Om waarschijnlijk maandag gewoon lekker weer door te bombarderen tijdens de volgende onderhandelingenquote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef Aether het volgende:
Russia calls on EU, NATO to stop arms supplies to Ukraine
https://www.reuters.com/w(...)-ukraine-2022-03-05/
En anders?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef Aether het volgende:
Het zou me echt verbazen als de Oekraïners concessies gaan doen gezien het dappere volk en de 'steun' die ze krijgen vanuit de wereldquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:11 schreef myShizzle het volgende:
Ik hoop dat Ukraine geen concessies gaat doen. Sterker nog, ik vind en hoop dat ze de Krim terug (moeten) eisen.
Poetje mag hier niets aan overhouden behalve trauma's en een geruïneerde persoonlijke toekomst. Hopelijk krijgen de roeskies een kerel als Zelensky als leider.
quote:
Iets met pot en ketel.quote:It said Moscow was particularly worried that portable anti-aerial Stinger missiles could end up in the hands of terrorists, posing a threat to airlines.
It said Moscow was particularly worried that portable anti-aerial Stinger missiles could end up in the hands of terrorists, posing a threat to airlines.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:10 schreef Aether het volgende:
Dat betekent maar één ding. Hij komt niet meer onder de mensen uit angst gedood te worden. Hij zit in een kamer met een groen scherm.quote:
Of iets met false flag... Wat gaan ze doen? Een Chinees vliegtuig neerhalen?quote:
Verfrissend dat er eens een keer geen "en anders" volgt.quote:
dat gaat die niet doen .. die moet gewoon gaan voorstellen als de russen zo blijven doorgaan met dwars bomen , dan moet die Zelensky ook gewoon gaan zeggen als jij zo doorgaat , dan maak ik er 1 Ukraine van en dan zit ik in het torentje van het rode plein ... dan mag jij me af en toe eens koffie komen brengen en voor de rest mondje dicht seniele gekquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het zou me echt verbazen als de Oekraïners concessies gaan doen gezien het dappere volk en de 'steun' die ze krijgen vanuit de wereld
Of hij is al dood en iemand anders zit er achter, en dan hebben we dus alleen maar deepfakes van vladje gezienquote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat betekent maar één ding. Hij komt niet meer onder de mensen uit angst gedood te worden. Hij zit in een kamer met een groen scherm.
Dat zou een interessante ontwikkeling zijn. Maar net zoals bij Rusland zie je een troepenopbouw een maand vantevoren aankomen, naast alle Israelische spionnen die in Iran rondlopen en informatie doorgeven.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:15 schreef polderturk het volgende:
Iran wil de kans aangrijpen om Azerbaijan in te lijven.
[ twitter ]
Zitten de generaals en minister daarom ook aan die lange tafel?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:14 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dat betekent maar één ding. Hij komt niet meer onder de mensen uit angst gedood te worden. Hij zit in een kamer met een groen scherm.
Tenzij Azerbaijan tegelijkertijd ook door Rusland wordt binnengevallen zoals in het boek van Poetin's vriend Aleksandr Dugin staat beschreven, Iran mag de helft houden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Dat zou een interessante ontwikkeling zijn. Maar net zoals bij Rusland zie je een troepenopbouw een maand vantevoren aankomen, naast alle Israelische spionnen die in Iran rondlopen en informatie doorgeven.
In die ene maand kunnen Israel en Turkije waanzinnig veel wapens naar Azerbaijan overvliegen.
Dus naaaaah, zal wel niet gebeuren die inval.
Dat hij denkt dat een no fly zone WW3 voorkomt vind ik wel wat naïef. Hij weet best dat dat juist de start zal zijn. Ik snap waarom hij het wil natuurlijk.quote:
Slap gelul. Hoe precies profiteert de gemiddelde persoon in Nederland die bij een bedrijf zonder internationale handel werkt? Elke euro die Nederland aan Griekenland overmaakt kan niet worden besteed aan onderwijs, zorg en woningbouw. Als je zoveel keer landen als Polen, Griekenland, Bulgarije, Turkije en Oekraine in EU hebt zitten, daar heeft Nederland geen donder aan. Je kunt ook handelsrelaties opzetten zonder dat je elk jaar miljarden mag overmaken naar corrupte landen die overheidsfinancien niet op orde hebben, zie relatie met Noorwegen en Zwitserland. EU is niet voor bedoeld voor een welvaartstransfer van Noord naar Zuid en Oost. Daar mag je best kritisch op zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:03 schreef mcmlxiv het volgende: [..] Is het zo erg kerel? Welke wonden lik je precies? Blijkbaar heb je paar keer niet goed opgelet, onze economische voorspoed is mede veroorzaakt door lidmaatschap zwakke broeders in de euro. Das ook het grappige en treurige aan rechts-verdwaasde FvD en PVV stemmers. Gejammer over de euro en Griekenland, terwijl wij en Duitsland exporteren als een malle dankzij die zwakkere euro.
Vlak over de grens bij China, wel echt in the middle of nowhere verder. Lekker ver van Moskou.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Google Maps: Altai ondergrondse stad waar Putin verblijft
[ twitter ]
Dus de Israëlische premier is daar heen gevlogen?quote:
Hun ruimhartigheid kent geen grenzen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 20:13 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
It said Moscow was particularly worried that portable anti-aerial Stinger missiles could end up in the hands of terrorists, posing a threat to airlines.
Het is gelukkig geen eigenbelang waarom ze dat vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |