Als ie t nu niet doet, gaat ie mentaal kapot.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat Smith dan eindelijk zijn eerste major winnen?
Het zou wel moeten. Anders gok ik dat het Barry wordt.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:38 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat Smith dan eindelijk zijn eerste major winnen?
Als Smith nu niet wint, moet hij er gewoon mee kappen.quote:
Wat zeggen de mannen in pak bij Viaplay? #dtvquote:Op zondag 6 maart 2022 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Smith nu niet wint, moet hij er gewoon mee kappen.
Ik heb Ajax aanstaan en ViaPlay op mute.quote:Op zondag 6 maart 2022 17:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat zeggen de mannen in pak bij Viaplay? #dtv
Afgelopen nacht nog in bed gekotst. Telt dat ook?quote:Op zondag 6 maart 2022 17:40 schreef Zipportal het volgende:
Decupré bedden reclame.
Op al uw behoeftes en wensen
Lekker in bed poepen. @:de_boswachter
Ben je een druggie?quote:Op zondag 6 maart 2022 18:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Afgelopen nacht nog in bed gekotst. Telt dat ook?
Maar Aspinall haalde wel daarvoor de halve finales op het WK.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kiene doet met denken aan Aspinall op de UK Open een paar jaar terug
Klopt, maar het koele, het uitschakelen van grote namen om de titel te winnen. Als ie hier van Smith wint, is Barry een prima winnaar van dit toernooien.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Aspinall haalde wel daarvoor de halve finales op het WK.
Hij beet goed van zich af tegen Clayton in Ally Pally, maar op TV verder nog geen bijzondere resultaten.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kiene speelt toch al een tijdje vrij goed?
Oh, zo. Dat is wel imposant, ja.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klopt, maar het koele, het uitschakelen van grote namen om de titel te winnen. Als ie hier van Smith wint, is Barry een prima winnaar van dit toernooien.
INB4 de enorme sjookquote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Maar we gunnen het Michael Smith neem ik aan allemaal massaal.
Ik zou er eigenlijk een godsvermogen voor over hebben om zijn reactie te zien als hij de finale straks wint.
Hetzelfde geldt voor als hij weer verliest.quote:Op zondag 6 maart 2022 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Maar we gunnen het Michael Smith neem ik aan allemaal massaal.
Ik zou er eigenlijk een godsvermogen voor over hebben om zijn reactie te zien als hij de finale straks wint.
Gouden Pijlen Kanaal.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iedereen hier gedokt voor NENT? Ik vertik t. Hun aanbod van films en series is ook ondermaats
Ik laat gewoon andere mensen dokken.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft iedereen hier gedokt voor NENT? Ik vertik t. Hun aanbod van films en series is ook ondermaats
Cumbek is aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:36 schreef Wertha het volgende:
Ik ga effe wat anders doen, want dit komt niet meer goed.
Wij zijn niet bang voor Tim Kuik.quote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen stuiver krijgen ze van mequote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik gebruik het @wimderon - alternatiefquote:Op zondag 6 maart 2022 21:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Flodder bitterballen.gifquote:Op zondag 6 maart 2022 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De schaal met snacks is net rond geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |