SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Sterkte rinardo.rustig aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:33 schreef rinardo het volgende:
Ik geef het op, het is te vermoeiend voor mij dat er zoveel off topic tussendoor gechat wordt, kunnen jullie niets aan doen, maar heeft met mijn chemo te maken. kost veel extra concentratie om de of topic berichten te filteren, waardoor ik veel sneller moe ben. ik hoop dat er streamverslagen komen. dan ben ik er toch nog een beetje bij.
voor nu see you later
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:33 schreef rinardo het volgende:
Ik geef het op, het is te vermoeiend voor mij dat er zoveel off topic tussendoor gechat wordt, kunnen jullie niets aan doen, maar heeft met mijn chemo te maken. kost veel extra concentratie om de of topic berichten te filteren, waardoor ik veel sneller moe ben. ik hoop dat er streamverslagen komen. dan ben ik er toch nog een beetje bij.
voor nu see you later
Of binnen 24 uur 'n berg van 3 meter vuile witte was wegwerken......... op de hand/wasbordquote:Op zondag 6 maart 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat er een hele grote bult afwas staat....succes dames!
Jammer, maar deze BB is nu eenmaal de saaiste en meest waardeloze BB ooit.. enige afleiding in zijsporen is onvermijdelijk..quote:Op zondag 6 maart 2022 18:33 schreef rinardo het volgende:
voor nu see you later
Heb het zelf ook niet helemaal gehoord. "afscheid nemen van de mannen en vertrekken via de poort"quote:
Helemaal met je eens ga het vanaf nu ook verwijderen. Nadeel is dat er zo weinig in het huis gebeurd.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:33 schreef rinardo het volgende:
voor nu see you later
Dat gaat volgens mij nu echt saai worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:45 schreef Was-beer het volgende:
Salar: what the fuck gaan we dan doen met z'n 3en? Haha die kan echt niet zonder de vrouwen Nouchine
zo, vrijwillig vertrokken en nu hebben we nog maar 3 kleine negertjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kratje bier erbijquote:Op zondag 6 maart 2022 18:50 schreef Ireth het volgende:
Nou, laat ff 3 pizza's voor de mannen bezorgen...
en streamlockquote:Op zondag 6 maart 2022 18:52 schreef Sestra666 het volgende:
BB: het is nu officieel jullie mancave en.......?
Finale casting error. Regie heeft door dat er een paar dringend Off-Stream moeten, een belachelijke move in dit finale stadiumquote:Op zondag 6 maart 2022 18:50 schreef spapaars het volgende:
@:rinardo, Sterkte.
Enig idee waar de dames naar toe zijn? (misschien naar die datacentre/container?)
naar huis maar dat weten ze nog nietquote:Op zondag 6 maart 2022 18:50 schreef spapaars het volgende:
@:rinardo, Sterkte.
Enig idee waar de dames naar toe zijn? (misschien naar die datacentre/container?)
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:52 schreef danilel het volgende:
[..]
zo, vrijwillig vertrokken en nu hebben we nog maar 3 kleine negertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten we echt naar een stream met alleen 3 kerels zitten kijken?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Hij gaat morgen weer lekker zagen in de DBKquote:
Heerlijk rustigquote:Op zondag 6 maart 2022 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Moeten we echt naar een stream met alleen 3 kerels zitten kijken?
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Dat is cabaret, en dan mag het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten we echt naar een stream met alleen 3 kerels zitten kijken?
amenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mis de dames niet... Geen een.. Zeker niet die nep queen.
Dacht ik ook al, maar ze hebben geen aanwijzingen dus doen maar watquote:Op zondag 6 maart 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
Hadden die kipjes niet ín plastic ín kokend water warm gemaakt moeten worden??
Volgens mij wel met die goudhaantjes (bestaan die nog?)quote:Op zondag 6 maart 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
Hadden die kipjes niet ín plastic ín kokend water warm gemaakt moeten worden??
Praten over wat hun opdracht is (tactisch praten aan tafel)quote:
Tijdens de SL is inderdaad het script even doorgenomen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:02 schreef Fikkert2 het volgende:
De de mannen moeten tactische gesprekken houden en over de secreten praten, dus die gaan weer beelden te zien krijgen ?!
Top of flop weer dus.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tijdens de SL is inderdaad het script even doorgenomen.
Geen idee waar je woont, maar indien Utrecht, stuur prive bericht, ga ik boodschappen doen voor je!quote:Op zondag 6 maart 2022 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Mehh zit ik dan met mijn soort van chilli con carne achtige maaltijd...
(Kon geen boodschappen doen want corona net als al m'n vrienden en familie)
En dan kijk ik naar mensen die
Hebben...
Ik woon in t zuiden,quote:Op zondag 6 maart 2022 19:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, maar indien Utrecht, stuur prive bericht, ga ik boodschappen doen voor je!
Ja Tobias ook.quote:
Gelukkig nog maar 1 dag!quote:Op zondag 6 maart 2022 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik woon in t zuiden,
Ik heb eten genoeg hoor, ik kan nog 4 dagen in quarantaine blijven en hoef er nog maar 1
Heb alleen geen keuze uit lekkere verse dingen. Is allemaal diepvries of conserven.
Prima eten maar niet zo ontzettend lekker als kip patat en appelmoes.
Maar lief van je!
en dat je dus wat anders krijgt dan die droge couscous met winterwortelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja Tobias ook.
.ik vind dat echt sneu.
Je hebt drie maanden kost en inwoning gratis, 100 euro per dag vergoeding....
En dan klagen dat je moet koken
Ik geef ze groot gelijk. Ze zetten er net zolang als die meiden. Had gewoon net iets meer gegeven. 2 biertjes en voorgekookte kip. Maar ze zullen nu opeens een stuk blijer zijn waarschijnlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zijn dat een stelletje jankerds zeg, dit kan niet alles zijn er moet nog ietskomen vooral die Salar mijn God zeg die is gewoon echt jaloers
het is voor de meiden wees blij dat jullie dit gekregen hebben want de avond ging om de meiden en niet om jullie
Girls night out.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:19 schreef Benny het volgende:
Ik schakel net in. Maar waarom zijn de vrouwen weg?
"Ladies Night" omdat ze de laatste 3 vrouwen waren. moesten koffer pakken en zijn half uur terug door de rode poort vertrokken..quote:Op zondag 6 maart 2022 19:19 schreef Benny het volgende:
BB kon het gekrijs ook niet meer aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:19 schreef Benny het volgende:
Gaan Tobias en Kristoff Al Bundy nadoen, hand in de broek benen wijd en 'n pijpje bier in de vrije handquote:
Dat is een perfecte rol voor Tobias. Die weet precies hoe je continu een geile vrouw met een ontploft kapsel moet afwijzen. Grace is zijn Peggyquote:Op zondag 6 maart 2022 19:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaan Tobias en Kristoff Al Bundy nadoen, hand in de broek benen wijd en 'n pijpje bier in de vrije hand
En mannen kregen een voorgekookte kip, wat aardappeltjes en biertjes en waren flink aan het klagen.quote:
nou en dan nog die lekkere kip heb ik ook wel trek inquote:
leuk een bloemetje op zijn nagelquote:
Zeker hier, want de stream staat uit.quote:
ik versta steeds 'schoenmaat' als hij zegt is goed maatquote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef Verida het volgende:
het woordje "maat" klinkt normaal als Kris het zegt, maar als Tobias het nu ineens te pas en te onpas gebruikt, is het weer net niet...klinkt heel gekunsteld.
De mannen moeten over de secreten praten?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:02 schreef Fikkert2 het volgende:
De de mannen moeten tactische gesprekken houden en over de secreten praten, dus die gaan weer beelden te zien krijgen ?!
Joyce?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze horen veel geluid, mensen, toeteren.
Salar : misschien het voetbal, misschien voor ons.
Tobi: misschien speelt Ajax
En dan de vrouwen meekijken zeker.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Praten over wat hun opdracht is (tactisch praten aan tafel)
jij snapt hetquote:Op zondag 6 maart 2022 19:41 schreef danilel het volgende:
[..]
op haar scooter met de geluidsinstallatie van Kodiak
Vind ik van kristof ookquote:Op zondag 6 maart 2022 19:29 schreef Verida het volgende:
het woordje "maat" klinkt normaal als Kris het zegt, maar als Tobias het nu ineens te pas en te onpas gebruikt, is het weer net niet...klinkt heel gekunsteld.
niptquote:Op zondag 6 maart 2022 19:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ajax heeft gewonnen dus zou best kunnen
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Hoezo duurt voorgegaarde kip zo lang? Dat hoeft toch alleen maar warm te worden?
geen beschrijving erbij?quote:Op zondag 6 maart 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben volgens mij geen idee dat het al voorgegaarde kip is.
Jawel want Tobias heeft gezegd dat het voorgegaard is.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft op dat plastic wel gestaan hoe het opgewarmd moet worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, geloof ik niet. Die halve kippen zaten in plastic verpakt en zagen er al gaar uit
quote:Op zondag 6 maart 2022 19:46 schreef Verida het volgende:
Ik vind hier echt geen drol aan, ik ga maar wat anders met mijn avond doen en lees hier af en toe wel mee.
ze zijn er al weerquote:Op zondag 6 maart 2022 19:46 schreef Verida het volgende:
Ik vind hier echt geen drol aan, ik ga maar wat anders met mijn avond doen en lees hier af en toe wel mee.
Dat merken ze straks wel als ze een gortdroge spons vreten.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind de drie mannen samen best fijn om te zien. Niet zo druk maar wel gewoon gesprekken. Alleen die streamlocks...quote:Op zondag 6 maart 2022 19:46 schreef Verida het volgende:
als het spontane gesprekken zijn, gaat het nog, maar nu moeten ze verplicht over BB praten, wat ze ervan vonden enz.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind de drie mannen samen best fijn om te zien. Niet zo druk maar wel gewoon gesprekken. Alleen die streamlocks...
wat had je geschreven danquote:Op zondag 6 maart 2022 19:47 schreef Mickytjuh het volgende:
Hey zo te horen hebben ze mijn Twitter berichtje voorgelezen
hebben ze in het begin erg gedaanquote:Op zondag 6 maart 2022 19:54 schreef Kinga het volgende:
Weet je wat mij wel opvalt. Vorig jaar hoorde je veel meer persoonlijke verhalen. Deze heren blijven heel erg in het nu hangen en praten..
ja ajax heeft gespeeld en gewonnen maar weet niet of het een thuis wedstrijd was ga kijken voor julliequote:
nee bedoel dat je met de scooter aan het rondrijden bentquote:Op zondag 6 maart 2022 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ajax heeft gespeeld en gewonnen maar weet niet of het een thuis wedstrijd was ga kijken voor jullie
Dat ze niet zo moesten klagen, ze hadden immers drie maanden gratis kost en inwoning en honderd euro per dag vergoeding. En dan het lef hebben om te klagen dat ze motten kokenquote:
Ja was thuisquote:Op zondag 6 maart 2022 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ajax heeft gespeeld en gewonnen maar weet niet of het een thuis wedstrijd was ga kijken voor jullie
ik had het ook over die in het begin, wist niet eens dat hij dat gezegd had gisteren of dat er ophef over was.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Die uitspraken zijn in het begin geweest, hij is daarvoor aangesproken en doet het niet meer.
Gisteren die ophef over De Bruyne was ook onzin, het ging over een achternaam van een collega die hij niet specifiek wilde noemen en dus omschreef als : de bruine suiker zonder suiker.
Niet veel denk ik. Kent een paar maaltijden en daar houdt het mee op.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:00 schreef Angel79 het volgende:
Voorgegaarde kip niet gaar? Kookt die jongen zelf ook wel eens?
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:01 schreef Ireth het volgende:
Kristof weet hoe je een halve kip moet eten. Een vork om mee te trekken/plukken en je vingers! En niet met mes en vork wat mij betreft!
Preciesquote:Op zondag 6 maart 2022 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb geleerd Kip eet je niet met bestek !
Jij hebt klasse.quote:
Ja ik meestal ook wel maar heb ook wel ooit dat ik na het eten het bestek weer terug in de la kan leggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik meestal ook wel maar heb ook wel ooit dat ik na het eten het bestek weer terug in de la kan leggen
ga halen dan hahaquote:Op zondag 6 maart 2022 19:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ooo ik wil ook halve kip
Maar dan van eetcafé hier verderop
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:04 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geleerd, alles met bot mag je eten zonder bestek maar met je vingers!
Inderdaad spare ribs, of zelfs karbonaadjes of lamskoteletjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ben lekker warm thuis hahaquote:Op zondag 6 maart 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee bedoel dat je met de scooter aan het rondrijden bent
Beschamend wat er nog op die borden ligt aan kippenvleesquote:Op zondag 6 maart 2022 20:04 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Krijg je hem toch niet helemaal kaal
ze weten echt niet veel en dat woont al op hun zelfquote:Op zondag 6 maart 2022 20:00 schreef Verida het volgende:
vlees valt van het bot af en Tobias denkt dat het niet gaar is. Die is natuurlijk alleen maar het witte vlees van de filet gewend, maar niet het donkere vlees van de poot en de dijen.
Willen ze bewaren voor later of morgen op broodquote:Op zondag 6 maart 2022 20:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beschamend wat er nog op die borden ligt aan kippenvlees
Ik eet de oven erbijquote:
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:04 schreef Ireth het volgende:
Ik heb geleerd, alles met bot mag je eten zonder bestek maar met je vingers!
ohhhhh jammmiieeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Verjaardagscadeautjequote:
ja echt zonde als je mijn kip zit als ik klaar ben ermee is alleen botquote:Op zondag 6 maart 2022 20:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
en heeft geen gevoel voor humor.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dies veel te serieus naast salar en Kristof
Ja precies, afkluiven tot op het bot, en dan vooral zo'n lekker gekruid knapperig velquote:Op zondag 6 maart 2022 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja echt zonde als je mijn kip zit als ik klaar ben ermee is alleen bot
Ja dat Salar en Kristoff begrijpen elkaar hoeven elkaar maar aan te kijkenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dies veel te serieus naast salar en Kristof
Tobias heeft het meest verteld en Grace. De rest is erg oppervlakkig.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:54 schreef Kinga het volgende:
Weet je wat mij wel opvalt. Vorig jaar hoorde je veel meer persoonlijke verhalen. Deze heren blijven heel erg in het nu hangen en praten..
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tobias heeft het meest verteld en Grace. De rest is erg oppervlakkig.
Was thuis tegen RKC.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Bewaren ze voor morgen voor op broodquote:Op zondag 6 maart 2022 20:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eten ze morgen op.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
wij zitten onszelf alleen maar lekker te maken hahaquote:Op zondag 6 maart 2022 20:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja precies, afkluiven tot op het bot, en dan vooral zo'n lekker gekruid knapperig vel
Grace is de grootste fantast die daar rond looptquote:Op zondag 6 maart 2022 20:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tobias heeft het meest verteld en Grace. De rest is erg oppervlakkig.
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Als je zo vol zit moet je gaan wandelen.. niet gaan liggen...
quote:
Ja ik dus ook. Het is gewoon zo grappig.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:16 schreef humpty het volgende:
Als ik het Mayo woordje hoor voel ik het in mijn tenen
en ik ga morgen een klacht indienen zegt Salar![]()
![]()
Kan er niks aan doen maar moet er zo om lachen
Telkens als Tobias wat zegt slaat het dood
hij wil door de grachten varen hahaquote:Op zondag 6 maart 2022 20:26 schreef Flow3r het volgende:
Staat ie een heel lulverhaal op te houden, klinkt de stem : Salar controleer je zender @@!!!
![]()
[ afbeelding ]
een extra stem, maar die moeten ze kopen en morgen doorgeven aan BBquote:
ik krijg dat nu pasquote:Op zondag 6 maart 2022 20:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nadat ze het wereldrecord mayonaise eten hebben verbroken, mogen ze nu het toetje ophalen, bier en nog wat onder een stolp
dat vind ik echt aso en brutaalquote:Op zondag 6 maart 2022 20:29 schreef Was-beer het volgende:
Salar net nadat ze extra bier en een toetje hebben gekregen: maar morgen verwachten we nog wel iets hoor!
nou zal wel met de auto gegaan zijn hoor haahhaquote:Op zondag 6 maart 2022 20:29 schreef Kinga het volgende:
Ik pis in me broek als de stagiaire naar de appie is gerend voor magnums.
kwam even niet op dat woordquote:
Niet met je eens, ze waren lol aan het maken en vreselijk aan het lachen en als je dan zoiets roept, moet je dat wel in de juiste context zienquote:
Waarschijnlijk krijgen de dames dezelfde kans.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Nawel heeft toch al een extra stem? denk niet dat ze er nog 1 krijgt
Ga ervan uit op 1 en dezelfde persoon.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:37 schreef Ireth het volgende:
Moet je die extra stem(men) op een ander zetten? Of mag je er ook 4 op 1 persoon zetten?
Grace is al immuun of niet ?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:35 schreef Kinga het volgende:
Salar, word AUB wakkerrrrrrrr, je moet op Tobi stemmen man. Tobi EN Grace.
Hij gaat er van uit dat ie toch wel op de bank komt omdat de dames op hem zullen stemmenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wat een gigantische TOPPER is Kristoff !!![]()
![]()
Nee Kristof wil zichzelf veilig stellenquote:Op zondag 6 maart 2022 20:38 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Wat een gigantische TOPPER is Kristoff !!![]()
![]()
Nee lb is niet immuum deze ronde. Heeft wel een extra stemquote:
Daarom gewoon kopen.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:33 schreef Benny het volgende:
De vrouwen zullen ook wel zulke dingen aangeboden krijgen
Door voor te stellen dat ze allemaal op hem moeten stemmen zodat ie tegen nawel op het bord komt ?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee Kristof wil zichzelf veilig stellen
Ik hoor iets heel andersquote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee Kristof wil zichzelf veilig stellen
heeft die er ook al 1 extra dacht alleen nawelquote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef Dotteke het volgende:
Nee
[..]
Nee lb is niet immuum deze ronde. Heeft wel een extra stem
Ja logisch toch??quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Door voor te stellen dat ze allemaal op hem moeten stemmen zodat ie tegen nawel op het bord komt ?
Zo haalt hij toch de kogels van Nawel af...quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Door voor te stellen dat ze allemaal op hem moeten stemmen zodat ie tegen nawel op het bord komt ?
Grace ook een gewonnen. Ze is LB.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft die er ook al 1 extra dacht alleen nawel
Dat denk ik niet , zij gaat vol op kristof ,daar heeft ze een hekel aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ze zijn best dom hoor die extra stem van Nawel gaat 2x op toby alleen al door die ruzie van gisteren
hoe denk je dat ze nu over toby denktquote:Op zondag 6 maart 2022 20:44 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Dat denk ik niet , zij gaat vol op kristof ,daar heeft ze een hekel aan.
ik snap je nietquote:Op zondag 6 maart 2022 20:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zo haalt hij toch de kogels van Nawel af...
Wat is er aangeboden aan de boys, dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:33 schreef Benny het volgende:
De vrouwen zullen ook wel zulke dingen aangeboden krijgen
Hij vertrouwt hun niet terwijl ze hem wel vertrouwen. Raar mannetje.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:45 schreef Kinga het volgende:
Ik voel een rare vibe. Kristof en Salar willen er open over lullen, maar je ziet dat Tobias niet in zijn kaarten wil laten kijken.
Klopt. Maakt het des te mooierquote:Op zondag 6 maart 2022 20:45 schreef Kinga het volgende:
Ik voel een rare vibe. Kristof en Salar willen er open over lullen, maar je ziet dat Tobias niet in zijn kaarten wil laten kijken.
Kan je iemand in dat huis nu 100 procent vertrouwen dan, zo vlak tegen het einde?quote:Op zondag 6 maart 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Hij vertrouwt hun niet terwijl ze hem wel vertrouwen. Raar mannetje.
quote:Op zondag 6 maart 2022 20:47 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Kan je iemand in dat huis nu 100 procent vertrouwen dan, zo vlak tegen het einde?
Ja ik snap je Joyce-43, maar ze heeft vanaf t begin al een hekel aan kristof en ze wil dat als ze op de bank komt , waar ze wel.vanuit gaat t liefst tegen hem.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe denk je dat ze nu over toby denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |