Dat vrees ik ook. Ook in Rusland kun je dergelijke wetgeving niet zomaar activeren omdat je boos bent.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Evenstar het volgende:
Dat Rusland steeds harder gaat schreeuwen dat het westen oorlog wil kan natuurlijk ook een teken zijn dat ze echt met die martial law gaan komen. Ze moeten het toch op één of andere manier verkopen aan de burgers.
Nou pronouns of gendergelijkheid dan, Hans. Zie alleen maar mensen die daar heel erg iets tegen hebben, het er constant offtopic bij betrekken. Het is nogal triest.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:58 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Mijn post gaat niet over homo's, vluchtelingen of moslims. Als je dan belerend wil doen probeer dan in elk geval te lezen waar je op reageert.
"Jullie hebben allemaal tot 11:20 uur om een schuilkelder te zoeken."quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Rutte gaat de oorlog verklaren?
quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Rutte gaat de oorlog verklaren?
Heb je link? Zie alleen journaal./quote:
Ondertussen heb ik het vermoeden dat met name corruptie een enorm probleem is binnen het leger en de slagkracht vooral illusoir zoals het aan herr Putin werd voorgedaan.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dom niet maar ik heb wel het idee dat hij in zijn eigen fantasie wereld is gaan leven, de prestaties van het Russische leger zijn bepaald niet volgens plan.
NOS.nlquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je link? Zie alleen journaal./
Ik heb daar een formule voor gemaakt , om die kans te berekenen. En na dagenlang onderzoek en kansbereking, multiverse extrapolaties en quantum fluctuaties kwam ik erop uit dat het antwoord precies 0% is.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:59 schreef damsco het volgende:
Hoe groot achten we de kans dat Zelensky straks iets tweet in de trant van "rofllol just a prank bro; we never left the motherland!!!111!!" bijgevoegd met een foto of Zelensky al poepend op de EU vlag?
Iedereen de verwarming uit?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!
- nog meer sancties
- Oekraïnse vluchtelingen zullen wel ter sprake komen
- brandstof prijs?
- solidair met Oekraïne blabla
damn ik had 100%quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb daar een formule voor gemaakt , om die kans te berekenen. En na dagenlang onderzoek en kansbereking, multiverse extrapolaties en quantum fluctuaties kwam ik erop uit dat het antwoord precies 0% is.
Waarvan aktequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou pronouns of gendergelijkheid dan, Hans. Zie alleen maar mensen die daar heel erg iets tegen hebben, het er constant offtopic bij betrekken. Het is nogal triest.
Je sarcasmeradar is stukquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!
- nog meer sancties
- brandstof prijs?
Benzine op rantsoen?quote:
https://nos.nl/uitzendingenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)rrading-russen-tegen
?
Mijn russisich is nogal roestig. Misschien wel slim om dat eens wat te leren begrijpenquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja ik wil weten wat ze zegt...
en weer te laat hoorquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)rrading-russen-tegen
?
Joh, Putin kan het toch wel spinnen zoals hij wil.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:54 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Risico is wel levensgroot dat er een verschil in beeld is tussen ons en Putin wat betreft de definitie van open oorlog.
Cyber aanvallen gok ikquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!
- nog meer sancties
- brandstof prijs?
Ja haha inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
en weer te laat hoor
wat is dat toch met die vogels, 11 uur is 11 uur godverdomme, ik moet ook werken enzo
Dat is een collectieve zelfmoordquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Alle FOK!kers worden opgeroepen voor het front!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |