SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik vind Salar echt niets aan, vind hem zo overdreven met zijn ' liefde' voor BBquote:Op zondag 6 maart 2022 16:23 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Tobi zou echt nog schrikken. Ze onderschatten Salar
zowel Grace als Tobias (en dan VOORAL Tobias) zijn enorm gezakt terwijl Salar blijft stijgen.
Salar speelt Tobi naar huis
Wat ze zelf ook smerig heeft gemaakt, dus het mag best eens gedaan worden door haar.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maakt hier en daar het aanrechtblad schoon
Belachelijk.quote:
Volgens mij is iedereen er nog.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:25 schreef Stargazing het volgende:
Salar speelt iedereen naar huis op dit moment.
Maak jullie klaar voor Ladies' Night. Doe jullie mooiste kleren aan en wacht op verdere instructies.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:44 schreef spapaars het volgende:
Iets met mooie kleren aantrekken
[ afbeelding ]
Nou dat gaat vast wat worden met drie van die gilmonstersquote:Op zondag 6 maart 2022 16:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Maak jullie klaar voor Ladies' Night. Doe jullie mooiste kleren aan en wacht op verdere instructies.
ik haal er niets uit hahaquote:Op zondag 6 maart 2022 16:44 schreef spapaars het volgende:
Iets met mooie kleren aantrekken
[ afbeelding ]
quote:
Dat had best achter een spoiler gemogenquote:Op zondag 6 maart 2022 16:55 schreef danilel het volgende:
Als je jeuk hebt moet je krabben, wait for it!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2022 16:55 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
en waar die het vandaan haalt geen idee hahaquote:Op zondag 6 maart 2022 16:53 schreef Hendrik83 het volgende:
Salar is zo zeker dat hun een boys night krijgen. Toch maar even omkleden.
ik hoop gewoon de gameroom, ijskoud en dan zitten zij in hun jurkjesquote:Op zondag 6 maart 2022 17:01 schreef Ireth het volgende:
Ladies night, straks in het datacenter krijgen ze alle 3 een magnetron maaltijd, een mandje met douche producten en mogen ze pretty woman kijken
Schoenpoets.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Grace nu aan het doen is.
Voor mij ziet het eruit als met een tandenborstel zwart spul op je hoofd smeren.
haartjes plat leggen, deed zoey vorig jaar ook vaakquote:Op zondag 6 maart 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Grace nu aan het doen is.
Voor mij ziet het eruit als met een tandenborstel zwart spul op je hoofd smeren.
quote:
Hoezo voor iemand van haar leeftijd? Ze is 35, toch normale leeftijd om grijs te worden?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Grace heeft al veel grijs haar zeg. Voor iemand van haar leeftijd.
Spijtig van haar 2 hersencellen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:10 schreef stervis het volgende:
[..]
Hoezo voor iemand van haar leeftijd? Ze is 35, toch normale leeftijd om grijs te worden?
Ik ken wel meer mensen die vroeg grijs zijn, of mannen vroeg kaalquote:Op zondag 6 maart 2022 17:09 schreef Koos1958 het volgende:
Grace heeft al veel grijs haar zeg. Voor iemand van haar leeftijd.
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:13 schreef danilel het volgende:
Ik wil Grace nu eigenlijk Greys gaan noemen maar dat vind ik zielig voor @:Greysbones
Er kann 'N A W EL' nicht buchstabieren.quote:
Secrees misschien een redelijk alternatief?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:13 schreef danilel het volgende:
Ik wil Grace nu eigenlijk Greys gaan noemen maar dat vind ik zielig voor @:Greysbones
Wat een ordinair mens is het ook! Zoon moet u zeggen, maar waarom zou je respect voor haar moeten hebben, wat een schaamteloos figuurquote:Op zondag 6 maart 2022 16:55 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:13 schreef danilel het volgende:
Ik ben toch echt ouder en geen grijs haarquote:Op zondag 6 maart 2022 17:10 schreef stervis het volgende:
[..]
Hoezo voor iemand van haar leeftijd? Ze is 35, toch normale leeftijd om grijs te worden?
Ik zou graag beelden zien van die 3 lege dozen wanneer zij hunzelf bezig zien wanneer zij terug kijken naar alle afleveringen op het moment ze het huis verlaten hebben. Hoe diep gaan ze kruipen?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een ordinair mens is het ook! Zoon moet u zeggen, maar waarom zou je respect voor haar moeten hebben, wat een schaamteloos figuur![]()
Girls night..quote:
Dan heb je geluk! Want rond 35 jaar grijs worden is echt normaal. Ik heb het toevallig deze week nog zitten opzoeken omdat ik het erg vind dat ik grijs word. Maar ook ouder dan 35 (toen begon het wel) dus op zich ook bij de gelukkigen dat het nog niet fel is.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben toch echt ouder en geen grijs haar
Hopelijk een lesje etiquette. Eten met mes en vork, niet schrokken, niet smakken, geen ellebogen op tafel, niet schreeuwenquote:
Perfecte analyse.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hopelijk een lesje etiquette. Eten met mes en vork, niet schrokken, niet smakken, geen ellebogen op tafel, niet schreeuwen
ik ookquote:Op zondag 6 maart 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben toch echt ouder en geen grijs haar
of een schaamhaarloos???quote:Op zondag 6 maart 2022 17:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat een ordinair mens is het ook! Zoon moet u zeggen, maar waarom zou je respect voor haar moeten hebben, wat een schaamteloos figuur![]()
niet aan je doos krabben waar iedereen bij isquote:Op zondag 6 maart 2022 17:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hopelijk een lesje etiquette. Eten met mes en vork, niet schrokken, niet smakken, geen ellebogen op tafel, niet schreeuwen
Leven of geleefd worden.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:25 schreef engine het volgende:
Zijn ondertussen al een halve dag aan het inpakken en tutten. Snap niet waarom ze nu weer verwend moeten worden
Voor Grace : niet een man vol in het kruis knijpen en voor Nouch, niet een man tig keer in zijn kont knijpen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
niet aan je doos krabben waar iedereen bij is
Je bord leeg etenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:28 schreef danilel het volgende:
[..]
niet aan je doos krabben waar iedereen bij is
Dit zijn de marginalen van de huidige maatschappij. Salar is de uitzondering. Hij is een Nederlander en ik een Belg dus nationaliteit heeft geen belang.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als ik elke dag zoveel troep op mijn gezicht had gesmeerd of zou moeten smeren, had ik nu de kop van een 80-jarige. Dit is plamuren
Gewoon plastic bestek en bordenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef Ireth het volgende:
Mochten ze echt luxe gaan dineren dan hoop ik dat het tafelzilver geteld is![]()
Noush heeft tenslotte een nieuwe koffer...
was jij nou ook een friends kijker?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef Ireth het volgende:
Mochten ze echt luxe gaan dineren dan hoop ik dat het tafelzilver geteld is![]()
Noush heeft tenslotte een nieuwe koffer...
Liever niet, dan krijgen we allemaal van die praise the lord types als Gracequote:Op zondag 6 maart 2022 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Faal op faal op faal. Kan eventueel de E.O. een volgende editie(als die er al komt) niet gaan uitzenden?
Wat zal dat vogelnest jeukenquote:Op zondag 6 maart 2022 17:34 schreef Sestra666 het volgende:
wanneer bokken ze op? grace wil nieuw haar
Hebben we nu ook al, dus zoveel zal er dan niet veranderen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Liever niet, dan krijgen we allemaal van die praise the lord types als Grace
Heeft ze die wc borstel al een keer gewassen eigenlijkquote:Op zondag 6 maart 2022 17:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Krijg al jeuk als ik die ragebol zie
Denk het niet. Denk dat er in de laatste 2 weken nog wel oud bewoners terug komen, en wellicht van vorig jaar. Nick had zoiets al gezegd.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:31 schreef C.A.I het volgende:
ladies night ze gaan de andere oud bewoonsters weer zien vandaar de koffers naar het het quarantaine Hotel vorige leven zo als hun het noemen
de ladys mogen niets zeggen en morgen zullen de heren wel aan de beurt komen en de oud bewoners mannen en dan zien we dit terug in een TV moment als surprise en wordt de finale datum bekend gemaakt en worden de bewoonsters voorbereid op het nu buiten zijnen hoe de situatie nu is
De EO heeft het aanbod gehad, maar ze hebben afgewezen wegens 'te saai'.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Faal op faal op faal. Kan eventueel de E.O. een volgende editie(als die er al komt) niet gaan uitzenden?
Heb het 1 x gezien. Was verbaasd, even een handdoek erom en het was droog. Neemt geen vocht opquote:Op zondag 6 maart 2022 17:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft ze die wc borstel al een keer gewassen eigenlijk
quote:Op zondag 6 maart 2022 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De EO heeft het aanbod gehad, maar ze hebben afgewezen wegens 'te saai'.
Zal wel waterafstotend zijnquote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb het 1 x gezien. Was verbaasd, even een handdoek erom en het was droog. Neemt geen vocht op
Is het geen schatje...quote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een migraine deze tiktokker heeft
Een echte vrouwquote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een migraine deze tiktokker heeft
Nick kan zoveel zeggen.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk dat er in de laatste 2 weken nog wel oud bewoners terug komen, en wellicht van vorig jaar. Nick had zoiets al gezegd.
Ziet ze er een keer mooi, vrouwelijk uit, weet ze het weer te verpestenquote:
Ze krijgen natuurlijk een spreekverbod. Vorig jaar ook.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Nick kan zoveel zeggen.
Ook Nick had natuurlijk geen rekening gehouden met de situatie in Oekraine.
Er kunnen nu geen oud bewoners in met deze kennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |