abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 7 maart 2022 @ 10:30:42 #1
375570 crew  Cyan9
pi_203980362

Er is iets in Zweden wat elk jaar best wel leeft onder de bevolking. Maar niet alleen daar, nee nee, het leeft zelfs buiten het land. Je zou kunnen zeggen dat er fans zijn in heel Europa, of zelfs wereldwijd. En elk jaar opnieuw wordt er reikhalzend uitgekeken naar een lijst, een lijst met namen, een lijst waar de gelukkigen opstaan die dit jaar de kans krijgen om mee te doen aan een groot muzikaal evenement. Een evenement die elk jaar weer grootser is (of probeert te zijn) dan de vorige. Laten we er niet meer omheen draaien, het gaat natuurlijk over het Melodifestivalen. Iedereen wil hier aan meedoen, en de genen die zeggen niet te willen staat glashard te liegen. Hier winnen is het einddoel, dan weet je dat je het gemaakt hebt. Oh ja, en je mag dan meedoen aan het Eurovisie Songfestival, leuke bijkomstigheid. :+

Maar zonder gekheid, Melodifestivalen is een hele goede nationale voorronde, het is niet voor niks in eigen land enorm populair, en wordt dus ook massaal gevolgd door Eurovisie fans in het buitenland. Bij het Melodifestivalen denk je eigenlijk standaard meteen aan kwaliteit, en door de sterke opzet gebeurt het maar zelden dat er een nummer wint dat op het songfestival zelf geen enkele kans maakt. Of altijd het beste nummer wint is een tweede, maar dat geldt voor elk land en elke nationale voorronde.

Er is echter ook kritiek, en dat neemt de laatste jaren best wel toe. Het speelt al langer dat er altijd slechts maar enkele nummers lijken te zijn die meedoen voor de winst (de rest is "opvul materiaal"), maar vooral de opmerkingen over dat er wel heel veel plastic-fantastic over geproduceerde nummers meedoen nemen erg toe. De Eurovisie fans lijken een beetje klaar te zijn met telkens hetzelfde geluid en concept, en dat is ook terug te zien in de televotingresultaten op het songfestival zelf. Als laatste is er de hoeveelheid terugkerende namen, wat soms echt bizar hoog ligt. Het lijkt er een beetje op dat nieuwe namen weinig kans krijgen om hun geluid te laten horen, en dat is jammer. Zweden staat bekend om een levendige muziekindustrie, het zou fijn zijn om dat ook terug te zien in de nationale voorronde. Aan de andere kant geldt natuurlijk ook dat het een soort van traditie is geworden, het heeft ook zo z'n charme.

Het is inmiddels tijd voor de 62ste editie van het Melodifestivalen, natuurlijk weer georganiseerd door de Zweedse omroep SVT. Het wordt dit jaar gepresenteerd door Oscar Zia, die al vaker op het Melodifestivalen podium heeft gestaan, maar dan als deelnemer. Voor de vorige editie was er het een en ander aangepast vanwege corona, maar er zijn geruchten dat er deze keer weer terug wordt gegrepen naar voorrondes in verschillende steden. Er zijn zoals altijd weer zes shows, vier voorrondes, Andra Chansen (een herkansingsronde die dit jaar een vijfde voorronde wordt genoemd, maar wat ik weiger te accepteren), en de finale. Deze laatste is op 12 maart, in Stockholm. De voorrondes en Andra Chansen zijn gepland in (op volgorde) Malm, Gothenburg, Linkping, Lidkping en het spannende rnskldsvik.

Voor wie het even vergeten is, Melodifestivalen is als volgt opgezet:

* Er zijn vier voorrondes waarin zeven deelnemers het tegen elkaar opnemen. De twee die het beste scoren plaatsen zich rechtstreeks voor de finale, de nummer drie en vier gaan naar de herkansingsronde.
* Na de vier voorrondes is het tijd voor de herkansingsronde, Andra Chansen. De acht acts die deze ronde hebben gehaald worden in twee groepen ingedeeld, en treden opnieuw op. De nummers 1 en 2 van deze groepen komen ook in de finale terecht.
* In de finale staan uiteindelijk 12 artiesten, die zingen om de winst en een plekje op het Eurovisie podium.

En wie doen er dan allemaal mee dit jaar? De SVT is as we speak (26 november voor de latere lezers) begonnen met het bekend maken van de artiesten en de songtitels. Er zijn 14 deelnemers bekend gemaakt, de rest volgt als het goed is op drie december. Hieronder volgt een mooi lijstje van de deelnemers van dit jaar:
(Dit lijstje wordt aangevuld.)

1. Anders Bagge – “Bigger Than The Universe”
2. Cazzi Opeia – “I Can’t Get Enough”
3. Omar Rudberg – “Moving Like That”
4. Klara Hammarstrm – “Run To The Hills”
5. Tribe Friday – “Shut Me Up”
6. John Lundvik – “nglavakt”
7. Cornelia Jakobs – “Hold Me Closer”

8. Niello & Lisa Ajax – “Trot du att jag bryr mig”
9. Faith Kakembo – “Freedom”
10. LIAMOO – “Bluffin”
11. Linda Bengtzing – “Fyrfaldigt hurra!”
12. Samira Manners – “I Want To Be”
13. Danne Strhed – “Hallabaloo”
14. THEOZ – “Som du vill”

15. Shirley Clamp - "Let There Be Angels"
16. Lillasyster - "Till Our Days Are Over"
17. Lisa Miskovsky - "Best To Come"
18. Angelino - "The End"
19. Tone Sekelius - "My Way"
20. Robin Bengtsson - "Innocent Love"
21. Malin Christin - "Synd om dig"

22. Alvaro Estrella - "Suave"
23. Malou Prytz - "Bananas"
24. Tenori - "La Stella"
25. Anna Bergendahl - "Higher Power"
26. MEDINA - "In i dimman"
27. Browsing Collection - "Face In The Crowd"
28. Lancelot - "Lyckligt slut"

Het enige wat je nu nog moet weten is wanner je klaar moet gaan zitten voor dit alles. We beginnen op 5 februari met de eerste voorronde in Malm, en eindigen dus op 12 maart in Stockholm. Voor het beluisteren van de nummers moeten we waarschijnlijk nog wel even geduld hebben, de SVT zet ze meestal pas vlak voor de betreffende voorronde online. Hebben we nog iets om naar uit te kijken.

:s)
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator maandag 7 maart 2022 @ 10:31:12 #2
375570 crew  Cyan9
pi_203980369
Eindelijk een deeltje twee. Dit topic is wel eens harder gegaan.
pi_203980450
Gewoon een prima finale, ik vind dat lied van Theoz ook nog steeds erg leuk _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203981918
twitter
  maandag 7 maart 2022 @ 13:32:06 #5
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203982726

Recap in de volgorde zoals het zaterdag ook zal zijn
pi_203982991
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 13:32 schreef molloot200 het volgende:

Recap in de volgorde zoals het zaterdag ook zal zijn
Het is wel echt bijna knap hoe Zweden vaak hun liedjes op een bekende track kan laten lijken, maar dan net afwijkt he.

Lundvik blijft voor mij "Hoe het Danst" en Medina doet me in alles aan "Bella Ciao" denken _O-

en dankzij een ander forum weet ik ook eindelijk waar ik Klara Hammerstrom op vind lijken: Thunder van Gabri Ponte :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door TheVulture op 07-03-2022 15:32:36 ]
  Moderator maandag 7 maart 2022 @ 16:52:46 #7
375570 crew  Cyan9
pi_203985517
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 13:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het is wel echt bijna knap hoe Zweden vaak hun liedjes op een bekende track kan laten lijken, maar dan net afwijkt he.

Lundvik blijft voor mij "Hoe het Danst" en Medina doet me in alles aan "Bella Ciao" denken _O-

en dankzij een ander forum weet ik ook eindelijk waar ik Klara Hammerstrom op vind lijken: Thunder van Gabri Ponte :Y
Vergeet Liamooo niet (of hoe je z'n naam ook precies schrijft), zijn nummer lijkt ook heel erg op een ander nummer. Ik ben er alleen nog steeds niet achter welke.
pi_203986076
Ik denk met het huidige deelnemersveld dat de ESF-jury’s ook wel heel enthousiast van Liamoo zouden worden. En dan nog 21 punten van de televoters erbij, dan heb je toch de Top 10 te pakken.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_203986088
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 17:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk met het huidige deelnemersveld dat de ESF-jury’s ook wel heel enthousiast van Liamoo zouden worden. En dan nog 21 punten van de televoters erbij, dan heb je toch de Top 10 te pakken.
never forget _O-
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_203991860
Er stemt dit jaar weer eens een Nederlandse jury mee
twitter
  maandag 7 maart 2022 @ 23:50:45 #11
478909 molloot200
alles muziek.
pi_203991879
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 23:45 schreef Funhouse het volgende:
Er stemt dit jaar weer eens een Nederlandse jury mee
[ twitter ]
Daar zit bij Melfest Cornald Maas altijd in.

Oh wee als die Anders Bagge hoog zet, ;(
pi_203998140
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 23:50 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Daar zit bij Melfest Cornald Maas altijd in.

Oh wee als die Anders Bagge hoog zet, ;(
Zag volgens mij een tweet van hem langskomen waarin hij ontkende dit keer de punten te geven :)
Er is nog hoop.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_203998167
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 16:09 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Zag volgens mij een tweet van hem langskomen waarin hij ontkende dit keer de punten te geven :)
Er is nog hoop.
Volgens mij zat hij wel in de jury, maar was hij geen puntengever. Voor spokesperson zag ik de naam van Nikkie passeren.

Beide berichten wel met een betrouwbaarheid van Ditjes en Datjesniveau.
  woensdag 9 maart 2022 @ 08:59:21 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204007480

Anders lijkt het goed te doen in een bepaalde leeftijdsgroep
pi_204007553
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 08:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Anders lijkt het goed te doen in een bepaalde leeftijdsgroep
*iets over niet Anders hebben verwacht*
Zou m'n moeder ook wel zo zien reageren, als ze Melfest keek en Facebook had :)
Het ESF-playlist topic
pi_204007611
Heb steeds zo’n voorgevoel dat Zweden iets raars gaat doen zaterdag.
  woensdag 9 maart 2022 @ 09:17:58 #18
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204007633
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:15 schreef Em31 het volgende:
Nou ja Anders kiezen zou niet “raar” zijn of zo, gezien hoe veel ze in dat land van hem lijken te houden.
pi_204007648
Heel eerlijk, het zou voor S10 wel beter uitkomen als Cornelia niet wordt gekozen :@
pi_204007649
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:17 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nou ja Anders kiezen zou niet “raar” zijn of zo, gezien hoe veel ze in dat land van hem lijken te houden.
Nee maar meer dat je eventueel een winnaar kan kiezen of je eerst nog maar af moet wachten of je de finale haalt.
pi_204007694
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:20 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nee maar meer dat je eventueel een winnaar kan kiezen of je eerst nog maar af moet wachten of je de finale haalt.
In dit deelnemersveld zou Anders waarschijnlijk gewoon linkerrijtje scoren. Bij het ESF kijken en jureren ook genoeg oudere mensen :P

Maar met de stemmethode die Zweden gebruikt zou het me zeer verbazen als Cornelia bewust weggestemd wordt.
  woensdag 9 maart 2022 @ 09:32:45 #22
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204007753
twitter
pi_204007772
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:32 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
_O-
  ESF Reporter woensdag 9 maart 2022 @ 09:46:29 #24
87554 Cee
Welluk?
pi_204007862
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Heel eerlijk, het zou voor S10 wel beter uitkomen als Cornelia niet wordt gekozen :@
Is wel zo, maar ik vind zeker dit jaar elk lied dat ik vrijwillig nog zou afluisteren op spotify een welkome toevoeging. :@
  ESF Reporter woensdag 9 maart 2022 @ 09:47:54 #25
87554 Cee
Welluk?
pi_204007877
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:15 schreef Em31 het volgende:
Waar twee honden (Cornelia en Anders) vechten om een been, loopt de ander (Medina) er mee heen.
pi_204007912
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:47 schreef Cee het volgende:

[..]
Waar twee honden (Cornelia en Anders) vechten om een been, loopt de ander (Medina) er mee heen.
Als er iemand anders mee heen loopt is het Klara denk ik
pi_204007916
quote:

[..]
Denk dat Liamoo het derde been is, maar ik zou er niet rouwig om zijn. Feestje *O*
Cazzi Opeia mag ook wel.
Het ESF-playlist topic
  woensdag 9 maart 2022 @ 09:59:39 #28
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204007990
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:26 schreef Fred_B het volgende:

[..]
In dit deelnemersveld zou Anders waarschijnlijk gewoon linkerrijtje scoren. Bij het ESF kijken en jureren ook genoeg oudere mensen :P

Maar met de stemmethode die Zweden gebruikt zou het me zeer verbazen als Cornelia bewust weggestemd wordt.
Serieus? Ik vind dit echt zo'n liedje wat door het UK ingezonden wordt en dan laatste wordt :{ Ik zie het opzich wel de finale halen (maar ook NQ'en) maar linkerrijtje... neh.
  ESF Reporter woensdag 9 maart 2022 @ 10:07:33 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_204008064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Als er iemand anders mee heen loopt is het Klara denk ik
Maak me nu niet chagerijnig Vult. ;(
  woensdag 9 maart 2022 @ 10:08:57 #30
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204008076
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Serieus? Ik vind dit echt zo'n liedje wat door het UK ingezonden wordt en dan laatste wordt :{ Ik zie het opzich wel de finale halen (maar ook NQ'en) maar linkerrijtje... neh.
Dat zie ik ook echt niet voor mij, ook niet in dit zwakkere jaar. Ouderen in andere landen weten het verhaal rond hem niet, die votes voor hem zijn echt puur emotioneel. Als Andre van Duin hier zou meedoen met ons NSF zou die ook hoog eindigen.
pi_204008082
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:07 schreef Cee het volgende:

[..]
Maak me nu niet chagerijnig Vult. ;(
Excuus, ik vind het wel een leuk nummer :@
  woensdag 9 maart 2022 @ 10:12:06 #32
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204008113
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat zie ik ook echt niet voor mij, ook niet in dit zwakkere jaar. Ouderen in andere landen weten het verhaal rond hem niet, die votes voor hem zijn echt puur emotioneel. Als Andre van Duin hier zou meedoen met ons NSF zou die ook hoog eindigen.
Mocht de jury het matig vinden in dit veld in Zweden al, gaat het het op het ESF waarschijnlijk ook niet veel doen (dat veld is dan wl weer ietsje sterker dan Melfest van dit jaar :P ). Dat kunnen we dan vast zien. Mocht het echt linkerrijtje worden, dan vrees ik wel dat het komt door "ja het is Zweden, Zweden is altijd goed". Maar nee, ik denk dat echt niet.

Ik denk dat ik het niet eens een verdiende kwalificatie zou vinden :@
pi_204008133
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:12 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Mocht de jury het matig vinden in dit veld in Zweden al, gaat het het op het ESF waarschijnlijk ook niet veel doen (dat veld is dan wl weer ietsje sterker dan Melfest van dit jaar :P ). Dat kunnen we dan vast zien. Mocht het echt linkerrijtje worden, dan vrees ik wel dat het komt door "ja het is Zweden, Zweden is altijd goed". Maar nee, ik denk dat echt niet.

Ik denk dat ik het niet eens een verdiende kwalificatie zou vinden :@
Zoals jij volgens mij ook al zei en ik ook al eens heb gemeld, als de UK dit in zou zenden zou het 24e worden in de finale
pi_204008155
Als ze dan serieus nog goed weten te scoren kunnen we wel met zekerheid stellen dat ‘het is Zweden, dus ze krijgen altijd punten’ gewoon echt een ding is. :+
  woensdag 9 maart 2022 @ 10:18:54 #35
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204008157
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Zoals jij volgens mij ook al zei en ik ook al eens heb gemeld, als de UK dit in zou zenden zou het 24e worden in de finale
Zlfs in dit matige jaar :Y
pi_204008158
Ik verwacht een landslide van Cornelia. De Zweden zouden wel gek zijn om hun 8ste zege zomaar uit hun handen te laten glippen.
leven zoals het leven is
pi_204008188
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:18 schreef Jason22 het volgende:
Ik verwacht een landslide van Cornelia. De Zweden zouden wel gek zijn om hun 8ste zege zomaar uit hun handen te laten glippen.
Eerst de zevende nog even :P
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 10:40:29 #38
375570 crew  Cyan9
pi_204008395
quote:

[..]
Cee, doe niet, je weet dat ik niet van horror(scenario's) hou.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 10:42:05 #39
375570 crew  Cyan9
pi_204008416
Maar als de lachende derde Cazzi Opeia is, dan vind ik het prima.
pi_204008509
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 09:59 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Zelfs Tusse toonde al aan dat er nog steeds een publiek is voor ‘echte’ Songfestivalliedjes. En daar voldoet dit moeiteloos aan. Gecombineerd met die mooie achtergrond gaat dat zeker wel indruk maken op het publiek dat iets anders wil dan de vele ‘moeilijke’ liedjes die verder meedoen.

En ja, dat zou in het geval van UK niet lukken inderdaad. De BBC zou dit stagen in het donker, Anders een raar petje op laten zetten en op de achtergrond een vaag half-Brits/half-Nigeriaans bandje ongenspireerd laten playback-spelen. Dan is natuurlijk de hele magie weg en blijft het flutnummer over.
  woensdag 9 maart 2022 @ 10:49:21 #41
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204008510
Cazzi Opeia is wel echt een geweldige artiestennaam _O_
  woensdag 9 maart 2022 @ 10:51:51 #42
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204008533
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:49 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Zelfs Tusse toonde al aan dat er nog steeds een publiek is voor ‘echte’ Songfestivalliedjes. En daar voldoet dit moeiteloos aan. Gecombineerd met die mooie achtergrond gaat dat zeker wel indruk maken op het publiek dat iets anders wil dan de vele ‘moeilijke’ liedjes die verder meedoen.

En ja, dat zou in het geval van UK niet lukken inderdaad. De BBC zou dit stagen in het donker, Anders een raar petje op laten zetten en op de achtergrond een vaag half-Brits/half-Nigeriaans bandje ongenspireerd laten playback-spelen. Dan is natuurlijk de hele magie weg en blijft het flutnummer over.
Ik vind deze staging ook heel amateuristisch en on-Zweeds overkomen hoor :@ Het is echt net alsof ze een paar mooie shots uit de eerste beste National Geographic documentaire hebben gepakt "and they called it a day". Nul moeite ingestoken in mijn ogen.

Tusse had in mijn ogen tenminste nog een boodschap waar enigszins op te stemmen viel, en een meer catchy liedje. Dat "a million voices voices" bleef wel echt in je hoofd zitten. Dat heb ik met dit nummer niet.

Maar we gaan het zien, ik ben wel benieuwd wat het zou doen (als het berhaupt wint) en wie er dan gelijk heeft :D
pi_204010650

Dit is 'm toch wel hoor jongens O+
pi_204010677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 14:30 schreef TheVulture het volgende:

Ja O+
Zou bij mij stipt op 1 staan.
Het ESF-playlist topic
pi_204010683
quote:

Haar stem lijkt op die van Christina Perri. O+
pi_204010727
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 14:32 schreef koffieleuk het volgende:

[..]
Ja O+
Zou bij mij stipt op 1 staan.
Ja ineens viel het kwartje ofzo bij me... ik zet dit eigenlijk ook wel op 1 :Y
pi_204010746
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 10:08 schreef Momo het volgende:

[..]
Ik zie het hier vaker genoemd worden, maar wat is zijn verhaal?
pi_204010873
quote:

Geef haar maar vast de trofee! We kunnen de winnaar in Turijn alvast met potlood opschrijven als ze gekozen wordt. Wat een fantastisch nummer is dit toch. O+
leven zoals het leven is
pi_204024972
twitter
pi_204026487
Wat dagelijkse Spotify streams in Zweden betreft is Cornelia Medina al voorbij en komt ze steeds dichterbij Anders (Klara staat nog altijd op #1). Het lijkt er dus op dat ze steeds meer momentum krijgt in Zweden.
pi_204026577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:13 schreef Funhouse het volgende:
Wat dagelijkse Spotify streams in Zweden betreft is Cornelia Medina al voorbij en komt ze steeds dichterbij Anders (Klara staat nog altijd op #1). Het lijkt er dus op dat ze steeds meer momentum krijgt in Zweden.
Oftewel, het gaat dus goed komen zaterdag. O+
leven zoals het leven is
pi_204026797
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:24 schreef Jason22 het volgende:

[..]
Oftewel, het gaat dus goed komen zaterdag. O+
Naar de winst, dit kan niet meer mis, dit :Y

En mocht het toch nog misgaan, dan neem ik een maand lang @Strani is geweldig” als onderschrift.
  donderdag 10 maart 2022 @ 18:06:57 #53
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204026941
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 17:53 schreef Fred_B het volgende:

[..]

En mocht het toch nog misgaan, dan neem ik een maand lang ”@:strani is geweldig” als onderschrift.
Niet eens je haar blonderen zoals Peter Van de Veire als Belgi top 5 haalt.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_204027028
quote:

[..]

En mocht het toch nog misgaan, dan neem ik een maand lang ”@:strani is geweldig” als onderschrift.
Gaat dit onderschrift alleen in als Cornelia ESF verliest, of ook als ze Melfest verliest?
pi_204027056
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:06 schreef usagi414 het volgende:

[..]
Niet eens je haar blonderen zoals Peter Van de Veire als Belgi top 5 haalt.
Ik weet niet of dat op een forum veel toevoegt eigenlijk :P

quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:16 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Gaat dit onderschrift alleen in als Cornelia ESF verliest, of ook als ze Melfest verliest?
Dit is alleen voor zaterdag h. Op het ESF is de kans denk ik 15% ofzo.
pi_204027079
quote:

[..]

Erg zware straf, laten we nog maar extra hopen dat ze wint.
pi_204027135
Toch vertrouw ik het niet helemaal hoor. Andr van Duin zou hier ook kunnen winnen.
pi_204027171
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:27 schreef Em31 het volgende:
Toch vertrouw ik het niet helemaal hoor. Andr van Duin zou hier ook kunnen winnen.
Maar dat hebben ze in Zweden goed dichtgetimmerd, door de internationale jury. Die gaan natuurlijk voor Cornelia Jakobs, dat kan niet anders. En ruim ook.
pi_204027203
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:31 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maar dat hebben ze in Zweden goed dichtgetimmerd, door de internationale jury. Die gaan natuurlijk voor Cornelia Jakobs, dat kan niet anders. En ruim ook.
Ja, maar wat als de jongeren dan vooral voor Klara ofzo gaan, de ouderen voor Anders en het niet genoeg is :o

Nee ik kan het me bijna niet voorstellen, maar toch geloof ik het pas als ik het zie. :D
  donderdag 10 maart 2022 @ 18:34:30 #60
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204027210
quote:

[..]

En als het goedgaat, dan moet de rest die ondertitel gebruiken?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  donderdag 10 maart 2022 @ 18:35:16 #61
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204027218
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:22 schreef Em31 het volgende:

[..]
Erg zware straf, laten we nog maar extra hopen dat ze wint.
Het s dat ik inmiddels aardig doorheb hoe jij affectie toont...
pi_204027235
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:35 schreef Strani het volgende:

[..]
Het s dat ik inmiddels aardig doorheb hoe jij affectie toont...
Ok Strani.
  donderdag 10 maart 2022 @ 18:40:30 #63
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204027279
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:36 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ok Strani.
Jag lskar dig ocks (om on-topic te blijven h)
pi_204027293
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:34 schreef Strani het volgende:

[..]
En als het goedgaat, dan moet de rest die ondertitel gebruiken?
Geen onaardig idee, al stel ik voor dat jij die rest overtuigt.
  donderdag 10 maart 2022 @ 18:43:02 #65
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_204027312
quote:
6s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Geen onaardig idee, al stel ik voor dat jij die rest overtuigt.
Mwa het zou me eigenlijk verbzen als men dat niet al gewoon vrijwillig doet.
pi_204027322
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:34 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja, maar wat als de jongeren dan vooral voor Klara ofzo gaan, de ouderen voor Anders en het niet genoeg is :o

Nee ik kan het me bijna niet voorstellen, maar toch geloof ik het pas als ik het zie. :D
Verrek joh, die Klara is 21. Ze ziet eruit als 35. Maar het nummer vind ik wel wat oubollig en schlagerig hoor.
pi_204027338
quote:
10s.gif Op donderdag 10 maart 2022 18:40 schreef Strani het volgende:

[..]
Jag lskar dig ocks (om on-topic te blijven h)
De tijd dat Shirley nog om de prijzen meedeed

donderdag 10 maart 2022 @ 20:04:43 #68
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204029898
quote:
Klara en Robin hebben smaak w/
pi_204036733
twitter

Ze is Anders voorbij *O*
pi_204037718
quote:
Lundvik blijft ook hier echt een enorme gladjakker _O-

En Robin Bengtsson die zegt dat sadboi-liedjes zoals Zwitserland nooit winnen, dat moet ie misschien even bij Lundvik checken _O-

[ Bericht 5% gewijzigd door TheVulture op 11-03-2022 14:04:09 ]
  vrijdag 11 maart 2022 @ 14:37:46 #72
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204038157
Ik heb toch wel een beetje stress voor die uitzending van morgenavond. Ik vertrouw het nog niet helemaal _O-
pi_204038195
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb toch wel een beetje stress voor die uitzending van morgenavond. Ik vertrouw het nog niet helemaal _O-
Ik wil graag dat ze wint, maar stel de jury gaat ineens onverwacht voor iemand anders, de meltdown zou toch fantastisch zijn he :@ :D
  vrijdag 11 maart 2022 @ 14:44:00 #74
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204038212
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:42 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik wil graag dat ze wint, maar stel de jury gaat ineens onverwacht voor iemand anders, de meltdown zou toch fantastisch zijn he :@ :D
Bulletproof revisited
pi_204038379
Misschien heb ik het gemist hoor, maar hoe laat begint het?
Ik heb eerst nog een etentje :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 11 maart 2022 @ 14:57:19 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204038389
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 14:56 schreef GeorgeM het volgende:
Misschien heb ik het gemist hoor, maar hoe laat begint het?
Ik heb eerst nog een etentje :(
https://eurovisionworld.com/eurovision/calendar
pi_204038456
twitter
pi_204042241
Ik kan toch kijken, het etentje gaat niet door *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204043980
Er gaat daar in Zweden toch echt iets goed fout hoor

twitter
  vrijdag 11 maart 2022 @ 22:50:06 #80
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204044009
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 22:47 schreef Funhouse het volgende:

[ twitter ]
pi_204044027
Het moet echt van de jury gaan komen :D
pi_204044117
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 22:47 schreef Funhouse het volgende:

[ twitter ]
Met 25 punten verschil is er niets aan de hand. :)
pi_204044119
twitter
pi_204044120
Ondanks dat ik gewoon Cornelia als winnaar wil zien, hoop ik intussen ook dat Zweden eens gigantisch op de bek gaat en dat gaat het wel gewoon met Anders als winnaar.
pi_204044173
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 23:00 schreef TheArt het volgende:
Ondanks dat ik gewoon Cornelia als winnaar wil zien, hoop ik intussen ook dat Zweden eens gigantisch op de bek gaat en dat gaat het wel gewoon met Anders als winnaar.
_O-

En met Cornelia is de kans groot dat ze gaan winnen, worden ze ng arroganter. Pfff :7
  ESF Reporter vrijdag 11 maart 2022 @ 23:13:31 #86
87554 Cee
Welluk?
pi_204044226
quote:
Ja, stiekem lijkt een dergelijke shitstorm me wel even leuk om mee te maken. :@ Ook al moet ik daarvoor een potentile persoonlijke top 5 opgeven.
pi_204044252
Leuk dat we als eerste moeten stemmen als laatste host. Dat is straks toch ook zo bij het ESF? :P
leven zoals het leven is
pi_204044260
Als die Anders Bagge wint dan breekt m'n klomp echt...
pi_204044264

[ Bericht 100% gewijzigd door Thrts op 11-03-2022 23:18:59 ]
pi_204044322
quote:
DIT.
George Michael
  zaterdag 12 maart 2022 @ 00:03:00 #91
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204044704
Maar in dat geval wil ik dat ze ook gewoon echt voor de volle 100% op hun bek gaan en niet eens kwalificeren voor de finale.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 14:12:37 #92
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204049436
Op de Spotify streams blijft het vandaag:

1. Klara Hammarstrm
2. Cornelia Jakobs
3. Anders Bagge
4. Medina
6. Cazzi Opeia
7. Theoz
8. Tone Sekelius
9. Liamoo
11. Robin Bengtsson
14. John Lundvik
18. Anna Bergendahl
19. Faith Kakembo

Weinig verschuivingen.
pi_204050171
Ik kan het echt niet hendelen als Cornelia niet wint. Het is voor mij echt 1 van de beste (potintiele) ESF inzendingen die ik in tijden gehoord heb -O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_204050451
Onze 12 aan Cornelia wordt gegeven door de volgende mensen:

twitter
pi_204050490
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kan toch kijken, het etentje gaat niet door *O*
Ging jij met mij uit eten? :D

Mijn etentje gaat ook niet door, dus ik kan ook kieken *O*
  zaterdag 12 maart 2022 @ 15:49:49 #96
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204050497
Ik weet het nog niet hoor, een paar juryleden die wat ouderwets zijn qua muzieksmaak en juist wel voor een Anders gaan, en het gat gaat niet meer dicht...
  zaterdag 12 maart 2022 @ 15:57:18 #97
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204050582
Cornald volgt vast ook wel wat achter de schermen en weet vast wel dat ie Anders (bijna) onderaan moet ranken als hij wil dat Cornelia wint :P Ik zie Carolien Borgers er ook niet zo snel voor gaan. Bart Arens, die HoD, en meneer Eurostory vind ik wat moeilijker in te schatten qua Nederlandse jury.
pi_204050642
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 15:57 schreef molloot200 het volgende:
Cornald volgt vast ook wel wat achter de schermen en weet vast wel dat ie Anders (bijna) onderaan moet ranken als hij wil dat Cornelia wint :P Ik zie Carolien Borgers er ook niet zo snel voor gaan. Bart Arens, die HoD, en meneer Eurostory vind ik wat moeilijker in te schatten qua Nederlandse jury.
Maar zij zien ook de odds en willen ze dan een favoriet in Zweden zo onderaan zetten? :@ denk wel dat dat een beetje mee kan spelen. Helemaal als Cornald wel weet dat Anders daar populair is en hij ze dat heeft verteld. :P
pi_204050658
Of gewoon Cornelia onderaan om concurrentie voor S10 uit te schakelen natuurlijk.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 16:05:30 #100
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204050679
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 16:02 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maar zij zien ook de odds en willen ze dan een favoriet in Zweden zo onderaan zetten? :@ denk wel dat dat een beetje mee kan spelen. Helemaal als Cornald wel weet dat Anders daar populair is en hij ze dat heeft verteld. :P
De ESF-jury's hebben ook vaak genoeg op iemand gestemd die totaal niet hoog stonden in de odds en odd-favorieten wat links laten liggen. Denk maar aan Oostenrijk 2018 of Noord-Macedoni 2019, die kwamen echt bijna uit het niets. Ik denk dat de odds niet zo meespelen.
pi_204050693
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 16:05 schreef molloot200 het volgende:

[..]
De ESF-jury's hebben ook vaak genoeg op iemand gestemd die totaal niet hoog stonden in de odds en odd-favorieten wat links laten liggen. Denk maar aan Oostenrijk 2018 of Noord-Macedoni 2019, die kwamen echt bijna uit het niets. Ik denk dat de odds niet zo meespelen.
Ja maar vind dat wel anders dan een nationale finale, maar goed we hebben daar ook wel gekkere dingen bij zien gebeuren dus wel wel loslopen.
pi_204050710
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 15:49 schreef Momo het volgende:
Ik weet het nog niet hoor, een paar juryleden die wat ouderwets zijn qua muzieksmaak en juist wel voor een Anders gaan, en het gat gaat niet meer dicht...
Het is niet dat Cornelia's nummer nou zo schokkend modern is. De Nederlandse jury gaat sowieso voor haar. En die Anders is wel populair, maar volgens mij hebben de Zweden de laatste weken Cornelia ook wel ontdekt hoor. Ze gaat gestaag omhoog in de streams.
pi_204051058
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 15:48 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Ging jij met mij uit eten? :D

Mijn etentje gaat ook niet door, dus ik kan ook kieken *O*
_O-
Gezelli *O*
George Michael
pi_204052034
Kan helaas niet kijken, maar in gedachten ben ik in onze Cornelia Jakobs prayer circle _O_ O+
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 12 maart 2022 @ 19:07:52 #105
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204052652

Hopelijk verliest er niet weer een act als deze
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 19:23:46 #106
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204052895
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 19:07 schreef Momo het volgende:

Iets minder hyped over dan toen, als ik het nu weer terug zie. Maarde concurrentie was toch gewoon minder? :') Achja.

Ik heb begrepen dat we vanavond voor Cornelia zijn?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 12 maart 2022 @ 19:27:37 #107
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204052947
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 19:07 schreef Momo het volgende:

Maar toen snapte ik de winnaar nog en was dat ook gewoon nog kwaliteit (The Mamas), dat geldt in dit geval niet echt.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 19:36:12 #108
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053060
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 19:23 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Iets minder hyped over dan toen, als ik het nu weer terug zie. Maarde concurrentie was toch gewoon minder? :') Achja.

Ik heb begrepen dat we vanavond voor Cornelia zijn?
Ja, maar natuurlijk is iedereen vrij om iets wel of niet mooi te vinden he. ;) De populariteit van Anders zit hem nu vooral in dat veel mensen hem een toffe gozer vinden die na zoveel jaar(niet op het podium vanwege stage freight) weer op het podium staat. Hij schijnt heel populair te zijn in Zweden, heeft een eigen reality tv serie etc. Maar dat zal alle buitenlanders in mei natuurlijk geen worst uitmaken.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 19:36:38 #109
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053065
Running Order

Klara Hammarstrm – "Run To The Hills"
Theoz – "Som du vill"
Anna Bergendahl – "Higher Power"
John Lundvik – "nglavakt"
Tone Sekelius – "My Way"
Anders Bagge – "Bigger Than The Universe"
Robin Bengtsson – "Innocent Love"
Faith Kakembo – "Freedom"
Liamoo – "Bluffin"
Cornelia Jakobs – "Hold Me Closer"
Cazzi Opeia – "I Can't Get Enough"
Medina – "In i dimman"
pi_204053251
Klaar voor *O* Nog helemaal niets gezien of gehoord van MF dit jaar. Ik laat mij verrassen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  zaterdag 12 maart 2022 @ 19:49:15 #111
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053271
Persoonlijk is Cornelia mijn favoriet duidelijk, ookal zijn de nummers van Klara, Laimoo en Cazzi ook niet slecht perse. Wel vaak een bekende sound die op een ander nummer lijkt.
pi_204053272
Voor mij hebben andere nationale finales voorrang gekregen, dus ik heb ook nog weinig gehoord.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 19:53:15 #113
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053353
Voor de finale is er ook Engels commentaar

https://www.svtplay.se/vi(...)valen-2022-the-final
  zaterdag 12 maart 2022 @ 19:55:23 #114
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053392

Poll op de Zweedse telegraaf.nl/AD.nl
pi_204053449
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Als Cornelia bij de televoting inderdaad Top 2 eindigt (en ik verwacht zelf ook wel Top 3 eigenlijk), wordt het misschien wel een mnsterscre.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 19:58:51 #116
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204053454
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Er is hoop…
pi_204053461
Anders bagge is bagger
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:00:05 #118
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204053477
Ik heb sociale verplichtingen maar kan mogelijk nog met de puntentelling aansluiten. Gaan we zien. Maar ik ga in elk geval duimen voor Cornelia. Hopelijk pakt het allemaal lekker uit. Veel plezier met kijken
pi_204053480
De Zweedse jury's lijken vaak toch voor de fanfavoriet te gaan, dus het moet wel goedkomen voor Cornelia.
pi_204053519
De livestreams doen het nog niet?
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:02:24 #121
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053521
En we gaan live :)
pi_204053527
De tune!
pi_204053532
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:02 schreef NailQueen het volgende:
De livestreams doen het nog niet?
Nu wel. :P
pi_204053536
Hup Cornelia *O*
pi_204053538
Shout out naar australie :P
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:04:09 #126
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053548
Wel tof dat ze een stream met Engels commentaar hebben!
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204053553
We gaan naar de Friends (van Listen To Your Heartbeat) Arena in Stockholm :)
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:05:23 #128
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053571
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:04 schreef Fred_B het volgende:
We gaan naar de Friends (van Listen To Your Heartbeat) Arena in Stockholm :)
Alsof je een Gelredome vult met mensen. _O_
pi_204053572
Mooi om weer op deze manier publiek te zien.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:05:40 #130
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204053576
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 19:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Klaar voor *O* Nog helemaal niets gezien of gehoord van MF dit jaar. Ik laat mij verrassen.
Voor mij hetzelfde. Maar dankzij dit topic weet ik waar ik wel of niet moet opletten.
pi_204053593
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:05 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Alsof je een Gelredome vult met mensen. _O_
Ja, nu hebben wij ook wel NSF-finales gehad in Ahoy hoor :Y
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:06:38 #132
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053597
Fun fact: Elize Ryd heeft meegeschreven aan het nummer van Theoz
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:06:47 #133
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053600
Lundvik, Bergendahl Tot zover het meubilair.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:07:12 #134
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053602
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:06 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, nu hebben wij ook wel NSF-finales gehad in Ahoy hoor :Y
(Te lang geleden) -O-
pi_204053603
Ik spreek Bergendahl steeds op de Nederlandse manier uit. Maar het is dus bij-endaal :P
pi_204053616
Bookies favorite :)

De presentatoren zijn op de hoogte.
pi_204053619
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:06 schreef ijs_beer het volgende:
Lundvik, Bergendahl Tot zover het meubilair.
Als ik bergen typ op de iPhone wordt dat al jaren Bergendahl in de suggesties. Geen idee of dat een goed teken is :')
pi_204053633
Nou, klaar om teleurgesteld te worden _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:08:50 #139
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053634
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Als ik bergen typ op de iPhone wordt dat al jaren Bergendahl in de suggesties. Geen idee of dat een goed teken is :')
Weten we ook weer wat jij regelmatig googlet.
pi_204053635
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik spreek Bergendahl steeds op de Nederlandse manier uit. Maar het is dus bij-endaal :P
Langs Bergendahl klinkt hoorngeschal.
pi_204053641
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:08 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Weten we ook weer wat jij regelmatig googlet.
Ja, de Mont Blanc en de Matterhorn enzo.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:09:48 #142
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053647
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:09 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, de Mont Blanc en de Matterhorn enzo.
Ah. Niet de Bergen van St. Anna?
pi_204053693
Ietwat te laat, maar ik ben er ook bij! :) Uiteraard niet bij de Engelstalige stream, dat lijkt me niets.
pi_204053706
De warme chocolademelk staat weer klaar :9
pi_204053707
Ik laat het Engels ook weg. Ik vind het interessant genoeg om te zien hoe mijn weinige Noorse kennis me helpt om Zweeds beter te verstaan.
pi_204053714
Die presentatoren doen wel erg amerikaans
pi_204053724
Ja, ik luister ook gewoon naar het Zweedse. Dat hoort erbij :Y
pi_204053727
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:12 schreef NailQueen het volgende:
De warme chocolademelk staat weer klaar :9
Geen shotjes vandaag? :)
pi_204053735
Het origineel van Iron Maiden is ook wel aardig.
pi_204053743
TANZEN
George Michael
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:14:41 #151
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053744
Dit is zo'n typisch Zweeds nummer.

Prima te doen wel.
pi_204053756
Vrolijk genoeg dat de productie niet storend is.
pi_204053765
Als niet Cornelia graag haar. Alles beter dan Anders :r
pi_204053776
:9~
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_204053777
Leuke beat maar verder doet het me weinig. Snap de rol van die danseres ook niet helemaal?
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:16:13 #156
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053779
Prima nummertje, maar niet heel bijzonder ofzo, Zou een plek 15 zijn op het ESF
pi_204053784
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:15 schreef Sableheart het volgende:
Vrolijk genoeg dat de productie niet storend is.
Correctie, doordat ik er op ben gaan letten, merk ik dat ze toch wel veel ondersteuning heeft.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:16:31 #158
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053790
Beetje een watered down Boten Anna ofzo met folk tintje en toch ook schlager.

Had slechter gekund.
pi_204053795
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:16 schreef Arth_NL het volgende:
Leuke beat maar verder doet het me weinig. Snap de rol van die danseres ook niet helemaal?
Haar Demoon?
pi_204053799
Prima opener :)
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:17:21 #161
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053810
Benjamin nu.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:18:05 #162
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053824
Hij is geboren in 2005

pi_204053826
Hij heeft een vliegervormig hoofd.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:18:26 #164
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053834
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:18 schreef Momo het volgende:
Hij is geboren in 2005

[ afbeelding ]
We worden oud. Heel oud.
pi_204053847
Is deze niet te jong voor het songfestival?
pi_204053851
Frenkie de Jong jr?
George Michael
pi_204053856
Paneelografie
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:19:20 #168
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053857
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:18 schreef BillDauterive het volgende:
16. Mag dacht ik dus.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:19:23 #169
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053861
quote:
Is vanaf 16 jaar, Zena uit Belarus was toen ook net 16 jaar in 2019.
pi_204053864
Het is in het Zweeds, da's positief.

Het nadeel is alleen dat het typisch Zweeds is.
pi_204053868
Ik weet niet wat ik aan moet doen?
-Dan doe je die paarse bodywarmer.
pi_204053871
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:18 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
We worden oud. Heel oud.
Da’s wel de bedoeling! *O*
George Michael
pi_204053873
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:18 schreef Momo het volgende:
Hij is geboren in 2005

[ afbeelding ]
Als ik niet beter wist, zou ik denken dat dit junior songfestival is.
pi_204053883
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:16 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]
Haar Demoon?
Ah logisch. :P
Had niet zo op de tekst gelet. Dacht dat ze naar de heuvels wilde rennen om te gaan picknicken of zo. :')
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:20:14 #175
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053885
Wel lekker vrolijk dit. *G*
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:20:30 #176
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204053894
quote:
16 kan net en over 4 maanden is hij ook alweer 17
pi_204053896
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen?
-Dan doe je die paarse bodywarmer.
Gaat goed met geel samen
pi_204053909
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:19 schreef Sableheart het volgende:
Het is in het Zweeds, da's positief.

Het nadeel is alleen dat het typisch Zweeds is.
Toch zou het ESF in de line-up best wat van dit soort ongedwongen vrolijkheid kunnen gebruiken.

Al is dit liedje dan wel zo licht dat het vooral anderen er beter uit laat springen.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:21:15 #179
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053918
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Toch zou het ESF in de line-up best wat van dit soort ongedwongen vrolijkheid kunnen gebruiken.

Al is dit liedje dan wel zo licht dat het vooral anderen er beter uit laat springen.
Dit zou wel doorgaan
pi_204053920
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:20 schreef ijs_beer het volgende:
Wel lekker vrolijk dit. *G*
Vind ik ook. Het is vrij gladgestreken, maar het zingt makkelijk mee
pi_204053925
Over zware productie gesproken. :P
Zang zou precies hetzelfde klinken als hij niet meezong, volgens mij.
pi_204053928
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]

ongedwongen vrolijkheid zou enorm welkom zijn, ja. Dit is alleen zo duidelijk geproduceerd dat je het ongedwongen wel weg kan laten.
pi_204053932
Heel veel Song de Villes :P
George Michael
pi_204053935
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:21 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit zou wel doorgaan
Ja, zo’n beetje alles wel vanavond.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:22:22 #185
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204053943
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:21 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Vind ik ook. Het is vrij gladgestreken, maar het zingt makkelijk mee
ja toch. Knap zat dit voor een 16-jarige.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:22:24 #186
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204053944
Trouwens nu met alle ellende in de wereld verwacht ik geen verdrietige song als winnaar op het ESF. Mensen willen iets luchtigs.
pi_204053947
The Netherlands worden niet genoemd ;(
pi_204053957
En Glasgow is duidelijk iets anders dan het VK
pi_204053959
Maar die Engelse presentatoren zijn niet zweeds?
pi_204053977
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:22 schreef Momo het volgende:
Trouwens nu met alle ellende in de wereld verwacht ik geen verdrietige song als winnaar op het ESF. Mensen willen iets luchtigs.
Ja, dat lijkt logisch voor ons, maar blijkbaar komen die liedjes toch bijna nergens bovendrijven.
pi_204053986
Ik hoop dus stiekem dat er vanavond bij Zweden of bij Portugal een toevalstreffer zit dat in Turijn een grote concurrent gaat worden :)
pi_204054005
quote:
Niet mee eens. Je ziet nu een hele grote shift in mainstream muziek waarbij verdrietige tijden juist verdrietige muziek met zich meebrengen
pi_204054014
Anna is echt beter geworden sinds 2010, maar Higher Power is niet haar beste nummer. Wel een goed nummer, maar niet haar beste.
pi_204054015
Zijn er castbare streams van Zweden, Portugal of IJsland?

Vind mirroren zo'n gedoe altijd. :D
Hotapnyc
pi_204054029
Ashes To Ashes was prachtig. Dit lied niet.
Sorry Anna.
pi_204054032
Anna verloor in de semi nog van het erg gezellige Medina.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:26:20 #197
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054033
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:24 schreef Nexum het volgende:

[..]
Niet mee eens. Je ziet nu een hele grote shift in mainstream muziek waarbij verdrietige tijden juist verdrietige muziek met zich meebrengen
Ik spreek voor mezelf, maar ik merk dat ik nu geen zin heb meestal in sad songs, maar liever iets vrolijk op zet.
pi_204054048
Dit heb ik toch al eens eerder gehoord?
pi_204054051
Ik vind de visuals wel mooi
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:27:55 #200
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054067
Mja.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:28:14 #201
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054072
Goed paardje wel op de achtergrond.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:28:19 #202
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054074
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, zo’n beetje alles wel vanavond.
Deze niet
pi_204054076
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:27 schreef Sableheart het volgende:
Dit heb ik toch al eens eerder gehoord?
Dit liedje doet elk jaar mee.
pi_204054077
Ik ken haar niet zo goed, maar ik vind dit niet sterk gezongen. Beetje buiten adem ofzo.
pi_204054078
Tja. Iemand moet laatste worden, zeg maar.
pi_204054084
Hmmm nee.
George Michael
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:28:47 #207
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054086
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:28 schreef ijs_beer het volgende:
Goed paardje wel op de achtergrond.
Prachtige witte Ros
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:28:48 #208
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054088
Oei anna dat waren een paar noten die niet zo best waren.
pi_204054091
Nee, niet mijn ding
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:29:06 #210
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054093
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:28 schreef Meridiaan het volgende:
Ik ken haar niet zo goed, maar ik vind dit niet sterk gezongen. Beetje buiten adem ofzo.
Ze deed eerder mee op het ESF ;)
pi_204054099
Doe volgend jaar Anna maar efkes wisselen.
pi_204054101
Vals
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:29:15 #213
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054102
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:28 schreef Momo het volgende:

[..]
Prachtige witte Ros
[ afbeelding ]
FC TWENTE ENSCHEDE ENSCHEEDEEHEEEHEEE
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:29:38 #214
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054115
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:29 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
FC TWENTE ENSCHEDE ENSCHEEDEEHEEEHEEE
HASH COKE EN PILLLLEEEENNN
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:29:38 #215
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054116
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Do volgend jaar Anna maar efkes wisselen.
Sanne Nielsen weer terugbrengen.
pi_204054119
Helaas is er al een country nummer van Estland. Bovendien kan Anna beter.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:30:08 #217
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054128
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:29 schreef Momo het volgende:

[..]
Lekker tussen de gezinnen bij deze show. _O-
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:30:13 #218
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204054129
De energie van Anna was mooi, het nummer iets minder
pi_204054130
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:27 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind de visuals wel mooi
Ja, zeker! Dat kan een optreden tot een hoger niveau tillen. Sigur Rs had ook altijd mooie visuals bij hun optredens.
pi_204054140
quote:

[..]
Dima Bilan vindt dit leuk.
pi_204054142
Sorry, ik kan het niet laten...

zaterdag 12 maart 2022 @ 20:30:52 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054147
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:30 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Lekker tussen de gezinnen bij deze show. _O-
Bij twente wel in het stadion
pi_204054148
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:30 schreef usagi414 het volgende:
De energie van Anna was mooi, het nummer iets minder
Zit ze bij Vattenfall?
pi_204054152
quote:

[..]
Toen liep THEOZ nog in luiers rond. :P
pi_204054161
Tijd voor Hoe Het Danst.
pi_204054164
Wil je weten hoe het danst zonder mij?
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:31:43 #227
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054168
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Tijd voor Hoe Het Danst.
Verrek.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:31:46 #228
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054170
Zeer matige comeback van John
pi_204054171
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:30 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ja, zeker! Dat kan een optreden tot een hoger niveau tillen. Sigur Rs had ook altijd mooie visuals bij hun optredens.
Oh zeker O+ Maar dat past ook geweldig bij die muziek natuurlijk
pi_204054176
Onze John kan wel zingen.
George Michael
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:32:24 #231
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054185
Z'n stem komt wel heel mooi uit in dit nummer.
pi_204054186
quote:

[..]
Dat stond mij weL ergens bij ja, maar geen idee meer hoe of te wat. Zoek ik nog wel eens op ;)
pi_204054191
Krijgt dit straks 12 van Nederland :')
pi_204054195
Ik moet steeds aan die gif denken :D :@
George Michael
pi_204054211
Wow, dat was wel heel mooi gedaan
pi_204054212
Wauw wat een mooi shot van het publiek _O_
George Michael
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:33:50 #237
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054213
Wat was de laatste Zweedstalige inzending? Die van Finland in 2012?
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:34:09 #238
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054224
Zingen kan hij wel
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:34:29 #239
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054229
pi_204054235
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk het wel. Al zou John dit ongetwijfeld Engels hebben gedaan op het ESF.
pi_204054248
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:33 schreef ijs_beer het volgende:
Ja, sowieso enige Zweedstalige lied op ESF sinds 1998.
pi_204054255
Geen mooie lippen.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:36:16 #243
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054277
300k subscribers op YouTube wel.
pi_204054298
Ik was even afgeleid. Is dit een drag optreden? :)
(daar heb ik eigenlijk wel zin in :))
pi_204054300
Doe mij maar de versie van Sinatra
pi_204054311
Wanneer gaat de jas uit?
Oh nu :P
George Michael
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:38:00 #247
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054316
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Nee, dit is gewoon een zij
pi_204054320
Geen fan van het nummer maar ben wel echt blij met deze representation _O_
pi_204054324
Oeee mooie jurk :D

(en ik ben geen jurkenmeisje :P)
pi_204054328
Strijkers O+
George Michael
pi_204054330
Aardige discostamper wel.

Ik houd daar wel van
pi_204054337
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:38 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee, dit is gewoon een zij
Ooh ik dacht vanwege de lage stem. Dan respect hoor! :)
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:38:48 #253
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204054338
quote:
Dat dan Spanje ineens toch zou winnen :o
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:39:34 #254
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054356
Qua instrumentatie had wel wat meer aangezet mogen worden, om er een echte stamper van te maken. Nu was het allemaal net niet eigenlijk.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:39:49 #255
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054361
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:38 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Nee joh.
pi_204054369
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:38 schreef molloot200 het volgende:

[..]
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:40:04 #257
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204054371
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:37 schreef NailQueen het volgende:
quote:
In a 2021 interview with Aftonbladet, Sekelius came out as transgender and revealed that she would change her name to Tone.[2]

Sekelius is currently competing in Melodifestivalen 2022 with the song ”My Way”.[3] She is the first openly transgender performer in the contest.[4][5]
pi_204054394
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
Qua instrumentatie had wel wat meer aangezet mogen worden, om er een echte stamper van te maken. Nu was het allemaal net niet eigenlijk.
Het had wat meer over the top gemoeten inderdaad.
pi_204054398
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:39 schreef ijs_beer het volgende:
Voor mij werd er genoeg gestampt :D Goede om mee te blren verder, dus ik had er voldoende aan :P
pi_204054399
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:40 schreef usagi414 het volgende:

[..]
[..]

Respect hoor! Mooie vrouw! ^O^
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:41:08 #261
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054408
Thomas G'son ook zo'n melodireliek.
pi_204054413
And now, for something completely Anders.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:41:18 #263
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054415
Anders Bagger nu
pi_204054419
De grote favoriet hier :+
pi_204054428
Dus dit is de doodgeverfde winnaar?
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:41:43 #266
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054430
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:40 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
Voor mij werd er genoeg gestampt :D Goede om mee te blren verder, dus ik had er voldoende aan :P
Vond de beat wat lafjes en die violen ook gedempt. Wel heel erg Zweeds zo dat wel. :)
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:42:01 #267
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054438
Bedankt, Hans Anders.
pi_204054447
@molloot200 Anders komt nu zingen. Heel Zweden schuift naar het puntje van de IKEA-bank.
pi_204054454
Waar lijkt die stem toch op?
George Michael
pi_204054464
Prettige stem heeft hij
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:42:55 #271
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054465
Is het wel zo wijs om iemand met podiumangst naar het ESF te sturen?
pi_204054474
Van mij mag Anders winnen, dan springt S10 er nog meer uit.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:43:34 #273
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054475
Daar is het Ierse hert in de achtergrond
pi_204054476
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:42 schreef GeorgeM het volgende:
Waar lijkt die stem toch op?
Erik ten Hag na een heel zakje Fishermen’s Friends?
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:43:38 #275
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054477
Zag ik een vos in de backdrop?
pi_204054480
Soow. Wat een stem :o
George Michael
pi_204054487
Zo slecht is het niet, maar erg 13 in een dozijn.
pi_204054492
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:41 schreef NailQueen het volgende:
Dus dit is de doodgeverfde winnaar?
Mwah, Cornelia is net zo dood geverfd volgens mij.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:44:26 #279
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054495
Ja die kan behoorlijk belten.
pi_204054496
Dit is gewoon goed gedaan. Hoe onbenullig het liedje ook is.
pi_204054501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:43 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Erik ten Hag na een heel zakje Fishermen’s Friends?
_O-
George Michael
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:44:34 #282
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054502
Goed gezongen, maar enorm generiek en gedateerd.
pi_204054503
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:44 schreef NailQueen het volgende:
Zo slecht is het niet, maar erg 13 in een dozijn.
Zou wel typisch in de lineup van dit jaar passen.
pi_204054526
Hoezo is Anders de favoriet? Ik heb al vier liedjes gehoord die ik leuker vond.
pi_204054528
Positief verrast ^O^
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:45:43 #286
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054529

Dit geeft dan wel weer een band
pi_204054535
Ik vind het wel een lekker liedje, voornamelijk omdat hij fijn zingt.

Word ik Zweeds? :o
pi_204054537
Ik vond Take A Chance van 2020 best leuk :D
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:46:02 #289
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204054538
Op basis van jullie commentaren had ik echt iets vreselijks verwacht.

Maar het valt nog best mee. Kansloos in Turijn, dat dan weer wel.
pi_204054540
Ik heb wel een zwak voor Anders hoor. Hij belt dit nummer er echt heerlijk uit.
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:46:25 #291
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054546
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:45 schreef BillDauterive het volgende:
Hoezo is Anders de favoriet? Ik heb al vier liedjes gehoord die ik leuker vond.
Hij is heel populair, heeft een eigen Real Life soap, meerdere programma's
pi_204054551
Bigger Than The Universe lijkt mij ook lekker om te zingen _O-
pi_204054557
Robin lijkt op Nick en Simon tegelijk
  zaterdag 12 maart 2022 @ 20:47:31 #294
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204054568
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 20:46 schreef NailQueen het volgende:
Bigger Than The Universe lijkt mij ook lekker om te zingen _O-
Flashbacks.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:48:14 #295
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054588
Oh dit is best leuk ook.
pi_204054592
Dit maakt nog niet 1% van de indruk van Anders.
pi_204054594
Weet iemand of hij nog steeds met zijn partner is waar hij I Can't Go On voor heeft geschreven?
pi_204054597
Dit vind pas een gevalletje: Pas op, gladheid en slipgevaar :D

En niet omdat ik slipjes wil gooien naar die man :P
pi_204054606
quote:
Vond ik geen slecht nummer hoor. Verdiende voor mij geen laatste plek :@
pi_204054612
Maar op zich geen slecht optreden. Alleen niet zo memorabel.
  Moderator zaterdag 12 maart 2022 @ 20:49:45 #301
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204054619
Modulaaaaatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')