Oude BDO-caller merk ik al. Charlie nog wat.quote:
Jij steunt de pedofiel look a like?quote:
Ik zie in Heta meer potentie dan de eeuwige net-niet-Noppert. De scalps van onze saaie Fries zijn op een hand te tellen.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij steunt de pedofiel look a like?
Noppertje, lekker man. Ondanks dat ik geen woord van de beste man versta wel de fatsoenlijkste van het hele rijtje NL’ers in de top 32.
Heta moeten we niet willen maat. Daar gaan we ons, mocht hij succesvol blijken, kapot op ergeren. Mede vanwege zijn kelderhoofd. Gun Noppie een succesje.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie in Heta meer potentie dan de eeuwige net-niet-Noppert. De scalps van onze saaie Fries zijn op een hand te tellen.
Hij straalt wat uit met zijn kelderhoofd. Wat stralen jongens als Noppert, Cullen en Clayton uit? Onzekerheid.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heta moeten we niet willen maat. Daar gaan we ons, mocht hij succesvol blijken, kapot op ergeren. Mede vanwege zijn kelderhoofd. Gun Noppie een succesje.
Jij rent achter een nutteloze jongen uit Urk aan.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Noppert en Demoon zijn allebei volslagen nikszeggend.
Dan noem ik eerder Van Duijvenbode, Van Peer, Van Barneveld, Kleermaker, Van der Voort, Wattimena. Waarom zijn al die Nederlanders zo labielquote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij straalt wat uit met zijn kelderhoofd. Wat stralen jongens als Noppert, Cullen en Clayton uit? Onzekerheid.
Van der Voort is een persoon die druk niet kan handelen, maar hij heeft bewezen hoge pieken gehad. Van Duijvenbode heeft die potentie ook. Van Barneveld is teveel van het pad af.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan noem ik eerder Van Duijvenbode, Van Peer, Van Barneveld, Kleermaker, Van der Voort, Wattimena. Waarom zijn al die Nederlanders zo labiel
Lieve, bescheiden jongen die ver gaat komen.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij rent achter een nutteloze jongen uit Urk aan.
quote:
Clayton is nu al meer dan een jaar top om naar te kijken.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij straalt wat uit met zijn kelderhoofd. Wat stralen jongens als Noppert, Cullen en Clayton uit? Onzekerheid.
Wint ie van Heta dan?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:22 schreef Wertha het volgende:
Noppert is oersaai en erg moeilijk om naar te luisteren, maar DE LEEF VOOR HET VLAGGETJE
@:Dr_Flash
Ik ben voor Danny Jansen. Jij ook?quote:Op zondag 6 maart 2022 16:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lieve, bescheiden jongen die ver gaat komen.
Ik kan die manier van gooien van Vinny niet zo goed aanquote:Op zondag 6 maart 2022 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Van der Voort is een persoon die druk niet kan handelen, maar hij heeft bewezen hoge pieken gehad. Van Duijvenbode heeft die potentie ook. Van Barneveld is teveel van het pad af.
Maar ze brengen meer met zich mee dan zo'n Noppert. Ik heb dat met alle respect liever. Het zou me niet warm of koud laten als Danny eruit vliegt. Hij geeft je gewoon geen gevoel mee, nou ja.. van leegte.
Ik ook.quote:Op zondag 6 maart 2022 16:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben voor Danny Jansen. Jij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |