SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdNo mercy for animal abusers
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Toen ik de naam van Julio zag, dacht ik, oh.... wat heb ik gedaan....
Wie had ze dan gedacht dat er op zou staan?? de paashaas?
Vriendquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt bijna saai. maar dan zit dit er ook weer op voor deze week![]()
[ afbeelding ]
Of misschien omdat hij haar op het verkeerde been heeft gezet wat betreft Kristof.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
Grace is Tobias enkel beu omdat het haar nu goed uitkomt om dat tegen Nawel te zeggen
zover denkt ze vast niet naquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Of misschien omdat hij haar op het verkeerde been heeft gezet wat betreft Kristof.
Zoveel domheid en zelfreflectie is toch bijna niet mogelijk op die leeftijd. Ze maken zelf een fout en nog is het de fout van kristoffquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahhaah...
Nawel : Het maakt Kristof niet uit wie hij pakt, als hij maar aan de top kan geraken.
Nawel heeft al vanaf moment 1 een hekel aan Kristofquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahhaah...
Nawel : Het maakt Kristof niet uit wie hij pakt, als hij maar aan de top kan geraken.
Ze zei het volgens mij ook vooral omdat Tobias met ontbloot bovenlijf aan het sporten was.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
Grace is Tobias enkel beu omdat het haar nu goed uitkomt om dat tegen Nawel te zeggen
Dat is natuurlijk een rare uitspraak. Omdat zij niet tactisch kan nadenken verwijt zij een ander die dat wel kan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahhaah...
maar ze hebben niks gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een rare uitspraak. Omdat zij niet tactisch kan nadenken verwijt zij een ander die dat wel kan.
Nawel is Kristof al weken zwart aan het maken. En zichzelf de hemel in prijzen. Nare eigenschap zo trots op jezelf zijn en geen fouten zien bij jezelf..Hopelijk zaterdag lekker naar huis..quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahhaah...
Neuh, de rest is nog erger, sinds 2 maanden geleden bekend werd dat er geen moer aan spel op de streams zou komen is het maar 2x p/w 1 uur "leuk" de genomineerde die moet oprotten, en het oprotten zelf 2 dagen later...quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vriend
als het zo saai wordt
moet je misschien eens anders stemmen
je hebt wel een rare smaakquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, de rest is nog erger, sinds 2 maanden geleden bekend werd dat er geen moer aan spel op de streams zou komen is het maar 2x p/w 1 uur "leuk" de genomineerde die moet oprotten, en het oprotten zelf 2 dagen later...
Precies in de lijn van deze hele BB..quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt wel een rare smaak
iemand leuk vinden die enkel op bed ligt of ergens anders en![]()
![]()
doet
ik ga liever tegen dingen inquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies in de lijn van deze hele BB..
Mijn dochter van 7 gilt ook dat het afgrijselijk is.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn dochter van 7 gilt ook dat het afgrijselijk is.
''Dit is zo lelijk, ik kan er niet tegen mam, zet het alsjeblieft uit''
Ik vind dat het Luie Lieverdje moet winnen, een prima statementquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga liever tegen dingen in
niet met de meute mee
echt he...please volgende week the battle of the 3 bitchesquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:10 schreef mangalie het volgende:
En weer twee streams op die slijmtrutten.
ja, die zijn ineens weer helemaal BFF,quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:10 schreef mangalie het volgende:
En weer twee streams op die slijmtrutten.
Nou ja, dit alles komt wel omdat Tobias heeft lopen stoken. Grace dacht dat hij de waarheid sprak en dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
En omdat ze steeds een blauwtje looptquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
Toob laat haar na BB zo ongenadig vallen, dat zie ik echt niets wordenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En omdat ze steeds een blauwtje loopt
Ja, dat denk ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Toob laat haar na BB zo ongenadig vallen, dat zie ik echt niets worden
Nee gaat hem niet worden zij is ook te ordinair voor hemquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is duidelijke taalquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Tobias is een vieze gladjakker en Grace moet wat minder met haar kut gaan denken.
als ik niet kijk maar alleen luister gaat het redelijkquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:35 schreef humpty het volgende:
Grace is ook steeds moeilijker te verstaan...het masker valt aan alle kanten uit elkaar
Ik denk niet dat hij haar zal laten vallen, maar wel dat het buiten het huis doodbloed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
waarschijnlijk? Ik denk dat dat écht zo isquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:39 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij haar zal laten vallen, maar wel dat het buiten het huis doodbloed.
Ze komen uit te verschillende milieu's waarschijnlijk....
Ja, dat zou kunnen, maar ik wil het niet zo stellig zeggen. Ik ken die mensen helemaal niet hoe ze buiten BB zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:41 schreef just me het volgende:
[..]
waarschijnlijk? Ik denk dat dat écht zo is
En nooit meer dat gezemel please!quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Als hij zaterdag naar huis moet, dan hoeven we dit ook niet meer te zien.
True that
[ afbeelding ]
maar als ze elkaar echt zo leuk vinden zou dat niets moeten uitmakenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:41 schreef just me het volgende:
[..]
waarschijnlijk? Ik denk dat dat écht zo is
Alleen hierom al ja.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
True that
[ afbeelding ]
Ik ken ze natuurlijk ook niet maar als ik afga op waar Tobias gevoetbald heeft en waar hij schijnt te wonen denk ik wel dat er een groot verschil is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:44 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, dat zou kunnen, maar ik wil het niet zo stellig zeggen. Ik ken die mensen helemaal niet hoe ze buiten BB zijn.
Doe hem volgende week er maar uit. Eerst Naarwel dit keer want haar houdbaarheidsdatum is allang voorbij. Dit is de 5e (of 6e?) keer dat ze genomineerd is. Weg ermee nu.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
True that
[ afbeelding ]
Ze zeggen zolang opgesloten laat je nog verliefd worden op een vlieg.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar als ze elkaar echt zo leuk vinden zou dat niets moeten uitmaken
6e keer ja. Krijg je niet weg maar blijf lekker hopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:47 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Doe hem volgende week er maar uit. Eerst Naarwel dit keer want haar houdbaarheidsdatum is allang voorbij. Dit is de 5e (of 6e?) keer dat ze genomineerd is. Weg ermee nu.
Ik zie tussen hen alleen lichamelijke aantrekkingskracht.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zeggen zolang opgesloten laat je nog verliefd worden op een vlieg.
Joh kijk alleen hoe hij erbij loopt. Niemand van mijn vrienden is zo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken ze natuurlijk ook niet maar als ik afga op waar Tobias gevoetbald heeft en waar hij schijnt te wonen denk ik wel dat er een groot verschil is.
Oke.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:47 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken ze natuurlijk ook niet maar als ik afga op waar Tobias gevoetbald heeft en waar hij schijnt te wonen denk ik wel dat er een groot verschil is.
woon jij ook in tuindorp ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Joh kijk alleen hoe hij erbij loopt. Niemand van mijn vrienden is zo.
Tobi heeft een oude ziel, houdt ook van vroegere tijden.....vindt het leuk dat hij daar ook voor uit durft te komen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:50 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik zie tussen hen alleen lichamelijke aantrekkingskracht.
Tobi is qua leeftijd jonger dan Grace. Maar qua levenswijze denk ik dat Tobi leeft als een 65jarige en Grace blijft hangen op leeftijd van 16 of zo.
ik denk dat tobi vroeg zelfstandig moest worden en verantwoording moest nemen.... crace had wel jong een kind,maar daar nooit alleen voor gezorgd heeft..woont nu ook niet bij haar heeft altijd hulp gehadquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:50 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik zie tussen hen alleen lichamelijke aantrekkingskracht.
Tobi is qua leeftijd jonger dan Grace. Maar qua levenswijze denk ik dat Tobi leeft als een 65jarige en Grace blijft hangen op leeftijd van 16 of zo.
En wat wil dat zeggen???quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Joh kijk alleen hoe hij erbij loopt. Niemand van mijn vrienden is zo.
Of zoals Isabella zei : je wordt hier nog verliefd op een deurkrukquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze zeggen zolang opgesloten laat je nog verliefd worden op een vlieg.
Dat het een balletje is. Salar ook.quote:
Was toch vogeldorp?quote:Op donderdag 3 maart 2022 12:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
@:Pearlbitch heeft 10 jaar in Tuindorp gewoont, zou die het herkennen of ook zo lopen?
Ff leuk, maar om die nu dagelijks op te hebben.....quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:02 schreef LonesomeFairy het volgende:
Waarom is Salar met die oortjes eens zo cute?![]()
Al heeft hij ze wel achterstevoor op
Hoe dom kan je zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:05 schreef just me het volgende:
Oh, Grace zo handig om dit allemaal te vertellen
testen waarop ?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ze doet het express om de dames te testen
Doet ie goedquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Tobias woont tegenover het Kurhaus. Appartement (souterain) in een oud herenhuis.
ik zie dat ik de liveshow in ieder geval niet hoef te volgen zaterdag. het is alweer duidelijk...quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Keep dreaming, Nawel blijftquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:22 schreef Stargazing het volgende:
Ik hoop dat ze morgen in de uitzending even goed de scheldtirade en zwartmakerij van Nawel in de spotlights zetten. Dat de mensen die geen live uitzendingen kijken ook eens zien wat voor een valse teef ze eigenlijk echt is.
Zie hem de hele dag op de bankquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:18 schreef danilel het volgende:
yes, ik log net in, nog niks teruggelezen maar geen Kris op de bank, YIHAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze de geheime missie moeten vertellen en dat er 10.000 euro op het hoofd van Nawel staat. Drama!quote:
En BB trakteert op een heerlijke BBQ staat op tv.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:37 schreef Angelflush het volgende:
En back, ze moeten het huis een schoonmaakbeurt geven . Eindelijk eens dweilen.
Oke dank, beeld op m'n telefoon is te klein.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:38 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En BB trakteert op een heerlijke BBQ staat op tv.
tja zal wel gezien worden als uitsloverijquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:46 schreef Verida het volgende:
nouch aait een beetje met een plumeau
salar veegt een beetje met een stofzuiger
En Kris haalt alle spullen opzij, rolt kleden op en werkt hard.
pfff
Thuis hoop ik met eigen familie en vrienden. Nergens staat dat hij de bende van 7 trakteertquote:
Nawal heeft haar flesje! Nu leest ze even alle etiketten van de schoonmaakmiddelen voor.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:46 schreef mangalie het volgende:
Nawel doet weer niets. Loopt een beetje rond op zoek naar haar flesje
huh?quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen dat geschreeuw van Nouchine![]()
Nawel ligt weer
Nee hoor is de badkamer aan het poetsen en zingen met Julio.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Alleen dat geschreeuw van Nouchine![]()
Nawel ligt weer
Tis meer krijsen maar ik probeerde er een positieve draai aan te gevenquote:Op donderdag 3 maart 2022 13:59 schreef Verida het volgende:
Van mij hoeven ze er niet bij te zingen.....
ff omruilen met die mop van Gracequote:Op donderdag 3 maart 2022 13:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die mop stelt ook geen fuck voor om dat grote oppervlak te dweilen
Ik dacht dat ze de dat bedoeldequote:Op donderdag 3 maart 2022 14:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff omruilen met die mop van Grace
Beter dan beter bed streams.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:01 schreef greysbones het volgende:
leuk dat ze moegen bbq-en maar schoonmaakstreams
gewoon een 24/48 uurs opdracht is dat nu zoveel gevraagdquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee die heeft ze gister geschoren, gisteravond flink lopen kruiskrabben
ze hebben ook geen mop normaal gesprokenquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Eindelijk wordt er eens een keertje schoongemaakt. Wel erg dat BB het ze niet opdragen alsof het een stel mokkende pubers zijn.
BB heeft ze moeten chanteren met n BBQ, anders hadden ze het niet gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Eindelijk wordt er eens een keertje schoongemaakt. Wel erg dat BB het ze niet opdragen alsof het een stel mokkende pubers zijn.
Blijkbaar welquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een 24/48 uurs opdracht is dat nu zoveel gevraagd![]()
![]()
Dan doe je het met wat je hebt. Is niet perfect, maar halfbakken schoon is beter dan helemaal niet schoon.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben ook geen mop normaal gesproken
de helft van de schoonmaakmiddelen ontbreekt
Omkoperij idd. Het zijn net pubers daar in dat huis.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
BB heeft ze moeten chanteren met n BBQ, anders hadden ze het niet gedaan
ik heb in utopia veel smerigere dingen gezienquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dan doe je het met wat je hebt. Is niet perfect, maar halfbakken schoon is beter dan helemaal niet schoon.
Vind ze echt best wel vies dit jaar. Niet schoonmaken, met schoenen op de bank, zelfs met voeten op het aanrecht.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:09 schreef Thorelf het volgende:
denkt grace sexy te zijn zo met dat ordinaire badpak
yeah heel sexy met die flubber buik, platte tieten, zadeltassen en blubber billenquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:09 schreef Thorelf het volgende:
denkt grace sexy te zijn zo met dat ordinaire badpak
ik vind het wel humorquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:16 schreef zodeju het volgende:
Salar geeft even zijn wensen door aan BB....hoopt dat het meer is dan twee worsten.....hij wil een bak magnum. Tenslotte is hij little baby brother.
Maar dat is niet zeiken hoor.
Jij wil 48 uur SL?quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een 24/48 uurs opdracht is dat nu zoveel gevraagd![]()
![]()
Ze hebben toch water? Als je een fikse pan kokend water hebt heb meer dan zat voor warm water om schoon te maken. Beetje koud erbij zodat je je niet verbrand eraan en holle je hebt een emmer of twee om mee schoon te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb in utopia veel smerigere dingen gezien
ze moeten het elke keer doen met 2 minuutjes warm water
ik zou ook niet al die moeite doen als er niet eens fatsoenlijk schonmaakmiddel en spul was
of warm water om goed schoon te maken
Interesseert ze toch geen zak.. ze zitten in een leenhuis met kost&inwoning+gratis entertainment, wat hun betreft zakt het daar in elkaar over een paar weken ...quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ze hebben toch water? Als je een fikse pan kokend water hebt heb meer dan zat voor warm water om schoon te maken. Beetje koud erbij zodat je je niet verbrand eraan en holle je hebt een emmer of twee om mee schoon te maken.
En met koud water gaat het ook, kost iets meer moeite en droogt langzamer.
Ik zou die moeite wel degelijk doen, zou niet in smerigheid willen moeten leven.
Ik zal je wel vertellen, als ik moest schoonmaken , en niet behoorlijke schoonmaakspullen heb, moet bedelen om handdoeken en theedoeken en schoonmaakdoekjes, niet eens een dweil heb, ik ook een dikke vinger zou opsteken, daar komt bij ze hebben per persoon maar paar minuten warm water per dag, als je daar dan ook nog vanaf moet smokkelen. Nee hoor, geef ze groot gelijk, even de stofzuiger er doorheen, badkamer doen ze elke dag de wastafels en douches, dus een dikke primaquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dan doe je het met wat je hebt. Is niet perfect, maar halfbakken schoon is beter dan helemaal niet schoon.
Vind ze echt best wel vies dit jaar. Niet schoonmaken, met schoenen op de bank, zelfs met voeten op het aanrecht.
ja en het is ook een soort van studentenhuis, andermans rommel overalquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zal je wel vertellen, als ik moest schoonmaken , en niet behoorlijke schoonmaakspullen heb, moet bedelen om handdoeken en theedoeken en schoonmaakdoekjes, niet eens een dweil heb, ik ook een dikke vinger zou opsteken, daar komt bij ze hebben per persoon maar paar minuten warm water per dag, als je daar dan ook nog vanaf moet smokkelen. Nee hoor, geef ze groot gelijk, even de stofzuiger er doorheen, badkamer doen ze elke dag de wastafels en douches, dus een dikke prima
Ze zijn alweer bezig. Ruimen de huiskamer weer in.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:38 schreef zodeju het volgende:
ah, Salar en Nous zijn er al klaar mee....
Edit, hij is nu zijn neus aan het uitbaggeren en shoonmaken![]()
![]()
Ja, dat werd hen gevraagd, kan je moeilijk nee zeggen.....quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zijn alweer bezig. Ruimen de huiskamer weer in.
Zolang Meneer Kaktus maar wegblijftquote:Op donderdag 3 maart 2022 12:16 schreef mangalie het volgende:
Aaah mevr. Stemband is er ook weer bij.
Kwartiertje en hij is er al klaar mee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Salar is leuk maar ook liever lui als moe hoor
Ja die lag lekker in de zon en moet nu poetsen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Salar is leuk maar ook liever lui als moe hoor
Prachtig omschrevenquote:Op donderdag 3 maart 2022 14:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
yeah heel sexy met die flubber buik, platte tieten, zadeltassen en blubber billen
te walgelijk voor woorden - simpel tv spelletje vergelijken met wat er in Oekraïne gebeurdquote:
Er is nu werkelijk van alles.....op het eind, of hebben ze nooit verder dan hun neus gekeken...quote:Op donderdag 3 maart 2022 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben ook geen mop normaal gesproken
de helft van de schoonmaakmiddelen ontbreekt
Mag toch hopen dat die account wordt gebanned van twitterquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
te walgelijk voor woorden - simpel tv spelletje vergelijken met wat er in Oekraïne gebeurd
Denk echt wel dat het er stond hoor al die tijdquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er is nu werkelijk van alles.....op het eind, of ehebben ze nooit verder dan hun neus gekeken...
Dat idee kreeg ik ook al.....quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Denk echt wel dat het er stond hoor al die tijd
De enige daar zijn toch echt wel Kristof en Tobias, heb niet echt op Julio kunnen letten.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:13 schreef Jockari het volgende:
We zijn een uur verder en die Nawel staat nog steeds te zingen. Heeft nog niet veel uitgestoken bij de schoonmaak. Reinigingsmiddel als microfoon, en met een doekje zwaaien.
In haar topje en camera momenten stelen. Kunnen voor geen meter zingen eerder krijsen. Alles is goed om je ziel te verkopen voor eventueel wat geld.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:13 schreef Jockari het volgende:
We zijn een uur verder en die Nawel staat nog steeds te zingen. Heeft nog niet veel uitgestoken bij de schoonmaak. Reinigingsmiddel als microfoon, en met een doekje zwaaien.
Grace loopt een beetje te krijsen en met een mopdweil rond te hobbelen. Echt niet normaal die twee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:13 schreef Jockari het volgende:
Die heeft net volgens mijn de wc's helemaal uitgesoptquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
De enige daar zijn toch echt wel Kristof en Tobias, heb niet echt op Julio kunnen letten.
De rest zijn ze zo lui als ik weet niet wat.....oh wacht als Grace het op haar heupen krijgt is ze ook wel fanatiek aan het schoonmaken of wassen.
Gekuist met spray en doekske.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:22 schreef zodeju het volgende:
Ik zie dat Nouchine de ramen in de keuken heeft gedaan?? Of was het de bedoeling maar toch maar gestopt?? Met het optrekken van de shutters.
Dat is wel een aanpakker en zonder zeurenquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef Jockari het volgende:
Kristof heeft ooit al meer schoongemaakt. Dat zie je zo aan zijn manier van werken.
Daarom gaat Julio eruit. Want dat is te snel in t spel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:05 schreef Clasientje het volgende:
Ik hoop echt dat Julio zaterdag wint van Nawel dat zou eens een mooie verrassing zijn.
Dan zat ik zo te bekijken dan zijn Kristof en Nouchine 2 Belgische finalisten.
sowieso in het huis, vaak toilet plus kots maar ja dan krijg je alle pijlen op je .....je kan beter de hele dag liggen en zeuren dan wordt je gewaardeerd tja vreemd soort deze bewonersquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:25 schreef Jockari het volgende:
Kristof heeft ooit al meer schoongemaakt. Dat zie je zo aan zijn manier van werken.
En zonder overdreven acteren om zieltjes te winnen, het is wel weer duidelijk dat nawel op de bank zitquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat is wel een aanpakker en zonder zeuren
En de hottub.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:01 schreef zodeju het volgende:
Tobias doet alle ramen in zijn eentje.....die heeft ze weer verdient voor vandaag.
Grace.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:38 schreef Angelique61 het volgende:
Morgen naar de kapper zeggen ze net, hoe dan?
Correctquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julio naar huis neem ik aan? overmorgen?
Heb het gehad met deze BB. Nawel mag van me winnen.quote:
Het is ook niet meer om aan te zien. Streamlock na streamlock. Gisteravond was ff leuk en vanmorgen maar je hebt niks gemist.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het gehad met deze BB. Nawel mag van me winnen.
Ben volledig gedraaid.
Boeit me niets meer zo.
Ik heb al een week geen enkele livestream gekeken.
Wat gaan ze doen met Nawel, zal alles halal zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Jockari het volgende:
't Zou tof zijn dat BB gewoon een levende koe over het hek pleurde als BBQ-vlees.
Een koe moet wat dagen rijpen na het slachten, dat werkt niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:46 schreef Jockari het volgende:
't Zou tof zijn dat BB gewoon een levende koe over het hek pleurde als BBQ-vlees.
Toch niet zo moeilijk om wat halal stukken te regelen? Of Vega.quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat gaan ze doen met Nawel, zal alles halal zijn?
Niet als ze een koe over het hek gooien.....Denk dat daar geen eentje weet hoe of wat precies halal is zelfs Nawel nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 15:51 schreef engine het volgende:
[..]
Toch niet zo moeilijk om wat halal stukken te regelen? Of Vega.
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet als ze een koe over het hek gooien.....Denk dat daar geen eentje weet hoe of wat precies halal is zelfs Nawel niet
oh vrouwke toch, heb je zo hard moeten werkenquote:
Denk meer van het zingen dan het schoonmaken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:02 schreef just me het volgende:
[..]
oh vrouwke toch, heb je zo hard moeten werken
ik heb er niet veel van meegekregen gelukkig, ik was mijn tuin vrolijk aan het makenquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:02 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Denk meer van het zingen dan het schoonmaken.
Zo aandoenlijk,,,,,en zo heerlijk rustig nu. Meestal in gezelschap wil ze overal boven uit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:02 schreef just me het volgende:
[..]
oh vrouwke toch, heb je zo hard moeten werken
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
excuse the language
is dit de grote opgeilshow????![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2022 15:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb het gehad met deze BB. Nawel mag van me winnen.
Ben volledig gedraaid.
Boeit me niets meer zo.
Ik heb al een week geen enkele livestream gekeken.
praat nederlands met mijquote:
misschien komt hij er door schade en vooral schande achterquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:22 schreef Thorelf het volgende:
ik snap die tobi echt niet! hij ziet toch het gedrag van grace naar anderen
nou heb echt even gekeken of hij wel ademdequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is gewoon even doodgegaan.. ze komen 'm zo weghalen
Wel hequote:Op donderdag 3 maart 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou heb echt even gekeken of hij wel ademde![]()
120 camera's.. en dat zouden ze dan niet zien .. kan allemaal deze editie van BBquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou heb echt even gekeken of hij wel ademde![]()
de febo zit ook vast in de zonquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
120 camera's.. en dat zouden ze dan niet zien .. kan allemaal deze editie van BB
Jup staat weer driftig neus te wrijvenquote:
het is ook geen groep meer dus weinig gezelligheid samenquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:46 schreef engine het volgende:
Ze doen ook niks anders meer als in de zon liggen. De creativiteit is er een heel eind uit.
Neuhh, die luie regie wordt almaar erger met de afnemende bewoners... dat was in alle BB's hetzelfde.. de lamlendigheid richting eindequote:
+1 heb hetzelfde zal raar zijn als ik dat een week hiet hoef te doenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:58 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef engine het volgende:
Zit alleen geen vlees bijhamburgertje de neus en Vega shoarma voor Nawel.
ze hebben 1 zak kolenquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:51 schreef engine het volgende:
Prutser To gaat de bbq aansteken. Dit wordt weer lachen
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben 1 zak kolen
over 2 uur hebben ze niks meer![]()
genoeg te eten maar niet echt bbqquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ik dacht dat Febo "Een Heerlijke BBQ" aanbood....
Een teil rotzooi geleverd...
Ook iets van kip volgens mij maar veel is het niet zo te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ze hebben dus 1 hamburger pp hahaha en 1 pakje satéstokjes
satesausquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:55 schreef Was-beer het volgende:
Ook niks op het stokbrood? Behalve saus dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |