Hetzelfde geldt voor als hij weer verliest.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Maar we gunnen het Michael Smith neem ik aan allemaal massaal.
Ik zou er eigenlijk een godsvermogen voor over hebben om zijn reactie te zien als hij de finale straks wint.
Gouden Pijlen Kanaal.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iedereen hier gedokt voor NENT? Ik vertik t. Hun aanbod van films en series is ook ondermaats
Ik laat gewoon andere mensen dokken.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iedereen hier gedokt voor NENT? Ik vertik t. Hun aanbod van films en series is ook ondermaats
Cumbek is aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:36 schreef Wertha het volgende:
Ik ga effe wat anders doen, want dit komt niet meer goed.
Wij zijn niet bang voor Tim Kuik.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen stuiver krijgen ze van mequote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik gebruik het @wimderon - alternatiefquote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |