SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Sterkte rinardo.rustig aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:33 schreef rinardo het volgende:
Ik geef het op, het is te vermoeiend voor mij dat er zoveel off topic tussendoor gechat wordt, kunnen jullie niets aan doen, maar heeft met mijn chemo te maken. kost veel extra concentratie om de of topic berichten te filteren, waardoor ik veel sneller moe ben. ik hoop dat er streamverslagen komen. dan ben ik er toch nog een beetje bij.
voor nu see you later
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:33 schreef rinardo het volgende:
Ik geef het op, het is te vermoeiend voor mij dat er zoveel off topic tussendoor gechat wordt, kunnen jullie niets aan doen, maar heeft met mijn chemo te maken. kost veel extra concentratie om de of topic berichten te filteren, waardoor ik veel sneller moe ben. ik hoop dat er streamverslagen komen. dan ben ik er toch nog een beetje bij.
voor nu see you later
Of binnen 24 uur 'n berg van 3 meter vuile witte was wegwerken......... op de hand/wasbordquote:Op zondag 6 maart 2022 18:32 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat er een hele grote bult afwas staat....succes dames!
Jammer, maar deze BB is nu eenmaal de saaiste en meest waardeloze BB ooit.. enige afleiding in zijsporen is onvermijdelijk..quote:Op zondag 6 maart 2022 18:33 schreef rinardo het volgende:
voor nu see you later
Heb het zelf ook niet helemaal gehoord. "afscheid nemen van de mannen en vertrekken via de poort"quote:
Helemaal met je eens ga het vanaf nu ook verwijderen. Nadeel is dat er zo weinig in het huis gebeurd.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:33 schreef rinardo het volgende:
voor nu see you later
Dat gaat volgens mij nu echt saai worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:45 schreef Was-beer het volgende:
Salar: what the fuck gaan we dan doen met z'n 3en? Haha die kan echt niet zonder de vrouwen Nouchine
zo, vrijwillig vertrokken en nu hebben we nog maar 3 kleine negertjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kratje bier erbijquote:Op zondag 6 maart 2022 18:50 schreef Ireth het volgende:
Nou, laat ff 3 pizza's voor de mannen bezorgen...
en streamlockquote:Op zondag 6 maart 2022 18:52 schreef Sestra666 het volgende:
BB: het is nu officieel jullie mancave en.......?
Finale casting error. Regie heeft door dat er een paar dringend Off-Stream moeten, een belachelijke move in dit finale stadiumquote:Op zondag 6 maart 2022 18:50 schreef spapaars het volgende:
@:rinardo, Sterkte.
Enig idee waar de dames naar toe zijn? (misschien naar die datacentre/container?)
naar huis maar dat weten ze nog nietquote:Op zondag 6 maart 2022 18:50 schreef spapaars het volgende:
@:rinardo, Sterkte.
Enig idee waar de dames naar toe zijn? (misschien naar die datacentre/container?)
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:52 schreef danilel het volgende:
[..]
zo, vrijwillig vertrokken en nu hebben we nog maar 3 kleine negertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten we echt naar een stream met alleen 3 kerels zitten kijken?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Hij gaat morgen weer lekker zagen in de DBKquote:
Heerlijk rustigquote:Op zondag 6 maart 2022 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Moeten we echt naar een stream met alleen 3 kerels zitten kijken?
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Dat is cabaret, en dan mag het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten we echt naar een stream met alleen 3 kerels zitten kijken?
amenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik mis de dames niet... Geen een.. Zeker niet die nep queen.
Dacht ik ook al, maar ze hebben geen aanwijzingen dus doen maar watquote:Op zondag 6 maart 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
Hadden die kipjes niet ín plastic ín kokend water warm gemaakt moeten worden??
Volgens mij wel met die goudhaantjes (bestaan die nog?)quote:Op zondag 6 maart 2022 19:00 schreef Ireth het volgende:
Hadden die kipjes niet ín plastic ín kokend water warm gemaakt moeten worden??
Praten over wat hun opdracht is (tactisch praten aan tafel)quote:
Tijdens de SL is inderdaad het script even doorgenomen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:02 schreef Fikkert2 het volgende:
De de mannen moeten tactische gesprekken houden en over de secreten praten, dus die gaan weer beelden te zien krijgen ?!
Top of flop weer dus.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tijdens de SL is inderdaad het script even doorgenomen.
Geen idee waar je woont, maar indien Utrecht, stuur prive bericht, ga ik boodschappen doen voor je!quote:Op zondag 6 maart 2022 19:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Mehh zit ik dan met mijn soort van chilli con carne achtige maaltijd...
(Kon geen boodschappen doen want corona net als al m'n vrienden en familie)
En dan kijk ik naar mensen die
Hebben...
Ik woon in t zuiden,quote:Op zondag 6 maart 2022 19:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee waar je woont, maar indien Utrecht, stuur prive bericht, ga ik boodschappen doen voor je!
Ja Tobias ook.quote:
Gelukkig nog maar 1 dag!quote:Op zondag 6 maart 2022 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik woon in t zuiden,
Ik heb eten genoeg hoor, ik kan nog 4 dagen in quarantaine blijven en hoef er nog maar 1
Heb alleen geen keuze uit lekkere verse dingen. Is allemaal diepvries of conserven.
Prima eten maar niet zo ontzettend lekker als kip patat en appelmoes.
Maar lief van je!
en dat je dus wat anders krijgt dan die droge couscous met winterwortelen.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja Tobias ook.
.ik vind dat echt sneu.
Je hebt drie maanden kost en inwoning gratis, 100 euro per dag vergoeding....
En dan klagen dat je moet koken
Ik geef ze groot gelijk. Ze zetten er net zolang als die meiden. Had gewoon net iets meer gegeven. 2 biertjes en voorgekookte kip. Maar ze zullen nu opeens een stuk blijer zijn waarschijnlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 19:16 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zijn dat een stelletje jankerds zeg, dit kan niet alles zijn er moet nog ietskomen vooral die Salar mijn God zeg die is gewoon echt jaloers
het is voor de meiden wees blij dat jullie dit gekregen hebben want de avond ging om de meiden en niet om jullie
Girls night out.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:19 schreef Benny het volgende:
Ik schakel net in. Maar waarom zijn de vrouwen weg?
"Ladies Night" omdat ze de laatste 3 vrouwen waren. moesten koffer pakken en zijn half uur terug door de rode poort vertrokken..quote:Op zondag 6 maart 2022 19:19 schreef Benny het volgende:
BB kon het gekrijs ook niet meer aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:19 schreef Benny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |