SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik vind Salar echt niets aan, vind hem zo overdreven met zijn ' liefde' voor BBquote:Op zondag 6 maart 2022 16:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Tobi zou echt nog schrikken. Ze onderschatten Salar
zowel Grace als Tobias (en dan VOORAL Tobias) zijn enorm gezakt terwijl Salar blijft stijgen.
Salar speelt Tobi naar huis
Wat ze zelf ook smerig heeft gemaakt, dus het mag best eens gedaan worden door haar.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maakt hier en daar het aanrechtblad schoon
Belachelijk.quote:
Volgens mij is iedereen er nog.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:25 schreef Stargazing het volgende:
Salar speelt iedereen naar huis op dit moment.
Maak jullie klaar voor Ladies' Night. Doe jullie mooiste kleren aan en wacht op verdere instructies.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:44 schreef spapaars het volgende:
Iets met mooie kleren aantrekken
[ afbeelding ]
Nou dat gaat vast wat worden met drie van die gilmonstersquote:Op zondag 6 maart 2022 16:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Maak jullie klaar voor Ladies' Night. Doe jullie mooiste kleren aan en wacht op verdere instructies.
ik haal er niets uit hahaquote:Op zondag 6 maart 2022 16:44 schreef spapaars het volgende:
Iets met mooie kleren aantrekken
[ afbeelding ]
quote:
Dat had best achter een spoiler gemogenquote:Op zondag 6 maart 2022 16:55 schreef danilel het volgende:
Als je jeuk hebt moet je krabben, wait for it!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:55 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
en waar die het vandaan haalt geen idee hahaquote:Op zondag 6 maart 2022 16:53 schreef Hendrik83 het volgende:
Salar is zo zeker dat hun een boys night krijgen. Toch maar even omkleden.
ik hoop gewoon de gameroom, ijskoud en dan zitten zij in hun jurkjesquote:Op zondag 6 maart 2022 17:01 schreef Ireth het volgende:
Ladies night, straks in het datacenter krijgen ze alle 3 een magnetron maaltijd, een mandje met douche producten en mogen ze pretty woman kijken
Schoenpoets.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Grace nu aan het doen is.
Voor mij ziet het eruit als met een tandenborstel zwart spul op je hoofd smeren.
haartjes plat leggen, deed zoey vorig jaar ook vaakquote:Op zondag 6 maart 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Grace nu aan het doen is.
Voor mij ziet het eruit als met een tandenborstel zwart spul op je hoofd smeren.
quote:
Hoezo voor iemand van haar leeftijd? Ze is 35, toch normale leeftijd om grijs te worden?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Grace heeft al veel grijs haar zeg. Voor iemand van haar leeftijd.
Spijtig van haar 2 hersencellen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:10 schreef stervis het volgende:
[..]
Hoezo voor iemand van haar leeftijd? Ze is 35, toch normale leeftijd om grijs te worden?
Ik ken wel meer mensen die vroeg grijs zijn, of mannen vroeg kaalquote:Op zondag 6 maart 2022 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Grace heeft al veel grijs haar zeg. Voor iemand van haar leeftijd.
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:13 schreef danilel het volgende:
Ik wil Grace nu eigenlijk Greys gaan noemen maar dat vind ik zielig voor @:Greysbones
Er kann 'N A W EL' nicht buchstabieren.quote:
Secrees misschien een redelijk alternatief?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:13 schreef danilel het volgende:
Ik wil Grace nu eigenlijk Greys gaan noemen maar dat vind ik zielig voor @:Greysbones
Wat een ordinair mens is het ook! Zoon moet u zeggen, maar waarom zou je respect voor haar moeten hebben, wat een schaamteloos figuurquote:Op zondag 6 maart 2022 16:55 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:13 schreef danilel het volgende:
Ik ben toch echt ouder en geen grijs haarquote:Op zondag 6 maart 2022 17:10 schreef stervis het volgende:
[..]
Hoezo voor iemand van haar leeftijd? Ze is 35, toch normale leeftijd om grijs te worden?
Ik zou graag beelden zien van die 3 lege dozen wanneer zij hunzelf bezig zien wanneer zij terug kijken naar alle afleveringen op het moment ze het huis verlaten hebben. Hoe diep gaan ze kruipen?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een ordinair mens is het ook! Zoon moet u zeggen, maar waarom zou je respect voor haar moeten hebben, wat een schaamteloos figuur![]()
Girls night..quote:
Dan heb je geluk! Want rond 35 jaar grijs worden is echt normaal. Ik heb het toevallig deze week nog zitten opzoeken omdat ik het erg vind dat ik grijs word. Maar ook ouder dan 35 (toen begon het wel) dus op zich ook bij de gelukkigen dat het nog niet fel is.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben toch echt ouder en geen grijs haar
Hopelijk een lesje etiquette. Eten met mes en vork, niet schrokken, niet smakken, geen ellebogen op tafel, niet schreeuwenquote:
Perfecte analyse.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hopelijk een lesje etiquette. Eten met mes en vork, niet schrokken, niet smakken, geen ellebogen op tafel, niet schreeuwen
ik ookquote:Op zondag 6 maart 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
of een schaamhaarloos???quote:Op zondag 6 maart 2022 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een ordinair mens is het ook! Zoon moet u zeggen, maar waarom zou je respect voor haar moeten hebben, wat een schaamteloos figuur![]()
niet aan je doos krabben waar iedereen bij isquote:Op zondag 6 maart 2022 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hopelijk een lesje etiquette. Eten met mes en vork, niet schrokken, niet smakken, geen ellebogen op tafel, niet schreeuwen
Leven of geleefd worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:25 schreef engine het volgende:
Zijn ondertussen al een halve dag aan het inpakken en tutten. Snap niet waarom ze nu weer verwend moeten worden
Voor Grace : niet een man vol in het kruis knijpen en voor Nouch, niet een man tig keer in zijn kont knijpen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
niet aan je doos krabben waar iedereen bij is
Je bord leeg etenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
niet aan je doos krabben waar iedereen bij is
Dit zijn de marginalen van de huidige maatschappij. Salar is de uitzondering. Hij is een Nederlander en ik een Belg dus nationaliteit heeft geen belang.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik elke dag zoveel troep op mijn gezicht had gesmeerd of zou moeten smeren, had ik nu de kop van een 80-jarige. Dit is plamuren
Gewoon plastic bestek en bordenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef Ireth het volgende:
Mochten ze echt luxe gaan dineren dan hoop ik dat het tafelzilver geteld is![]()
Noush heeft tenslotte een nieuwe koffer...
was jij nou ook een friends kijker?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef Ireth het volgende:
Mochten ze echt luxe gaan dineren dan hoop ik dat het tafelzilver geteld is![]()
Noush heeft tenslotte een nieuwe koffer...
Liever niet, dan krijgen we allemaal van die praise the lord types als Gracequote:Op zondag 6 maart 2022 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Faal op faal op faal. Kan eventueel de E.O. een volgende editie(als die er al komt) niet gaan uitzenden?
Wat zal dat vogelnest jeukenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:34 schreef Sestra666 het volgende:
wanneer bokken ze op? grace wil nieuw haar
Hebben we nu ook al, dus zoveel zal er dan niet veranderen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Liever niet, dan krijgen we allemaal van die praise the lord types als Grace
Heeft ze die wc borstel al een keer gewassen eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 17:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Krijg al jeuk als ik die ragebol zie
Denk het niet. Denk dat er in de laatste 2 weken nog wel oud bewoners terug komen, en wellicht van vorig jaar. Nick had zoiets al gezegd.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef C.A.I het volgende:
ladies night ze gaan de andere oud bewoonsters weer zien vandaar de koffers naar het het quarantaine Hotel vorige leven zo als hun het noemen
de ladys mogen niets zeggen en morgen zullen de heren wel aan de beurt komen en de oud bewoners mannen en dan zien we dit terug in een TV moment als surprise en wordt de finale datum bekend gemaakt en worden de bewoonsters voorbereid op het nu buiten zijnen hoe de situatie nu is
De EO heeft het aanbod gehad, maar ze hebben afgewezen wegens 'te saai'.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Faal op faal op faal. Kan eventueel de E.O. een volgende editie(als die er al komt) niet gaan uitzenden?
Heb het 1 x gezien. Was verbaasd, even een handdoek erom en het was droog. Neemt geen vocht opquote:Op zondag 6 maart 2022 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze die wc borstel al een keer gewassen eigenlijk
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De EO heeft het aanbod gehad, maar ze hebben afgewezen wegens 'te saai'.
Zal wel waterafstotend zijnquote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb het 1 x gezien. Was verbaasd, even een handdoek erom en het was droog. Neemt geen vocht op
Is het geen schatje...quote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een migraine deze tiktokker heeft
Een echte vrouwquote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Nick kan zoveel zeggen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat er in de laatste 2 weken nog wel oud bewoners terug komen, en wellicht van vorig jaar. Nick had zoiets al gezegd.
Ziet ze er een keer mooi, vrouwelijk uit, weet ze het weer te verpestenquote:
Ze krijgen natuurlijk een spreekverbod. Vorig jaar ook.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Nick kan zoveel zeggen.
Ook Nick had natuurlijk geen rekening gehouden met de situatie in Oekraine.
Er kunnen nu geen oud bewoners in met deze kennis.
maar in dat vest kun je veel gestolen goederen verbergenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ziet ze er een keer mooi, vrouwelijk uit, weet ze het weer te verpesten
ik zie er geen meerwaarde in, dat er oudbewoners erin komenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze krijgen natuurlijk een spreekverbod. Vorig jaar ook.
nawel schrijven kunnen welquote:Op zondag 6 maart 2022 17:26 schreef danilel het volgende:
[..]
Dass brauchen Niederlander auf einem Niederländisches Forum auch nicht!
Eehhmm... als ik er 10 afleveringen van gezien zegt te hebben dan heb ik het waarschijnlijk nog afgerond naar boven.....quote:
BSquote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze krijgen natuurlijk een spreekverbod. Vorig jaar ook.
Heeft ze er ook een broek bij, kan ze zo naar de sportschoolquote:
TV maken. Het wordt een beetje saai zo met 6 deelnemers en volgende week 5 natuurlijk.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zie er geen meerwaarde in, dat er oudbewoners erin komen
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef Verida het volgende:
[..]
BS
Je kunt geen spreekverbod opleggen over zoiets.
Gaat haar niet lukken.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:41 schreef FreshFruit het volgende:
Nouch kopieert Nawel ook echt in alles.
Midden in de Week maar Zondag's niet..quote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Kojakjequote:Op zondag 6 maart 2022 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Midden in de Week maar Zondag's niet..
De context was dat Tobias dacht dat ze niks onder haar jurkje aan had, dus Grace wees naar haar ondergoed en zei "oh dacht je dat dit printje haar was ofzo?" .. jezus als ik dit opschrijf denk ik; waarom kijk ik hierna? Maar anyways ze zat dus niet te krabben.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik was 21 en had al mijn eerste witte haren en donkerblond, ben nu helemaal witquote:Op zondag 6 maart 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
De nest....quote:Op zondag 6 maart 2022 17:43 schreef czvt het volgende:
Hoe verklaar je dat deze 3 vrouwen 2/3 van de dag in de badkamer zitten te plamuren en voor de rest zich als boeren gedragen aan tafel. Dit is iets wat mijn vrouw en kinderen voor geen micrometer begrijpen. Je bent en gedraagt je zoals de nest waaruit je voorkomt.
Hondsdolheidquote:Op zondag 6 maart 2022 17:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee wij krijgen geen vaccinaties voor waterpokken Tobias...
Tis hier wel Commentaar Op Streams hé.... niet Cumbaja-my-lord Op Streamsquote:Op zondag 6 maart 2022 17:44 schreef Cosima het volgende:
Verder vind ik het hier echt zoo negatief worden, iedereen is kut en stom en het is nooit goed. Ik hou ook wel van lekker zeiken, maar het slaat allemaal nergens op nu.
Als ze mogen confronteren wel, maar niet als ze een spreekverbod hebben.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zie er geen meerwaarde in, dat er oudbewoners erin komen
Helemaal mee eens, mooi figuur verder!quote:Op zondag 6 maart 2022 17:43 schreef Ireth het volgende:
Echt waar, eeuwig zonde dat die lichtgevende tandjes van Nawel "5000 euro in Turkije!!" uitstralen in neon, want verder vind ik haar echt een mooie meid...
Welke twist zie je Odie. Ik zie hem nietquote:
Could have fooled me.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze er ook een broek bij, kan ze zo naar de sportschool
de dames gescheiden van de heren , dit wordt smullenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Welke twist zie je Odie. Ik zie hem niet
wel beetje eens met jequote:Op zondag 6 maart 2022 17:44 schreef Cosima het volgende:
[..]
De context was dat Tobias dacht dat ze niks onder haar jurkje aan had, dus Grace wees naar haar ondergoed en zei "oh dacht je dat dit printje haar was ofzo?" .. jezus als ik dit opschrijf denk ik; waarom kijk ik hierna? Maar anyways ze zat dus niet te krabben.
Verder vind ik het hier echt zoo negatief worden, iedereen is kut en stom en het is nooit goed. Ik hou ook wel van lekker zeiken, maar het slaat allemaal nergens op nu.
Ieder zijn mening, de mijne is dat deze BB één grote faal is waar zorgvuldig de GiebelkuttenClub en MooiBoyNarcissen de voorkeur hebben bij Regie .. een schandalige saaie versie waarin de bewoners alleen meer kost en inwoning genieten met als enige eis een paar kutspelletjes te spelen voor meer vreten ...quote:Op zondag 6 maart 2022 17:44 schreef Cosima het volgende:
[..]
De context was dat Tobias dacht dat ze niks onder haar jurkje aan had, dus Grace wees naar haar ondergoed en zei "oh dacht je dat dit printje haar was ofzo?" .. jezus als ik dit opschrijf denk ik; waarom kijk ik hierna? Maar anyways ze zat dus niet te krabben.
Die mannen gaan plezier maken als nooit tevoren, en geen Nawel die zaagt dat het te druk of luid is. Ze mogen zich volledig uitleven dus ik denk dat Salar en Kristof hier serieus van gaan genieten.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
de dames gescheiden van de heren , dit wordt smullen
mag ik niet zeggen dat salar en idiot isquote:Op zondag 6 maart 2022 17:44 schreef Stargazing het volgende:
[..]
really mario? heb je niet al genoeg waarschuwingen gekregen?
Het kon wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Hoempah op 06-03-2022 18:02:00 ]
Every inch a winner.quote:
Rusland is met 1 s en hoofdletter Rquote:Op zondag 6 maart 2022 17:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
mag ik niet zeggen dat salar en idiot is
is hier nieuws blokking? zo als in russland
Ik zou eerder zeggen 'one flew over the cuckoo's nest'.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Could have fooled me.
Ik dacht dat BB één grote sportschool was.
Dat was het niet. Ze liet alleen zien dat ze een string aan had. De jongens dachten dat ze naakt was.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik geloof het allemaal wel.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
de dames gescheiden van de heren , dit wordt smullen
en blokking moet blocking met CK zijnquote:Op zondag 6 maart 2022 17:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rusland is met 1 s en hoofdletter R
Kris dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:53 schreef Stargazing het volgende:
'Echte' mannen zijn er eigenlijk niet in het huis dit jaar vind ik.
Salar en Tobias alleen al zijn ijdeler dan alle vrouwen die dit jaar in het huis hebben gezeten.
neequote:Op zondag 6 maart 2022 17:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rusland is met 1 s en hoofdletter R
was toch Fleaquote:Op zondag 6 maart 2022 17:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen 'one flew over the cuckoo's nest'.
dan hoef je dat nog niet op zo een manier te showen, je kunt ook gewoon je jurk naar beneden doen en zeggen ik heb een string aan. Kortom ik vind haar ordinair.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was het niet. Ze liet alleen zien dat ze een string aan had. De jongens dachten dat ze naakt was.
Oh ja, ik heb de trial nog zie ik dacht dat die al verlopen was. Meestal zit ik meer met het mb limiet in de knoop dan tijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Hoempah op 06-03-2022 18:02:57 ]
als het weer zoals vorig jaar wordt wil ik wel meedoenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:54 schreef odie22 het volgende:
ik vind het leuk, zie ik jullie volgend jaar allemaal weer bij BB 2023 ?
dat dus.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:56 schreef danilel het volgende:
[..]
dan hoef je dat nog niet op zo een manier te showen, je kunt ook gewoon je jurk naar beneden doen en zeggen ik heb een string aan. Kortom ik vind haar ordinair.
Die uitspraken zijn in het begin geweest, hij is daarvoor aangesproken en doet het niet meer.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:56 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Moest het niet zijn voor sommige van zijn uitspraken, hij wel.
Opium van hem ruikt heerlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 17:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb toch liever Yves Saint Laurent
Ik vind het leuker om op een iets neutraler manier commentaar te leveren op streams. Ik zie BB als een dierentuin met mensen, en heb gewoon interesse in hun gedrag zonder het gelijk af te keuren of althans niet op zo'n idiote manier. Maar hier doet iedereen alsof er een stel onopgevoede monsters in dat huis zitten.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis hier wel Commentaar Op Streams hé.... niet Cumbaja-my-lord Op Streams
Spot onquote:Op zondag 6 maart 2022 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
Wat ik dus kan verwachten straks, dat de GiebelKutten Ultramooi aangekleed met koffertje naar een urenlang SL'etje gaan
Leuk jurkje!quote:
Die heb ik ook jarenlang gebruiktquote:
Omschreven als een goede E.O. uitzendingquote:Op zondag 6 maart 2022 18:00 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om op een iets neutraler manier commentaar te leveren op streams. Ik zie BB als een dierentuin met mensen, en heb gewoon interesse in hun gedrag zonder het gelijk af te keuren of althans niet op zo'n idiote manier. Maar hier doet iedereen alsof er een stel onopgevoede monsters in dat huis zitten.
Maar goed, on-topic; wat ik dus echt fijn vind is dat de meiden dit jaar niet zo zeuren over hun uiterlijk, gewoon lekker make-uppen, jurkjes proberen zonder zeiken over evt. vetrollen. In vergelijking met vorig jaar vind ik dit echt zooo verfrissend.
Ben alleen vaak geen fan van hun outfitsmaar ze mogen aandoen wat ze willen natuurlijk.
Oh en ik vind dat over het algemeen er vriendelijk met elkaar wordt omgegaan en ze het gezellig hebben. Bijv. tobias deze avond die zegt dat de mannen zich ook wat netjes gaan aankleden want anders moeten ze de vrouwen als zwervers uitzwaaien wat hij niet netjes vindt. En Salar die zegt dat ze het echt verdiend hebben, een ladies night.. Kristof die aan Nouchine vraagt waarom ze het paarse outfitje niet meer aan heeft want dat stond mooi..
ik vind het prima mensen.
ja, echt zo'n serie waarbij je na 1 aflevering zegt dat de rest niet meer hoeft...quote:Op zondag 6 maart 2022 18:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omschreven als een goede E.O. uitzending
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 6 maart 2022 18:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, echt zo'n serie waarbij je na 1 aflevering zegt dat de rest niet meer hoeft...
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:00 schreef Cosima het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om op een iets neutraler manier commentaar te leveren op streams. Ik zie BB als een dierentuin met mensen, en heb gewoon interesse in hun gedrag zonder het gelijk af te keuren of althans niet op zo'n idiote manier. Maar hier doet iedereen alsof er een stel onopgevoede monsters in dat huis zitten.
Maar goed, on-topic; wat ik dus echt fijn vind is dat de meiden dit jaar niet zo zeuren over hun uiterlijk, gewoon lekker make-uppen, jurkjes proberen zonder zeiken over evt. vetrollen. In vergelijking met vorig jaar vind ik dit echt zooo verfrissend.
Ben alleen vaak geen fan van hun outfitsmaar ze mogen aandoen wat ze willen natuurlijk.
Oh en ik vind dat over het algemeen er vriendelijk met elkaar wordt omgegaan en ze het gezellig hebben. Bijv. tobias deze avond die zegt dat de mannen zich ook wat netjes gaan aankleden want anders moeten ze de vrouwen als zwervers uitzwaaien wat hij niet netjes vindt. En Salar die zegt dat ze het echt verdiend hebben, een ladies night.. Kristof die aan Nouchine vraagt waarom ze het paarse outfitje niet meer aan heeft want dat stond mooi..
Ik laat sinds een een jaar of 4 eigen geur maken, maar daarvoor had ik vrijwel altijd Opium. Niks mis mee.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
eind jaren '70 kocht ik m'n eerste opium
Zal dan ook wel weer achter een SL zijn.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
Kruipen nog in elkaar kut straks..![]()
[ afbeelding ]
Ja die heb ik ook nog staan,quote:Op zondag 6 maart 2022 18:04 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb deze
[ afbeelding ]
Mijn moeder droeg die altijd, als ik m nu opdoe dan is ze weer een beetje meer bij me.
Geuren doen veel, kan er emo van worden.
On topic de SL is weer weg en Nachine zitten weer te tiktokken op de slaapkamer
[ afbeelding ]
Dat mag ik gosnondeju toch wel hopen jaquote:Op zondag 6 maart 2022 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal dan ook wel weer achter een SL zijn.
ook omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te spuiten?
ze solliciteren echt voor een zangcarrière denken zequote:Op zondag 6 maart 2022 18:10 schreef Ireth het volgende:
Ja ze zijn klaar! Er uit met dat koor graag!
favo pijpwijven van de FEBOquote:Op zondag 6 maart 2022 18:11 schreef odie22 het volgende:
waarom 2 streams op die 2 piep , piep , piep wijven
U begrijpt het concept van in een Big Brother wonen nog niet helemaal blijkbaar..quote:Op zondag 6 maart 2022 18:00 schreef Cosima het volgende:
[..]
dat zal het niet wezen denk ik hahaquote:Op zondag 6 maart 2022 17:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zie noes de hele dag al met een loopneus, heeft corona denk ik
Wat liefffquote:Op zondag 6 maart 2022 18:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn kadootjes vandaag[ afbeelding ]
Waarom die 2 steeds in beeld
Leuk..!!! En nog gefeliciteerdquote:Op zondag 6 maart 2022 18:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 maart 2022 18:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
gefeliciteerddquote:Op zondag 6 maart 2022 18:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Niet slecht. Chocolade, fijne luchtjes en zen-plantje.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
okquote:Op zondag 6 maart 2022 18:00 schreef Cosima het volgende:
[..]
Huhquote:Op zondag 6 maart 2022 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
waar moet ik in forum vragen hoe ik mijn toesenbord uitzet van mijn laptop?
Lokwinske en proost.quote:
Welkom terug.. het is gelukkig bijna afgelopenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:19 schreef Lillfex het volgende:
Ik ben er weer. Heb BB de laatste 4 weken niet zoveel kunnen volgen omdat ik in het ziekenhuis lag maar zie dat Salar er nog steeds is en kans maakt op de eindstreep en zelf Nawel is er nog
Hopelijk ben je weer helemaal opgeknaptquote:Op zondag 6 maart 2022 18:19 schreef Lillfex het volgende:
Ik ben er weer. Heb BB de laatste 4 weken niet zoveel kunnen volgen omdat ik in het ziekenhuis lag maar zie dat Salar er nog steeds is en kans maakt op de eindstreep en zelf Nawel is er nog
Digital Corner Probeer hier eensquote:Op zondag 6 maart 2022 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Ja ben blij dat ik weer thuis ben maar goed Salar is er nog kan zi nog even het einde meemaken van BBquote:Op zondag 6 maart 2022 18:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk ben je weer helemaal opgeknapt
kreeg je commentaar dat je te veel onzin typtequote:Op zondag 6 maart 2022 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoezo wil je die uitzetten, of heb nu een aparte toetsenbord?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:18 schreef Joyce-43 het volgende:
Thanks Maar ben blij dat Salar er nog is kan nog net even het einde mee maken en hopen dat hij wintquote:Op zondag 6 maart 2022 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welkom terug.. het is gelukkig bijna afgelopen![]()
( Spoiler Alert... Nawee wint, Regie houdt van haar...)
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:24 schreef engine het volgende:
Nawel kent echt honderden liedjes uit haar hoofd
Maak het nog even erger.quote:
Ze zitten te wachten.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom zitten ze te ''zingen'' in de groenekamer?
de vaste toetsenbord.quote:
Je gaat Salar wel zien in de finale... waar Naweetje wint, want Naweeetje wint álles want ze heet Regie in haar zak, ze heeft TikTokkies in haar zak, ze heeft Twitters in haar zak, en alle slijmjurken met een GoPlay abbo in haar zakquote:Op zondag 6 maart 2022 18:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Thanks Maar ben blij dat Salar er nog is kan nog net even het einde mee maken en hopen dat hij wint
Ik lag mij rot als ze pas over een paar dagen gaan. 😉quote:
Fijn dat je weer thuis bent, Beterschapquote:Op zondag 6 maart 2022 18:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja ben blij dat ik weer thuis ben maar goed Salar is er nog kan zi nog even het einde meemaken van BB
Ze gaan rond 8 uur vanavondquote:Op zondag 6 maart 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lag mij rot als ze pas over een paar dagen gaan. 😉
ik had ze al heel lang gemute maar nu heb ik ze echt uitgezetquote:Op zondag 6 maart 2022 18:24 schreef suzi1 het volgende:
wen er maar vast aan, dit wordt de nieuwe SL
Ik niet..Zo snel mogelijk wegwezen aanstellers..quote:Op zondag 6 maart 2022 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lag mij rot als ze pas over een paar dagen gaan. 😉
BB geeft ze een ladies night. Ze hebben vanochtend een koffertje in gepakt.quote:
Ze moesten vanmorgen hun koffer pakken. Ze gaan ‘ weg’quote:
nee dat viel gelukkig nog mee hahaquote:Op zondag 6 maart 2022 18:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
kreeg je commentaar dat je te veel onzin typte
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:26 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
zat zelf ook al te denken, waarom wil ik dat weten
O ks dat al bekend gemaakt?quote:
los toetsenbord op vast van een laptop??quote:Op zondag 6 maart 2022 18:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de vaste toetsenbord.
ik heb de losse nu op die toetsen staan en dan drukt hij soms toetsen in dus vandaar
quote:Op zondag 6 maart 2022 18:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik niet..Zo snel mogelijk wegwezen aanstellers..
ja heb een losse erbij want die vaste zijn wel toetsen stukquote:Op zondag 6 maart 2022 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoezo wil je die uitzetten, of heb nu een aparte toetsenbord?
Ah ok gezelligquote:Op zondag 6 maart 2022 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
BB geeft ze een ladies night. Ze hebben vanochtend een koffertje in gepakt.
Dat was vorige week bij Tobias en Julio zo. Grace zal nu wel in de minimall zitten.quote:
Vast naar de data center ofzquote:Op zondag 6 maart 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moesten vanmorgen hun koffer pakken. Ze gaan ‘ weg’
Ahhh ok snap het kijk bij instellingen of hardwarequote:Op zondag 6 maart 2022 18:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de vaste toetsenbord.
ik heb de losse nu op die toetsen staan en dan drukt hij soms toetsen in dus vandaar
Had liever gezien dat ze af moesten zien in plaats van dat gepamper en gegil.quote:
Dat is waar. We gaan het zien of dat nu ook zo is.quote:Op zondag 6 maart 2022 18:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was vorige week bij Tobias en Julio zo. Grace zal nu wel in de minimall zitten.
En dan gaan ze 1 deur verder overnachtenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:27 schreef engine het volgende:
[..]
BB geeft ze een ladies night. Ze hebben vanochtend een koffertje in gepakt.
Hoop dat er een hele grote bult afwas staat....succes dames!quote:Op zondag 6 maart 2022 18:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan gaan ze 1 deur verder overnachten![]()
![]()
Ik denk haar tandenquote:Op zondag 6 maart 2022 18:31 schreef jooba het volgende:
Waarom is die Nawel zo populair ? Ik begrijp het echt niet.
Zijn het haar tanden ? Haar lichaam ? Haar uitstraling ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |