SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Zo blij dat hij vanavond vertrekt!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Nog paar uur zijn we er van verlost
quote:
Filmpjes van 30 seconden onzin, heel soms grappig met een keihard muziekjequote:
(40+16)/2=28quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:01 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Het is net een vrouw van 40 met het gedrag van een 16jarige.
Ik hoop toch echt dat die verwende tiktokker terug tiktokfilmpjes kan gaan maken vanavond hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Nog paar uur zijn we er van verlost
Lelijke backstabber.quote:
Ze mogen beide gaan van mij.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:24 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat die verwende tiktokker terug tiktokfilmpjes kan gaan maken vanavond hoor
Hij leert het net, dus verwacht er niet te veel van.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:24 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat die verwende tiktokker terug tiktokfilmpjes kan gaan maken vanavond hoor
Graag beide ja, weg met dat kunstgebit en die krabpaalquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze mogen beide gaan van mij.
Maar kijkend naar de historie gaat Julio
Werkt dat ook met witte paaseieren???quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:12 schreef Kodiak100 het volgende:
2500 euro voor een filmpje waarin je een nutella koekje eet![]()
![]()
Nawelquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo kijk ik tegen de huidige bewoners aan.
Nawel![]()
Julio![]()
Nouchine![]()
Grace![]()
Tobias![]()
Kristof![]()
Salar
Op haar instagram is een filmpje geplaats van haar met vriendinnen dat ze in bikini in het zwembad springt. Wil je vast wel even zienquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij leert het net, dus verwacht er niet te veel van.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel![]()
Julio![]()
Nouchine![]()
Grace![]()
Tobias![]()
Kristof![]()
Salar![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel![]()
Julio![]()
Nouchine![]()
Grace![]()
Tobias![]()
Kristof![]()
Salar
Ik kijk juist nu wel de uitzendingen, ben benieuwd wat er achter die vele sl gebeurdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:27 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk al minder streams. De uitzendingen kijk ik niet. En de live soms/een beetje via stream 1 op videoland.
Ik weet ook zeker dat als er nog maar drie zijn en Salar met Nouchine of Kristof zitten daar niet bij ik zelfs niet naar de finale kijk.
Wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nawel![]()
Zijn er eigenlijk nog anderen?
Het SL trucje werkt dus welquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk juist nu wel de uitzendingen, ben benieuwd wat er achter die vele sl gebeurd
Aaaaaah je bent er ingetrapt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk juist nu wel de uitzendingen, ben benieuwd wat er achter die vele sl gebeurd
Geen idee. Er schijnen er nog 6 in te zitten.quote:
Ik weiger ook alleen de live samenvatting show. Wat een feestje is datquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weiger
Kijk geen uitzendingen meer
Keek wel vaker de uitzendingen hoor. ZIe je toch meer dan op de streams.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:34 schreef rinardo het volgende:
Nawel![]()
![]()
![]()
Julio
Nouchine
Grace![]()
![]()
Tobias![]()
![]()
Kristof
Salar![]()
![]()
Kris en salarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Er schijnen er nog 6 in te zitten.
oh sorry, ik heb ook de poppetjes bij de bewoners gedaan, was dat niet de bedoeling?quote:
Waarom nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh sorry, ik heb ook de poppetjes bij de bewoners gedaan, was dat niet de bedoeling?
Kristofquote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh sorry, ik heb ook de poppetjes bij de bewoners gedaan, was dat niet de bedoeling?
Welnee, het was haar post niet eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kristof![]()
![]()
![]()
Salar![]()
![]()
![]()
Nouchine![]()
Grace![]()
Tobias![]()
![]()
![]()
Nawel![]()
![]()
![]()
Julio
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Haloooo mensjes.... is dit een aanval naar mij?![]()
Het gaat niet om poppetjes maar iemands post veranderen.
Maar als niemand het ziet laat dan maar.
Niet nodig om 100 x er over te posten.
Wat heeft hij nu weer gezegd dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
Twitter is weer boos op Kristof omdat hij een racistische uitspraak zou hebben gedaan.
Het was toch maar een grapje?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:54 schreef Rhosyn het volgende:
Haloooo mensjes.... is dit een aanval naar mij?![]()
Het gaat niet om poppetjes maar iemands post veranderen.
Maar als niemand het ziet laat dan maar.
Niet nodig om 100 x er over te posten.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://twitter.com/i/status/1499737045803147266
Die Salar die ervoor ligt lijkt wel opgebaardquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
https://twitter.com/i/status/1499737045803147266
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:06 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Die Salar die ervoor ligt lijkt wel opgebaard
Nope, als je dat denkt ben je gewoon een racist...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen die niet snappen dat dit gewoon om de achternaam te doen is.
Van Kristoff? Hoe heet die dan met zijn achternaam?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:05 schreef Moeraskat het volgende:
Mensen die niet snappen dat dit gewoon om de achternaam te doen is.
Nee, van een docent.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:07 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Van Kristoff? Hoe heet die dan met zijn achternaam?
Ik vind het eigenlijk wel een leuke man, altijd positief enzo. Zelfverzekerd en weet wat hij wil, maar ook altijd rekening houdend met anderen. Ik snap de haat naar hem niet zo.
Hij heeft leidingsgevende kwaliteiten, snapt dingen snel en is op zich best sterk qua lichaam maar ook qua geest. Zonder hem zouden er echt meer spelletjes verloren zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof zijn opmerkingen in het begin waren als je het mij vraagt wel op en soms over het randje maar nadat BB er iets over gezegd heeft doet hij zijn best.
Het waren grappen die je kan maken onder een aantal vrienden, of in elk geval.. waar het begrepen en geaccepteerd wordt. ( soms ook niet )quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Kristof zijn opmerkingen in het begin waren als je het mij vraagt wel op en soms over het randje maar nadat BB er iets over gezegd heeft doet hij zijn best.
eensquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:13 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Hij heeft leidingsgevende kwaliteiten, snapt dingen snel en is op zich best sterk qua lichaam maar ook qua geest. Zonder hem zouden er echt meer spelletjes verloren zijn geweest.
Ik zou hem, iemand die goed mee heeft gewerkt, meer de overwinning gunnen dan een Naarwel die alleen vanuit bed domme dingen heeft geroepen.
Ik hou daar ook niet van hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
Die aderen op Tobi z'n armen nu.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Staan tegenwoordig nuttige onderwerpen op, en natuurlijk humor! Helaas ook veel OnlyFans "sterren" ,die snullen verknallen t.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Filmpjes van 30 seconden onzin, heel soms grappig met een keihard muziekje
noooo thanks
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:27 schreef DirtyGrandpa het volgende:
[..]
Staan tegenwoordig nuttige onderwerpen op, en natuurlijk humor! Helaas ook veel OnlyFans "sterren" ,die snullen verknallen t.
En bedankt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:46 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Welnee, het was haar post niet eens.
Blijkbaar is er niet genoeg te zeiken over de bewoners.
Geen idee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:36 schreef Verida het volgende:
waarom is het noemen van bruine suiker rassistisch?
Ik val er wat later in, dus beetje spuit 11.
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 11:12 schreef ledn81 het volgende:
¤ 2500 euro voor een tiktokfilmpje over Nutella![]()
Julio gaat luchtjes promoten via TikTok
Het is een lastige discussie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:42 schreef Verida het volgende:
grees loopt al dagen te verkondigen dat ze lekker in de zon wil zitten, want ze wil nog bruiner worden, ze zei gisteren ook tegen Nawel, "kom buiten zitten of wil jij niet bruin worden" En gisteravond, bij het invlechten van Tobi's haar zei ze tegen Goelio "Kun jij invlechten, want het gaat niet zo goed met dit haar, hij heeft echt witte haren...(dus verwijzing naar de huidskleur)
dan moeten ze daar ook over vallen toch?
Ze noemde BB ook vaak papi in het begin.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:45 schreef humpty het volgende:
O jezus lord o jezus lord riep je steeds zegt Julio tegen Grace
thanks Jezus Thanks Jezus
Heb het ook gezien en was er direct klaar mee en heb het begin
ook niet gevolgd
Toen was ik haar al zat, met haar idiote overdreven gegilquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:45 schreef humpty het volgende:
O jezus lord o jezus lord riep je steeds zegt Julio tegen Grace
thanks Jezus Thanks Jezus
Heb het ook gezien en was er direct klaar mee en heb het begin
ook niet gevolgd
ja, het zal allemaal wel. Ik vind het erg overtrokken om hierover Kris weer aan te vallen. Er zijn constant verwijzingen naar afkomst, huidskleur enz. Ook bij de gewone gesprekken, over hoe het in Brazilie gaat, op de KaapVerdische eilanden gaat, Salar die vertelt over hoe het zit in Irak/Iran, ben even kwijt waar hij vandaan komt, enz.quote:
voor heel veel mensen gelukkig niet, voor veel bruine mensen wel, in mijn beleving zoeken ze dingen op die er niet zijn. ik was ook heel boos, toen het woord negerzoenen en jodenkoeken veranderd moest worden, ik snapte het echt niet, hoe je als neger hier iets in kan zien, zelfs zigeuner saus en het plantje afrikaantje moest veranderd worden, dit is voor mij allemaal een brug te ver. Ik noem dit echt Zoeken naar iets .quote:
Eens je kan tegenwoordig niets meer zeggen of je bent een racistquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:48 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, het zal allemaal wel. Ik vind het erg overtrokken om hierover Kris weer aan te vallen. Er zijn constant verwijzingen naar afkomst, huidskleur enz. Ook bij de gewone gesprekken, over hoe het in Brazilie gaat, op de KaapVerdische eilanden gaat, Salar die vertelt over hoe het zit in Irak/Iran, ben even kwijt waar hij vandaan komt, enz.
Nee dat mag....quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:42 schreef Verida het volgende:
grees loopt al dagen te verkondigen dat ze lekker in de zon wil zitten, want ze wil nog bruiner worden, ze zei gisteren ook tegen Nawel, "kom buiten zitten of wil jij niet bruin worden" En gisteravond, bij het invlechten van Tobi's haar zei ze tegen Goelio "Kun jij invlechten, want het gaat niet zo goed met dit haar, hij heeft echt witte haren...(dus verwijzing naar de huidskleur)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Om maar te zwijgen van de helpers van Sint-Niklaas terwijl besnijdenis van vrouwen en mannen gewoon zijn gang gaat. Is ook wel pervert. Waar gaat dit naartoe?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor heel veel mensen gelukkig niet, voor veel bruine mensen wel, in mijn beleving zoeken ze dingen op die er niet zijn. ik was ook heel boos, toen het woord negerzoenen en jodenkoeken veranderd moest worden, ik snapte het echt niet, hoe je als neger hier iets in kan zien, zelfs zigeuner saus en het plantje afrikaantje moest veranderd worden, dit is voor mij allemaal een brug te ver. Ik noem dit echt Zoeken naar iets .
Dit gaat te ver!quote:
Geen idee heb het gesprek niet gehoord en ik hoef het ook niet te horenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:54 schreef Rhosyn het volgende:
Kristof: “We noemde diene meneer de ‘Bruine Suiker’ ma zonder de suiker snapte?
Maar dit is toch alleen 1 zinnetje.
Waar is de context?
En dat was alleen om aan te geven dat hij slap haar heeft haha iedereen kan overal wel wat inzien tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:42 schreef Verida het volgende:
Ja, dat bedoel ik dus, Maar als Grace het als "witte haren" noemt is het wel goed, maar als iemand het kroeshaar van Grace benoemt als "kleurlingenhaar" ofzo, dan is het niet goed,quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
En dat was alleen om aan te geven dat hij slap haar heeft haha iedereen kan overal wel wat inzien tegenwoordig
Hij had een verhaal over een leerkracht die meneer de Bruyne heet, maar om zijn naam niet zo op de streams te noemen zei hij; "meneer de bruyne suiker maar dan zonder suiker".quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:36 schreef Verida het volgende:
waarom is het noemen van bruine suiker rassistisch?
Ik val er wat later in, dus beetje spuit 11.
Ik twijfel nog om die aan te slingeren, misschien verstandig om eerst boodschappen te gaan doen en dan daarna op de bank te ploffenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel maakt even reclame voor videoland
Het is toch niet te geloven,quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:09 schreef danilel het volgende:
[..]
Hij had een verhaal over een leerkracht die meneer de Bruyne heet, maar om zijn naam niet zo op de streams te noemen zei hij; "meneer de bruyne suiker maar dan zonder suiker".
Dit wordt weer eens als racistisch gezien............echt man leer eens begrijpend luisteren......IQ van een nitwit die hier weer iets racistisch achter zoekt.
nu op dit moment, dus niet nodigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik twijfel nog om die aan te slingeren, misschien verstandig om eerst boodschappen te gaan doen en dan daarna op de bank te ploffen
Thanksquote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
nu op dit moment, dus niet nodig
[ link | afbeelding ]
En dat was alleen om aan te geven dat hij slap haar heeft haha iedereen kan overal wel wat inzien tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:42 schreef Verida het volgende:
Ik vond dat ook zwaar belachelijk dat alles van naam ging veranderen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
voor heel veel mensen gelukkig niet, voor veel bruine mensen wel, in mijn beleving zoeken ze dingen op die er niet zijn. ik was ook heel boos, toen het woord negerzoenen en jodenkoeken veranderd moest worden, ik snapte het echt niet, hoe je als neger hier iets in kan zien, zelfs zigeuner saus en het plantje afrikaantje moest veranderd worden, dit is voor mij allemaal een brug te ver. Ik noem dit echt Zoeken naar iets .
Ben echt klaar met die linkjes elke keer wanneer je koel.kast typt op FOK!.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:48 schreef Verida het volgende:
oud vlees en een oude lekkerbek uit de koelkast, lekker bakken en dan nu opeten.
Kip van drie dagen geleden is nog helemaal goed volgens Grace,
Straks allemaal aan de schijterij.
En ondertussen zingen ze allemaal "Ik ben bruin"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
wat is er mis met een patatje/frietje oorlog.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:00 schreef C.A.I het volgende:
patatje **rlog kan ik snappen maar alle andere vind ik ook zeker lariekoek zoeken om het zoeken en al die multi culti blabla nu in de politiek en zelfs bij de sport bonden ookze draven door
nope volg je geen journaal of nieuwsquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat is er mis met een patatje/frietje oorlog.Mag dat niet meer?
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wat is er mis met een patatje/frietje oorlog.Mag dat niet meer?
Jawel, maar dit heb ik denk ik gemist.quote:
Oekraïnequote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, maar dit heb ik denk ik gemist.
als Fokker vergeef ik het jequote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, maar dit heb ik denk ik gemist.
Dat heb ik niet gemist nee.quote:
Maar wat moet nu worden danquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gemist nee.
Maar oké.
Fijnquote:
''Flip'' lees ik.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar wat moet nu worden dan![]()
Frietje speciaal sate oid
Vanaf nu heet het een 'patatje symboolpolitiek'.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Vanaf nu heet het een 'patatje symboolpolitiek'.
Oh die staat al even uit hierquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:10 schreef Moeraskat het volgende:
Deugfriet
Frietje Wappie.
Ok. terug naar de stream.
quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]maar je krijgt klappen als je gaat slowchatten hier, toch?
Overigens zijn ze op de stream gewoon aan het zonnen en zeggen ze niets. Net schrok ik er zelfs van dat ik ineens hard hoorde ''IK HEB EEN BAK ZIEKEKWARK OP NET '' ..
Was vergeten dat het aan stond
Zonder SL graag.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:14 schreef Kodiak100 het volgende:
*zet stream aan
Ziet ze nog steeds niks uitvoeren
Luie donders
BB gooi er maar een zware opdracht in.
Gebeurd niks
*zet stream weer uit
Jeezzz de docent heet de bruin snap dat danquote:Op zaterdag 5 maart 2022 12:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iets met bruine suiker, om de echte uitspraak te verbloemen.
Ook al zo aardigquote:
Neequote:
Maar ze hebben het wel precies over 10k gehad. Salar en Kristofquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ik zag ook een dergelijke tweet voorbij komen .. dat ik dacht
Dat weten ze helemaal niet
Nee gewoon patatje oorlog, ik ben geen kenner maar is er de afgelopen 150 jaar een moment geweest dat er nergens oorlog was op onze bol?... volgens mij niet, ik laat me door twitter niet vertellen hoe ik me moet gedragenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens kijken, als hij er uit gaat heeft hij zeker geen kansquote:
En een lekker kogelbiefstukquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee gewoon patatje oorlog, ik ben geen kenner maar is er de afgelopen 150 jaar een moment geweest dat er nergens oorlog was op onze bol?... volgens mij niet, ik laat me door twitter niet vertellen hoe ik me moet gedragen
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En een lekker kogelbiefstuk
Komt niet van Twitter af
Maar van een deugneus uit Nijmegen
Die in zijn snackbar liever een patatje vrede verkoopt
Die hele cancelcultuurquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]dat heet nu dus ook vredebiefstuk
![]()
![]()
De mijne ook niet echt, maar wel leuk om soms mee te sarrenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hele cancelcultuur
Niet mijn ding
Kloptquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:28 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De mijne ook niet echt, maar wel leuk om soms mee te sarren
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
Maar laat mensen eerst een even lekker naar zichzelf kijken..
spiegeltjes zijn er niet voor niets
Zou het al een stuk gezelliger zijn op deze aardbol
Deze vrouwquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt
vreetdiebiefstukquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]dat heet nu dus ook vredebiefstuk
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:35 schreef danilel het volgende:
trouwens belachelijk dat nu ineens sinds Ukraine het geen patatje oorlog mag heten, er worden op genoeg plaatsen ter wereld ook oorlog gevoerd maar dat ligt natuurlijk niet in het Westen......oei oei nu komt het dichtbij en mag het ineens niet meer..........
Ja als het bijna aan de voordeur staat is niks meer goed. Anders laat maar lekker gaan, is toch ver weg.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:35 schreef danilel het volgende:
trouwens belachelijk dat nu ineens sinds Ukraine het geen patatje oorlog mag heten, er worden op genoeg plaatsen ter wereld ook oorlog gevoerd maar dat ligt natuurlijk niet in het Westen......oei oei nu komt het dichtbij en mag het ineens niet meer..........
Feestje in de gameroom achter SLquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
Vanavond zal er wat te doen zijn???
Hier is niet over te Cossen
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Feestje in de gameroom achter SL
Vrees volgende week luxe week oid.
Nee alleen toby en julioquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Ik zag ook een dergelijke tweet voorbij komen .. dat ik dacht
Dat weten ze helemaal niet
Nee zit lekker binnen, is koud op de scooter en die kant op is 1 windvlakte hahaquote:
Ik ga mijn nieuwe tuinset in elkaar zetten en dan koffie in de zon, tot de livequote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga maar even een stuk lopen met de hond en wat andere dingen doen
Zie jullie bij de live show
Wij wilden Veertje in de finale Kodiak, maar zal spijtig genoeg niet zijn. Hopelijk is ze gelukkig bij Dimi.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ga maar even een stuk lopen met de hond en wat andere dingen doen
Zie jullie bij de live show
Dat van Grace komt bij familie van Hanne vandaan. Hanne is ineens anti Grace. Heeft verteld dat Grace heel jaloers was op Hanne om haar band met Tobias. Nam het haar ook kwalijk dat ze niet voor immuniteit mocht gaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook al zo aardig
Moet zijn Grace opmerking goed maken ofzo
Tis net zo'n stringpuppet aan een haakjequote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:17 schreef Jockari het volgende:
Weer unieke cap van Nawel die verticaal staat !
[ afbeelding ]
Dat vindt de lieve here jezus god niet zo leuk.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat vindt de lieve here jezus god niet zo leuk.
quote:
Het kan nog even.Wel slim van dat kopvod.quote:
Maar Jonathan mag geen drugs doen van haarquote:
Niet gerookt dusquote:
misschien door haar ervaringquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:05 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Jonathan mag geen drugs doen van haar
patatje putinquote:Op zaterdag 5 maart 2022 14:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Vanaf nu heet het een 'patatje symboolpolitiek'.
no way dat ik dat ooit zou bestellenquote:
Tijdens de liveshow?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Gaan ze nou vanavond weer pas om acht uur eten?
Tijdens de live met bord op schoot.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:23 schreef Mickytjuh het volgende:
Gaan ze nou vanavond weer pas om acht uur eten?
net zoals wijquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdens de live met bord op schoot.
Eet smakelijk bewoners, Julio wel even dooreten hé.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tijdens de live met bord op schoot.
And he don't give a damn....en terecht.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:22 schreef spapaars het volgende:
Wat een ijdeltuit is het toch.
[ afbeelding ]
Had een uitspraak van Bridget kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eet smakelijk bewoners, Julio wel even dooreten hé.
die fonduet toch al altijdquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eet smakelijk bewoners, Julio wel even dooreten hé.
Wat moet dat voorstellen?quote:
Denk eerder dat Grace hem juist snel beu isquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:31 schreef Tuinfluitert het volgende:
Grace: Ik denk dat Tobias mij zo beu is,
Tobias: Nou valt mee hoor.
Heel veel saus met een hamburger.quote:
Grace: ik heb meerdere mannen die achter mij aanlopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:32 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Denk eerder dat Grace hem juist snel beu is
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had een uitspraak van Bridget kunnen zijn.
Daarom, dan blijft zij heus niet aan een depri mopperkont hangen. Zij zit veel te vol van leven om bij die oude opa te blijven.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Grace: ik heb meerdere mannen die achter mij aanlopen.
Een goeie wip tegen de jeuk en klaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:37 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Daarom, dan blijft zij heus niet aan een depri mopperkont hangen. Zij zit veel te vol van leven om bij die oude opa te blijven.
Zou ze dan ook zo luid zijn?quote:
Ziet er niet echt lekker uit zoquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel veel saus met een hamburger.
Er moest ook nog knoflooksaus bij,maar Nouch snapte niet hoe de fles werkte.quote:
Tobias vertelde dat hij thuis heel graag alleen is,quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:37 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Daarom, dan blijft zij heus niet aan een depri mopperkont hangen. Zij zit veel te vol van leven om bij die oude opa te blijven.
en God dankend...quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Al zingend kreunen met een braziliaans accent
Ik heb beeld nu,en dat is niet echt prettig.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
"doe ik het goed ahhh papi papi"quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Zij liever dan ikquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er moest ook nog knoflooksaus bij,maar Nouch snapte niet hoe de fles werkte.
De koffer inpak sessie.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb ik nog iets gemist, of is t wachten tot de ''live'' show?
Grace droomde dat zij de winnares van Big Brother 2022 wordt!quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan valt ie droom in duigen, maar heeft ze toch een beetje mogen ervarenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Grace droomde dat zij de winnares van Big Brother 2022 wordt!
gaat niet gebeuren hoop ikquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Grace droomde dat zij de winnares van Big Brother 2022 wordt!
tuuurlijk....fantastquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:34 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Grace: ik heb meerdere mannen die achter mij aanlopen.
Die heb je gemist.quote:
AAn de SV's te zien niet veel en de live kan je ook wel invullen, terug kijken en Julio naar huisquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:45 schreef Mrsloveable het volgende:
En toch vind ik de liveshow altijd wel leuk.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AAn de SV's te zien niet veel en de live kan je ook wel invullen, terug kijken en Julio naar huis
ALs je geen tv uitzendingen kijkt misschien wel, maar vaak zie je al wat je al gezien hebt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch vind ik de liveshow altijd wel leuk.
Ja klopt dat kan niet missen dat Julio naar huis gaat...zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AAn de SV's te zien niet veel en de live kan je ook wel invullen, terug kijken en Julio naar huis
Dat heb ik ook een beetje. Vind haar soms ook moeilijk te verstaan.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:51 schreef Sestra666 het volgende:
Ik erger me aan t gebrekkige Nederlands van Graceze woont hier toch al best lang?
Niet echt de moeite waard om te kijken.. kijk t ook eigenlijk bijna nooit..quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ook niet te lang duren.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je geen tv uitzendingen kijkt misschien wel, maar vaak zie je al wat je al gezien hebt.
Maar heel weinig contact met de bewoners. Vind het meer een herhaling.
EN dan op het eind snel snel een bewoner weg, niet al te veel tijd aan besteden.
En klaar was de live
Er zit niet echt spanning in zo, dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:52 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja klopt dat kan niet missen dat Julio naar huis gaat...zo voorspelbaar
Niemand verbetert haar ook.Ik zou dat constant doen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje. Vind haar soms ook moeilijk te verstaan.
Kijk het altijd wel, maar steeds denk ik..................volgende keer kijk ik niet meer. En toch ga ik er weer voor zittenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet echt de moeite waard om te kijken.. kijk t ook eigenlijk bijna nooit..
ik ookquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niemand verbetert haar ook.Ik zou dat constant doen.
geen twisten meerquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk nog een twist vanavond want je maakt zo geen TV op deze manier.
Misschien omdat het gezellig is in de COS?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk het altijd wel, maar steeds denk ik..................volgende keer kijk ik niet meer. En toch ga ik er weer voor zitten
Tobias doet het wel eens.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niemand verbetert haar ook.Ik zou dat constant doen.
Ik geloof niet dat er nog een twist komt. Nawel heeft te veel fansquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk nog een twist vanavond want je maakt zo geen TV op deze manier. En je moet toch iets brengen tegenover de finale van WIDM.
Je bedoelt, dat zou moeten richting het einde, maar heb het gevoel dat BB het ook al opgegeven heeft en zich naar het einde worstelt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou, dat verwacht ik nog wel richting het einde.
Het lijkt ook steeds erger te worden naarmate ze langer in BB zitquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:51 schreef Sestra666 het volgende:
Ik erger me aan t gebrekkige Nederlands van Graceze woont hier toch al best lang?
Dat moet niks uitmaken.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er nog een twist komt. Nawel heeft te veel fans
Kan met niet voorstellen. Er zal nog wel een twist met geld komen en de geheime kamer zal nog wel ingezet gaan worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat zou moeten richting het einde, maar heb het gevoel dat BB het ook al opgegeven heeft en zich naar het einde worstelt.
Denk soms dat ze het erom doetquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt ook steeds erger te worden naarmate ze langer in BB zit
Durven ze nietquote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:59 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dat moet niks uitmaken.
De regie kan gewoon zeggen 51% wilde dat Julio bleef, en maar 49% voor Nawel
Ze is zeker gelukkig met Dimi zijn over hun oren verliefd op elkaarquote:Op zaterdag 5 maart 2022 15:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij wilden Veertje in de finale Kodiak, maar zal spijtig genoeg niet zijn. Hopelijk is ze gelukkig bij Dimi.
Zelfs plannen om samen te gaan wonen.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze is zeker gelukkig met Dimi zijn over hun oren verliefd op elkaar
Bomgordels om.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan staat die agressieve fanclub van Nawel op de stoep.
Allemaal witte tandjes.quote:
Ze begint te lachen en vraagt dan wat hij zegt.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:02 schreef humpty het volgende:
Grace lach niet zo dom alles wat hij zegt moet ze om lachen
geheime kamer is al geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan met niet voorstellen. Er zal nog wel een twist met geld komen en de geheime kamer zal nog wel ingezet gaan worden.
Is wel leuk hoorquote:
tobi krijgt zo het idee dat hij heel grappig is.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:02 schreef humpty het volgende:
Dat is verliefdheidquote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:02 schreef humpty het volgende:
Ik kan me inmiddels voorstellen dat ze voor Dimi is gegaan, Tobias heeft maar 1 uitdrukking op zijn gezicht en als hij lacht, lachen zijn ogen en zijn gezicht niet mee.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:07 schreef Daana316 het volgende:
Leuk filmpje Vera en Dimi.
Deze zegt alles, als je de antwoorden hoort en de blikken naar elkaar.
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2022 17:07 schreef Verida het volgende:
[..]
tobi krijgt zo het idee dat hij heel grappig is.
En dat is hij niet.
Dit zag er best agressief uit.quote:
ja, maar is dan toch wel al geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |