Om waarschijnlijk maandag gewoon lekker weer door te bombarderen tijdens de volgende onderhandelingenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef Aether het volgende:
Russia calls on EU, NATO to stop arms supplies to Ukraine
https://www.reuters.com/w(...)-ukraine-2022-03-05/
En anders?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef Aether het volgende:
Het zou me echt verbazen als de Oekraners concessies gaan doen gezien het dappere volk en de 'steun' die ze krijgen vanuit de wereldquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:11 schreef myShizzle het volgende:
Ik hoop dat Ukraine geen concessies gaat doen. Sterker nog, ik vind en hoop dat ze de Krim terug (moeten) eisen.
Poetje mag hier niets aan overhouden behalve trauma's en een geruneerde persoonlijke toekomst. Hopelijk krijgen de roeskies een kerel als Zelensky als leider.
quote:
Iets met pot en ketel.quote:It said Moscow was particularly worried that portable anti-aerial Stinger missiles could end up in the hands of terrorists, posing a threat to airlines.
It said Moscow was particularly worried that portable anti-aerial Stinger missiles could end up in the hands of terrorists, posing a threat to airlines.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef Aether het volgende:
Dat betekent maar n ding. Hij komt niet meer onder de mensen uit angst gedood te worden. Hij zit in een kamer met een groen scherm.quote:
Of iets met false flag... Wat gaan ze doen? Een Chinees vliegtuig neerhalen?quote:
Verfrissend dat er eens een keer geen "en anders" volgt.quote:
dat gaat die niet doen .. die moet gewoon gaan voorstellen als de russen zo blijven doorgaan met dwars bomen , dan moet die Zelensky ook gewoon gaan zeggen als jij zo doorgaat , dan maak ik er 1 Ukraine van en dan zit ik in het torentje van het rode plein ... dan mag jij me af en toe eens koffie komen brengen en voor de rest mondje dicht seniele gekquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het zou me echt verbazen als de Oekraners concessies gaan doen gezien het dappere volk en de 'steun' die ze krijgen vanuit de wereld
Of hij is al dood en iemand anders zit er achter, en dan hebben we dus alleen maar deepfakes van vladje gezienquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat betekent maar n ding. Hij komt niet meer onder de mensen uit angst gedood te worden. Hij zit in een kamer met een groen scherm.
Dat zou een interessante ontwikkeling zijn. Maar net zoals bij Rusland zie je een troepenopbouw een maand vantevoren aankomen, naast alle Israelische spionnen die in Iran rondlopen en informatie doorgeven.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:15 schreef polderturk het volgende:
Iran wil de kans aangrijpen om Azerbaijan in te lijven.
[ twitter ]
Zitten de generaals en minister daarom ook aan die lange tafel?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat betekent maar n ding. Hij komt niet meer onder de mensen uit angst gedood te worden. Hij zit in een kamer met een groen scherm.
Tenzij Azerbaijan tegelijkertijd ook door Rusland wordt binnengevallen zoals in het boek van Poetin's vriend Aleksandr Dugin staat beschreven, Iran mag de helft houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat zou een interessante ontwikkeling zijn. Maar net zoals bij Rusland zie je een troepenopbouw een maand vantevoren aankomen, naast alle Israelische spionnen die in Iran rondlopen en informatie doorgeven.
In die ene maand kunnen Israel en Turkije waanzinnig veel wapens naar Azerbaijan overvliegen.
Dus naaaaah, zal wel niet gebeuren die inval.
Dat hij denkt dat een no fly zone WW3 voorkomt vind ik wel wat naef. Hij weet best dat dat juist de start zal zijn. Ik snap waarom hij het wil natuurlijk.quote:
Slap gelul. Hoe precies profiteert de gemiddelde persoon in Nederland die bij een bedrijf zonder internationale handel werkt? Elke euro die Nederland aan Griekenland overmaakt kan niet worden besteed aan onderwijs, zorg en woningbouw. Als je zoveel keer landen als Polen, Griekenland, Bulgarije, Turkije en Oekraine in EU hebt zitten, daar heeft Nederland geen donder aan. Je kunt ook handelsrelaties opzetten zonder dat je elk jaar miljarden mag overmaken naar corrupte landen die overheidsfinancien niet op orde hebben, zie relatie met Noorwegen en Zwitserland. EU is niet voor bedoeld voor een welvaartstransfer van Noord naar Zuid en Oost. Daar mag je best kritisch op zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:03 schreef mcmlxiv het volgende: [..] Is het zo erg kerel? Welke wonden lik je precies? Blijkbaar heb je paar keer niet goed opgelet, onze economische voorspoed is mede veroorzaakt door lidmaatschap zwakke broeders in de euro. Das ook het grappige en treurige aan rechts-verdwaasde FvD en PVV stemmers. Gejammer over de euro en Griekenland, terwijl wij en Duitsland exporteren als een malle dankzij die zwakkere euro.
Vlak over de grens bij China, wel echt in the middle of nowhere verder. Lekker ver van Moskou.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Google Maps: Altai ondergrondse stad waar Putin verblijft
[ twitter ]
Dus de Isralische premier is daar heen gevlogen?quote:
Hun ruimhartigheid kent geen grenzen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
It said Moscow was particularly worried that portable anti-aerial Stinger missiles could end up in the hands of terrorists, posing a threat to airlines.
Het is gelukkig geen eigenbelang waarom ze dat vragen
Die claim heb ik eerder gezien (gisteren of vanmorgen), maar dan, dat n van die lui Pro-Russisch zou zijn en ze hem zelf omgelegd hebbenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:18 schreef Alarmonoff het volgende:
KIEV – Sources in Ukraine claim a member of the delegation sent by Kiev to engage in talks with Moscow earlier this week was killed on Saturday
Ik zie mijn eigen woonplaats als ik op die link klik... Wel verontrustend, maar waarschijnlijk gaat er iets misquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:21 schreef halfway het volgende:
[..]
En volg die weg eens naar beneden, daar staan allemaal kleine gebouwen langs de weg. Bunkers oid?
Ja, en waar gaat die export voornamelijk heen? Naar andere landen in de Eurozone. Daarentegen importeren we meer vanuit landen buiten de Eurozone dan dat we exporteren. Gelukkig hebben we dankzij Griekenland inderdaad een zwakkere Euro, waardoor we een groter handelstekort hebben met landen buiten de Eurozone. Superpositief.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:03 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Is het zo erg kerel? Welke wonden lik je precies? Blijkbaar heb je paar keer niet goed opgelet, onze economische voorspoed is mede veroorzaakt door lidmaatschap zwakke broeders in de euro.
Das ook het grappige en treurige aan rechts-verdwaasde FvD en PVV stemmers. Gejammer over de euro en Griekenland, terwijl wij en Duitsland exporteren als een malle dankzij die zwakkere euro.
Je bent er gloeiend bij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:29 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik zie mijn eigen woonplaats als ik op die link klik... Wel verontrustend, maar waarschijnlijk gaat er iets mis
We regret that we got caught.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:30 schreef Rambolin het volgende:
Shell koopt Russische olie voor spotprijs, zegt dat winst voor Oekrane is
Shell heeft 100.000 ton Russische Brentolie gekocht voor een spotprijs, meldt onder meer The Wall Street Journal. Volgens dat dagblad betaalde Shell 28,50 dollar (ongeveer 26 euro) minder per vat dan de geldende prijs voor Brentolie. Het bedrijf volgde al snel met een reactie dat de winst van de aankoop naar een fonds voor Oekrane gaat.
Shell verdedigde de aankoop met het argument dat Rusland wereldwijd nog steeds een belangrijke leverancier is van olievoorraden, al zoekt het bedrijf wel naar alternatieven. In de verklaring stond verder dat alle winst op de Russische olie naar een speciaal fonds gaat voor humanitaire hulp in Oekrane.
https://www.nu.nl/economi(...)oor-oekraine-is.html
Heb hem weg gehaald, er klopt iets niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zie mijn eigen woonplaats als ik op die link klik... Wel verontrustend, maar waarschijnlijk gaat er iets mis
Lijkt me ook lastig regeren als je ergens duizenden kilometers van het Kremlin zit te bibberen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dus de Isralische premier is daar heen gevlogen?
Lijkt mij meer waarschijnlijk dat Vladje nog in het Kremlin zit en zijn familie in die bunker
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef Aether het volgende:
Opzich hebben ze hier wel een punt natuurlijk. Wij zijn al tientallen jaren als de dood dat Stingers in de handen van terroristen belanden want het is gewoon een ideaal en bij uitstek een terroristenwapen... Bij een LFX van de Duitsers moet er zelfs een bewapend persoon per ploeg mee als beveiliging...quote:It said Moscow was particularly worried that portable anti-aerial Stinger missiles could end up in the hands of terrorists, posing a threat to airlines.
Niet geheel onwaar. Ook hier is al gewezen op risico dat de wapens uitgedeeld aan de burgers gebruikt gaan worden door georganiseerde misdaad. Maar dat lijkt mij geen onoverkomelijk bijeffectquote:
Die speelde onder een hoedje met Poetin?quote:
Die Chernobyl staat al jaren uit toch? Wat heeft het voor nut om een niet actieve kerncentrale in handen te hebben?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:38 schreef Rambolin het volgende:
Rusland heeft twee Oekraense kerncentrales in handen, wil ook derde veroveren
Zelensky heeft in gesprek met Amerikaanse senatoren bevestigd dat Rusland twee kerncentrales in Oekrane in handen heeft, meldt persbureau AP. Het zou gaan om de actieve kerncentrale van Zaporizhzhia en de niet actieve kerncentrale van Chernobyl.
De Russen zouden ook de kerncentrale van Yuzhnoukrainsk op de korrel hebben.
Nu.nl
Even rekenenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:30 schreef Rambolin het volgende:
Shell koopt Russische olie voor spotprijs, zegt dat winst voor Oekrane is
Shell heeft 100.000 ton Russische Brentolie gekocht voor een spotprijs, meldt onder meer The Wall Street Journal. Volgens dat dagblad betaalde Shell 28,50 dollar (ongeveer 26 euro) minder per vat dan de geldende prijs voor Brentolie. Het bedrijf volgde al snel met een reactie dat de winst van de aankoop naar een fonds voor Oekrane gaat.
Shell verdedigde de aankoop met het argument dat Rusland wereldwijd nog steeds een belangrijke leverancier is van olievoorraden, al zoekt het bedrijf wel naar alternatieven. In de verklaring stond verder dat alle winst op de Russische olie naar een speciaal fonds gaat voor humanitaire hulp in Oekrane.
https://www.nu.nl/economi(...)oor-oekraine-is.html
Radio Geel-Blauw?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:39 schreef Rambolin het volgende:
VS en bondgenoten bereiden zich voor op Oekraense regering in ballingschap
De Verenigde Staten en Europese bondgenoten bereiden zich erop voor dat de regering van Oekrane het land moet ontvluchten. Dat meldt The Washington Post.
De VS en bondgenoten verwachten volgens de Amerikaanse krant dat de Oekraense regering, wanneer Rusland het land onder controle krijgt, bijvoorbeeld vanuit buurland Polen zal werken. Ze houden rekening met een lange periode van opstand tegen een eventuele Russische machthebber in Oekrane.
Nu.nl
bizar allemaalquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:39 schreef Rambolin het volgende:
VS en bondgenoten bereiden zich voor op Oekraense regering in ballingschap
De Verenigde Staten en Europese bondgenoten bereiden zich erop voor dat de regering van Oekrane het land moet ontvluchten. Dat meldt The Washington Post.
De VS en bondgenoten verwachten volgens de Amerikaanse krant dat de Oekraense regering, wanneer Rusland het land onder controle krijgt, bijvoorbeeld vanuit buurland Polen zal werken. Ze houden rekening met een lange periode van opstand tegen een eventuele Russische machthebber in Oekrane.
Nu.nl
Pfff. Het betere rekenwerk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Coordinatenlijst met mogelijke doelwitten. Blijkbaar toch lastig om in Russisch materieel dit elektronisch in te geven![]()
[ twitter ]
Ons bedreigen met een kernramp.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Chernobyl staat al jaren uit toch? Wat heeft het voor nut om een niet actieve kerncentrale in handen te hebben?
Alleen de ontplofte reactor. De andere drie draaien volgens mij nog gewoon.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Chernobyl staat al jaren uit toch? Wat heeft het voor nut om een niet actieve kerncentrale in handen te hebben?
Door die sarcofaag open te doen?quote:
Volgens mij hadden die nog een aantal jaren doorgedraaid maar inmiddels zijn die ook allemaal gestopt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alleen de ontplofte reactor. De andere drie draaien volgens mij nog gewoon.
Wat hebben Russische schepen in godsnaam te zoeken in fkng Cyprus?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:44 schreef Dutch_view het volgende:
Cyprus laat 4 Russische oorlogsschepen niet door. Wat als de Russen gewoon doorvaren? Zulke schepen houdt je niet even tegen met Douane bootjes
[ twitter ]
De laatste reactor is in 2000 uitgeschakeld.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wordt nog steeds bemand voor monitoring.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze zijn ook actief in buurland Syri.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:47 schreef PzKpfw het volgende:
Wat hebben Russische schepen in godsnaam te zoeken in fkng Cyprus?
Reactor 4 blies op, reactor 2 stopte na een brand in 1991, reactor 1 stopte in 1996, reactor 3 in 2000quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daar heeft Cyprus ook niets over te zeggen. Dat is aan Turkije om ze tegen te houden in de Bosporusquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:44 schreef Dutch_view het volgende:
Cyprus laat 4 Russische oorlogsschepen niet door. Wat als de Russen gewoon doorvaren? Zulke schepen houdt je niet even tegen met Douane bootjes
[ twitter ]
Tanken of voedsel en water inslaan?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wat hebben Russische schepen in godsnaam te zoeken in fkng Cyprus?
'Open te doen'? Die sarcofaag kan helemaal niet open?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Door die sarcofaag open te doen?
Helemaal losgeslagen.
Over een paar jaar zit Elbit Systems MUSIC verplicht op elk vliegtuig, anders is ie niet verzekerd...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Opzich hebben ze hier wel een punt natuurlijk. Wij zijn al tientallen jaren als de dood dat Stingers in de handen van terroristen belanden want het is gewoon een ideaal en bij uitstek een terroristenwapen... Bij een LFX van de Duitsers moet er zelfs een bewapend persoon per ploeg mee als beveiliging...
Toen we naar Afghanistan gingen was iedereen als de dood dat de Stingers die ooit door de CIA waren uitgedeeld nog inzetbaar waren...
En nu pompen we duizenden Stingers een conflict in en is er totaal geen zicht meer op. 50 Van die dingen in de verkeerde handen zijn 50 potentiele uit de lucht geschoten airliners... De eerste de beste joker die met een handvol Stingers op de aanvliegroute van Schiphol gaat staan kan prijsschieten...
Alsof dat zoiets bijzonders is...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Coordinatenlijst met mogelijke doelwitten. Blijkbaar toch lastig om in Russisch materieel dit elektronisch in te geven![]()
Nee kan ook niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
'Open te doen'? Die sarcofaag kan helemaal niet open?
tuurlijk wel, genoeg bommen works..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
'Open te doen'? Die sarcofaag kan helemaal niet open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |