidaat. Hanne, Julio, Eveline..
Niks vreemds aan.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vreemd dus weer. Had hij niet even 14 dagen kunnen wachten 😉
Oh 'n bos Distels voor Nouchquote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef Sestra666 het volgende:
je kunt cadeautjes enz opsturen en wie weet staat t volgende week in de minimall staat er op insta.. kan niet delen.. maar leef jullie uit
De decoratiehand van de IKEA, die een middelvinger opsteekt, kunnen ze krijgenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef Sestra666 het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2021#Programmaverloopquote:
Vanaf het moment dat ze als bewoner in het huis zat is ze alle weken genomineerd geweest..quote:Nawel heeft er ook een paar keer niet op gestaan.
Tuurlijk respecteren wij elkaar. Wij geven gewoon onze mening. Dit is een forum.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:36 schreef rinardo het volgende:
gadverdamme wat een KUT sfeer hier , de 1 heeft die favo de ander die, accepteer en respecteer dat nu eens ipv in 10tallen berichten je gelijk te halen, ben er weer weg van
Bart moesten ze ook niet en toch won hij afgetekend.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:56 schreef jooba het volgende:
[..]
Dat komt door haar Turkse tanden Tiktok fanbase. Bewoners moeten haar niet maar tolereren haar.
Nah. 1 kaartje van 7.95 was genoeg. I'm good.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef Sestra666 het volgende:
Zou ook niet weten waarom je ze cadeautjes zou sturen.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
De decoratiehand van de IKEA, die een middelvinger opsteekt, kunnen ze krijgen
Wat medebewoners vinden speelt geen rol.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef jooba het volgende:
[..]
Dimi had idd gelijk. En dat zullen nog wel meer bewoners vinden.
(Nouchine daar buiten gelaten.)
1e ronde niet, waren Kristof en Sercan (dankzij Nawel en Salar overigens)quote:Op maandag 7 maart 2022 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2021#Programmaverloop
[..]
Vanaf het moment dat ze als bewoner in het huis zat is ze alle weken genomineerd geweest..
Ik vind @Pearlbitch een schatje, dat ze geen smaak heeft kan ze ook niks aan doen (quote:Op maandag 7 maart 2022 18:00 schreef jooba het volgende:
[..]
Tuurlijk respecteren wij elkaar. Wij geven gewoon onze mening. Dit is een forum.
En wat vindt je van het zangtalent van je Queen? Dat doet mij nog meer pijn aan de orenquote:Op maandag 7 maart 2022 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan echt horen dat hij in het slagersvak zit.
Als je hem hoort zingen doet dat nog het meest denken aan een varken dat gekeeld wordt.
Niet eensquote:Op maandag 7 maart 2022 18:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind @:Pearlbitch een schatje, dat ze geen smaak heeft kan ze ook niks aan doen (![]()
)
Vertrouwd ze niet meer op haar achterban en volgers?quote:Op maandag 7 maart 2022 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar daar hoefden ze ook geen Einstein voor te heten om dat te beseffen.
Maar die zaten toen niet in het huis en er kon ook niet op hen gestemd worden.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
1e ronde niet, waren Kristof en Sercan (dankzij Nawel en Salar overigens)
Genomineerd door bewoners of op het bord gestaan? Tijdens surprise week was ze ook niet genomineerd.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_2021#Programmaverloop
[..]
Vanaf het moment dat ze als bewoner in het huis zat is ze alle weken genomineerd geweest..
Hahahahaha die gozer denkt ook lock it in before it's gone, triestquote:Op maandag 7 maart 2022 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Precies daar is een forum voor maar ik vond de sfeer vandaag ook minder prettig. Laten we elkaars mening respecteren en als je het ergens niet mee eens bent kan dat ook op een prettige manier gezegd worden.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:00 schreef jooba het volgende:
[..]
Tuurlijk respecteren wij elkaar. Wij geven gewoon onze mening. Dit is een forum.
rijst met snijbonen en kipfilet volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2022 18:21 schreef Angelique61 het volgende:
Wat vopor eten hebben ze deze week gehad is me totaal ontgaan?
ze hebben in ieder geval wel weer cola zo te zien.quote:Op maandag 7 maart 2022 18:21 schreef Angelique61 het volgende:
Wat vopor eten hebben ze deze week gehad is me totaal ontgaan?
Ok, dankjewelquote:Op maandag 7 maart 2022 18:28 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
rijst met snijbonen en kipfilet volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dimi zit dan wel thuis, maar heeft de grootste hoofdprijs al binnen. Kunne de anderen niet tegenop.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:52 schreef jooba het volgende:
[..]
Dimi had idd gelijk. En dat zullen nog wel meer bewoners vinden.
(Nouchine daar buiten gelaten.)
9 likes, gelukkig ik denk er niet alleen zo over, kom het even weer proberen, ga eerst bijlezen.quote:Op maandag 7 maart 2022 17:36 schreef rinardo het volgende:
gadverdamme wat een KUT sfeer hier , de 1 heeft die favo de ander die, accepteer en respecteer dat nu eens ipv in 10tallen berichten je gelijk te halen, ben er weer weg van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |