Het is wel echt bijna knap hoe Zweden vaak hun liedjes op een bekende track kan laten lijken, maar dan net afwijkt he.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:32 schreef molloot200 het volgende:
Recap in de volgorde zoals het zaterdag ook zal zijn
Vergeet Liamooo niet (of hoe je z'n naam ook precies schrijft), zijn nummer lijkt ook heel erg op een ander nummer. Ik ben er alleen nog steeds niet achter welke.quote:Op maandag 7 maart 2022 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is wel echt bijna knap hoe Zweden vaak hun liedjes op een bekende track kan laten lijken, maar dan net afwijkt he.
Lundvik blijft voor mij "Hoe het Danst" en Medina doet me in alles aan "Bella Ciao" denken
en dankzij een ander forum weet ik ook eindelijk waar ik Klara Hammerstrom op vind lijken: Thunder van Gabri Ponte
never forgetquote:Op maandag 7 maart 2022 17:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk met het huidige deelnemersveld dat de ESF-jury’s ook wel heel enthousiast van Liamoo zouden worden. En dan nog 21 punten van de televoters erbij, dan heb je toch de Top 10 te pakken.
Daar zit bij Melfest Cornald Maas altijd in.quote:Op maandag 7 maart 2022 23:45 schreef Funhouse het volgende:
Er stemt dit jaar weer eens een Nederlandse jury mee
[ twitter ]
Zag volgens mij een tweet van hem langskomen waarin hij ontkende dit keer de punten te gevenquote:Op maandag 7 maart 2022 23:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daar zit bij Melfest Cornald Maas altijd in.
Oh wee als die Anders Bagge hoog zet,
Volgens mij zat hij wel in de jury, maar was hij geen puntengever. Voor spokesperson zag ik de naam van Nikkie passeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 16:09 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Zag volgens mij een tweet van hem langskomen waarin hij ontkende dit keer de punten te geven
Er is nog hoop.
*iets over niet Anders hebben verwacht*quote:Op woensdag 9 maart 2022 08:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Anders lijkt het goed te doen in een bepaalde leeftijdsgroep
Nou ja Anders kiezen zou niet “raar” zijn of zo, gezien hoe veel ze in dat land van hem lijken te houden.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:15 schreef Em31 het volgende:
Heb steeds zo’n voorgevoel dat Zweden iets raars gaat doen zaterdag.
Nee maar meer dat je eventueel een winnaar kan kiezen of je eerst nog maar af moet wachten of je de finale haalt.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja Anders kiezen zou niet “raar” zijn of zo, gezien hoe veel ze in dat land van hem lijken te houden.
In dit deelnemersveld zou Anders waarschijnlijk gewoon linkerrijtje scoren. Bij het ESF kijken en jureren ook genoeg oudere mensenquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee maar meer dat je eventueel een winnaar kan kiezen of je eerst nog maar af moet wachten of je de finale haalt.
quote:
Is wel zo, maar ik vind zeker dit jaar elk lied dat ik vrijwillig nog zou afluisteren op spotify een welkome toevoeging.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Heel eerlijk, het zou voor S10 wel beter uitkomen als Cornelia niet wordt gekozen
Waar twee honden (Cornelia en Anders) vechten om een been, loopt de ander (Medina) er mee heen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:15 schreef Em31 het volgende:
Heb steeds zo’n voorgevoel dat Zweden iets raars gaat doen zaterdag.
Als er iemand anders mee heen loopt is het Klara denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar twee honden (Cornelia en Anders) vechten om een been, loopt de ander (Medina) er mee heen.
Denk dat Liamoo het derde been is, maar ik zou er niet rouwig om zijn. Feestjequote:Op woensdag 9 maart 2022 09:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Waar twee honden (Cornelia en Anders) vechten om een been, loopt de ander (Medina) er mee heen.
Serieus? Ik vind dit echt zo'n liedje wat door het UK ingezonden wordt en dan laatste wordtquote:Op woensdag 9 maart 2022 09:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In dit deelnemersveld zou Anders waarschijnlijk gewoon linkerrijtje scoren. Bij het ESF kijken en jureren ook genoeg oudere mensen![]()
Maar met de stemmethode die Zweden gebruikt zou het me zeer verbazen als Cornelia bewust weggestemd wordt.
Maak me nu niet chagerijnig Vult.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als er iemand anders mee heen loopt is het Klara denk ik
Dat zie ik ook echt niet voor mij, ook niet in dit zwakkere jaar. Ouderen in andere landen weten het verhaal rond hem niet, die votes voor hem zijn echt puur emotioneel. Als Andre van Duin hier zou meedoen met ons NSF zou die ook hoog eindigen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind dit echt zo'n liedje wat door het UK ingezonden wordt en dan laatste wordtIk zie het opzich wel de finale halen (maar ook NQ'en) maar linkerrijtje... neh.
Excuus, ik vind het wel een leuk nummerquote:
Mocht de jury het matig vinden in dit veld in Zweden al, gaat het het op het ESF waarschijnlijk ook niet veel doen (dat veld is dan wl weer ietsje sterker dan Melfest van dit jaarquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zie ik ook echt niet voor mij, ook niet in dit zwakkere jaar. Ouderen in andere landen weten het verhaal rond hem niet, die votes voor hem zijn echt puur emotioneel. Als Andre van Duin hier zou meedoen met ons NSF zou die ook hoog eindigen.
Zoals jij volgens mij ook al zei en ik ook al eens heb gemeld, als de UK dit in zou zenden zou het 24e worden in de finalequote:Op woensdag 9 maart 2022 10:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Mocht de jury het matig vinden in dit veld in Zweden al, gaat het het op het ESF waarschijnlijk ook niet veel doen (dat veld is dan wl weer ietsje sterker dan Melfest van dit jaar). Dat kunnen we dan vast zien. Mocht het echt linkerrijtje worden, dan vrees ik wel dat het komt door "ja het is Zweden, Zweden is altijd goed". Maar nee, ik denk dat echt niet.
Ik denk dat ik het niet eens een verdiende kwalificatie zou vinden
Zlfs in dit matige jaarquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zoals jij volgens mij ook al zei en ik ook al eens heb gemeld, als de UK dit in zou zenden zou het 24e worden in de finale
Eerst de zevende nog evenquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:18 schreef Jason22 het volgende:
Ik verwacht een landslide van Cornelia. De Zweden zouden wel gek zijn om hun 8ste zege zomaar uit hun handen te laten glippen.
Cee, doe niet, je weet dat ik niet van horror(scenario's) hou.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfs Tusse toonde al aan dat er nog steeds een publiek is voor ‘echte’ Songfestivalliedjes. En daar voldoet dit moeiteloos aan. Gecombineerd met die mooie achtergrond gaat dat zeker wel indruk maken op het publiek dat iets anders wil dan de vele ‘moeilijke’ liedjes die verder meedoen.quote:Op woensdag 9 maart 2022 09:59 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind dit echt zo'n liedje wat door het UK ingezonden wordt en dan laatste wordtIk zie het opzich wel de finale halen (maar ook NQ'en) maar linkerrijtje... neh.
Ik vind deze staging ook heel amateuristisch en on-Zweeds overkomen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2022 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zelfs Tusse toonde al aan dat er nog steeds een publiek is voor ‘echte’ Songfestivalliedjes. En daar voldoet dit moeiteloos aan. Gecombineerd met die mooie achtergrond gaat dat zeker wel indruk maken op het publiek dat iets anders wil dan de vele ‘moeilijke’ liedjes die verder meedoen.
En ja, dat zou in het geval van UK niet lukken inderdaad. De BBC zou dit stagen in het donker, Anders een raar petje op laten zetten en op de achtergrond een vaag half-Brits/half-Nigeriaans bandje ongenspireerd laten playback-spelen. Dan is natuurlijk de hele magie weg en blijft het flutnummer over.
Jaquote:
Haar stem lijkt op die van Christina Perri.quote:
Ja ineens viel het kwartje ofzo bij me... ik zet dit eigenlijk ook wel op 1quote:
Ik zie het hier vaker genoemd worden, maar wat is zijn verhaal?quote:Op woensdag 9 maart 2022 10:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zie ik ook echt niet voor mij, ook niet in dit zwakkere jaar. Ouderen in andere landen weten het verhaal rond hem niet, die votes voor hem zijn echt puur emotioneel. Als Andre van Duin hier zou meedoen met ons NSF zou die ook hoog eindigen.
Geef haar maar vast de trofee! We kunnen de winnaar in Turijn alvast met potlood opschrijven als ze gekozen wordt. Wat een fantastisch nummer is dit toch.quote:
Oftewel, het gaat dus goed komen zaterdag.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:13 schreef Funhouse het volgende:
Wat dagelijkse Spotify streams in Zweden betreft is Cornelia Medina al voorbij en komt ze steeds dichterbij Anders (Klara staat nog altijd op #1). Het lijkt er dus op dat ze steeds meer momentum krijgt in Zweden.
Naar de winst, dit kan niet meer mis, ditquote:Op donderdag 10 maart 2022 17:24 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Oftewel, het gaat dus goed komen zaterdag.
Niet eens je haar blonderen zoals Peter Van de Veire als Belgi top 5 haalt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Naar de winst, dit kan niet meer mis, dit![]()
En mocht het toch nog misgaan, dan neem ik een maand lang ”@:strani is geweldig” als onderschrift.
Gaat dit onderschrift alleen in als Cornelia ESF verliest, of ook als ze Melfest verliest?quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En mocht het toch nog misgaan, dan neem ik een maand lang ”@:strani is geweldig” als onderschrift.
Ik weet niet of dat op een forum veel toevoegt eigenlijkquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Niet eens je haar blonderen zoals Peter Van de Veire als Belgi top 5 haalt.
Dit is alleen voor zaterdag h. Op het ESF is de kans denk ik 15% ofzo.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gaat dit onderschrift alleen in als Cornelia ESF verliest, of ook als ze Melfest verliest?
Erg zware straf, laten we nog maar extra hopen dat ze wint.quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze in Zweden goed dichtgetimmerd, door de internationale jury. Die gaan natuurlijk voor Cornelia Jakobs, dat kan niet anders. En ruim ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:27 schreef Em31 het volgende:
Toch vertrouw ik het niet helemaal hoor. Andr van Duin zou hier ook kunnen winnen.
Ja, maar wat als de jongeren dan vooral voor Klara ofzo gaan, de ouderen voor Anders en het niet genoeg isquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze in Zweden goed dichtgetimmerd, door de internationale jury. Die gaan natuurlijk voor Cornelia Jakobs, dat kan niet anders. En ruim ook.
En als het goedgaat, dan moet de rest die ondertitel gebruiken?quote:Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het s dat ik inmiddels aardig doorheb hoe jij affectie toont...quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Erg zware straf, laten we nog maar extra hopen dat ze wint.
Ok Strani.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Het s dat ik inmiddels aardig doorheb hoe jij affectie toont...
Geen onaardig idee, al stel ik voor dat jij die rest overtuigt.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
En als het goedgaat, dan moet de rest die ondertitel gebruiken?
Mwa het zou me eigenlijk verbzen als men dat niet al gewoon vrijwillig doet.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen onaardig idee, al stel ik voor dat jij die rest overtuigt.
Verrek joh, die Klara is 21. Ze ziet eruit als 35. Maar het nummer vind ik wel wat oubollig en schlagerig hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 18:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, maar wat als de jongeren dan vooral voor Klara ofzo gaan, de ouderen voor Anders en het niet genoeg is![]()
Nee ik kan het me bijna niet voorstellen, maar toch geloof ik het pas als ik het zie.
De tijd dat Shirley nog om de prijzen meedeedquote:Op donderdag 10 maart 2022 18:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Jag lskar dig ocks (om on-topic te blijven h)
Lundvik blijft ook hier echt een enorme gladjakkerquote:
Ik wil graag dat ze wint, maar stel de jury gaat ineens onverwacht voor iemand anders, de meltdown zou toch fantastisch zijn hequote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb toch wel een beetje stress voor die uitzending van morgenavond. Ik vertrouw het nog niet helemaal
Bulletproof revisitedquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik wil graag dat ze wint, maar stel de jury gaat ineens onverwacht voor iemand anders, de meltdown zou toch fantastisch zijn he![]()
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendarquote:Op vrijdag 11 maart 2022 14:56 schreef GeorgeM het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar hoe laat begint het?
Ik heb eerst nog een etentje
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:47 schreef Funhouse het volgende:
Er gaat daar in Zweden toch echt iets goed fout hoor
[ twitter ]
Met 25 punten verschil is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 22:47 schreef Funhouse het volgende:
Er gaat daar in Zweden toch echt iets goed fout hoor
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:00 schreef TheArt het volgende:
Ondanks dat ik gewoon Cornelia als winnaar wil zien, hoop ik intussen ook dat Zweden eens gigantisch op de bek gaat en dat gaat het wel gewoon met Anders als winnaar.
Ja, stiekem lijkt een dergelijke shitstorm me wel even leuk om mee te maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:00 schreef TheArt het volgende:
Ondanks dat ik gewoon Cornelia als winnaar wil zien, hoop ik intussen ook dat Zweden eens gigantisch op de bek gaat en dat gaat het wel gewoon met Anders als winnaar.
DIT.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:00 schreef TheArt het volgende:
Ging jij met mij uit eten?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kan toch kijken, het etentje gaat niet door
Maar zij zien ook de odds en willen ze dan een favoriet in Zweden zo onderaan zetten?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:57 schreef molloot200 het volgende:
Cornald volgt vast ook wel wat achter de schermen en weet vast wel dat ie Anders (bijna) onderaan moet ranken als hij wil dat Cornelia wintIk zie Carolien Borgers er ook niet zo snel voor gaan. Bart Arens, die HoD, en meneer Eurostory vind ik wat moeilijker in te schatten qua Nederlandse jury.
De ESF-jury's hebben ook vaak genoeg op iemand gestemd die totaal niet hoog stonden in de odds en odd-favorieten wat links laten liggen. Denk maar aan Oostenrijk 2018 of Noord-Macedoni 2019, die kwamen echt bijna uit het niets. Ik denk dat de odds niet zo meespelen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar zij zien ook de odds en willen ze dan een favoriet in Zweden zo onderaan zetten?denk wel dat dat een beetje mee kan spelen. Helemaal als Cornald wel weet dat Anders daar populair is en hij ze dat heeft verteld.
Ja maar vind dat wel anders dan een nationale finale, maar goed we hebben daar ook wel gekkere dingen bij zien gebeuren dus wel wel loslopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 16:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De ESF-jury's hebben ook vaak genoeg op iemand gestemd die totaal niet hoog stonden in de odds en odd-favorieten wat links laten liggen. Denk maar aan Oostenrijk 2018 of Noord-Macedoni 2019, die kwamen echt bijna uit het niets. Ik denk dat de odds niet zo meespelen.
Het is niet dat Cornelia's nummer nou zo schokkend modern is. De Nederlandse jury gaat sowieso voor haar. En die Anders is wel populair, maar volgens mij hebben de Zweden de laatste weken Cornelia ook wel ontdekt hoor. Ze gaat gestaag omhoog in de streams.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:49 schreef Momo het volgende:
Ik weet het nog niet hoor, een paar juryleden die wat ouderwets zijn qua muzieksmaak en juist wel voor een Anders gaan, en het gat gaat niet meer dicht...
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 15:48 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ging jij met mij uit eten?![]()
Mijn etentje gaat ook niet door, dus ik kan ook kieken
Iets minder hyped over dan toen, als ik het nu weer terug zie. Maarde concurrentie was toch gewoon minder?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:07 schreef Momo het volgende:
Hopelijk verliest er niet weer een act als deze
Maar toen snapte ik de winnaar nog en was dat ook gewoon nog kwaliteit (The Mamas), dat geldt in dit geval niet echt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:07 schreef Momo het volgende:
Hopelijk verliest er niet weer een act als deze
Ja, maar natuurlijk is iedereen vrij om iets wel of niet mooi te vinden he.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iets minder hyped over dan toen, als ik het nu weer terug zie. Maarde concurrentie was toch gewoon minder?Achja.
Ik heb begrepen dat we vanavond voor Cornelia zijn?
Als Cornelia bij de televoting inderdaad Top 2 eindigt (en ik verwacht zelf ook wel Top 3 eigenlijk), wordt het misschien wel een mnsterscre.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Poll op de Zweedse telegraaf.nl/AD.nl
Er is hoop…quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Poll op de Zweedse telegraaf.nl/AD.nl
Alsof je een Gelredome vult met mensen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:04 schreef Fred_B het volgende:
We gaan naar de Friends (van Listen To Your Heartbeat) Arena in Stockholm
Voor mij hetzelfde. Maar dankzij dit topic weet ik waar ik wel of niet moet opletten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 19:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Klaar voorNog helemaal niets gezien of gehoord van MF dit jaar. Ik laat mij verrassen.
Ja, nu hebben wij ook wel NSF-finales gehad in Ahoy hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:05 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alsof je een Gelredome vult met mensen.
(Te lang geleden)quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, nu hebben wij ook wel NSF-finales gehad in Ahoy hoor
Als ik bergen typ op de iPhone wordt dat al jaren Bergendahl in de suggesties. Geen idee of dat een goed teken isquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:06 schreef ijs_beer het volgende:
Lundvik, Bergendahl Tot zover het meubilair.
Weten we ook weer wat jij regelmatig googlet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ik bergen typ op de iPhone wordt dat al jaren Bergendahl in de suggesties. Geen idee of dat een goed teken is
Langs Bergendahl klinkt hoorngeschal.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik spreek Bergendahl steeds op de Nederlandse manier uit. Maar het is dus bij-endaal
Ja, de Mont Blanc en de Matterhorn enzo.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Weten we ook weer wat jij regelmatig googlet.
Ah. Niet de Bergen van St. Anna?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, de Mont Blanc en de Matterhorn enzo.
Geen shotjes vandaag?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:12 schreef NailQueen het volgende:
De warme chocolademelk staat weer klaar
Correctie, doordat ik er op ben gaan letten, merk ik dat ze toch wel veel ondersteuning heeft.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:15 schreef Sableheart het volgende:
Vrolijk genoeg dat de productie niet storend is.
Haar Demoon?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:16 schreef Arth_NL het volgende:
Leuke beat maar verder doet het me weinig. Snap de rol van die danseres ook niet helemaal?
We worden oud. Heel oud.quote:
16. Mag dacht ik dus.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Is deze niet te jong voor het songfestival?
Is vanaf 16 jaar, Zena uit Belarus was toen ook net 16 jaar in 2019.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Da’s wel de bedoeling!quote:
Ah logisch.quote:
16 kan net en over 4 maanden is hij ook alweer 17quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
Gaat goed met geel samenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen?
-Dan doe je die paarse bodywarmer.
Toch zou het ESF in de line-up best wat van dit soort ongedwongen vrolijkheid kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:19 schreef Sableheart het volgende:
Het is in het Zweeds, da's positief.
Het nadeel is alleen dat het typisch Zweeds is.
Dit zou wel doorgaanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch zou het ESF in de line-up best wat van dit soort ongedwongen vrolijkheid kunnen gebruiken.
Al is dit liedje dan wel zo licht dat het vooral anderen er beter uit laat springen.
ongedwongen vrolijkheid zou enorm welkom zijn, ja. Dit is alleen zo duidelijk geproduceerd dat je het ongedwongen wel weg kan laten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch zou het ESF in de line-up best wat van dit soort ongedwongen vrolijkheid kunnen gebruiken.
Al is dit liedje dan wel zo licht dat het vooral anderen er beter uit laat springen.
ja toch. Knap zat dit voor een 16-jarige.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vind ik ook. Het is vrij gladgestreken, maar het zingt makkelijk mee
Ja, dat lijkt logisch voor ons, maar blijkbaar komen die liedjes toch bijna nergens bovendrijven.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:22 schreef Momo het volgende:
Trouwens nu met alle ellende in de wereld verwacht ik geen verdrietige song als winnaar op het ESF. Mensen willen iets luchtigs.
Niet mee eens. Je ziet nu een hele grote shift in mainstream muziek waarbij verdrietige tijden juist verdrietige muziek met zich meebrengenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:22 schreef Momo het volgende:
Trouwens nu met alle ellende in de wereld verwacht ik geen verdrietige song als winnaar op het ESF. Mensen willen iets luchtigs.
Ik spreek voor mezelf, maar ik merk dat ik nu geen zin heb meestal in sad songs, maar liever iets vrolijk op zet.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:24 schreef Nexum het volgende:
[..]
Niet mee eens. Je ziet nu een hele grote shift in mainstream muziek waarbij verdrietige tijden juist verdrietige muziek met zich meebrengen
Dit liedje doet elk jaar mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:27 schreef Sableheart het volgende:
Dit heb ik toch al eens eerder gehoord?
Ze deed eerder mee op het ESFquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:28 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ken haar niet zo goed, maar ik vind dit niet sterk gezongen. Beetje buiten adem ofzo.
FC TWENTE ENSCHEDE ENSCHEEDEEHEEEHEEEquote:
HASH COKE EN PILLLLEEEENNNquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
FC TWENTE ENSCHEDE ENSCHEEDEEHEEEHEEE
Sanne Nielsen weer terugbrengen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Do volgend jaar Anna maar efkes wisselen.
Lekker tussen de gezinnen bij deze show.quote:
Ja, zeker! Dat kan een optreden tot een hoger niveau tillen. Sigur Rs had ook altijd mooie visuals bij hun optredens.quote:
Bij twente wel in het stadionquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:30 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Lekker tussen de gezinnen bij deze show.
Zit ze bij Vattenfall?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:30 schreef usagi414 het volgende:
De energie van Anna was mooi, het nummer iets minder
Verrek.quote:
Oh zekerquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zeker! Dat kan een optreden tot een hoger niveau tillen. Sigur Rs had ook altijd mooie visuals bij hun optredens.
Ik denk het wel. Al zou John dit ongetwijfeld Engels hebben gedaan op het ESF.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
Wat was de laatste Zweedstalige inzending? Die van Finland in 2012?
Ja, sowieso enige Zweedstalige lied op ESF sinds 1998.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
Wat was de laatste Zweedstalige inzending? Die van Finland in 2012?
Nee, dit is gewoon een zijquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik was even afgeleid. Is dit een drag optreden?
(daar heb ik eigenlijk wel zin in)
Dat dan Spanje ineens toch zou winnenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:22 schreef Momo het volgende:
Nee joh.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat dan Spanje ineens toch zou winnen
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat dan Spanje ineens toch zou winnen
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik was even afgeleid. Is dit een drag optreden?
(daar heb ik eigenlijk wel zin in)
quote:In a 2021 interview with Aftonbladet, Sekelius came out as transgender and revealed that she would change her name to Tone.[2]
Sekelius is currently competing in Melodifestivalen 2022 with the song ”My Way”.[3] She is the first openly transgender performer in the contest.[4][5]
Het had wat meer over the top gemoeten inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
Qua instrumentatie had wel wat meer aangezet mogen worden, om er een echte stamper van te maken. Nu was het allemaal net niet eigenlijk.
Voor mij werd er genoeg gestamptquote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
Qua instrumentatie had wel wat meer aangezet mogen worden, om er een echte stamper van te maken. Nu was het allemaal net niet eigenlijk.
Vond de beat wat lafjes en die violen ook gedempt. Wel heel erg Zweeds zo dat wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:40 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Voor mij werd er genoeg gestamptGoede om mee te blren verder, dus ik had er voldoende aan
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Erik ten Hag na een heel zakje Fishermen’s Friends?
Zou wel typisch in de lineup van dit jaar passen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Zo slecht is het niet, maar erg 13 in een dozijn.
Hij is heel populair, heeft een eigen Real Life soap, meerdere programma'squote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Hoezo is Anders de favoriet? Ik heb al vier liedjes gehoord die ik leuker vond.
Flashbacks.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 20:46 schreef NailQueen het volgende:
Bigger Than The Universe lijkt mij ook lekker om te zingen
Vond ik geen slecht nummer hoor. Verdiende voor mij geen laatste plekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |