SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige sessies
Vrijdagavond - laatste 64
Zaterdagmiddag - laatste 32
Zaterdagavond - laatste 16
Zondagmiddag - kwartfinale
Zondagavond - halve finale + finale
Instromend in de vierde rondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stages will be located as follows:
Skyline Pavilion: Main Stage (All days)
Reds: Stage Two (Friday and Saturday)
Centre Stage: Stages Three-Eight (Friday and Saturday)
Format
First Round (Best of 11 legs)
Second Round (Best of 11 legs)
Third Round (Best of 11 legs)
Fourth Round (Best of 19 legs)
Fifth Round (Best of 19 legs)
Sixth Round (Best of 19 legs)
Quarter-Finals (Best of 19 legs)
Semi-Finals (Best of 21 legs)
Final (Best of 21 legs)
Prize Fund
Winner: £100,000
Runner-Up: £40,000
Semi-Finalists: £20,000
Quarter-Finalists: £12,500
Last 16: £7,500
Last 32: £4,000
Last 64: £2,000
Last 96: £1,000
Total: £450,000
[ Bericht 7% gewijzigd door Zipportal op 06-03-2022 14:13:20 ]
quote:
quote:Bad news to visitors from UK, Ireland, Austria, Germany and Switzerland.
Zit op mijn niet-gyazo-pc dus ik stuur even wat slappe pics van mijn mob. brb.quote:
Moet nog naar een begrafenis?quote:Op zondag 6 maart 2022 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KutPC werkte niet mee
Viaplay dictator eist pakken.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KutPC werkte niet mee
Net een foute politicusquote:Op zondag 6 maart 2022 14:22 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KutPC werkte niet mee
Dit maakt je boos, merk ik.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Lekker man, de kwartfinale van een major binnen wandelen met 87 en 89 gemiddeld en dan Willie Oconner loten.
Niet zo boos als de halve finale glibberfluke van Robert Owen, maar leuk is anders.quote:
Waarom? O'Connor won trouwens van Wright dus dit gaat niet op.quote:Op zondag 6 maart 2022 15:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als de een tegen Price en de ander tegen Wright had gemoeten, was dat wel veel beter.
Maar lieverd, wil je dan constant dezelfde namen tegen elkaar?quote:Op zondag 6 maart 2022 15:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan waren we van O'Conner en Bialecki af.
Oude BDO-caller merk ik al. Charlie nog wat.quote:
Jij steunt de pedofiel look a like?quote:
Ik zie in Heta meer potentie dan de eeuwige net-niet-Noppert. De scalps van onze saaie Fries zijn op een hand te tellen.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij steunt de pedofiel look a like?
Noppertje, lekker man. Ondanks dat ik geen woord van de beste man versta wel de fatsoenlijkste van het hele rijtje NL’ers in de top 32.
Heta moeten we niet willen maat. Daar gaan we ons, mocht hij succesvol blijken, kapot op ergeren. Mede vanwege zijn kelderhoofd. Gun Noppie een succesje.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie in Heta meer potentie dan de eeuwige net-niet-Noppert. De scalps van onze saaie Fries zijn op een hand te tellen.
Hij straalt wat uit met zijn kelderhoofd. Wat stralen jongens als Noppert, Cullen en Clayton uit? Onzekerheid.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heta moeten we niet willen maat. Daar gaan we ons, mocht hij succesvol blijken, kapot op ergeren. Mede vanwege zijn kelderhoofd. Gun Noppie een succesje.
Jij rent achter een nutteloze jongen uit Urk aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Noppert en Demoon zijn allebei volslagen nikszeggend.
Dan noem ik eerder Van Duijvenbode, Van Peer, Van Barneveld, Kleermaker, Van der Voort, Wattimena. Waarom zijn al die Nederlanders zo labielquote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij straalt wat uit met zijn kelderhoofd. Wat stralen jongens als Noppert, Cullen en Clayton uit? Onzekerheid.
Van der Voort is een persoon die druk niet kan handelen, maar hij heeft bewezen hoge pieken gehad. Van Duijvenbode heeft die potentie ook. Van Barneveld is teveel van het pad af.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan noem ik eerder Van Duijvenbode, Van Peer, Van Barneveld, Kleermaker, Van der Voort, Wattimena. Waarom zijn al die Nederlanders zo labiel
Lieve, bescheiden jongen die ver gaat komen.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij rent achter een nutteloze jongen uit Urk aan.
quote:
Clayton is nu al meer dan een jaar top om naar te kijken.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij straalt wat uit met zijn kelderhoofd. Wat stralen jongens als Noppert, Cullen en Clayton uit? Onzekerheid.
Wint ie van Heta dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef Wertha het volgende:
Noppert is oersaai en erg moeilijk om naar te luisteren, maar DE LEEF VOOR HET VLAGGETJE
@:Dr_Flash
Ik ben voor Danny Jansen. Jij ook?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lieve, bescheiden jongen die ver gaat komen.
Ik kan die manier van gooien van Vinny niet zo goed aanquote:Op zondag 6 maart 2022 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van der Voort is een persoon die druk niet kan handelen, maar hij heeft bewezen hoge pieken gehad. Van Duijvenbode heeft die potentie ook. Van Barneveld is teveel van het pad af.
Maar ze brengen meer met zich mee dan zo'n Noppert. Ik heb dat met alle respect liever. Het zou me niet warm of koud laten als Danny eruit vliegt. Hij geeft je gewoon geen gevoel mee, nou ja.. van leegte.
Ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben voor Danny Jansen. Jij ook?
Bij de visafslag wellicht.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lieve, bescheiden jongen die ver gaat komen.
Gaat Dirkie voorbij als hij de finale haalt.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
17 op de OoM en stijgende. Volgend jaar Premier League.
Als ie Price ontwijkt, wordt t gewoon finale.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Noppert gaat dit weekend ver komen.
U las het hier voor t eerst
Als ie t nu niet doet, gaat ie mentaal kapot.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat Smith dan eindelijk zijn eerste major winnen?
Het zou wel moeten. Anders gok ik dat het Barry wordt.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat Smith dan eindelijk zijn eerste major winnen?
Als Smith nu niet wint, moet hij er gewoon mee kappen.quote:
Wat zeggen de mannen in pak bij Viaplay? #dtvquote:Op zondag 6 maart 2022 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Smith nu niet wint, moet hij er gewoon mee kappen.
Ik heb Ajax aanstaan en ViaPlay op mute.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat zeggen de mannen in pak bij Viaplay? #dtv
Afgelopen nacht nog in bed gekotst. Telt dat ook?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef Zipportal het volgende:
Decupré bedden reclame.
Op al uw behoeftes en wensen
Lekker in bed poepen. @:de_boswachter
Ben je een druggie?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afgelopen nacht nog in bed gekotst. Telt dat ook?
Maar Aspinall haalde wel daarvoor de halve finales op het WK.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kiene doet met denken aan Aspinall op de UK Open een paar jaar terug
Klopt, maar het koele, het uitschakelen van grote namen om de titel te winnen. Als ie hier van Smith wint, is Barry een prima winnaar van dit toernooien.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Aspinall haalde wel daarvoor de halve finales op het WK.
Hij beet goed van zich af tegen Clayton in Ally Pally, maar op TV verder nog geen bijzondere resultaten.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kiene speelt toch al een tijdje vrij goed?
Oh, zo. Dat is wel imposant, ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt, maar het koele, het uitschakelen van grote namen om de titel te winnen. Als ie hier van Smith wint, is Barry een prima winnaar van dit toernooien.
INB4 de enorme sjookquote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Maar we gunnen het Michael Smith neem ik aan allemaal massaal.
Ik zou er eigenlijk een godsvermogen voor over hebben om zijn reactie te zien als hij de finale straks wint.
Hetzelfde geldt voor als hij weer verliest.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Maar we gunnen het Michael Smith neem ik aan allemaal massaal.
Ik zou er eigenlijk een godsvermogen voor over hebben om zijn reactie te zien als hij de finale straks wint.
Gouden Pijlen Kanaal.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iedereen hier gedokt voor NENT? Ik vertik t. Hun aanbod van films en series is ook ondermaats
Ik laat gewoon andere mensen dokken.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iedereen hier gedokt voor NENT? Ik vertik t. Hun aanbod van films en series is ook ondermaats
Cumbek is aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:36 schreef Wertha het volgende:
Ik ga effe wat anders doen, want dit komt niet meer goed.
Wij zijn niet bang voor Tim Kuik.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen stuiver krijgen ze van mequote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik gebruik het @wimderon - alternatiefquote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flodder bitterballen.gifquote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De schaal met snacks is net rond geweest.
Ach. Presentatoren en duiders staan tegenwoordig de gehele avond.quote:Op zondag 6 maart 2022 22:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
dat Noppert zometeen 10 minuten pauze heeft na een uur op t podium te hebben gestaan terwijl Smith gewoon bijna anderhalf uur op zn brede reet heeft mogen rusten
Nou nou nouquote:Op zondag 6 maart 2022 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou ik geloof t wel. Lees morgen wel of t 11-2 of 11-0 is geworden voor Smith
quote:Op zondag 6 maart 2022 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou ik geloof t wel. Lees morgen wel of t 11-2 of 11-0 is geworden voor Smith
Stel je voor... MAIJER ...quote:Op zondag 6 maart 2022 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
de hoge naaldhakken en zolen die ANNE MARIE moet dragen
Misschien staan naaldhakken hem wel verdomd goedquote:
Hoeveel ladingen botox zijn daar inmiddels ingespoten?quote:
Ze is ook Brabants, daar is iets al snel 'ons'quote:Op zondag 6 maart 2022 23:02 schreef Wertha het volgende:
Onze Noppie
Onze Noppert
Ons dieseltje
Inmiddels staan we 3-2 achter.
Anne Marie is team vlaggetje.
quote:Op zondag 6 maart 2022 23:02 schreef Wertha het volgende:
Onze Noppie
Onze Noppert
Ons dieseltje
Inmiddels staan we 3-2 achter.
Anne Marie is team vlaggetje.
Co en Jerry staan al het hele toernooi aan de desk. In de middag heb je Koert, Teun en Jacques, in de avond Anne-Marie, Frank en Jacques. De stream crasht bij mij meerdere keren per sessie en ze maken veel reclame om Viaplay te nemen, wat je alleen kan zien als je al Viaplay hebtquote:Op zondag 6 maart 2022 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik weinig aan dat hele Viaplay
Toch wel even hardop gelachen om dat laatstequote:Op zondag 6 maart 2022 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Co en Jerry staan al het hele toernooi aan de desk. In de middag heb je Koert, Teun en Jacques, in de avond Anne-Marie, Frank en Jacques. De stream crasht bij mij meerdere keren per sessie en ze maken veel reclame om Viaplay te nemen, wat je alleen kan zien als je al Viaplay hebt
F1 Talks met Amber, Mika, David en Tom.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgens mij mis ik weinig aan dat hele Viaplay
quote:Op zondag 6 maart 2022 23:10 schreef H_T het volgende:
en ze maken veel reclame om Viaplay te nemen, wat je alleen kan zien als je al Viaplay hebt
Ik denk dat Smith nog wel wint. Maar manman, het kan hem niet veel makkelijker gemaakt wordenquote:Op zondag 6 maart 2022 23:28 schreef Tagliano het volgende:
Hij gaat toch niet met 83 gemiddeld een majorfinale winnen
Nee, dit kan niet
Ik was dit ook aan het opzoeken en kwam tot nu toe tot 92 van Partquote:Op zondag 6 maart 2022 23:30 schreef Szura het volgende:
Wat is het slechtste gemiddelde ooit van een winnaar van een majorsfinale?
Daarvoor moeten we kijken bij de Paradarters bij de WDF genot.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:30 schreef Szura het volgende:
Aspinall met 88.72 in de UK Open van 2019 volgens mijquote:Op zondag 6 maart 2022 23:30 schreef Szura het volgende:
2001 Warriner 83 gemiddeld, maar wel met de WGP-tax.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aspinall met 88.72 in de UK Open van 2019 volgens mij
Smiss kennende denk ik van nietquote:Op zondag 6 maart 2022 23:33 schreef Szura het volgende:
Dat was wel de kampioensfinish van Smiss denk ik
WGP zie ik er sowieso los vanquote:Op zondag 6 maart 2022 23:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
2001 Warriner 83 gemiddeld, maar wel met de WGP-tax.
Jij hoopt nu dat wij vragen naar jouw prestaties van vandaag.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:30 schreef Poepz0r het volgende:
Vandaag trouwens zelf weer eens een darttoernooi mogen spelen
Hoeft ook niet vuile KUTquote:Op zondag 6 maart 2022 23:35 schreef Wertha het volgende:
[..]
Jij hoopt nu dat wij vragen naar jouw prestaties van vandaag.
Maar dat doen we niet..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2022 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoeft ook niet vuile KUT
Kwartfinale eruit , koppeltoernooi btw
Misschien is 50 accuraterquote:Op zondag 6 maart 2022 23:40 schreef Tagliano het volgende:
Mocht er een sudden death leg komen voorzie ik een pijltje of 45 in totaal
Mes. Steek. Pijn.quote:Op zondag 6 maart 2022 23:42 schreef Tagliano het volgende:
ITV spreekt over een "big television audience in The Netherlands"
Leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |