Denk dat iedereen snapt dat Kiev een no-go area voor hem is geworden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. De mensen in Oekraine moeten hem kunnen zien en horen.
Ik hoop dat ze allemaal stikken in hun eigen stront eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hopelijk dat ze beter presteren als de "befaamde" Kadyrovtsy van eerder deze week waarvan er per abuis 70 waren opgeblazen ofzo.
"Kernenergie is veilig!"quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef RAVW het volgende:
misschien nog een andere kern ramp die nu staat te gebeuren ... zuid korea staat een bos in de brand bij een reactor
https://www.nu.nl/291761/(...)ij-kerncentrale.html
Goede vraag.quote:
Best. News. Ever.quote:
Kijk maar uit dat er zo geen Russisch busje voor je deur stopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zelfs met een Nederlandse VPN werkt het, maar met mijn eigen IP niet. Waarschijnlijk een DNS dingetje.
Goh...Dit zal indruk makenquote:
Ik hoop met je mee hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze allemaal stikken in hun eigen stront eerlijk gezegd.
Sorry was de nieuwste bericht vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Breaking van 28 februari? Je loopt knap achter.
Putin is fucked wat die nu ook doetquote:
Corona was nog niet genoeg, nu krijgen wij alles shit die maar denkbaar is.quote:
Nederlandse VPN werkt het hier ook. Zonder VPN niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zelfs met een Nederlandse VPN werkt het, maar met mijn eigen IP niet. Waarschijnlijk een DNS dingetje.
RT werkt hier nog:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:49 schreef Mansjester het volgende:
Waarom is er geen 1 hoge Russische legervent die zn leven op het spel zet door Poetin door zn kop te schieten
Lijkt me dat Poetin sws mensen face to face ziet. En als Poetin dood is zal de oorlog wel stoppen toch?
Gewoon je ogen dichtdoen... Lukt zelfs lopend als je lang genoeg wakker bent gebleven weet ik uit ervaring.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dichtdoen... Lukt zelfs lopend als je lang genoeg wakker bent gebleven weet ik uit ervaring.
mogen ze wel op gaan schieten we hebben nog 2 uurtjesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt zelfs verwezen naar vandaag, 4 maart
Of echt vl te veel gezopen hebt, weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dichtdoen... Lukt zelfs lopend als je lang genoeg wakker bent gebleven weet ik uit ervaring.
Ogen dichtdoen, als je moe genoeg bent val je in slaap. En ik ben 100% serieus.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol.
Maar ff serieus, hoe slapen die lui in zo'n vijandelijke omgeving?
Net zoals ik zeg. Een paar man wacht en de rest snurken en afwisselend wacht draaien... Standaard routine.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
Lol.
Ja waar je ogen dichtdoen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ogen dichtdoen, als je moe genoeg bent val je in slaap. En ik ben 100% serieus.
Niet, zitten helemaal volgepompt met Pervitinquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol.
Ik heb thuis sowieso al een blok zitten op .ru, .su en .cn domeinnamen lolquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
Alles ligt eruit volgens mij : http://government.ru/en/
Verdomme, wilde eindelijk eens wat neutraal nieuws opdoen en goed genformeerd worden.
Kijk nu komt de aap uit de mouwquote:
Zoals je op de foto's kan zien vertrouwt Putin zijn eigen mensen niet, daarom zit hij aan een tafel 20 meter van ze af.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:49 schreef Mansjester het volgende:
Waarom is er geen 1 hoge Russische legervent die zn leven op het spel zet door Poetin door zn kop te schieten
Lijkt me dat Poetin sws mensen face to face ziet. En als Poetin dood is zal de oorlog wel stoppen toch?
Probeer het even in "Hier zeuren over X" topic ipv hier?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
Weet iemand al of de nieuwe 007 zwart/blank/vrouw/trans gaat worden? Misschien als dat bekent is die ergens die kant op sturen? Welke kant dan ook op.... 007 klaart ieder probleem.
Een Oekraner die ik in een interview hoorde zei het zo:"Slapen is wat lastig met die beschietingen, maar dan denk ik gewoon:"Ik laat die klootzakken mijn slaap niet verstoren!" en doe ik mijn ogen dicht...".quote:
In een dictatuur gelden alleen natuurwetten ook voor de dictator.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:56 schreef roos94 het volgende:
Wat ik niet snap, is vast weer heel simpel gedacht. Maar wat Putin flikt is toch hartstikke strafbaar. Hoezo pakt niemand die gast op dan ? Ja ik snap dat hij machtig is enz. Maar zijn er geen wetten in Rusland?
Dit is van afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:57 schreef Ali_boo het volgende:
Dezelfde bericht maar iets betere bron
[ twitter ]
Op de grond, in een voertuig, staand. Liefst liggend in een slaapzak, natuurlijk maar je moet pakken wat je pakken kan. Krijg je vanzelf ook handigheid in.quote:
Vandaag geen zin in, leest hier verder wel lekker weg. Sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Probeer het even in "Hier zeuren over X" topic ipv hier?
De Kremlin gremlin s de wet daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:56 schreef roos94 het volgende:
Wat ik niet snap, is vast weer heel simpel gedacht. Maar wat Putin flikt is toch hartstikke strafbaar. Hoezo pakt niemand die gast op dan ? Ja ik snap dat hij machtig is enz. Maar zijn er geen wetten in Rusland?
dat maakt niet uit .. ik slaap overal ..quote:
Ah behelpen dus. Dit houd je dus maar 2 weken max vol?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Op de grond, in een voertuig, staand. Liefst liggend in een slaapzak, natuurlijk maar je moet pakken wat je pakken kan. Krijg je vanzelf ook handigheid in.
Ik lag nog te snurken als de M109 en later de PzH aan het knallen was...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een Oekraner die ik in een interview hoorde zei het zo:"Slapen is wat lastig met die beschietingen, maar dan denk ik gewoon:"Ik laat die klootzakken mijn slaap niet verstoren!" en doe ik mijn ogen dicht...".
Ik de praktijk zal het wat moeilijker zijn maar je gaat letterlijk elke minuut die je kn slapen gewoon slapen.
Jup, spionnen van de VS, UK en Mossad in het Kremlin, satellieten, drones en F35s voor in Ukraine en zelfs opstandige elementen in de FSB die een handje helpen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
slecht voor die huurlingen, want de intel van oekraine is top notch
https://www.theguardian.c(...)-nuclear-power-plantquote:Poland has arrested a Spanish journalist on suspicion of being a Russian spy who was planning to “go to Ukraine in order to continue his activity,” Internal Security Agency (ABW) said on Friday.
The suspect, identified as an “agent of Russia’s military intelligence agency (GRU)”, is currently detained in Przemysl - near Poland’s border with Ukraine on Sunday night, ABW said in a statement.
The note released by the Police said he was of Russian origin.
ABW said the man carried out operations to benefit Russia and travelled in Europe and elsewhere under the cover of being a journalist.
His lawyer, Gonzalo Boye, told Reuters he had not yet been able to contact his client. He tweeted earlier that his client had been charged with espionage and was being held in Rzeszow prison.
Spain’s foreign ministry said it had been informed by Polish authorities of the charges but could not provide any details. It said it would offer consular assistance.
“Before his detention, he was planning to go to Ukraine in order to continue his activity,” said Spain’s foreign ministry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |