SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat zeg ik al vanaf het begin, Ze heeft een blubberbuikje. En verder ook niet echt een strak lichaamquote:
haar lichaam vind ik verder niet heel veel mis meequote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zeg ik al vanaf het begin, Ze heeft een blubberbuikje. En verder ook niet echt een strak lichaam
Ze merkte vandaag op dat de boel aardig verslapt.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar lichaam vind ik verder niet heel veel mis mee
misschien moet ze iets mooiere kleding zoeken
Zelfs met mooiere kleding blijft het een blubberlijfquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar lichaam vind ik verder niet heel veel mis mee
misschien moet ze iets mooiere kleding zoeken
Eens dacht net precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:00 schreef Verida het volgende:
Salar vind ik echt goed gelukt, Kris is gewoon gek en Tobias is het net niet
meer bijzonder isquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
meer bijzonder is
Nouch is aan het afwassen
piepmiepquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:05 schreef humpty het volgende:
Mijn hoofdhuid is zwaar aan het huilen doet echt pijn
zegt Tobias terwijl Grace zijn haar invlecht
quote:
ach vorig jaar was het wereldkampioenschap petangue toch ook maar met een paar deelnemersquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:09 schreef engine het volgende:
Dus het grootste ping pong toernooi ooit is met drie deelnemers?
Your lucky day I guess.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Zet stream aan eerst wat ik zie en hoor Nouchine en Nawel zingen
O nee?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:13 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Nawel niemand gaat ooit meer een vliegtuigje met sleep voor je huren
Je weet maar nooit of ik een gekke bui krijg komende tijd.quote:
Voor ongeveer ¤790,00 is het geregeldquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of ik een gekke bui krijg komende tijd.
I knowquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Voor ongeveer ¤790,00 is het geregeld
ik doe meequote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien ook maar een vliegtuigje over sturen met
Kristof, Tobias is een matennaaier
en elke keer "holy moly mother of nature"quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:21 schreef humpty het volgende:
Tobias: wil dit er wel weer af ?
nee dat niet op mijn gezicht
krijg ik dat met die potlood er wel weer af
geen tandpasta op mijn gezicht
jasje gaat vies worden aan de binnenkant
even weer in de camera kijken
moet dit
klaar enough
ondertussen hebben Salar en Kristoff dik lol
een go fund me opzettenquote:
Het vliegtuigje heeft haar goed gedaan 😉quote:
Precies. Altijd maar bezig met hoe hij overkomt met zijn uiterlijk en gedrag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een verschil hé salar zo bezig in begin hoe hij eruit zag en nu overal achijt aan in tegenstelling tot tobias die te bang is dat zijn degelijke imago naar de filistijnen gaat
Zondag dan maar een vliegtuigje met Nawel jammer dat je weer blijft.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vliegtuigje heeft haar goed gedaan 😉
Die wordt dan uit de lucht geschoten, dat pikt BB niet natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:30 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zondag dan maar een vliegtuigje met Nawel jammer dat je weer blijft.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wordt dan uit de lucht geschoten, dat pikt BB niet natuurlijk...
Zou to h wel een stunt zijn en tobi die gaat flippenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
een go fund me opzetten
800 mensen die een euro doneren moet wel lukken toch
* greysbones gaat een even googlenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zou to h wel een stunt zijn en tobi die gaat flippen
nvmquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die wordt dan uit de lucht geschoten, dat pikt BB niet natuurlijk...
quote:
quote:
Ze gaan pingpongen.quote:
ik blok datquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat gezang nou je meer een poging om zo vals mogelijk te zingen
Met zijn ballen? Heeft hij daarom een rokje aan 🤭quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn ballen? Heeft hij daarom een rokje aan 🤭
Het is geen knikkeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn ballen? Heeft hij daarom een rokje aan 🤭
Hij is een viking.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Met zijn duimpje.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waarom zit hij zo laag??
bij het rokje van Tobi![]()
![]()
Dat weet jij bestquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waarom zit hij zo laag??
bij het rokje van Tobi![]()
![]()
Haha ik ben erg voorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat een even googlen
Dan is mijn ex man internationaal zijspancrosser want hij heeft een wedstrijd van het open Nederlands Kampioenschap gereden.... Dat slaat nergens op.quote:
Judoka Kristof Timmermans finished with a silver medal at the International Antwerp Open in 2018. Watch more judo results, judo profiles, photos and videos in JudoInside.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan is mijn ex man internationaal zijspancrosser want hij heeft een wedstrijd van het open Nederlands Kampioenschap gereden.... Dat slaat nergens op.
veel teveelquote:
Grappig dat jullie dat even terughalen,het deed me aan Gerrit denken van Utopia,was ook een goede Judoka.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Judoka Kristof Timmermans finished with a silver medal at the International Antwerp Open in 2018. Watch more judo results, judo profiles, photos and videos in JudoInside.
https://imgur.com/a/DKLuv3Mquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Judoka Kristof Timmermans finished with a silver medal at the International Antwerp Open in 2018. Watch more judo results, judo profiles, photos and videos in JudoInside.
Ik zou er echt zo aan meedoen met uiterste 10 euroquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan het zo regelen maar is het niet waard voor deze BB
Een tennisracket is nog goedkoper.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
Is het niet goedkoper om met zo'n tennisballenmachine allemaal tennisballen met boodschap er op over de schutting te schieten???
Is dat niet eerder in 'n RLS geweest?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
Is het niet goedkoper om met zo'n tennisballenmachine allemaal tennisballen met boodschap er op over de schutting te schieten???
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dat niet eerder in 'n RLS geweest?
Uiteraard, maar heb geen idee hoe dichtbij je kan komen qua afstand, vandaar dat ik dacht aan zo'n apparaatquote:
quote:
In BB5 kwamen er veel tennisballen met boodschappen over de omheining.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dat niet eerder in 'n RLS geweest?
Met een parachute toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
Er is toch ook iets geweest met willibrord freguin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was BB australiëquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Verida het volgende:
[..]
was dat niet met zo'n bakkie van een hoogwerker?
Dat kan ook gewoon op de auto en dan over die parkeerplaats rijdenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Ireth het volgende:
Of gewoon een goeie muziekinstallatie en berichten roepen 🤣
Ja precies, goed volume er op!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon op de auto en dan over die parkeerplaats rijden
Dat was Marco B.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Verida het volgende:
[..]
was dat niet met zo'n bakkie van een hoogwerker?
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik mis bij Tobias nog schoenen....Bring it to the ball Tobias Evangelista 💅SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My life is a joke and i'm not laughing anymore.
Schijnbaar blijft ze de minst leuke voor veel bewonersquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vond dat Nawel eigenlijk een heel goeie presentatie heeft gedaan. Jammer dat ze toch weer op haar stemmen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
Julio is momenteel nog irritanter dan mijn natte sok.
Sok uit huis gooienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
Julio is momenteel nog irritanter dan mijn natte sok.
en COS usersquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Schijnbaar blijft ze de minst leuke voor veel bewoners
Zo jammer dat wij zo weinig invloed hebben... dan had ze echt niet 6x genomineerd geweest....quote:
dan was ze na de 1ste keer thuis geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo jammer dat wij zo weinig invloed hebben... dan had ze echt niet 6x genomineerd geweest....
Had ze al lang thuis gezetenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zo jammer dat wij zo weinig invloed hebben... dan had ze echt niet 6x genomineerd geweest....
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit op het dak van de auto dat horen ze zelfs van de overkant van de straat
https://imgur.com/a/zRl6CxA
Nee precies goed. Wij hadden het programma verpest door iedereen leuk de eerste maand naar huis te sturen.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
True... maar toch gewoon naar huis graag...
Je brengt me wel op ideeën zo’n setje heb ik wel in de opslag liggenquote:
Klinkt achteraf ook wel als een goede oplossingquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Nee precies goed. Wij hadden het programma verpest door iedereen leuk de eerste maand naar huis te sturen.
Als ik eerlijk ben zijn er op moment personen die ik vervelender vindquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
True... maar toch gewoon naar huis graag...
Ik heb geen auto, alleen een fiets, dus ik val afquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je brengt me wel op ideeën zo’n setje heb ik wel in de opslag liggen
Iemand die het wil uitvoeren?
Hij komt vanavond redelijk goed weg in de tv uitzending.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal eens kijken of ik iemand zo gek krijg
zou wel mooi zijn jaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Zal eens kijken of ik iemand zo gek krijg
En dan kan @Joyce-43 misschien ff live streamenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
jaaaaaaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan kan @:Joyce-43 misschien ff live streamen
ze hadden het zelf ook allemaal al aangegeven onderlingquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:11 schreef Ireth het volgende:
(Tv) Nu wel alle nominaties getoond op tv voor de verandering!
Met de groeten van de Cos van het Fok forumquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
iemand die daar morgen rond rijd met keihard het liedje van Kristof
en dan omroept Tobi is niet te vertrouwen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met de groeten van de Cos van het Fok forum
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
iemand die daar morgen rond rijd met keihard het liedje van Kristof
en dan omroept Tobi is niet te vertrouwen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:14 schreef Cupfighter het volgende:
Nou zal Salar Kristoff er toch wel afhalen neem ik aan toch
Bloeddruk zakt als ze te lang rechtop zit/staatquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
Nawel kan echt niet te lang rechtop zitten
die is al weer gaan liggen
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
Nawel kan echt niet te lang rechtop zitten
die is al weer gaan liggen
zwaar hoofd syndroomquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Bloeddruk zakt als ze te lang rechtop zit/staat
Joyce-43 lees effe jij durft welquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
zwaar hoofd syndroom
zal door de tandjes komen![]()
wat moet ik doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:55 schreef Gerrie_55 het volgende:
Megafoon en dan sturen we @:Joyce-43 hahaha Joyce lees je effe mee 🤣🤣🤣🤣
Julio dus op nawelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:11 schreef Ireth het volgende:
(Tv) Nu wel alle nominaties getoond op tv voor de verandering!
Geen leuke bewoners meer?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
3 dagen kijk ik geen stream
lez nur betje me
Ja heerlijk is datquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit net even de uitzending te bekijken en toch weer heerlijk van Nawel te genieten.
Als ze iemand nodig heeft, roept ze die persoon niet zelf, maar laat ze hem/haar via iemand anders ontbieden.
Een beetje prinsessengedrag, ik mag dat wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even rondje over de parkeerplaats bij het huis en dan omroepen Kristof Tobias is een matennaaierquote:
ja hoor filmen doe ik wel of was de bedoeling wat anders ?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan kan @:Joyce-43 misschien ff live streamen
Die is wel de moeite waard, de pleidooien waren geweldig!!quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja hoor filmen doe ik wel of was de bedoeling wat anders ?
shit: kom er nu achter dat ik de aflevering ben vergeten n
word wel op de scooter want heb helaas geen auto, maar is goed hoor hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Even rondje over de parkeerplaats bij het huis en dan omroepen Kristof Tobias is een matennaaier
tv gelderland??quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Julio doet een auditie als TV host...hij wil zo graag doorbreken op...
Nou waar?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:25 schreef freaky40 het volgende:
Julio doet een auditie als TV host...hij wil zo graag doorbreken op...
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
word wel op de scooter want heb helaas geen auto, maar is goed hoor haha
Omrop Friesland heeft een prima niveau.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tv gelderland??
omroep friesland
hoger niveau gaat hij niet halen
denk niet echt dat ze dat zullen horen,ga je mee op de brommer hahaquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
met de geluidsinstallatie van Kodiakquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk niet echt dat ze dat zullen horen,ga je mee op de brommer haha
In dr rug gestoken door goede vriend goelioquote:Op vrijdag 4 maart 2022 20:58 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik vond dat Nawel eigenlijk een heel goeie presentatie heeft gedaan. Jammer dat ze toch weer op haar stemmen.
DIT DOEN ZE ELKE KEER IK SNAP ER NIKSquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:31 schreef engine het volgende:
Ze bewaren alle juicy moments na de nominaties voor de liveshow om het er dan in 2 minuten doorheen te jagenOok weer weggegooide content dus.
TV Madurodamquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
tv gelderland??
omroep friesland
hoger niveau gaat hij niet halen
Ja echt zonde. Eigenlijk had ik juist daarvoor de tv uitzending aangezet maar geen seconde ervan in beeld vandaag.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
DIT DOEN ZE ELKE KEER IK SNAP ER NIKS
als je nu een kapt met die capslockquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:33 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
DIT DOEN ZE ELKE KEER IK SNAP ER NIKS
ga zo wel even terug kijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die is wel de moeite waard, de pleidooien waren geweldig!!
zal dat gaan op de scooter, ( nou lukt mijn wel veel hoor) hahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
met de geluidsinstallatie van Kodiak
past niet in het verhaaltje hequote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een slechte uitzending, gewoon niks in de uitzending over de complete paniek bij de 4 tijdens de nominaties en hoe ze zelf de complete clusterfuck hebben opgezet .... zo jammer.
Zie dat durft ze wel is een bikkelquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
@Kodiak100quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zal dat gaan op de scooter, ( nou lukt mijn wel veel hoor) hahaha
ik hoor het al in mijn hoofdquote:
@Joyce-43quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit op het dak van de auto dat horen ze zelfs van de overkant van de straat
https://imgur.com/a/zRl6CxA
Ik ga wel mee als jij roept film ik hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk niet echt dat ze dat zullen horen,ga je mee op de brommer haha
niet lachen als je aan het filmen bent hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik ga wel mee als jij roept film ik haha
Zo dat is bij deze geregeld. Ik wacht op de livestream op youtube morgenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Neeeeeequote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:39 schreef just me het volgende:
[..]
niet lachen als je aan het filmen bent hoor
ken het met 1 megafoon want weet niet of het echt lukt anders hoor op de scooterquote:
ja zal er goed uit komen te zienquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Gaat morgen niet lukken ik moet werkenquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zo dat is bij deze geregeld. Ik wacht op de livestream op youtube morgen
word nog haast klus ook hahahquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
Zo dat is bij deze geregeld. Ik wacht op de livestream op youtube morgen
die is wel beter eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zat met die van mission impossible 🤣
ja die is wel heel stil hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:42 schreef Ireth het volgende:
Kodiak is de opslag al ingedoken denk ik???
ja weet ik maar filmen nietquote:
Rondje lopen met zijn hond toch ?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:42 schreef Ireth het volgende:
Kodiak is de opslag al ingedoken denk ik???
is dat zo ? hihihquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Trouwens @:Tuinfluiter woont ook dichtbij
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Voordeel van Julio en Nawel genomineerd is wel dat ik morgen rustig de finale van WidM kan kijken.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht even dat djerrol terug was
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Die was mooierquote:Op vrijdag 4 maart 2022 21:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:00 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe tandjes voor Nawel.