Echt bizar dat mensen hier in trappen... Morgen een vliegtuig neerschieten en dan zeggen dat hij onderweg was naar het Sophia Kinderziekenhuis in Zwolle...quote:
China is gewoon druk bezig met lucratieve wurgcontractjes op te stellen voor Rusland omdat dat straks zo'n beetje het enige land is waar ze nog handel mee kunnen drijven.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Er komt momenteel propaganda van werkelijk elke kant
Ok, China houdt zich rustig eigenlijk, verder is het een partij slinkse glijerij aan alle kanten zeg, bah
https://old.reddit.com/r/ukraine/new/quote:Op zondag 6 maart 2022 19:47 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk een beetje goede subreddits om te volgen over dit onderwerp?
r/russia, je weet niet wat je leestquote:Op zondag 6 maart 2022 19:47 schreef Caland het volgende:
Wat zijn eigenlijk een beetje goede subreddits om te volgen over dit onderwerp?
Walgelijk ja. Wel de lusten van het land, niet de lasten. Ik zou zeggen: ga weer lekker terug naar Afrika.quote:
Bewijs maar dat het niet zo isquote:Op zondag 6 maart 2022 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Echt bizar dat mensen hier in trappen... Morgen een vliegtuig neerschieten en dan zeggen dat hij onderweg was naar het Sophia Kinderziekenhuis in Zwolle...
Bovendien is dat leger niet echt door de wol geverfd. Waarschijnlijk vooral bedoeld als ordetroepen en niet om in het buitenland landjepik te doen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar zou me niks verbazen dat binnen het leger van Belarus weinig animo is, dat land lijkt me toch minder gebrainwashed dan Rusland. Ook financieel kan het land geen grootschalige oorlog aan.
Dat ze die nog niet gesloten hebben is een raadsel.quote:
En als er gas geleverd wordt aan China en er users zijn die aan willen geven dat China de kas bijtankt.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
China is gewoon druk bezig met lucratieve wurgcontractjes op te stellen voor Rusland omdat dat straks zo'n beetje het enige land is waar ze nog handel mee kunnen drijven.
En als je dat gaat doen meng je je er als NATO direct in. En dan heb je de poppen pas echt aan het dansen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:59 schreef crystal_meth het volgende:
Heeft Oekraine nog bruikbare vliegvelden over? Het punt van de Russen leek te zijn dat die vliegtuigen enkel vanuit het buitenland konden opereren.
Aan de andere kant toont het wel dat bij 'ons' de vrijheid van meningsuiting behoorlijk ver gaat. In tegenstelling tot bepaalde andere landen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat ze die nog niet gesloten hebben is een raadsel.
Vrijheid van meningsuiting gaat erom dat je niet vervolgt kan worden voor wat je zegt, daar volgt geen verplichting uit voor Reddit (of wie dan ook) om het te faciliteren.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aan de andere kant toont het wel dat bij 'ons' de vrijheid van meningsuiting behoorlijk ver gaat. In tegenstelling tot bepaalde andere landen.
Ze gaan volledig tegen Reddits eigen regels in.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aan de andere kant toont het wel dat bij 'ons' de vrijheid van meningsuiting behoorlijk ver gaat. In tegenstelling tot bepaalde andere landen.
Jij weet wel de leukere filmpjes te vinden, kom alleen maar stomme dingen tegen daarquote:Op zondag 6 maart 2022 20:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Behind the scenes filmpje van een squad rpg aanval op een tank:
https://www.reddit.com/r/(...)sh_of_russian_tanks/
Ambush of Russian tanks
Slick dick Biden wil vast via een omweg ook wel hoorquote:Op zondag 6 maart 2022 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
China is gewoon druk bezig met lucratieve wurgcontractjes op te stellen voor Rusland omdat dat straks zo'n beetje het enige land is waar ze nog handel mee kunnen drijven.
Je bent cynisch hier , toch ?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Walgelijk ja. Wel de lusten van het land, niet de lasten. Ik zou zeggen: ga weer lekker terug naar Afrika.
Ja, die is quarantined zag ik net, maar de afgelopen weken was het een zeer interessant inkijkje in de cognitieve dissonantie van de Russische geest.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Dat ze die nog niet gesloten hebben is een raadsel.
Nee.quote:
nopequote:
Prijsschietenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Behind the scenes filmpje van een squad rpg aanval op een tank:
https://www.reddit.com/r/(...)sh_of_russian_tanks/
Ambush of Russian tanks
ik geloof niet zo in dat madman dingetjequote:Op zondag 6 maart 2022 19:54 schreef nixxx het volgende:
Wat ik me nou afvraag over Poetin is in hoeverre zijn “madman” gedrag echt is of een toneelstuk. Zelfs uit een zwakke positie op alle fronten kun je toch nog winst behalen met 6000 kernkoppen… maar alleen als je tegenstander er van overtuigd is dat je ze zult gebruiken en damn the consequences.
Ik zie nog steeds de rationale niet van het zo aanvallen van heel Oekraïne, maar ik kan me indenken dat een gedeelte van zijn irrationeel overkomend gedrag eigenlijk een afleiding is. Een Russische specialiteit, nietwaar?
Oke dan , ben het zowaar met je eens . Dan krijg je met terugwerkende kracht nog een like van mijquote:Op zondag 6 maart 2022 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee.
Maar zoals ik al eerder zei: je leest kennelijk niet tot nauwelijks wat ik daadwerkelijk schrijf.
Leuk zo'n uit de context getrokken zinnetje. Als je het hele stukje kijkt zie je dat hij zegt dat hij niet gaat vechten omdat zwarten als kanonnenvoer zullen dienen.quote:
Nou je moet toch op zijn minst een paar steekjes niet helemaal op de goede plek hebben zitten om een ander land binnen te gaan vallenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof niet zo in dat madman dingetje
dat is iets wat ze hier in de media lopen te pushen (jajajaja kan ik ook een keer) maar echt hard maken doen ze het niet
Wat weer nergens op gebaseerd is.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Leuk zo'n uit de context getrokken zinnetje. Als je het hele stukje kijkt zie je dat hij zegt dat hij niet gaat vechten omdat zwarten als kanonnenvoer zullen dienen.
De vrije wereld gaat winnenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[ twitter ](al weet ik niet hoe betrouwbaar de locatie is)
Mwa, aangezien Oekraine een hyperracistisch land is zullen deze mensen waarschijnlijk op dagelijkse basis racistisch behandeld zijn dus zo'n gekke gedachte is dat natuurlijk ook weer niet.quote:
... voor de Russen zijn alle Oekraïners kanonnenvleesquote:Op zondag 6 maart 2022 20:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, aangezien Oekraine een hyperracistisch land is zullen deze mensen waarschijnlijk op dagelijkse basis racistisch behandeld zijn dus zo'n gekke gedachte is dat natuurlijk ook weer niet.
Het keer op keer hameren op zijn kernwapens.. ik bedoel, Vlad, we weten dat je die dingen hebt hoor..quote:Op zondag 6 maart 2022 20:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is iets wat ze hier in de media lopen te pushen (jajajaja kan ik ook een keer) maar echt hard maken doen ze het niet
Nee vind je het gek?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee.
Maar zoals ik al eerder zei: je leest kennelijk niet tot nauwelijks wat ik daadwerkelijk schrijf.
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:14 schreef Rambolin het volgende:
Twelve Greek citizens killed,[34] four Azerbaijani citizens killed,[35] one Iraqi citizen killed,[36] one Algerian citizen killed,[37] one Israeli citizen killed,[38] one Indian citizen killed[39] and one Bangladeshi citizen killed.[40]
https://en.wikipedia.org/wiki/2022_Russian_invasion_of_Ukraine
Poetin leeft in een andere realiteit met de mindset van de KGB van 50 jaar geleden. Hij gelooft echt wat hij zegt over nazi's e.d. in Oekraïne en is verblind door z'n "missie".quote:Op zondag 6 maart 2022 20:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee, juist heel dom. Die tanks kunnen door de eigen mensen gebruikt worden maar nu moeten ze het eerst schoonmaken van urine/poep. Echt wat een stupide idee dit.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Bazen.![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100024677_55885b27
Het is niet duidelijk of hij een Oekraïense burger is of illegaal in Oekraïne verbleef en net is aangekomen uit Congo.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:14 schreef -XOR- het volgende:
Mwa, aangezien Oekraine een hyperracistisch land is zullen deze mensen waarschijnlijk op dagelijkse basis racistisch behandeld zijn dus zo'n gekke gedachte is dat natuurlijk ook weer niet.
Ja neequote:Op zondag 6 maart 2022 20:16 schreef roos94 het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)burgers-door-rusland
Is dit legit en zoja dan is de hel los toch?
Hij moet die racistische onzin voor zich houden en snel een uniform aantrekkenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Leuk zo'n uit de context getrokken zinnetje. Als je het hele stukje kijkt zie je dat hij zegt dat hij niet gaat vechten omdat zwarten als kanonnenvoer zullen dienen.
Dat heet "dingen onderbouwen".quote:Op zondag 6 maart 2022 20:15 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee vind je het gek?![]()
Godsamme nogantoe jij kan ook wel door ouwehoeren hoor hee
Het blijft onbegrijpelijk dat de Russen hele tankcolonnes de grens oversturen zonder back-up van de infanterie.quote:
Wat doe je jezelf aan dan door in zo'n hyperracistisch land te gaan zitten?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |