Denk dat iedereen snapt dat Kiev een no-go area voor hem is geworden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee. De mensen in Oekraine moeten hem kunnen zien en horen.
Ik hoop dat ze allemaal stikken in hun eigen stront eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hopelijk dat ze beter presteren als de "befaamde" Kadyrovtsy van eerder deze week waarvan er per abuis 70 waren opgeblazen ofzo.
"Kernenergie is veilig!"quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef RAVW het volgende:
misschien nog een andere kern ramp die nu staat te gebeuren ... zuid korea staat een bos in de brand bij een reactor
https://www.nu.nl/291761/(...)ij-kerncentrale.html
Goede vraag.quote:
Best. News. Ever.quote:
Kijk maar uit dat er zo geen Russisch busje voor je deur stopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zelfs met een Nederlandse VPN werkt het, maar met mijn eigen IP niet. Waarschijnlijk een DNS dingetje.
Goh...Dit zal indruk makenquote:
Ik hoop met je mee hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze allemaal stikken in hun eigen stront eerlijk gezegd.
Sorry was de nieuwste bericht vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Breaking van 28 februari? Je loopt knap achter.
Putin is fucked wat die nu ook doetquote:
Corona was nog niet genoeg, nu krijgen wij alles shit die maar denkbaar is.quote:
Nederlandse VPN werkt het hier ook. Zonder VPN niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zelfs met een Nederlandse VPN werkt het, maar met mijn eigen IP niet. Waarschijnlijk een DNS dingetje.
RT werkt hier nog:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:49 schreef Mansjester het volgende:
Waarom is er geen 1 hoge Russische legervent die zn leven op het spel zet door Poetin door zn kop te schieten
Lijkt me dat Poetin sws mensen face to face ziet. En als Poetin dood is zal de oorlog wel stoppen toch?
Gewoon je ogen dichtdoen... Lukt zelfs lopend als je lang genoeg wakker bent gebleven weet ik uit ervaring.quote:
Lol.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dichtdoen... Lukt zelfs lopend als je lang genoeg wakker bent gebleven weet ik uit ervaring.
mogen ze wel op gaan schieten we hebben nog 2 uurtjesquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:53 schreef onlogisch het volgende:
Er wordt zelfs verwezen naar vandaag, 4 maart
Of echt vl te veel gezopen hebt, weet ik uit ervaring.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dichtdoen... Lukt zelfs lopend als je lang genoeg wakker bent gebleven weet ik uit ervaring.
Ogen dichtdoen, als je moe genoeg bent val je in slaap. En ik ben 100% serieus.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lol.
Maar ff serieus, hoe slapen die lui in zo'n vijandelijke omgeving?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |